abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77763432
quote:
Rutten gaat PSV-selectie fysiek bijspijkeren
08 februari 2010

De selectie van PSV kan een intensieve trainingsweek verwachten. Trainer Fred Rutten wil de zeldzame periode zonder midweekse wedstrijd aangrijpen om 'de accu helemaal vol te laten lopen'.

"Vanwege het drukke wedstrijdprogramma hebben we al die tijd niet echt intensief kunnen trainen", legt Rutten uit in het Eindhovens Dagblad. "Nu hebben we een week om de spelers een fysieke prikkel te geven. Dat is goed voor het team. Hierna hebben we die kans nauwelijks nog."

De oefenmeester stelt dat fysieke kracht is vereist om de koppositie in de Eredivisie te kunnen verstevigen. "We hebben een fitte selectie en een brede kleedkamer. Die factoren kunnen aan het eind van de rit doorslaggevend zijn. We moeten er nu voor zorgen, dat we straks niet door de ondergrens zakken."
FREDJE RUTTEN! FREDJE RUTTEN!

U MAD?
pi_77763453
quote:
Op maandag 8 februari 2010 11:55 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Inderdaad, Rutten is een held
Brutal. Fucking. Metal.
pi_77763519
quote:
Op zondag 7 februari 2010 22:53 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

1: Goede ploeg. Kan denk ik niet met de druk omgaan.
2: Lastiger programma dan Ajax
3: Ajax begint op stoom te raken. Makkelijk programma.
Ajax laat waarschijnlijk nog genoeg liggen omdat ze echt te wisselvallig zijn.
pi_77764333
quote:
Op maandag 8 februari 2010 11:57 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ajax laat waarschijnlijk nog genoeg liggen omdat ze echt te wisselvallig zijn.
Te beginnen met komend weekend uit bij Angst-gegner SC Heerenveen
pi_77764470
quote:
Op maandag 8 februari 2010 12:22 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Hopelijk niet.
Heerenveen ben ik persoonlijk ook niet heel bang voor maar met dit Ajax weet je het nooit.
pi_77764946
quote:
Op maandag 8 februari 2010 12:22 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Het zou wel een stukje druk wegnemen voor PSV als Ajax punten zou gaan mislopen
Brutal. Fucking. Metal.
pi_77765158
quote:
Op maandag 8 februari 2010 12:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Het zou wel een stukje druk wegnemen voor PSV als Ajax punten zou gaan mislopen
Volgens mij moet je je meer zorgen maken om Twente.
pi_77765577
quote:
Op maandag 8 februari 2010 12:52 schreef Godtje het volgende:

[..]

Volgens mij moet je je meer zorgen maken om Twente.
Nee.
U MAD?
pi_77765884
quote:
Op maandag 8 februari 2010 11:55 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

zolang ze ook maar niet overtrainen.... Feyenoord en Verbeek anyone?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 8 februari 2010 @ 13:21:31 #235
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_77765973
quote:
Op maandag 8 februari 2010 13:18 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

zolang ze ook maar niet overtrainen.... Feyenoord en Verbeek anyone?
Hoe lang heeft Rutten met Hiddink mee kunnen kijken? Als hij de ploeg overtraint vreet ik mijn schoen op.
Dit, dus.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 8 februari 2010 @ 13:56:15 #236
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_77767088
quote:
Op maandag 8 februari 2010 13:21 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Hoe lang heeft Rutten met Hiddink mee kunnen kijken? Als hij de ploeg overtraint vreet ik mijn schoen op.
Daar heb ik ook geen zorgen over, aan het eind van 2009 had de ploeg nog een druk programma maar was tot en met de laatste wedstrijd topfit.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_77767741
We mogen blij zijn dat we voor de knvb beker zijn uitgeschakeld, als je zo de woorden van Rutten hoort.

[ Bericht 7% gewijzigd door mediaconsument op 08-02-2010 14:26:32 ]
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_77768134
Amstel Cup?
pi_77768191
quote:
Op maandag 8 februari 2010 14:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Amstel Cup?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_77768503
quote:
Op maandag 8 februari 2010 13:21 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Lang genoeg
Brutal. Fucking. Metal.
pi_77770010
quote:
Op maandag 8 februari 2010 14:13 schreef mediaconsument het volgende:
We mogen blij zijn dat we voor de knvb beker zijn uitgeschakeld, als je zo de woorden van Rutten hoort.
Nou.. als we door waren gegaan had dat ook maar 1 wedstrijd gescheeld. Want als je de finale haalt, dan wordt die toch na de competitie gespeeld, dus dat maakt niet uit. Had toch graag die halve finale tegen Twente gespeeld!.
pi_77770031
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:23 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Nou.. als we door waren gegaan had dat ook maar 1 wedstrijd gescheeld. Want als je de finale haalt, dan wordt die toch na de competitie gespeeld, dus dat maakt niet uit. Had toch graag die halve finale tegen Twente gespeeld!.
Als generale repetitie voor 20 maart
Brutal. Fucking. Metal.
pi_77772056
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:23 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Beker finale is op 25 april.. dat is de week voor de laatste speelronde(2 mei)
  maandag 8 februari 2010 @ 16:55:06 #244
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77773842
Ik zie het PSV komend weekend nog heel moeilijk krijgen in Almelo. Niet omdat ik erbij ben, maar naar aanleiding van het zien van eerst PSV - ADO en direct daarna Heracles - Groningen mag ik hopen voor PSV en het landskampioenschap dat de kansen die gecreëerd worden ook benut worden! Als je al moeite hebt om thuis tegen ADO uit je slof te schieten dan gaat je dat bij Heracles ook niet lukken.

In de eerste helft moet er twee maal worden gescoord, anders zal FC Twente al weer snel mede-koploper worden! Bakkal, Lazovic en De Hongaar zijn rijp voor een plek op de bank overigens.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_77773893
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:55 schreef Zapper het volgende:
Ik zie het PSV komend weekend nog heel moeilijk krijgen in Almelo. Niet omdat ik erbij ben, maar naar aanleiding van het zien van eerst PSV - ADO en direct daarna Heracles - Groningen mag ik hopen voor PSV en het landskampioenschap dat de kansen die gecreëerd worden ook benut worden! Als je al moeite hebt om thuis tegen ADO uit je slof te schieten dan gaat je dat bij Heracles ook niet lukken.

In de eerste helft moet er twee maal worden gescoord, anders zal FC Twente al weer snel mede-koploper worden! Bakkal, Lazovic en De Hongaar zijn rijp voor een plek op de bank overigens.
De Hongaar?
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 8 februari 2010 @ 17:00:16 #246
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77774096
Ja die met die neus Die speelt slecht de laatste wedstrijden.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_77774135
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

De Hongaar?
Och.. je moet eens bij mijn plaats in het stadion gaan zitten... gasten achter me hebben voor een heel aantal een bijnaam...
O.a. dus de Hongaar.. verder hebben ze het over Hond(je) - Isaksson, Piet D'n Engel - Engelaar, Wapper - Toivonen, Haren - Wuytens enzovoorts...
pi_77774142
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:00 schreef Zapper het volgende:
Ja die met die neus Die speelt slecht de laatste wedstrijden.
Je hebt het nu niet over Balasz hoop ik? Dat is zo ongeveer de enige die fatsoenlijke voorzetten kan geven
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 8 februari 2010 @ 17:05:15 #249
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77774356
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:

Je hebt het nu niet over Balasz hoop ik? Dat is zo ongeveer de enige die fatsoenlijke voorzetten kan geven
Jawel jawel, die jongen zit ver onder zijn niveau en heeft een schop onder z'n kont nodig.
pi_77774434
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:05 schreef Zapper het volgende:

[..]

Jawel jawel, die jongen zit ver onder zijn niveau en heeft een schop onder z'n kont nodig.
Schop onder de kont wel omdat hij beter kon.. maar ondanks dat hij minder speelt is hij toch nog belangrijk met voorzetten.. dus tja... persoonlijk zou ik hem laten staan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')