1. het niveau van de dansers en de choreografen doet maar héél weinig onder (of misschien wel helemaal niet) voor SYTYCD USA. Het is in ieder geval een stuk hoger dan bij Canada, NL en UK (vind ik tenminste).quote:Op zondag 7 februari 2010 00:05 schreef Cee het volgende:
Dus, haal me over, waarom zou ik deze versie wel moeten kijken?
Ja ik heb ook al weer een aantal keren flink zitten jankenquote:Op zondag 7 februari 2010 10:18 schreef Malahide het volgende:
Ik weet dat het 'scripted' was als de neten, maar ik zat al weer tot blubberen wij dat 'lelijke' meisje
En OMFG Jesse (die aboriginaljongen)![]()
![]()
![]()
![]()
.
Wat ben ik toch een sucker voor dit soort dingen.
Cee![]()
quote:Op zondag 7 februari 2010 10:17 schreef Cee het volgende:
You had me at 'Mary Murphy'.Ik ben as we speak de afleveringen aan het binnenhalen, eerst even naar de sportschool en dan ga ik er eens voor zitten.
Prachtpostquote:Op zondag 7 februari 2010 14:16 schreef Cee het volgende:
Mijn hemel.
Ik dacht dat ik wegens een overload aan SYTYCD-seizoenen helemaal dance-moe was omdat ik eigenlijk van geeneen serie meer heb genoten, niet de NL, niet de US, helemaal niet de UK. Maar ik heb net aflevering 1 van de Aussies gekeken en oh dear lord in heaven I'm inwith the show again.
Huilen, lachen, ademloos zitten kijken, ik heb honger en dorst maar ben de bank niet afgeklommen om daar wat aan te doen.
In de US en de UK zijn ze naarstig op zoek zijn naar het creeëren van een hoogtepuntje in de liveshow waar mensen nog maanden/jarenlang over zullen praten. Een dans waar de programmamakers een Emmy voor kunnen winnen. Een opgelegde verhaallijn, aangeprate persoonlijkheden, die de programmamakers graag geëxploiteerd zien want ze denken dat 'het publiek' dat het liefste ziet en ze denken dat ze het beter weten.
Wrong.
Ik heb na deze ene aflevering van AU helemaal door waarom al die andere seizoenen de afgelopen anderhalf jaar zo zouteloos waren. Want de Aussies laten de dans en de mensen voor zichzelf spreken, soms wordt het er een beetje uitgetrokken ("how bad do you want this?" "tell me more about yourself"), maar geen enkele keer wordt een kandidaat geforceerd iets of iemand te zijn die ze niet zijn.
D'r zit wel een beetje een overactieve muziekcoördinator als een malle zo veel mogelijk liedjes achter de montage te zetten maar meestal zijn het ook leuke liedjes dus ik vind het prima.![]()
En nu snel door naar aflevering 2.![]()
Ang3l, Mal, bedankt.
Absofuckinglutely!quote:
quote:
GODVERDOMME story of my life.quote:Op zondag 7 februari 2010 08:16 schreef Malahide het volgende:
[..]
.... en de big man Jason Coleman, Aussie Dance God Extraordinaire, stoere heaumeaux,
Quote dit deel dan ookquote:
Story of my life as well honeybunquote:Jason Coleman, Aussie Dance God Extraordinaire, stoere heaumeaux, intrigerend aantrekkelijk , hard maar fair.
Ja, van mij ook welkom!!quote:
Geweldig hè? En vanochtend zat ik nog te blaten dat ik SYTYCD-moe was. Feck USA, feck UK, feck Nigel... Oz rulez!quote:Kan niet wachten op de eerste liveshow!
Ik zou zweren dat ik haar 'gecut' zag worden na de hiphopronde, maar ik heb ff teruggekeken en kan niks vinden...quote:Paar vraagjes:
- waar is die, ehm, 'grote' hiphopmeid (met d'r jabbawockeez t-shirt tijdens de auditie) gebleven? Had ze opgegeven en is ze nooit in Sydney aangekomen?
Volgens mij werd hij eruitgeknikkerd net voor de Top 40.quote:- Syd de hippende hoppende advocaat, zag ik nog vaag in de achtergrond een paar keer maar zelfs z'n 'cut' werd niet in beeld gebracht. 't Is dat Malahide hem hier vernoemde anders was ik hem helemaal vergeten
Nou, brrrr, wat een alien. Wel genant als een jurylid tegen je zegt dat 'ie als jongetje tegen je opkeekquote:- godzijdank die doodenge Lady Jayne niet door. Net een Lemur en zo interessant vond ik haar auditie niet. Volgens mij was die door omdat ze matties was met de halve jury.
en Renee het 'lelijke' meisje, en natuurlijke Jessequote:Graceen [die gast met de vrouw in Utah]
en Robbie Fietsenrek
en Don
en Ilona
![]()
Ja. Dat is genant.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:40 schreef Cee het volgende:
- is het genant om die oudere juryman een beetjete vinden?
O dat wist ik ook nietquote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:14 schreef Cee het volgende:
En om een of andere reden vergelijk ik Renee met 'onze' Els.
Toen ik hem tijdens één van de audities van season 1 in een leren vestje (en vast en zeker ook broek) zag rondlopen sloeg mijn gaydar op hol hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 23:49 schreef Ang3l het volgende:
O dat wist ik ook niet Ik vond hem in seizoen 1 wel een beetje fout... maar aangezien ie altijd zo zit te zeiken over mannen die masculine moeten dansen, en dat ie steeds zegt dat hij z'n danseressen mooi wil hebben... plus dat ie iedere kans aangrijpt een meisje te kunnen knuffelen on stage... vond ik 'm eerlijk gezegd eerder een oude viezerik. Vandaar ook mijn comment hierboven
Hoe versier je een Christian... als Ang3l aan zijn bed verschijnen... hoe briljantquote:Op zondag 7 februari 2010 23:50 schreef Ang3l het volgende:
En we snappen natuurlijk allemaal dat ik na dit seizoen naar Australië ga om Nick the Christian aan mijn kruis te nagelen he!
O ja, da's wel tof. Volgens mij heb ik tijden geleden ergens gelezen dat dit een idee van de Aussies was om dat dit seizoen te gaan doen, en dat Nigel en consorten dat over hebben genomen voor seizoen 6 omdat ze het zo'n goed idee vonden. Was het ook, nl. de enige echt vermakelijke aflevering van dat seizoen in de USquote:Op zondag 7 februari 2010 23:56 schreef Cee het volgende:
Hey ik las trouwens dat er eerst nog zo'n showcase-uitzending komt waarbij er niemand uit vliegt. Net als bij de US season 6. Prima.
Nick is geen hertje maar het Lam Gods.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:26 schreef Ang3l het volgende:
Nick ..... zwijmel ....
Heath ...... mmkay... yum ...
Robbie .... awww.....
Leidt me naar het altaar, o schaap!quote:Op maandag 8 februari 2010 15:09 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nick is geen hertje maar het Lam Gods.
quote:Heath doet me ontzettend aan Neil Haskell denken.
Jippie, nog een Aussie fan!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:36 schreef dollce het volgende:
toch ook maar even aan deze versie begonnen.
Net 1 aflevering gezien, de rest komt morgen (ben toch de hele dag vrij)
Looks like it.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:19 schreef BlaBlub het volgende:
Bijna woensdagKrijgen we morgen nu eerst zo'n "kijk hoe goed ik mn eigen stijl kan dansen" show?? En dan volgende week pas de echte eerste performance show?
O ja, dat is waar ook! Met een beetje mazzel vanavond dus al voor ons beschikbaar. Soms zijn tijdsverschillen best leukquote:Op woensdag 10 februari 2010 07:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Looks like it.![]()
Zonet American Idol gedownload (is in de VS net op tv geweest) en de Aussies hebben bijna avond en maken zich klaar voor SYTYCD dus als ik terug kom van m'n werk staat daar ook een mooie episode van klaar hoop ik.Het heerlijk avondje is gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:39 schreef Cee het volgende:
Zit nu 'live' te kijken.
Girls group routine vond ik zo-zo. Zat meer gefixeerd te kijken naar Grace (een van m'n favorieten) en haar gelijkenis met Lady GaGa.
Gaz/Don: Die playback!Ik ga het nog een keer kijken. Want ik lette niet echt goed op aan het begin, halverwege werd het redelijk briljant.
Tweede keer gekeken:Damn ik begin Gaz een beetje sexy te vinden. Oh, wacht, de routine: eerlijkheid gebiede te zeggen, ik vond de playback/vechtstukjes het leukste maar het breakdancen zelf doe ik ze ook niet na hoor.
Droogquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:39 schreef Cee het volgende: Oh, wacht, de routine: eerlijkheid gebiede te zeggen, ik vond de playback/vechtstukjes het leukste [b]maar het breakdancen zelf doe ik ze ook niet na hoor.
Was it as good for you as it was for me?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:50 schreef Cee het volgende:Four-way ballroom: godskolere fapperdefap. Jason. BOH. Mooi hoor.
Vind die kop sowieso een rare gewaarwordingquote:Ik blijf het een rare gewaarwording vinden, Matt die een ballroomdanser is. Weet niet, vind die kop en z'n maniertjes zo onballroomerig.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:56 schreef Cee het volgende:Die Issi/Robbie pairing is alles wat US had willen hebben in hun Mollee/Nathan pairing.
Ik ook hoor, stoer wijf, mooie kop.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:13 schreef Cee het volgende:
Jess/Ilona/Phillpe
HOLY SHIT die molenwiek. Ik heb een zwak voor die Ilona, d'r hele uitstraling en haar manier van dansen, ik weet het niet, maar ik vind haar zo leuk.
Australische trinity... Phillipe, Will en Gazquote:Dat lijf van Phillipe betreedt holy trinity gronden.
Nou, sodeju zegquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:13 schreef Cee het volgende:
Top 10 guys group routine.
De hele tijd zat ik zo![]()
. Damnnnn.
Ik heb nog niet gekeken, maar je omschrijving doet me al watertanden!quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:34 schreef Malahide het volgende:
Allereerst Nick… die jongen doet iets raars met me. Aan de ene kant doet hij me denken aan de zanger van Tokyo Hotel (dus: iieeuuwww!), aan de andere kant roept ‘ie verboden gedachten bij me op. Zo’n reli-jongen, overduidelijk homo, die half nakend als een satan vererende emogoth staat te dansen met zo’n blonde heterd als Heath…
En dan te bedenken dat je eerst niet wildequote:Op donderdag 11 februari 2010 09:34 schreef Malahide het volgende:
Mensen, mensen, mensen, ik kan er niet over uit, ik ben zo blij met de Aussies.
Wel ok. Vond het stuk naar voren lopen erg superhero-sexyquote:Girls Group Dance
Komisch komisch komisch, erg leuk!quote:Gaz & Don – breakin’ kung fu style
Wow! Hele mooie choreo! Ik vind Jaason maar een creep, maar damn dit was vet. Matt .... tis net een dumbass crocodile dundee... geen performance uitsraling... maa je ziet wel dat ie enorm geniet!quote:Jessica, Kieran, Matt & Will – ballroom/Viennese waltz with a twist
En hoppa, daar kwamen ook bij mij de tranen. Dat begin zonder muziek met alleen het zuchten was o zo mooi en breekbaar............ ik was verkocht.... en daarna de dans er nog bij ook nogquote:Issi & Robbie – contemporary
The blacker the berry, the sweeter the juice... maar dit was wat zurig. Ik vind het nummer zelf al wat schreeuwerig, snel en buiten ademerig... en dat was de dans ook. Niet synchroon vaak en niet alles ging vlekkeloos. Niet super slecht, maar het deed me weinig. Maar goed, ik moet de eerste broadway routine nog zien die me iets doet volgens mij. Eens over de irritatiefactor van Ivy... iets te schreeuwerig happyhappy aanwezig in mijn hoofd. Adam is trouwens erg lekker, maar wel ERG gay zegquote:Ivy & Doug – Broadway
Ok…. Ahum… dat was geil. Hele lekkere strakke slowe moves… sliiiiide, gliiiiiide, bodyroll….. Damn. Oef! Dit was trouwens voor mij echt de eerste keer dat jaason “out” kwam op de tv door zijn Phillipe opmerking. Ik dacht de vroige seizoenen dat het echt een foute gladderige kamperige hetero player was…. Maar tis gewoon een foute glam-nichtquote:Ilona, Jess & Phillipe – hip hop
Ikquote:Grace, Jessie, Nick & Heath – contemporary
Mja, ach, mwa.quote:Carly, Mikhaela & Renee – jazz
Wat een ontzettend mooie kostuums (van de meesten)…. Heath… Nick… take me away, now!quote:Boys Group Dance
Yep, can't be arsed anymore.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:34 schreef Malahide het volgende:
Even semi off topic over de UK-serie... jullie hadden dit toch al wel gezien hè?
So You Think You Can Dance [UK] # 2
Ben hem nu aan het binnenhalenquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:11 schreef Cee het volgende:
Zeg, jongens. Die nieuwe aflevering ligt al een dik aantal uurtjes voor ons klaar he? Ben 'm aan het kijken nu.
Ja, een beetje zielig was het wel voor Lobbes.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:15 schreef BlaBlub het volgende:
Die arme GazHij was helemaal gebroken dat hij eruit lag. Moet zeggen dat ik het ook echt jammer vind. Hij was al zo gegroeid en dan moet hij door het matige stemgedrag van publiek er toch uit
Ze krijgen jazz, dus daar zouden ze in principe allebei goed in moeten zijn. Maar ja, zij is zo'n powerhouse... en wie past er nou wel op het eerste oog bij Robbie? Ik denk alleen Issi - en dat hebben we gezien - maar die is er vandoor gegaan met MafiaDon...quote:Ben weer benieuwd naar volgende week, vooral het nieuwe koppel Robbie en Ivy. Ik hoop niet dat hij zich laat ondersneeuwen door haar.
Ik dacht het zelfde!quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:41 schreef Malahide het volgende:
Zit ik naar de uitslag te kijken en denk "is Natalie zwanger?" Google de google: 6 dagen geleden bekend gemaakt aan de wereld! I'm gooooodddddd!
Ik ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:44 schreef Cee het volgende:
Ik lees direct de rest, maar heb net pas de results gezien.
GAZ, NEEEEEEEEEEE.![]()
![]()
Waarom? Ik moest een traantje laten.
Ik vond de dans echt ronduit RUK.quote:PASHA.
quote:
Waaaaaahhhhh, ik heb gewoon Pasha geskiptquote:
Immortalseed is the place to be!quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik merk dat tvtorrents, die normaal hele snel is, SYTYCD AU niet zo belangrijk vindStaat er steeds erg laat op.
*verder zoek, vind en klik*
Holy F-ing christ wat kan die Nick lekker nasty dansen zeg voor zo'n bible-boy. I was suprised. Pleasantly! Damn lekker grindy raunchy rough stoer. Geil stout Christenhertje indeed! Niiiiiice. Grace iets minder rough 'n ruggid, maar ook netjes!quote:
Nou dat met die jurk was idd goed opgelost. Hup kick-kick in de lift en los. Vond het reuze meevallen. She handled it well. Ze moet wel d'r bek houden verder. Bambi-bimbo-zoete stemquote:Carly & Kieran – wals
Idd, wat een botoxface heeft die Adam Williamsquote:Jess & Doug – jazz
Ik zag het plaatje hierboven al staan dus ik ging klaarzitten met een handdoekjequote:Renee & Phillipe – contemporary
Leuke muziekkeuze voor een tango. Soms leuke poses. That's it. Mwa.quote:Jessica & Heath – tango
AF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:53 schreef Cee het volgende:
Maar, ook ik, wil Nick senseless rampetampen.
Hmmz. Neh. Meer jazz dan hiphop. Didn;t work for me. Alsof ze meer bezig waren met kleding afrukken dan dansen.quote:Jessie & Matt – hip hop
Ik hou van Sarah Boulter, maar dit.... nee. En ik denk dat het idd door de aangepaste choreografie lag vanwege Issi. Plus dat ik vind dat Don zijn tijd gehad heeft nu. Time to go. Nu Phillippe is geweest kan ik de opmerkingen "Denk er aan, dit is een b-boy, uit z'n genre" niet zo goed meer verdragen.quote:Issi & Don – contemporary
Hmmz. Hmm. Huh. Ja. Hmm. Tja. Misschien had ik te hoge verwachtingen a.h.v. wat er geschreven stond hier, maar..... hmmz. Iets te veel gedoe met de tafel en iets te weinig dans. Plus... wiebelige lifts. Leuk dat HIJ gelift werd, maar ook die waren wiebelig. Toch blijven die 2 een van m'n favorieten.quote:Ivy & Robbie – jazz
quote:
Gaan jullie maar met z'n tweeën Nicky ontmaagden en een one way ticket naar het Vagevuur bezorgen, dan mag Phillipe wel even down under bij mijquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:53 schreef Cee het volgende:
Ik heb het veels te druk op woens- en donderdag om snel te kunnen reageren op SYTYCD AU.Maar ik kijk en lees wel mee hoor mensen! Moet alweer weg maar heb net de uitslag gezien. Zal nog niks spoileren want Ang3l zit er nog middenin.
Maar, ook ik, wil Nick senseless rampetampen.
En woeiiiiii Adam Lamberrrrrt
Dat wiebelige van de lifts (vooral de laatste) klopt wel. Die 'over de schouder'gooi: daarvan dacht ik eerst ook dat het een misser was, maar na een paar keer terugkijken zie je toch wel dat het zo gepland wasquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:19 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Hmm. Huh. Ja. Hmm. Tja. Misschien had ik te hoge verwachtingen a.h.v. wat er geschreven stond hier, maar..... hmmz. Iets te veel gedoe met de tafel en iets te weinig dans. Plus... wiebelige lifts. Leuk dat HIJ gelift werd, maar ook die waren wiebelig. Toch blijven die 2 een van m'n favorieten.
Die ene lift van haar waarbij ze hem over de schouder wierp.... ik had het gevoel dat die niet helemaal gepland ging. Dat hij eigenlijk viel en het rollen het opvangen van een foutje was eerlijk gezegdBlijkbaar niet, want er werd verder niet over gerept.
Ik heb geen invitation code.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.
Oh da's jammer. Ik wilde je er een sturen maar ik heb niet genoeg credits om dat te mogen doen omdat ik nooit iets uploadquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:10 schreef Malahide het volgende:
Zo dan, die Aussies zijn wel dom aan het stemmen hoor. Ze kiezen alleen voor de allerbeste performances van de avond én voor de grote mislukkelingen. Ben je zwaar de lul als je middenmoter bent. De enige waar ik niet van schrok waren Doug & Jess, maar Carly & Kieran en Grace & Nick? Mmmm. Het was wel duidelijk dat de judges liever Matt & Jess, Heath & Jessica en misschien zelfs Don & Issi voor zich hadden gekregen.
Maar goed, Nick en Jess heel duidelijk de beste solo's, dus terecht door. Wie mijn posts leestweet dat ik
ben omdat Dougiemate eindelijk gaat wieberen. Meine Güte, die solo... negen sprongen! Ik heb ze geteld. Negen sprongen in dertig seconden (nou ja, acht sprongen en een radslag...). Bagger, dat was het. Aangezien ik Grace té wacky begon te vinden zal ik haar ook niet echt missen. Ben geen fan van Carly, maar vond dat ze deze week niet netjes werd behandeld door de judges dus you go girl!
Nieuwe koppel: Jess & Nick! Met hip hop! Ooooohh, dat moet toch goed worden, of niet?
En dan deze nog: twee groepdansen volgende week. De jongens West Side Story, de meisjes Chicago... nee hè? Toch niet wat ik denk...Volgens mij stemmen de Aussies echt alleen op personality ofzo. Ik weet niet wat het is.Ze stemmen iig niet op de slechtste dat is wel duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat de jury vooral Don naar huis wil hebben. Ze denken dat hij het maximale eruit heeft gehaald. Ik denk dat eerlijk gezegd ook, maar ik hoop dat hij volgende week gewoon een retegoede ballroom gaat dansen!! Hopelijk hoeft die ook niet meer zo voorzichtig te doen met Issi, want dat belemmerd hem en de dans die ze doen heel erg.
Die solo van Doug sloeg inderdaad helemaal nergens op. Had echt niks met dansen te maken hoorAan Grace zat ik me alleen maar te irriteren met dr gekke-bekken-show van haar. Dus echt beter dat ze er uit zijn
![]()
Naar het nieuwe koppel ben ik echt heel benieuwd. Echt een super mooi en leuk setje samen!![]()
Tyce kan echt niks meer goed doen
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
Stel je voor zeg, de cancerdance weer recycelen... ff kijken: Carly & Kieran hebben contemporaryquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:31 schreef Cee het volgende:
Neeeeeeee niet recyclebitch, zeg dat het niet zo is.
Als hij de cancerdance weer gaat oprakelen krijgt hij een one way ticket to hell. Maar, we weten nog niet of recyclebitch überhaupt komt dus laten we nog niet op conclusies gaan jumpen en zo.
Nouhou!!! Allejezus, het was toch gewoon superentertaining ja? Oh, dat vond je eigenlijk ook wel. En Gaga... ik gaga geen 80 ballen neertellen om heur live op een videoscherm te zien in het Gelredome, maar elke Gagafix is welkom.quote:Ik vond eerlijk gezegd de rararomana Robbie/Ivy dans niet zo ongelofelijk amazing als dat de jury (en het publiek) deed overkomen. Inderdaad zoals Ang3l zei, te veel gedoe met dat lopend buffet en veel aanlopen naar sprongen en lifts, die vervolgens niet zo spectaculair waren en de syncho-passen tussendoor waren oké maar niet heel erg spannend? Toch, de kleding + het nummer + de leuke combi zorgde ervoor dat ik toch wel weer met m'n vuistjes in de lucht mee zat te rarara ah ah roma romana-en.
Zou hij zelf de boorden van zijn shirts inscheurenquote:JASON wat had je aan, gast!
Vraag dan meteen ff aan Phillipe of 'ie van night shifts houdt.quote:Ang3l, kunnen we een ploegendienst houden voor wat betreft Nick?
Ik wel, ik denk dat ik zelfs als een klein kind stampvoetend ga "bwooeeehhhoooeehhh mamaaaaa"-en als ik geen kaartjes te pakken krijg.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:45 schreef Malahide het volgende:
En Gaga... ik gaga geen 80 ballen neertellen om heur live op een videoscherm te zien in het Gelredome,
Ze stemmen voor wie ze erin willen houden, en helaas wel op de slechtste koppels. Maar ik begrijp wat je bedoeltquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:25 schreef BlaBlub het volgende:
Volgens mij stemmen de Aussies echt alleen op personality ofzo. Ik weet niet wat het is.Ze stemmen iig niet op de slechtste dat is wel duidelijk
Ja, zou kunnen. Wat Ang3l ook aangeeft: ze hebben een goeie hiphopper.b-boy die ook buiten zijn genre goed is, dus Don kunnen ze wel slachtofferen. Als 'ie in de bottom three had gestaan was hij wsl. wel eruit gegaan.quote:Ik denk dat de jury vooral Don naar huis wil hebben. Ze denken dat hij het maximale eruit heeft gehaald. Ik denk dat eerlijk gezegd ook, maar ik hoop dat hij volgende week gewoon een retegoede ballroom gaat dansen!! Hopelijk hoeft die ook niet meer zo voorzichtig te doen met Issi, want dat belemmerd hem en de dans die ze doen heel erg.
We love to hate Tyce sinds hij tijdens de audities van SYTYCD USA 5 opeens de meganichtbitch ging uithangen. Maar laat dat love maar weg sinds cancerdance 2.0quote:![]()
Tyce kan echt niks meer goed doen
Ach, het is meer dat ik er geen poen voor heb want ik moet nog twee vakanties betalen en ik wilde gewoon ff een statement maken dat ik het steeds vaker niet meer leuk vind om naar concerten te gaan vanwege de hoge prijzen. Nu weet ik wel dat Gaga bijzonder is, maar toch. Ach, ik woon in de buurt. Misschien ga ik een beetje rondhangen bij het Gelredome die avond, of is dat wel heel pauperquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:50 schreef Cee het volgende:
Ik wel, ik denk dat ik zelfs als een klein kind stampvoetend ga "bwooeeehhhoooeehhh mamaaaaa"-en als ik geen kaartjes te pakken krijg.
quote:Phillippe doet niet aan night shifts, maar het is wel een day care persoon en aangezien hij een Ozzie is en het bij hem nacht is als het hier dag is nou dan weet je het wel he Mallie.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:59 schreef Malahide het volgende:
[..]
Misschien ga ik een beetje rondhangen bij het Gelredome die avond, of is dat wel heel pauper?
[..]
Saertjequote:Op donderdag 11 maart 2010 13:00 schreef Saeramir het volgende:
Wat vreselijk!
Ik ben een paar maandjes totaal uit de roulatie en dan zie ik dat Australie al zoooo ver is!! Ik loop ontzettend achter en heb UK nog niet eens afgekeken. Sinds die nep-kanker dans heb ik mijn zin om te kijken totaaaal verloren. Erg he! Ik denk ik meld me maar even, en vind meteen 2 PMs van Malahide en Angzo lief van jullie. Nou, ik ga alles downloaden, kijken en dan meld ik me weer. Kan wel even duren
vind het helemaal niet leuk dat ik niet vanaf het begin alles lekker heb gevolgd..
Nou tot gauw dames en heren!!
Ik vind dat ook wel heel erg irritant worden. Ik vind het ook altijd best wel lullig voor de dansers van de voorgaande seizoenen. Zo van "jullie waren wel goed, maar deze dansers die zijn pas echt goed". Er zijn gewoon elk seizoen hele goede dansers bij PUNT. Ze zijn naar mijn idee ook veel minder kritisch.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:19 schreef Malahide het volgende:
SO YOU THINK YOU CAN DANCE AUSTRALIA TOP 14 PERFORM
Niet de beste show van het seizoen, al doen de judges hun gloeiende best om de argeloze kijker te laten geloven hoe geweldig dit hele seizoen is met de allerbeste dansers ooit en nog meer van dat soort clichés. Ligt het nou aan mij, of waren de judges in de eerdere seizoenen toch kritischer, eerlijker, realistischer? Nu lijkt elk punt van negatieve kritiek direct gecompenseerd te moeten worden door een overdreven grote struik veren in de reet over iets anders onbenulligs wat wel goed was.
Ik vond er eerlijk gezegd niet zo veel aan. Die 1e dans heb ik echt al 10x terug gekeken, zo leukquote:Jongens groepsdans – Cool/West Side Story
-knip- Zucht, ik verlangde toch even terug naar de jongensgroepsdans van de showcase (cyborgs! rondvliegende semi-nakende torso’s en billen! Nick!!! Phillipe!!! Will (wie? Will! Van Grace!)).
Helaas helaas, Don heeft gefaald. Ik baal er van, ik vond het zo tof dat hij in de top 20 zat, maar echt hele leuke dingen heeft hij na de showcase niet neergezet. Die draai aan het begin was idd echt niet om aan te zien. En geen 1 jurylid zei er iets over (terwijl ze vorige week zo'n drama maakt van Carly's hak die 5 seconden in dr jurk vast zat..)quote:Issi & Don – funky street latin salsamba of zoiets
Pruttel... ik begin een beetje genoeg te krijgen van dit duo. Don heeft denk ik het maximale bereikt wat we van hem mochten verwachten. Issi stapt niet over haar onzekerheden heen (deels helaas voor haar door haar tekortschietende partner en blessures) en qua combinatie lijkt het ook niet echt te klikken. Wat hun choreograaf al zei: de stukjes die ze apart deden waren nog wel aardig, maar alles in hold/samen was echt vreselijk. Alleen dat loodzware, geforceerde begin al, met die slechte draai en dodenspiraal. Ontzettend stijf en met dichtgeknepen poeperd gedanst, zag er werkelijk niks ‘streets’ aan en het was net zo funky als het verzamelde oeuvre van de Zangeres Zonder Naam. Bovendien ging het concept (de piccolo en het rijke kreng) volledig aan me voorbij, maar daar kunnen die kids niet veel aan doen natuurlijk. Enkeltje bottom three lijkt me terecht.
Ik werd wel geraakt door deze dans (en de muziekquote:Jessica & Heath – contemporary
Dit vond ik tegenvallend en het deed me helemaal niks qua emotie of ontroering. Ik blijf iets missen bij Heath, dat extra sprankje dat hem bijzonder zou maken. -knip-
Ivy en Robbiequote:Ivy & Robbie – paso doble
Godsallejezus, Robbie! En Ivy! Ooooo, ik ben zo’n fan aan het worden van dit setje. Wat een geweldig wijf is Ivy toch op het podium. Ze gaat gewoon een ster worden, of dat als danseres is, of entertainer, of presentator… zij heeft het gewoon. Robbie… OMG. Dat baardje
! Maar wel ongelooflijk hoe hij daar stond te dansen. Ik had niet gedacht dat hij dit in zich had. Aan de ene kant was dit briljant. Zeer goed gedanst (tjak tjak and glide…..!), ook wel weer een originele choreo van Jason Gilkison. Aan de andere kant was dit natuurlijk zo fout en camp als de neten en dus smullen geblazen
! Woohoo, super! Ivy & Robbie rechtstreeks naar de Top 4 wat mij betreft!
(net nog een keer gekeken, goddamn wat lekker ha ha!).
Ja wat een geklets met die kubussen. Dit concept kwam nog het slechtse uit de verf vind ik. Wel heel mooi gedanst, door idd vooral Carly. Ik heb eigenlijk niet zo veel naar hem gekekenquote:Carly & Kieran – contemporary
Ik begin eerst met bitchen. Omdat het mag. “De strepen op de kubussen staan voor de verschillen in hun familieachtergrond.” (laat het even op je inwerken…). Right. Okay. Doen we. Weer zo’n concept dat niet echt uit de verf kwam. De muziek: vreeeeeeselijke versie van Ne me quitte pas door Sting (sowieso Sting). Anti-bitch-mode: Debbie Ellis! Goede choreografe is zij zeg! Carly! Jeumig
. Dat is toch wel een hele goede danseres hoor. Prachtige vormen maakt zij met haar lichaam, zo expressief, maakt elke beweging af, ontzettend muzikaal. Bij Kieran zag je duidelijk het gebrek aan techniek, maar hij was wel een goede partner voor haar. Toch heb ik het wel een beetje gezien met hem en dat is deels de schuld van Ang3l
.
Het was jazz jaquote:Jessie & Matt – jazz (toch?)
Wat een heerlijk setje zuinige designhomo’s die choreografen. Hadden we die al eens eerder gezien? Nou, ik vond dit wel een leuke, geinige performance eigenlijk. Zeer synchroon en strak gedanst. Jessie: die wordt elke week beter en beter. Matt daarentegen… tja. Hij is niet slecht, maar het lijkt net of hij iedere week hetzelfde doet. Wat natuurlijk onzin is, maar hij is niet echt een kneedbaar persoon door zijn specifieke uiterlijk. Hij heeft maar twee gezichtsuitdrukkingen, een soort manische lach/grimas en een gepijnigde blik, en die lijken dan ook nog heel veel op elkaar. Toch kijk ik niet op als hij fluitend in de Top 10 belandt…
quote:Renee & Phillipe – waltz
-knip-
Ik vond dit eigenlijk wel leuk, lekker old school. Jess vond ik het zeker leuk doen, in haar karakter. En ja het was dan misschien niet helemaal synchroom, maar super slecht vond ik het ook niet. Voor Nick was het niet echt zn beste dingquote:Jess & Nick – hiphop
Ah, die mooie hiphopmevrouw weer. Die maakt leuke dingen. Hammertime! Voelde me ineens weer 15. Ik snapte de kritiek op Jess niet zo. Ik zie die onzekerheid eigenlijk ook niet, vind zelfs dat ze vaak haar partner wegdanst. Als die judges zo doorgaan wordt dan meiske vanzelf wel onzeker (maar gelukkig was daar Tante BonBon die Jess bij de meidengroepsdans speciaal even naar voren riep voor een zak wiedergutmachungscomplimentjes – Bonnie, please, wees eens niet zo doorzichtig
). Ik vond dat ze ontzettend lekker stond te dansen met haar Supremes-beehive – snel, hard, maar inderdaad vaak niet helemaal synchroon. Wat Nick betreft: niet zijn beste performance en zielig dat ‘ie een beetje ontdaan was, -knip-
Deze dans is mij eigenlijk totaal niet bijgebleven, behalve dan al dat geschuif met die tralies.quote:Meisjes groepsdans – Cell Block Tango/Chicago
-knip- voor mij sprongen vooral Ivy, Carly en Jessie eruit en verdwenen vooral Issi en Jessica compleet in de massa.
Ach die sneaky Phillipe hequote:Dansen volgende week:
Jessica & Heath: Broadway en hiphop
Carly & Kieran: hiphop en ballroom
Renee & Phillipe: hiphop en ballroom (ha ha, daar probeerde hij slinks onderuit te komen, onder weer een ballroom. Ach nee, Phillipe is gewoon niet de snuggerste. Hoeft ook niet, hij heeft andere kwaliteiten).
Jess & Nick: lyrical jazz en ballroom
Ivy & Robbie: Bollywood en contemporary (Bollywood! Met Robbie! En Ivy!![]()
)
Jessie & Matt: contemporary en jazz (dat ligt wel erg dicht bij elkaar, maar soit).
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:29 schreef BlaBlub het volgende:
Ik vond er eerlijk gezegd niet zo veel aan. Die 1e dans heb ik echt al 10x terug gekeken, zo leuk![]()
Tja, de willekeur viert hoogtij momenteel. Of zou het zijn omdat ze (misschien op basis van de repetities) al besloten hadden dat Don en Issi er zouden uitvliegen als ze in de bottom three terecht zouden komen, en ze daarom zo 'lief' werden behandeld?quote:Die draai aan het begin was idd echt niet om aan te zien. En geen 1 jurylid zei er iets over (terwijl ze vorige week zo'n drama maakt van Carly's hak die 5 seconden in dr jurk vast zat..)
Same here. Zij trok veel meer mijn aandacht dan hij.quote:Wel heel mooi gedanst, door idd vooral Carly. Ik heb eigenlijk niet zo veel naar hem gekeken![]()
De wals kan een supermooie dans zijn, als 'ie eens wat klassieker uitgevoerd werd bij SYTYCD. De choreografen geven er meestal een bepaalde 'vrije' twist aan die naar mijn mening weinig toevoegt. En dit was gewoon prutswerk van een hele slechte choreografe.quote:wat een boring dans zeg, ik heb echt een hekel aan de wals
Het was ook niet zo goed, beetje jammer...
Meid, kvint heerlijkk!! Woensdag =quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:25 schreef Cee het volgende:
Poepies, ik ben hier!Waarom komt deze show niet gewoon op een trage maandag of dodelijke dinsdag? Pffff.
Dan slingeren de slipjes door de kamer in huize Cee als ik het goed begrijpquote:Volgende week gaat laptop uit, SYTYCD aan en niks anders.
Ja, m'n kleren dan. Die blijven ook aan.
Tenzij Nick gek gaat doen dan word ik wild.
Aaah Gaz... ik mis die lobbes ook wel een beetje hoor.quote:Ze lieten tijdens het afscheidsfilmpje nog een stukje met Gaz zien en toen kreeg ik nog wel een steek in m'n hart en een kriebel in m'n buik.![]()
Ooooh Mark Kanemura? Nu ga ik zéker bij het Gelredome rondhangen.quote:OH OH TROUWENS, mensen, Lady GaGa komt naar Nederland met haar Monster Ball tour en ik heb kaartjes en weet je wie er dans tin de Monster Ball tour? Nee? Nee? Nee? Ja!
Mark Kanemura!
Of was het Kanemuro?
Galileo galileo galileo figaro!![]()
Ik vind het zo'n tof menneke. Eerst had ik toch een beetjequote:Op zondag 14 maart 2010 18:14 schreef Ang3l het volgende:
Robbie & Ivy
Ik dacht dat gaat ie nooit flikken.. en toen het begon dacht ik ook: Nee. Zij lijkt zoveel groter en massaler dan hij. Maar vanaf de sprong dacht ik “Whooh… maybe you CAN pull this off!”. And he did, meer dan dat. Nice nice nice. (En toch gaat zij hem opvreten).
Het is een ongelooflijk sjembekkie. Z'n oogjes staan ook zo dicht bij elkaar.quote:(Maar uit de dans … en meteen is Kieran een kwispelend tandeloze puppy).
Hands off biatch, he's minequote:Mister Tall Dark and Fucking Sexy
100% frustratie en onzekerheid, dat was het gewoon. Net of deze twee zo'n betrekkelijk eenvoudige choreografie niet redelijk geloofwaardig zouden kunnen uitvoeren. Ben je klaar mee, met een choreografe die met haar gelnagels de poten onder je stoel wegkrast en dan ook nog on camera letterlijk en figuurlijk een lelijke grote muil heeft. Laten we hopen dat die feeks heel ver weg vliegt met haar bezemsteel en in een zooitje hoogspanningskabels verstrikt raaktquote:De choreografe is eng. Die lippen! Nowhere near ready… en zo zag het er ook uit helaas. Het gaf mij het gevoel van een echtpaar wat geoefend heeft voor hun openingsdans bij hun huwelijk. Zenuwachtig, geen geweldige lifts en moeilijkheden. De dans zelf zag er echt helemaal niet moeilijk uit, heel standaard wals. Het leek echt bijna alsof ik dit ook zou kunnen (LIJKT). Niet vloeiend, en de lifts die er in zaten waren echt minimaal uitgevoerd. I love these two… maar nee.
Eerst met Gaga flikflooien en dan tegen een ander dansding rijden? Dat moet ik zien...quote:Op zondag 14 maart 2010 22:07 schreef Cee het volgende:
Volgens mij beide, Mal! Ik doel daarmee op de Mark Kanemura Galileo Galileo Figaro vraag.
Op youtube kan je clips vinden van de Monster Ball tour waarin Mark te zien is (o.a. tijdens Alejandro, dan gaat hij eerst met GaGa viezelevoozelen en aan het eind van het nummer met een andere male danser).
Mrrrowr.
Nou, 't zal me wel weer wat wordenquote:Shocking changes to SYTYCD this Season. Shocking but GREAT. I hope I will be able to reveal them soon. I need all the pieces in place first.
*pets Mala op de vingers*quote:
Waaatttttttttttt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:20 schreef Malahide het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is een gristen, dus we hadden het kunnen weten... hij heeft een f***ing verloofde.
Ariya Dickinson heet het schaap.
Hou oooooooooooooooooooop!!!!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:23 schreef Malahide het volgende:
He, ho, grefo, verloofd terzijde... het is wel een beeldschoon manneke hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O bitch please, the guy's gayer then a handbag full of rainbows!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:20 schreef Malahide het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is een gristen, dus we hadden het kunnen weten... hij heeft een f***ing verloofde.
Ariya Dickinson heet het schaap.
Back to Phillipe, verloofde of niet haha![]()
![]()
I love youquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:38 schreef Malahide het volgende:
Ik heb gekeken en vond het heel leuk en zo en wil eigenlijk gaan typen maar ik ben zo mooeee maar als ik het nu niet doe dan komt het er helemaal niet meer van ben ik bang![]()
want ik heb het zo druuukkkkkk.
![]()
Okay, ben weer wakker. Tot later.
Natuurlijk mag datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan er wel mee leven.You cheated on me with choreography.
Ja, je kunt ook te ver doorslaan in positivisme.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:44 schreef BlaBlub het volgende:
De juryleden irriteren me. Ze sluiten bijna elk commentaar af met "but good/nice work/job", ook al was het niet goed en hebben ze net 10 slechte punten opgenoemd. Zeg dan nice try ofzo![]()
Nog steeds nu je zijn sex face heb gezienquote:Matt blijft trouwens wel een schatje![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:23 schreef Malahide het volgende:
Kon me niet bedwingen en heb stiekem even op Wiki gekeken wie eruit liggen.
Ik heb gewoon ff snel de halve aflevering doorgespoeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan er wel mee leven.
Heel leuk hoor al die internationale artiesten die komen op treden, maar ik krijg er nooit wat van mee
Ik vind het wel jammer van Renee eigenlijk, ik denk dat zij nog wel meer in haar mars had.O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
Ja zelfs toen nogquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:25 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nog steeds nu je zijn sex face heb gezien![]()
?
Hier kun je hem online bekijken (kwaliteit is redelijk en beter dan niks toch?)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:12 schreef Ang3l het volgende:
Say whut?!
Alle sites die ik probeer hebben afl 15 (results) al wel, maar 14 niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.
Zou er geen SYTYCD PSP3-spel zijn?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:00 schreef Ang3l het volgende:
Jongens, het spijt me.
Ik lig hopeloos achter.
Ik heb een PS3 gekocht
Ik doe mijn best!!!!!
Gat in de markt!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:35 schreef Malahide het volgende:
[..]
Zou er geen SYTYCD PSP3-spel zijn?
Of is dat iets voor een Wii (ik heb er de ballen verstand van)?
Ik vind haar geloof ik 200% leuker dan de voorgaande jaren. Toen schreeuwde ze vooral erg veelquote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:29 schreef Cee het volgende:
Heerlijk om te zien trouwens dat Posthlewosthle haar hormonen echt voor geen meter in bedwang kan houden en om de 5 minuten staat te grienen.
Ieuw, het is te hopen dat die zakdoekjes dienen tegen het grienen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:35 schreef Malahide het volgende:
[..]Denk je trouwens dat Bonnie en Jason C. ook zwanger zijn, want die zijn ook constant zakdoekjes aan het doorgeven onder de desk...
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:35 schreef Malahide het volgende:
[..]
Zou er geen SYTYCD PSP3-spel zijn?
Of is dat iets voor een Wii (ik heb er de ballen verstand van)?
Wie was Jessica P. ook alweer? Die blonde? Ik ken verder iedereens namen dus het zal die blonde wel zijn.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:40 schreef Malahide het volgende:
Brekend nieuws:
Jessica P. ligt eruit vanwege haar blessures, Jess is back.
O mooi zeg! Jessica P had wat mij betreft ook wel haar beste tijd gehad en met die blessure was dit wel te verwachten..quote:Op maandag 29 maart 2010 12:40 schreef Malahide het volgende:
Brekend nieuws:
Jessica P. ligt eruit vanwege haar blessures, Jess is back.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er inmiddels al een download beschikbaar? Toen ik om 17:00 u van huis ging nog niet.
[ Bericht 10% gewijzigd door Malahide op 01-04-2010 19:28:51 ]You cheated on me with choreography.
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:18 schreef Malahide het volgende:
En we zwaaien uit...De uitzending al wel. Net gekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er inmiddels al een download beschikbaar? Toen ik om 17:00 u van huis ging nog niet.
De uitslag nog niet
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
De groepsdans was mooiquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:31 schreef Cee het volgende:
Uitslag uitzending is binnen, maar ik weet de uitslag al, maar ach, mag de pret niet drukken, ik kijk 'm toch wel vanwege de groepsdans.
Je snapt wel dat ik dat fotootje er speciaal bijgezet heb om jou wakker te schudden hèquote:Op donderdag 8 april 2010 08:09 schreef Ang3l het volgende:
OehKrijg nu al zin vanaaf te fa... kijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh God, they are dragging it out![]()
en tenslotte:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks for watching this live broadcast![]()
[ Bericht 15% gewijzigd door Malahide op 08-04-2010 13:01:56 ]You cheated on me with choreography.![]()
Ik. Kijk. Niet.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Zullen we eens een eigen so you think you can Fok-dance competitie houden?
Vogeltjesdans, kabouterplopdans, macarena
L'Amour menaçant:
Ik ga vanaaf mijn scherm en toetsenbord plastificeren en dan eens flink kijken
L'Amour menaçant:
Dubbel laagje op het toetsenbord dan maar, voor de zekerheid hè?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga vanaaf mijn scherm en toetsenbord plastificeren en dan eens flink kijken
We kunnen wel een keer een SYTYCD-fantasy toernooi organiseren, met al onze favoriete kandidaten.
Ik ben gek genoeg om het te organiseren.
You cheated on me with choreography.![]()
Nou ik merk in het USA topic al dat ik denk "Wie was dat ook alweer?"
Ik ben meer visueel ingesteld dan met namen
L'Amour menaçant:
Doe ik er speciaal voor jou plaatjes bijquote:Op donderdag 8 april 2010 14:13 schreef Ang3l het volgende:
Nou ik merk in het USA topic al dat ik denk "Wie was dat ook alweer?"
Ik ben meer visueel ingesteld dan met namen
.
En dat je visueel ingesteld bent... is de paus katholiek?
De paus? Nee. Nick wel
Uitslag: Meisjes eens.
Jongens...... maar ik snap 't wel
Ik hoop dat Ivy of Robbie wint.
Robbie eigenlijk, die gun ik 't het meeste.L'Amour menaçant:
Die live muziek vond ik trouwens ... mwah.
Zeker bij het eerste nr leidde de operadames me TE veel af van het dansen.
Grappig detail: Ik moet zondag ook voor het eerst optreden op live muziek, hiphop
L'Amour menaçant:
Succes alvast, Ang3l.Godsgriebus (sorry Nick), wat was dat in hemels(sorry Nick)naam inderdaad? "And I neeeeed yoooooooooo nooooo tonight and I need you mooooooo than ever." What in the WHAT? Het leidde zo ontzettend af. Maar toch uiteindelijk niet erg genoeg om niet in te kunnen zien dat ik dit de mooiste dans vond van de avond.quote:En nog even over de muziek: waarom ben ik ooit fan geweest van Tori Amos ? 75% vals gezongen, wat een draak van een nummer.
Ik ben nog steeds visually violated door die, die, die.... die umph van Phillippe. Hoe heet dat deel? De apollogordel? De adonisgordel? Iets met een gordel (niet gordelroos, duh). Een messcherpe lijn tussen boven en onderlijf waar ik m'n vingers aan zou kunnen snijden.
Woah.
Oh! De dansen! Verder helemaal eens met Mallie en met Djees en z'n gekke ringelingvingers en fritsfratsenjasjes. Vooral over die clownsdans die ik erg mooi vond maar totaal oneerlijk tegenover de tango van Jessie en Phillippe.
Met het resultaat kan ik leven alhoewel het natuurlijk wel met pijn in m'n hart is. Au revoir mon cheri.(*pats*) au. Ik blijf me trouwens verbazen over Robbie's lengte, als hij solo danst en naast niemand anders dus staat, lijkt het alsof hij 3 meter lang is en dan staat hij tussen die twee andere kerels in en is het zo'n klein minimanneke.
Ik wil dat hij wint.
En neeeee volgende week Tyce DiOrio.
Als hij het maar niet waagt om.... nee, dat zou hij niet doen, toch?![]()
![]()
Hoe DURF j Tori Amos aan te vallen
A. het was niet vals. Rare uitspraak en uithalen? Ja. Vals? Nee.
B. het was live
L'Amour menaçant:
En cee: Apollo's Belt
L'Amour menaçant:
Tyce in de finale?
Welk drama gaan we nu recyclen?
Toch niet....... Als dat zo is gooi ik ECHT een schoen naar de TV!
L'Amour menaçant:
Van dansen weet ik niks, maar ik doe heel graag alsof.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:29 schreef Ang3l het volgende:
B. het was live
Van muziek weet ik stiekem heel veel, en het was fucking vals en vreselijk gezongen.
Of ze was straalbezopen. Of de botox was op haar stembanden geslagen.
Bah.
Ik zat na het posten van m'n post (jaja) even je LastFM door te speuren (compatibility test enzo weetjewel -- we zitten laag, Ang3lquote:Op donderdag 8 april 2010 21:29 schreef Ang3l het volgende:
B. het was live
) en toen zag ik pas dat je Tori fan bent en toen had ik al spijt maar toen dacht ik meteen alweer "gek, dit is een forum, of zoals Tooori zou zeggen in dit liedje, een fooooorum, en trouwens, Winter vindt ik wel mooi! En Cornflake Girl maar da's omdat ik dan zin krijg in cornflakes", en toen realiseerde ik me weer dat ik hele lange zinnen typ.
Waar was ik?![]()
Nee joh, die bos haar van Ivy krijgen ze nooit onder zo'n kankerdoekquote:Op donderdag 8 april 2010 21:31 schreef Ang3l het volgende:
Tyce in de finale?
Welk drama gaan we nu recyclen?
Toch niet....... Als dat zo is gooi ik ECHT een schoen naar de TV!
.
Of... Jessie en Phillipe... zeg me dat het niet zo is.
Dat zou toch gewoon té erg zijn?
Zat trouwens van de week USA seizoen 4 te kijken, en toen deed Tyce best aardige dingen. Laat 'ie daar maar iets van recyclen als 'ie te lui is om iets nieuws te verzinnen.You cheated on me with choreography.![]()
Nu vind ik Ang3l zielig omdat we boos hebben gedaan over Toooooori.
Maar boh, ik heb vanochtend wel een geil plaatje voor hem geplaatst, goed geanticipeerd goedmakertje zeg maar.
O ja, succes hè met de hip hop Ang3l.
Nuff said.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:19 schreef Cee het volgende:
Godsgriebus (sorry Nick), wat was dat in hemels(sorry Nick)naam inderdaad? "And I neeeeed yoooooooooo nooooo tonight and I need you mooooooo than ever." What in the WHAT? Het leidde zo ontzettend af.Ja, hoe heet datquote:Ik ben nog steeds visually violated door die, die, die.... die umph van Phillippe. Hoe heet dat deel? De apollogordel? De adonisgordel? Iets met een gordel (niet gordelroos, duh). Een messcherpe lijn tussen boven en onderlijf waar ik m'n vingers aan zou kunnen snijden. Woah.? Een soort omgekeerde love handles? Zo'n spannende lijn is dat hè? Ik wil mijn vinger erdoorheen trekken helemaal naar het eindpunt
. Sop. Sommige vrouwen hebben dat ook, maar dan is het foeilelijk
.
Dat nepslangending dat hij bij de result show aanhad, ook weer zo fout maar hij komt er gewoon mee weg, de bandietquote:Oh! De dansen! Verder helemaal eens met Mallie en met Djees en z'n gekke ringelingvingers en fritsfratsenjasjes..
Ik vond Flipke zo gek klein in die tango naast Jessie. Maar toen hij weer naast Robbiedoppie stond viel het alleszins meequote:Ik blijf me trouwens verbazen over Robbie's lengte, als hij solo danst en naast niemand anders dus staat, lijkt het alsof hij 3 meter lang is en dan staat hij tussen die twee andere kerels in en is het zo'n klein minimanneke. Ik wil dat hij wint.. Stiekem wil ik ook dat Robbie wint, maar ik gun het de anderen ook zo erg
.
Nee. Gewoon nee. Recycle for fucks sake dan maar voor de umpteenth time iets uit de fricking West Side Story, Chicago of Cabaretquote:En neeeee volgende week Tyce DiOrio.
Als hij het maar niet waagt om.... nee, dat zou hij niet doen, toch?![]()
.
Geen cancerdance![]()
![]()
Tyce doet alleen het groepsopeningsnummer en zit in de jury ().
Is er een downloadje beschikbaar als ik straks uit mijn werk kom
Las net overigens dat de uitslagshow pas volgende week woensdag is...
En de Aussies vonden Tyce vervelend in de jury.
Ik zit startklaar om de final 4 te zien dansen, dus het downloadje is binnen!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:35 schreef Malahide het volgende:
Is er een downloadje beschikbaar als ik straks uit mijn werk kom
Las net overigens dat de uitslagshow pas volgende week woensdag is...
En volgende week pas de uitslag? Dus morgen niks?![]()
![]()
Zit nu te kijken, toen Jason met z'n boogiewoogiesweater 'Ozzie Ozzie Ozzie' zei, zei ik 'Oy oy oy' erachter.En die stomme Tyce snapt er niks van.
![]()
![]()
Ik zit net 10 minuten in 't programma en ik geef ze nu al gelijk.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:35 schreef Malahide het volgende:
![]()
![]()
Ik wil ook kij-kuhuhuhuhhh!
Stom werk.
Mensen die mij lastig vallen met trivialiteiten terwijl er SYTYCD te bekijken valt.
Nom de dieu, die blauwen!
(lekker cryptisch he, Mallie?)
Wie is dat trouwens in je avatar? (dat laatste was een semi-hint naar de cryptische omschrijving in de eerste zin, alsmede een serieuze vraag).
Wanneer ben je klaar met werken? En daarmee bedoel ik niet je 65e.![]()
O nee moeten we een week wachtenquote:Op woensdag 14 april 2010 20:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit startklaar om de final 4 te zien dansen, dus het downloadje is binnen!
En volgende week pas de uitslag? Dus morgen niks?
Krijgen we volgende week wel een finale met de leukste routines van het afgelopen seizoen?O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny![]()
Had stiekem al iets opgevangen over een JamesCameronFilm-dansquote:Op woensdag 14 april 2010 21:29 schreef Cee het volgende:
Nom de dieu, die blauwen!
(lekker cryptisch he, Mallie?)
Wie is dat trouwens in je avatar? (dat laatste was een semi-hint naar de cryptische omschrijving in de eerste zin, alsmede een serieuze vraag)..
Die in mijn avataris Bill Haverchuck uit de allerbeste tv-serie ooit: Freaks & Geeks.
Om half elf hoop ik thuis te zijnquote:Wanneer ben je klaar met werken? En daarmee bedoel ik niet je 65e..
Zal toch wel?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:38 schreef BlaBlub het volgende:
Krijgen we volgende week wel een finale met de leukste routines van het afgelopen seizoen?
Ik wil die met blote Phillipe achter de piano, en die met blote Phillipe met z'n contemporarydinges, en die andere met blote Phillipe waarbij na afloop die zweetstraaltjes tussen zijn chesticles doorliepen...
Ze dansen solo's op een liedje uit hun geboortejaar.
Krijg je Nothing Compares 2 U en Smells like teen spirit.
Ik word bejaard.![]()
![]()
![]()
Ik hoop hetquote:Op woensdag 14 april 2010 21:50 schreef Malahide het volgende:
[..]
Zal toch wel?
Ik wil die met blote Phillipe achter de piano, en die met blote Phillipe met z'n contemporarydinges, en die andere met blote Phillipe waarbij na afloop die zweetstraaltjes tussen zijn chesticles doorliepen...
Volgens mij wil je gewoon een blote Phillipe zien
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny![]()
Smells Like Teen Spirit... toen deed ik eindexamen havoquote:Op woensdag 14 april 2010 21:52 schreef Cee het volgende:
Ze dansen solo's op een liedje uit hun geboortejaar.
Krijg je Nothing Compares 2 U en Smells like teen spirit.
Ik word bejaard.![]()
Net klaar met kijken. Het was een leuke show![]()
Ik vond de jongens routine, de Avatar dans en de meiden routine het beste vanavond
En Tyce, tsja, ik vind zijn werk nooit zo heel interessant (Broadway e.d. is niet mijn ding) en zn gekwek was ook wel irritant.
Robbie is mijn winnaar, wat kan die jongen niet zeg
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny![]()
Eigenlijk een blote Jason maar bij gebrek aan beter...quote:Op woensdag 14 april 2010 21:55 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik hoop het
Volgens mij wil je gewoon een blote Phillipe zien
SO YOU THINK YOU CAN DANCE AUSTRALIA TOP 4 PERFORM
Wegens tijdgebrek zo kort mogelijk...
Ooooh Tyce, F U C K O F F. Ozzie Ozzie Ozzie Oy Oy Doooeeeeiiii!
Was hij high of gewoon vervelend? Er is maar één Dancing Earth Mother en dat is Mia, biatch.
Zoals bijna altijd begint mijn aandacht te verslappen tegen het einde van een seizoen. Het lijkt ook wel of SYTYCD AU 3 al een jaar bezig is. Zo lang zelfs dat Robbie’s tanden bijna tegen elkaar zijn gegroeid…
Top 4-dans
Moest Cookie daarvoor helemaal uit de States komen? Joh. Ach, leuke dans, maar vooral leuk omdat hij gedaan werd door vier heel sterke dansers. Even een open deur intrappen: Phillipe liep weer bijzonder lekker te wezen.
Ivy & Robbie – rumba
The Golden Couple van dit seizoen. Altijd magic als deze twee samenkomen. Vond het meer pas-de-deux dan rumba overigens.![]()
![]()
voor Robbie. Ongelooflijk knap dat je dit kunt als 18-jarige. Niet alleen een superdanser, maar ook een fantastische performer.
Jessie & Phillipe – jazz
Oh God, wat is die Adam toch een etalagepop. Maar volgens mij is het wel een ontzettende lieverd. Leuke choreo, dat sexy bozige van Jessie stond me wel aan. Coole lifts. Bonnie met haar “young love coming together”
. Keken wij naar een andere dans of zo?
(Wat ziet Australië toch in die vervelende Nacho Pop?)
Phillipe & Robbie – hip hop
I luv Tiana! Wat mij betreft de vermakelijkste dans van deze show. Robbie WTF??? Krijg nog een last minute crush op dat niet te versmaden veulen (en voel me nu een beetje vies, geboren in 1991, Lord have mercy on me). Heerlijke stripchoreo. Stoer, hard, sexy met een hele dikke knipoog. Heb me kapot gelachen. Phillipe die Robbie wegsmijt alsof hij een afgetuigde kerstboom uit het raam flikkert… geweldig
. Zag ik Phillipe nou stiekem een beetje stram doen af en toe? Oh oh, de jaren gaan tellen
?
Ivy & Robbie – Avatar
Misschien ben ik gewoon een vervelend zeikwijf dat de neiging heeft om te mekkeren over dingen die de massa geweldig vindt, maar ik vond dit dus helemaal niet zo fantastisch. Het dansen was heel erg goed en ik zag ook wel dat de choreografie nogal gecompliceerd was. Maar dat hele concept… Nou heb ik Avatar bewust niet gezien omdat ik een schijthekel heb aan a) James Cameronen b) gehypte science fiction/fantasy-films die volledig leunen op special effects, dus misschien weet ik niet waar ik over praat. Maar ik werd niet goed van die vreselijke standaard blockbuster filmmuziek en die outfits… net twee aan lager wal geraakte smurfen. Ik kan zo drie leukere/betere contemporaries uit dit seizoen opnoemen.
Ivy & Phillipe – contemporary
Minst interessante dans van de avond en Phillipe en Ivy waren beiden niet op hun best. Inderdaad, die eindpose plus gezicht van Ivy op het einde, what was that all about? En Flippie had volgens mij een beetje last van vermoeidheid. By the way, wat zag Phillipe er vreselijk uit in de namaak nudiejeans, is de kostuumafdeling blind of zo? En please please please laat Tyce opgevreten worden door een roedel dingos voordat hij een vliegtuig back to L.A. kan pakken…
Ivy & Jessie – jazz
Aaah, dit vond ik dan wel weer leuk (al was het lesbodominatrixporn-gehalte wel hoog). Vooral aardig om die twee dames naast elkaar te zien dansen en te kunnen vergelijken. En dan ben ik het met de jury eens en wint Jessie het op techniek en Ivy op performance, al wordt Jessie op het laatste gebied ook steeds beter.
Solo Phillipe
Klasse! Lekkere stripchoreo en goed gebruik van de prop. 1979, da’s tenminste nog enigszins in de buurt van mijn geboortejaar…
Solo Ivy
Nogal jazzballetterig
Solo Jessie
Mooi, recht uit haar hart
Solo Robbie
Heb hem weleens beter gezien. Erg spring- en vallerig, maar hij blijft fascinerend.
Conclusie: Robbie verdient de titel en het zou mij erg verbazen als hij niet wint. Mocht één van de anderen onverhoopt de winnaar worden, dan kan ik daar goed mee leven. Mijn hart kiest dan voor Phillipe en zijn journey, maar op volgorde van kwaliteit zou ik eerder gaan voor Jessie, dan Ivy en dan Phillipe. We zullen het zien volgende week!You cheated on me with choreography.![]()
Ik heb me om precies de zelfde reden er tegen geprobeerd te verzetten, maar uiteindelijk ben ik toch gezwicht. Ben gaan kijken omdat ik dan tenminste met recht kon zeggen dat het een baggerfilm is.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:44 schreef Malahide het volgende:
[b]Nou heb ik Avatar bewust niet gezien omdat ik een schijthekel heb aan a) James Cameronen b) gehypte science fiction/fantasy-films die volledig leunen op special effects, dus misschien weet ik niet waar ik over praat.
Maar ik ben helemaal ingepakt door de film en vond het fan-tas-tisch.Terwijl ik niet echt van dit soort sci-fi-gehannes houd. Wel in 3D kijken als je kijkt, extra gaaf. En op 't grote scherm. Einde promo-praatje!
![]()
![]()
Robbie robbie robbie robbie!
Philippe mag dan een stallion zijn, ik ga ditmaal voor het veulentje!L'Amour menaçant:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:37 schreef Ang3l het volgende:
Philippe mag dan een stallion zijn, ik ga ditmaal voor het veulentje!
lievvvvv
and so true!You cheated on me with choreography.![]()
Mooi zo.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:37 schreef Ang3l het volgende:
Philippe mag dan een stallion zijn, ik ga ditmaal voor het veulentje!
*snatched Nick weg*
Dank u!![]()
![]()
Nick is al UIT de competitie!!!!!
Ik bedoelde van de mannen die overgebleven zijn!
*rent achter Cee aan*L'Amour menaçant:
Twee honden vechten om één been en zoals gewoonlijk gaat Malahide weer met Phillipeke heen![]()
Tvp, ga dit ook maar volgen totdat de Nederlandse weer komt
Maar zal nog wel even duren
Ze noemen me Wesley,
Hoi![]()
Je bent eh...wel een beetje laat.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:26 schreef Wesleyz het volgende:
Tvp, ga dit ook maar volgen totdat de Nederlandse weer komt
Maar zal nog wel even duren
Woensdag gaan ze Robbie kronen tot Koning van de Dans en dan moeten de Aussies weer een jaartje wachten.
Maar treur niet, over een maand begint de USA versie weer!![]()
![]()
Ga je toch kijken naar Move Like Michael op SBS. Rukcamera werk, maar er zitten wel goede dansers/groepjes tussen. Een 'ouwe' vent van 42 die de sterren van de hemel popt en een 9 jarig jochie dat de ene powerbreakdance move na de ander tovert.beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Vind die kids ertussen maar niets eerlijk gezegdquote:Op zondag 18 april 2010 00:41 schreef Knipoogje het volgende:
Ga je toch kijken naar Move Like Michael op SBS. Rukcamera werk, maar er zitten wel goede dansers/groepjes tussen. Een 'ouwe' vent van 42 die de sterren van de hemel popt en een 9 jarig jochie dat de ene powerbreakdance move na de ander tovert.
Maar nice dat die is usa zo snel begint
Dan die inderdaad maar doen
Nee ik 0wn niet =![]()
Godverdegodver ik ga deze show zo missen.
WAT een briljante opening. Ik zat met ingehouden adem. Prachtig, prachtig, die dans-door-de-jaren-heen film en dan dat aansluitende live gedeelte. Holy crap.
En dan ga ik dus deze mensen missen:
- Sexy vaderlijke older gay boyfriend-like sexy sexy Jason
- Plastieken Bonnie
- Matty met de pet op en z'n pants aan 't pee'en
- Die ongelofelijke CHOREOGOD van een Jason Gilkinson
- Bolle Nattie met d'r melige stemmingswisselingen en haar gewapper en gehuil
- Die hele godvergeten top 20
Ik ga het missen. Ik zit met een brok in m'n keel. Wie van jullie was ook alweer verantwoordelijk voor het mij met de haren naar deze show slepen?
Ik dank u.
CongratulationsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:46 schreef Cee het volgende:
Wie van jullie was ook alweer verantwoordelijk voor het mij met de haren naar deze show slepen?
Ik dank u.![]()
![]()
Over een kwartiertje ben ik thuis en de download is al binnen.
Ik ga ze ook missen, mijn Australische hertjes, torsomannen en haarzwiepmeiden.
En de choreografieën van Jason G, Tinia de hiphopdame, Project Moda en - vooruit - Debbie Ellis.
En mijn heimelijke kwijlpartijen op Jason en Phillipe.
En het zwellende buikje en de ditzyness van NatNat.
En hell, zelfs de decolletés van tante BonBon.
Nu maar hopen dat de revamp van USA wat wordt. Ruim maandje nog schattebouten.
Al dansen ze 10 weken lang de horlepiep. Pasha. I rest my case.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:26 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat de revamp van USA wat wordt. Ruim maandje nog schattebouten.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Al dansen ze 10 weken lang de horlepiep. Pasha. I rest my case.
![]()
Ik krijg het al weer heet onder de kraag van Ade![]()
Dat was een erg mooi einde van een erg mooi seizoen.
De finishvolgorde van de Top 4 is precies goed. Phillipe vierde als 'zwakste schakel' ondanks zijn onvoorstelbare groei en ongelooflijke talent. Ivy als derde omdat ze technisch net iets onderdoet voor Robbie en Jessie. A star is born, een lange mediacarrière ligt in het verschiet. En dan Jessie en Robbie, die technisch beiden briljant zijn, maar Robbie die dan wint omdat hij een net iets grotere it- en aaibaarheidsfactor heeft.
Hoe goed deze Top 4 was blijkt wel uit het feit dat de herhaalde dansen stuk voor stuk bij de hoogtepunten van dit seizoen hoorden: de hiphop op Radiohead van Jessie en Robbie, de prachtige, zinderende pianocontemporary van Ivy en Phillipe (telkens als ik die twee zie hoop ik dat ze een setje worden, hot hot hot), Jessie en Phillipe met het ooglapje en natuurlijk de fantabulous paso doble van Ivy en Robbie.
De openingsdans was![]()
en ik vond de Top 10 dans en de Top 4 Alice in Wonderland-dans ook erg entertaining. Nat moet in quarantaine totdat ze die baby uitpoept, want die wordt met de week wackier (wat een tof wijf is dat dit seizoen geworden
.
Zucht... luv you Aussies.You cheated on me with choreography.![]()
Ik ben gespoilered via twitter
Kan vanavond pas kijken.L'Amour menaçant:
Geen ideeee wie dat ook alweer waren via PM en zoquote:Op woensdag 21 april 2010 21:46 schreef Cee het volgende:
Ik ga het missen. Ik zit met een brok in m'n keel. Wie van jullie was ook alweer verantwoordelijk voor het mij met de haren naar deze show slepen?
Ik dank u.
L'Amour menaçant:
Sorry voor de foto'squote:Op donderdag 22 april 2010 11:03 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben gespoilered via twitter
Kan vanavond pas kijken.
![]()
nee ik wist het dus al, vandaar dat ik hier ook best durfde te kijken alquote:
Anders was ik nog wel ff weggebleven tot na vanavondL'Amour menaçant:
Nou ja, op zich is een soort van sorry wel op z'n plek omdat er geen halfnaakte foto van onze Bible-Boy bijzit
L'Amour menaçant:
Nou vooruit dan maar weer...quote:Op donderdag 22 april 2010 11:08 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, op zich is een soort van sorry wel op z'n plek omdat er geen halfnaakte foto van onze Bible-Boy bijzit
Maar eh... wat ziet mijn oog? Doet NickNick daar nu een duivelsteken met zijn hand?
Ik denk dat het tijd is voor een reddende Eng3l om in te grijpen.
Da's keihard Rock 'n Roll, maar ik grijp alles aan om hem te bekeren hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 11:57 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar weer...
[ afbeelding ]
Maar eh... wat ziet mijn oog? Doet NickNick daar nu een duivelsteken met zijn hand?
Ik denk dat het tijd is voor een reddende Eng3l om in te grijpen.
L'Amour menaçant:
Ik lees net dat Robbie gekozen heeft om met Burn The Floor te gaan touren!
Stoer! Want het lag natuurlijk erg voor de hand dat hij naar het Australian Dance Theatre zou gaan.
Go Robbie Cha Cha Cha!You cheated on me with choreography.![]()
Whaaaaahhh, echt de mooiste Mooiste finale ooit.
Vanaf 't beginfilmpje (super mooi gedaan) tot aan het gezicht van Robbie en de tranen op 't einde.
Ik kan echt zeggen dat van alle USA, UK, AU, CAN en NL die ik nu gezien heb ik dit het mooiste seizoen ooit vond, en de mooiste top 4. Ik gunde 't ze allemaal.......... maar Robbie toch het meeste.
Congratulations little freak!
En nu is't gedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
L'Amour menaçant:
Ik sluit me daar volledig bij aan. AUS season 3 heeft mijn geloof in het SYTYCD-gebeuren weer hersteld.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:34 schreef Ang3l het volgende:
Whaaaaahhh, echt de mooiste Mooiste finale ooit.
Vanaf 't beginfilmpje (super mooi gedaan) tot aan het gezicht van Robbie en de tranen op 't einde.
Ik kan echt zeggen dat van alle USA, UK, AU, CAN en NL die ik nu gezien heb ik dit het mooiste seizoen ooit vond, en de mooiste top 4. Ik gunde 't ze allemaal.......... maar Robbie toch het meeste.
Congratulations little freak!
En nu is't gedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Ik kijk best uit naar US season 7, maar ik vrees nog steeds dat US nooit meer zo leuk zal worden als het ooit geweest is...You cheated on me with choreography.![]()
AUS 3
CAN 1
USA 3
L'Amour menaçant:
Ik ga toch proberen, zo kort mogelijk, een verslag te schrijven. Want, en ik weet nog niet of jullie het met me eens zijn (topic nog niet helemaal doorgelezen):
IK VOND DIT HET BESTE SYTYCD SEIZOEN OOIT!
beter dan welk seizoen dan ook in US. Ik heb tranen met tuiten gehuild bij verschillende nummers, kreeg een warm en fuzzy gevoel bij elke show, en was blown away by the talent. Niets was gemaakt, kostuums waren fenomenaal, kandidaten waren super.. wat willen we nog meer?![]()
Ik ga even lezen en dan via post na post commentaar geven op waar ik zin in heb
Hier ook (ongelofelijk): zodra ik Nick zag moest ik aan Ang denken. EN dacht: omg, dat is niet iets wat ik zou moeten behoren te weten![]()
ik vind Jason ook aantrekkelijk meiden![]()
Zo voor de show, het moet me van het hart: Robbie was DE person die ik zag en waarvan ik dacht: Jee wat een lelijkerd, die is vast een jokeen toen begon ie te dansen.. OMG.. ongelofelijk. Toch dacht ik nog steeds niet dat hij wat zou kunnen doen in de show..
Verder vielen me Renee, Ivy Doug, Don en Matt heel erg op.
Kieran vond ik eigenlijk creepy, en heb dat de hele show een beetje gevonden. De irritante meiden: Makheila, Grace en Issi en Carly, bah.
Ok zit verder te lezen en zie dat Grace een favoriet van jullie is. bah! Ik vind r echt een totale clown.
Nou ik houd het verder kort. Naarmate het vorderde wereden Ivy, Phillip en bovenal Robbie mijn grote favorieten. Ik was dan ook zooo blij dat ze allemaal in de finale zaten. En dat Robbie dan ook nog wint..
Wat een seizoen. Ik ben soms gewoon verdrietig dat ik het niet met jullie heb gevolgdquote:Jaaaaaaaaa, we weten nu wel dat Renee een hatchet face heeft, zich alleen in het donker op straat mag vertonen en dat haar moeder haar het liefst terug wilde duwen toen ze geboren werd.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ik nog effe kwijt moet: ik weet op wiw Matt lijkt: Jack Nichelson![]()
En ook ben het eens met het feit dat Nat echt een onwijs lief en gek en leuk mens is geworden die ik 2 jaar geleden nog niet uit kon staan!quote:Het leek wel zo’n hoes die je over je plastic kerstboom kunt gooien als je hem weer een jaartje met ballen en al op zolder zet!
Na het lezen van dit hele topic (oef), kom ik tot de conclusie dat we het echt allemaal totaal eens waren he? Super seizoen. Super winnaar. Is nog nooit gebeurd volgens mij (dat we het allemaal zo eens zijn). Betekent echt dat dit outstanding was.
Ik word NOG emo als ik denk aan de openingsdans van de finale als ze allemaal dat teken van Don doen..
emo-kip!![]()
I love u allGa nu USA kijken!
Oh en heeft iemand een inivitation voor Immortalseed voor me? mijn account is verlopen denk ik![]()
![]()
Eensch met de opmerking beste seizoen ooit
Het stond er al he:
AUS 3
CAN 1 (Nicolaaaaaaaaaaas)
USA 3 (Sabra, Neill etc)L'Amour menaçant:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:48 schreef Saeramir het volgende:
Hier ook (ongelofelijk): zodra ik Nick zag moest ik aan Ang denken. EN dacht: omg, dat is niet iets wat ik zou moeten behoren te weten![]()
L'Amour menaçant:
Er waren niet echt typjes bij waarvan jullie dachten van, "oh daar gaat Saer helemaal van uit haar dak" he?
Robbie kwam er nog het dichtst bij in de buurt.![]()
![]()
![]()
Saertje
![]()
![]()
Welkom bij de SYTYCD AUS 3 fanclub!
USA gaat hier nooooooit overheen dit jaar, dat voorspel ik je.
En nee, er zat geen echt Saer-knuffeltje bij. Die Ierse inbred Kieran is zelfs voor jou een stapje te ver...![]()
* Malahide duikt weg, oh nee, gaat gauw weer op vakantieYou cheated on me with choreography.![]()
Ja, zonderkunstgebit-Kieran was echt te vers uit het ei!L'Amour menaçant:
Ik had dat meteen al weer bij de eerste aflevering van USA 7quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:48 schreef Saeramir het volgende:
Hier ook (ongelofelijk): zodra ik Nick zag moest ik aan Ang denken. EN dacht: omg, dat is niet iets wat ik zou moeten behoren te wetentoen er een paar van die contemporary-knaapjes door het beeld sprongen.
Nee, mag ik niet meer. Ik heb daar strafpuntenquote:Oh en heeft iemand een inivitation voor Immortalseed voor me? mijn account is verlopen denk ik
omdat ik niet langgenoeg geseed had.
![]()
Ierse inbred Kieranmaar ja. Veel te ver. Een beetkje baby face mag wel van mij maar deze had gewoon nog geen tandjes!
![]()
![]()
![]()
SHO > TAL
Have fun.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]![]()
Hebben jullie al gehoord van de nieuwe Australische danssensatie, Justice Crew? Winnaar van Australia's Got Talent en met Emmanuel van SYTYCD Aus 2 als frontman? They are a-ma-zing...
Downloaden over het algemeen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:37 schreef Turalyon het volgende:
Op welke site of hoe kijken jullie dit? Downloaden?
Weet je wat erg is?
Ik moest net even in m'n eigen spoiler hier spieken wie er ook alweer had gewonnen dit seizoen.![]()
![]()
Dat is erg Cee!
Wie was 't?L'Amour menaçant:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:34 schreef Cee het volgende:
Weet je wat erg is?
Ik moest net even in m'n eigen spoiler hier spieken wie er ook alweer had gewonnen dit seizoen.Ik schaam me voor julliequote:.
Dat jullie nu al vergeten zijn dat Philippegewonnen heeft.
Harper ♥quote:On August 16th 2010, Bassingthwaighte gave birth to her and McGlinchey's first child, a daughter named Harper Rain Sinclair McGlinchey. Bassingthwaighte has previously mentioned she hoped for a girl.You cheated on me with choreography.![]()
Neeeeeeee, Nathalie...
L'Amour menaçant:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:49 schreef Malahide het volgende:
http://www.heraldsun.com.(...)frf96o-1225890909395
![]()
Maar, maar, maar.... Adam Garcia![]()
![]()
![]()
Ik zie dat ik 1 film heb gezien met hem erin: Coyote Ugly. That's it
L'Amour menaçant:
Ik ook, maar daarna heb ik 'm nog in een witte maillot zien optreden toen ie in Wicked zat.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:31 schreef Ang3l het volgende:
![]()
![]()
Ik ook. En toen moest in een netvliestransplantatie ondergaan. Aan beide ogen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Echt geen compensatie voor Jason& Jason
& BonBon
& Mattie
& NatNat
![]()
Verdomme. Zometeen gaan ze USA ook nog cancellen, blijven we met alleen UK en Canada over.
O ja, en Nederland.
You cheated on me with choreography.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: