Immortalseed is the place to be!quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik merk dat tvtorrents, die normaal hele snel is, SYTYCD AU niet zo belangrijk vindStaat er steeds erg laat op.
*verder zoek, vind en klik*
Holy F-ing christ wat kan die Nick lekker nasty dansen zeg voor zo'n bible-boy. I was suprised. Pleasantly! Damn lekker grindy raunchy rough stoer. Geil stout Christenhertje indeed! Niiiiiice. Grace iets minder rough 'n ruggid, maar ook netjes!quote:
Nou dat met die jurk was idd goed opgelost. Hup kick-kick in de lift en los. Vond het reuze meevallen. She handled it well. Ze moet wel d'r bek houden verder. Bambi-bimbo-zoete stemquote:Carly & Kieran – wals
Idd, wat een botoxface heeft die Adam Williamsquote:Jess & Doug – jazz
Ik zag het plaatje hierboven al staan dus ik ging klaarzitten met een handdoekjequote:Renee & Phillipe – contemporary
Leuke muziekkeuze voor een tango. Soms leuke poses. That's it. Mwa.quote:Jessica & Heath – tango
AF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:53 schreef Cee het volgende:
Maar, ook ik, wil Nick senseless rampetampen.
Hmmz. Neh. Meer jazz dan hiphop. Didn;t work for me. Alsof ze meer bezig waren met kleding afrukken dan dansen.quote:Jessie & Matt – hip hop
Ik hou van Sarah Boulter, maar dit.... nee. En ik denk dat het idd door de aangepaste choreografie lag vanwege Issi. Plus dat ik vind dat Don zijn tijd gehad heeft nu. Time to go. Nu Phillippe is geweest kan ik de opmerkingen "Denk er aan, dit is een b-boy, uit z'n genre" niet zo goed meer verdragen.quote:Issi & Don – contemporary
Hmmz. Hmm. Huh. Ja. Hmm. Tja. Misschien had ik te hoge verwachtingen a.h.v. wat er geschreven stond hier, maar..... hmmz. Iets te veel gedoe met de tafel en iets te weinig dans. Plus... wiebelige lifts. Leuk dat HIJ gelift werd, maar ook die waren wiebelig. Toch blijven die 2 een van m'n favorieten.quote:Ivy & Robbie – jazz
quote:
Gaan jullie maar met z'n tweeën Nicky ontmaagden en een one way ticket naar het Vagevuur bezorgen, dan mag Phillipe wel even down under bij mijquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:53 schreef Cee het volgende:
Ik heb het veels te druk op woens- en donderdag om snel te kunnen reageren op SYTYCD AU.Maar ik kijk en lees wel mee hoor mensen! Moet alweer weg maar heb net de uitslag gezien. Zal nog niks spoileren want Ang3l zit er nog middenin.
Maar, ook ik, wil Nick senseless rampetampen.
En woeiiiiii Adam Lamberrrrrt
Dat wiebelige van de lifts (vooral de laatste) klopt wel. Die 'over de schouder'gooi: daarvan dacht ik eerst ook dat het een misser was, maar na een paar keer terugkijken zie je toch wel dat het zo gepland wasquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:19 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Hmm. Huh. Ja. Hmm. Tja. Misschien had ik te hoge verwachtingen a.h.v. wat er geschreven stond hier, maar..... hmmz. Iets te veel gedoe met de tafel en iets te weinig dans. Plus... wiebelige lifts. Leuk dat HIJ gelift werd, maar ook die waren wiebelig. Toch blijven die 2 een van m'n favorieten.
Die ene lift van haar waarbij ze hem over de schouder wierp.... ik had het gevoel dat die niet helemaal gepland ging. Dat hij eigenlijk viel en het rollen het opvangen van een foutje was eerlijk gezegdBlijkbaar niet, want er werd verder niet over gerept.
Ik heb geen invitation code.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.
Oh da's jammer. Ik wilde je er een sturen maar ik heb niet genoeg credits om dat te mogen doen omdat ik nooit iets uploadquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:10 schreef Malahide het volgende:
Zo dan, die Aussies zijn wel dom aan het stemmen hoor. Ze kiezen alleen voor de allerbeste performances van de avond én voor de grote mislukkelingen. Ben je zwaar de lul als je middenmoter bent. De enige waar ik niet van schrok waren Doug & Jess, maar Carly & Kieran en Grace & Nick? Mmmm. Het was wel duidelijk dat de judges liever Matt & Jess, Heath & Jessica en misschien zelfs Don & Issi voor zich hadden gekregen.
Maar goed, Nick en Jess heel duidelijk de beste solo's, dus terecht door. Wie mijn posts leestweet dat ik
ben omdat Dougiemate eindelijk gaat wieberen. Meine Güte, die solo... negen sprongen! Ik heb ze geteld. Negen sprongen in dertig seconden (nou ja, acht sprongen en een radslag...). Bagger, dat was het. Aangezien ik Grace té wacky begon te vinden zal ik haar ook niet echt missen. Ben geen fan van Carly, maar vond dat ze deze week niet netjes werd behandeld door de judges dus you go girl!
Nieuwe koppel: Jess & Nick! Met hip hop! Ooooohh, dat moet toch goed worden, of niet?
En dan deze nog: twee groepdansen volgende week. De jongens West Side Story, de meisjes Chicago... nee hè? Toch niet wat ik denk...Volgens mij stemmen de Aussies echt alleen op personality ofzo. Ik weet niet wat het is.Ze stemmen iig niet op de slechtste dat is wel duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat de jury vooral Don naar huis wil hebben. Ze denken dat hij het maximale eruit heeft gehaald. Ik denk dat eerlijk gezegd ook, maar ik hoop dat hij volgende week gewoon een retegoede ballroom gaat dansen!! Hopelijk hoeft die ook niet meer zo voorzichtig te doen met Issi, want dat belemmerd hem en de dans die ze doen heel erg.
Die solo van Doug sloeg inderdaad helemaal nergens op. Had echt niks met dansen te maken hoorAan Grace zat ik me alleen maar te irriteren met dr gekke-bekken-show van haar. Dus echt beter dat ze er uit zijn
![]()
Naar het nieuwe koppel ben ik echt heel benieuwd. Echt een super mooi en leuk setje samen!![]()
Tyce kan echt niks meer goed doen
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
Stel je voor zeg, de cancerdance weer recycelen... ff kijken: Carly & Kieran hebben contemporaryquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:31 schreef Cee het volgende:
Neeeeeeee niet recyclebitch, zeg dat het niet zo is.
Als hij de cancerdance weer gaat oprakelen krijgt hij een one way ticket to hell. Maar, we weten nog niet of recyclebitch überhaupt komt dus laten we nog niet op conclusies gaan jumpen en zo.
Nouhou!!! Allejezus, het was toch gewoon superentertaining ja? Oh, dat vond je eigenlijk ook wel. En Gaga... ik gaga geen 80 ballen neertellen om heur live op een videoscherm te zien in het Gelredome, maar elke Gagafix is welkom.quote:Ik vond eerlijk gezegd de rararomana Robbie/Ivy dans niet zo ongelofelijk amazing als dat de jury (en het publiek) deed overkomen. Inderdaad zoals Ang3l zei, te veel gedoe met dat lopend buffet en veel aanlopen naar sprongen en lifts, die vervolgens niet zo spectaculair waren en de syncho-passen tussendoor waren oké maar niet heel erg spannend? Toch, de kleding + het nummer + de leuke combi zorgde ervoor dat ik toch wel weer met m'n vuistjes in de lucht mee zat te rarara ah ah roma romana-en.
Zou hij zelf de boorden van zijn shirts inscheurenquote:JASON wat had je aan, gast!
Vraag dan meteen ff aan Phillipe of 'ie van night shifts houdt.quote:Ang3l, kunnen we een ploegendienst houden voor wat betreft Nick?
Ik wel, ik denk dat ik zelfs als een klein kind stampvoetend ga "bwooeeehhhoooeehhh mamaaaaa"-en als ik geen kaartjes te pakken krijg.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:45 schreef Malahide het volgende:
En Gaga... ik gaga geen 80 ballen neertellen om heur live op een videoscherm te zien in het Gelredome,
Ze stemmen voor wie ze erin willen houden, en helaas wel op de slechtste koppels. Maar ik begrijp wat je bedoeltquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:25 schreef BlaBlub het volgende:
Volgens mij stemmen de Aussies echt alleen op personality ofzo. Ik weet niet wat het is.Ze stemmen iig niet op de slechtste dat is wel duidelijk
Ja, zou kunnen. Wat Ang3l ook aangeeft: ze hebben een goeie hiphopper.b-boy die ook buiten zijn genre goed is, dus Don kunnen ze wel slachtofferen. Als 'ie in de bottom three had gestaan was hij wsl. wel eruit gegaan.quote:Ik denk dat de jury vooral Don naar huis wil hebben. Ze denken dat hij het maximale eruit heeft gehaald. Ik denk dat eerlijk gezegd ook, maar ik hoop dat hij volgende week gewoon een retegoede ballroom gaat dansen!! Hopelijk hoeft die ook niet meer zo voorzichtig te doen met Issi, want dat belemmerd hem en de dans die ze doen heel erg.
We love to hate Tyce sinds hij tijdens de audities van SYTYCD USA 5 opeens de meganichtbitch ging uithangen. Maar laat dat love maar weg sinds cancerdance 2.0quote:![]()
Tyce kan echt niks meer goed doen
Ach, het is meer dat ik er geen poen voor heb want ik moet nog twee vakanties betalen en ik wilde gewoon ff een statement maken dat ik het steeds vaker niet meer leuk vind om naar concerten te gaan vanwege de hoge prijzen. Nu weet ik wel dat Gaga bijzonder is, maar toch. Ach, ik woon in de buurt. Misschien ga ik een beetje rondhangen bij het Gelredome die avond, of is dat wel heel pauperquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:50 schreef Cee het volgende:
Ik wel, ik denk dat ik zelfs als een klein kind stampvoetend ga "bwooeeehhhoooeehhh mamaaaaa"-en als ik geen kaartjes te pakken krijg.
quote:Phillippe doet niet aan night shifts, maar het is wel een day care persoon en aangezien hij een Ozzie is en het bij hem nacht is als het hier dag is nou dan weet je het wel he Mallie.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:59 schreef Malahide het volgende:
[..]
Misschien ga ik een beetje rondhangen bij het Gelredome die avond, of is dat wel heel pauper?
[..]
Saertjequote:Op donderdag 11 maart 2010 13:00 schreef Saeramir het volgende:
Wat vreselijk!
Ik ben een paar maandjes totaal uit de roulatie en dan zie ik dat Australie al zoooo ver is!! Ik loop ontzettend achter en heb UK nog niet eens afgekeken. Sinds die nep-kanker dans heb ik mijn zin om te kijken totaaaal verloren. Erg he! Ik denk ik meld me maar even, en vind meteen 2 PMs van Malahide en Angzo lief van jullie. Nou, ik ga alles downloaden, kijken en dan meld ik me weer. Kan wel even duren
vind het helemaal niet leuk dat ik niet vanaf het begin alles lekker heb gevolgd..
Nou tot gauw dames en heren!!
Ik vind dat ook wel heel erg irritant worden. Ik vind het ook altijd best wel lullig voor de dansers van de voorgaande seizoenen. Zo van "jullie waren wel goed, maar deze dansers die zijn pas echt goed". Er zijn gewoon elk seizoen hele goede dansers bij PUNT. Ze zijn naar mijn idee ook veel minder kritisch.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:19 schreef Malahide het volgende:
SO YOU THINK YOU CAN DANCE AUSTRALIA TOP 14 PERFORM
Niet de beste show van het seizoen, al doen de judges hun gloeiende best om de argeloze kijker te laten geloven hoe geweldig dit hele seizoen is met de allerbeste dansers ooit en nog meer van dat soort clichés. Ligt het nou aan mij, of waren de judges in de eerdere seizoenen toch kritischer, eerlijker, realistischer? Nu lijkt elk punt van negatieve kritiek direct gecompenseerd te moeten worden door een overdreven grote struik veren in de reet over iets anders onbenulligs wat wel goed was.
Ik vond er eerlijk gezegd niet zo veel aan. Die 1e dans heb ik echt al 10x terug gekeken, zo leukquote:Jongens groepsdans – Cool/West Side Story
-knip- Zucht, ik verlangde toch even terug naar de jongensgroepsdans van de showcase (cyborgs! rondvliegende semi-nakende torso’s en billen! Nick!!! Phillipe!!! Will (wie? Will! Van Grace!)).
Helaas helaas, Don heeft gefaald. Ik baal er van, ik vond het zo tof dat hij in de top 20 zat, maar echt hele leuke dingen heeft hij na de showcase niet neergezet. Die draai aan het begin was idd echt niet om aan te zien. En geen 1 jurylid zei er iets over (terwijl ze vorige week zo'n drama maakt van Carly's hak die 5 seconden in dr jurk vast zat..)quote:Issi & Don – funky street latin salsamba of zoiets
Pruttel... ik begin een beetje genoeg te krijgen van dit duo. Don heeft denk ik het maximale bereikt wat we van hem mochten verwachten. Issi stapt niet over haar onzekerheden heen (deels helaas voor haar door haar tekortschietende partner en blessures) en qua combinatie lijkt het ook niet echt te klikken. Wat hun choreograaf al zei: de stukjes die ze apart deden waren nog wel aardig, maar alles in hold/samen was echt vreselijk. Alleen dat loodzware, geforceerde begin al, met die slechte draai en dodenspiraal. Ontzettend stijf en met dichtgeknepen poeperd gedanst, zag er werkelijk niks ‘streets’ aan en het was net zo funky als het verzamelde oeuvre van de Zangeres Zonder Naam. Bovendien ging het concept (de piccolo en het rijke kreng) volledig aan me voorbij, maar daar kunnen die kids niet veel aan doen natuurlijk. Enkeltje bottom three lijkt me terecht.
Ik werd wel geraakt door deze dans (en de muziekquote:Jessica & Heath – contemporary
Dit vond ik tegenvallend en het deed me helemaal niks qua emotie of ontroering. Ik blijf iets missen bij Heath, dat extra sprankje dat hem bijzonder zou maken. -knip-
Ivy en Robbiequote:Ivy & Robbie – paso doble
Godsallejezus, Robbie! En Ivy! Ooooo, ik ben zo’n fan aan het worden van dit setje. Wat een geweldig wijf is Ivy toch op het podium. Ze gaat gewoon een ster worden, of dat als danseres is, of entertainer, of presentator… zij heeft het gewoon. Robbie… OMG. Dat baardje
! Maar wel ongelooflijk hoe hij daar stond te dansen. Ik had niet gedacht dat hij dit in zich had. Aan de ene kant was dit briljant. Zeer goed gedanst (tjak tjak and glide…..!), ook wel weer een originele choreo van Jason Gilkison. Aan de andere kant was dit natuurlijk zo fout en camp als de neten en dus smullen geblazen
! Woohoo, super! Ivy & Robbie rechtstreeks naar de Top 4 wat mij betreft!
(net nog een keer gekeken, goddamn wat lekker ha ha!).
Ja wat een geklets met die kubussen. Dit concept kwam nog het slechtse uit de verf vind ik. Wel heel mooi gedanst, door idd vooral Carly. Ik heb eigenlijk niet zo veel naar hem gekekenquote:Carly & Kieran – contemporary
Ik begin eerst met bitchen. Omdat het mag. “De strepen op de kubussen staan voor de verschillen in hun familieachtergrond.” (laat het even op je inwerken…). Right. Okay. Doen we. Weer zo’n concept dat niet echt uit de verf kwam. De muziek: vreeeeeeselijke versie van Ne me quitte pas door Sting (sowieso Sting). Anti-bitch-mode: Debbie Ellis! Goede choreografe is zij zeg! Carly! Jeumig
. Dat is toch wel een hele goede danseres hoor. Prachtige vormen maakt zij met haar lichaam, zo expressief, maakt elke beweging af, ontzettend muzikaal. Bij Kieran zag je duidelijk het gebrek aan techniek, maar hij was wel een goede partner voor haar. Toch heb ik het wel een beetje gezien met hem en dat is deels de schuld van Ang3l
.
Het was jazz jaquote:Jessie & Matt – jazz (toch?)
Wat een heerlijk setje zuinige designhomo’s die choreografen. Hadden we die al eens eerder gezien? Nou, ik vond dit wel een leuke, geinige performance eigenlijk. Zeer synchroon en strak gedanst. Jessie: die wordt elke week beter en beter. Matt daarentegen… tja. Hij is niet slecht, maar het lijkt net of hij iedere week hetzelfde doet. Wat natuurlijk onzin is, maar hij is niet echt een kneedbaar persoon door zijn specifieke uiterlijk. Hij heeft maar twee gezichtsuitdrukkingen, een soort manische lach/grimas en een gepijnigde blik, en die lijken dan ook nog heel veel op elkaar. Toch kijk ik niet op als hij fluitend in de Top 10 belandt…
quote:Renee & Phillipe – waltz
-knip-
Ik vond dit eigenlijk wel leuk, lekker old school. Jess vond ik het zeker leuk doen, in haar karakter. En ja het was dan misschien niet helemaal synchroom, maar super slecht vond ik het ook niet. Voor Nick was het niet echt zn beste dingquote:Jess & Nick – hiphop
Ah, die mooie hiphopmevrouw weer. Die maakt leuke dingen. Hammertime! Voelde me ineens weer 15. Ik snapte de kritiek op Jess niet zo. Ik zie die onzekerheid eigenlijk ook niet, vind zelfs dat ze vaak haar partner wegdanst. Als die judges zo doorgaan wordt dan meiske vanzelf wel onzeker (maar gelukkig was daar Tante BonBon die Jess bij de meidengroepsdans speciaal even naar voren riep voor een zak wiedergutmachungscomplimentjes – Bonnie, please, wees eens niet zo doorzichtig
). Ik vond dat ze ontzettend lekker stond te dansen met haar Supremes-beehive – snel, hard, maar inderdaad vaak niet helemaal synchroon. Wat Nick betreft: niet zijn beste performance en zielig dat ‘ie een beetje ontdaan was, -knip-
Deze dans is mij eigenlijk totaal niet bijgebleven, behalve dan al dat geschuif met die tralies.quote:Meisjes groepsdans – Cell Block Tango/Chicago
-knip- voor mij sprongen vooral Ivy, Carly en Jessie eruit en verdwenen vooral Issi en Jessica compleet in de massa.
Ach die sneaky Phillipe hequote:Dansen volgende week:
Jessica & Heath: Broadway en hiphop
Carly & Kieran: hiphop en ballroom
Renee & Phillipe: hiphop en ballroom (ha ha, daar probeerde hij slinks onderuit te komen, onder weer een ballroom. Ach nee, Phillipe is gewoon niet de snuggerste. Hoeft ook niet, hij heeft andere kwaliteiten).
Jess & Nick: lyrical jazz en ballroom
Ivy & Robbie: Bollywood en contemporary (Bollywood! Met Robbie! En Ivy!![]()
)
Jessie & Matt: contemporary en jazz (dat ligt wel erg dicht bij elkaar, maar soit).
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:29 schreef BlaBlub het volgende:
Ik vond er eerlijk gezegd niet zo veel aan. Die 1e dans heb ik echt al 10x terug gekeken, zo leuk![]()
Tja, de willekeur viert hoogtij momenteel. Of zou het zijn omdat ze (misschien op basis van de repetities) al besloten hadden dat Don en Issi er zouden uitvliegen als ze in de bottom three terecht zouden komen, en ze daarom zo 'lief' werden behandeld?quote:Die draai aan het begin was idd echt niet om aan te zien. En geen 1 jurylid zei er iets over (terwijl ze vorige week zo'n drama maakt van Carly's hak die 5 seconden in dr jurk vast zat..)
Same here. Zij trok veel meer mijn aandacht dan hij.quote:Wel heel mooi gedanst, door idd vooral Carly. Ik heb eigenlijk niet zo veel naar hem gekeken![]()
De wals kan een supermooie dans zijn, als 'ie eens wat klassieker uitgevoerd werd bij SYTYCD. De choreografen geven er meestal een bepaalde 'vrije' twist aan die naar mijn mening weinig toevoegt. En dit was gewoon prutswerk van een hele slechte choreografe.quote:wat een boring dans zeg, ik heb echt een hekel aan de wals
Het was ook niet zo goed, beetje jammer...
Meid, kvint heerlijkk!! Woensdag =quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:25 schreef Cee het volgende:
Poepies, ik ben hier!Waarom komt deze show niet gewoon op een trage maandag of dodelijke dinsdag? Pffff.
Dan slingeren de slipjes door de kamer in huize Cee als ik het goed begrijpquote:Volgende week gaat laptop uit, SYTYCD aan en niks anders.
Ja, m'n kleren dan. Die blijven ook aan.
Tenzij Nick gek gaat doen dan word ik wild.
Aaah Gaz... ik mis die lobbes ook wel een beetje hoor.quote:Ze lieten tijdens het afscheidsfilmpje nog een stukje met Gaz zien en toen kreeg ik nog wel een steek in m'n hart en een kriebel in m'n buik.![]()
Ooooh Mark Kanemura? Nu ga ik zéker bij het Gelredome rondhangen.quote:OH OH TROUWENS, mensen, Lady GaGa komt naar Nederland met haar Monster Ball tour en ik heb kaartjes en weet je wie er dans tin de Monster Ball tour? Nee? Nee? Nee? Ja!
Mark Kanemura!
Of was het Kanemuro?
Galileo galileo galileo figaro!![]()
Ik vind het zo'n tof menneke. Eerst had ik toch een beetjequote:Op zondag 14 maart 2010 18:14 schreef Ang3l het volgende:
Robbie & Ivy
Ik dacht dat gaat ie nooit flikken.. en toen het begon dacht ik ook: Nee. Zij lijkt zoveel groter en massaler dan hij. Maar vanaf de sprong dacht ik “Whooh… maybe you CAN pull this off!”. And he did, meer dan dat. Nice nice nice. (En toch gaat zij hem opvreten).
Het is een ongelooflijk sjembekkie. Z'n oogjes staan ook zo dicht bij elkaar.quote:(Maar uit de dans … en meteen is Kieran een kwispelend tandeloze puppy).
Hands off biatch, he's minequote:Mister Tall Dark and Fucking Sexy
100% frustratie en onzekerheid, dat was het gewoon. Net of deze twee zo'n betrekkelijk eenvoudige choreografie niet redelijk geloofwaardig zouden kunnen uitvoeren. Ben je klaar mee, met een choreografe die met haar gelnagels de poten onder je stoel wegkrast en dan ook nog on camera letterlijk en figuurlijk een lelijke grote muil heeft. Laten we hopen dat die feeks heel ver weg vliegt met haar bezemsteel en in een zooitje hoogspanningskabels verstrikt raaktquote:De choreografe is eng. Die lippen! Nowhere near ready… en zo zag het er ook uit helaas. Het gaf mij het gevoel van een echtpaar wat geoefend heeft voor hun openingsdans bij hun huwelijk. Zenuwachtig, geen geweldige lifts en moeilijkheden. De dans zelf zag er echt helemaal niet moeilijk uit, heel standaard wals. Het leek echt bijna alsof ik dit ook zou kunnen (LIJKT). Niet vloeiend, en de lifts die er in zaten waren echt minimaal uitgevoerd. I love these two… maar nee.
Eerst met Gaga flikflooien en dan tegen een ander dansding rijden? Dat moet ik zien...quote:Op zondag 14 maart 2010 22:07 schreef Cee het volgende:
Volgens mij beide, Mal! Ik doel daarmee op de Mark Kanemura Galileo Galileo Figaro vraag.
Op youtube kan je clips vinden van de Monster Ball tour waarin Mark te zien is (o.a. tijdens Alejandro, dan gaat hij eerst met GaGa viezelevoozelen en aan het eind van het nummer met een andere male danser).
Mrrrowr.
Nou, 't zal me wel weer wat wordenquote:Shocking changes to SYTYCD this Season. Shocking but GREAT. I hope I will be able to reveal them soon. I need all the pieces in place first.
*pets Mala op de vingers*quote:
Waaatttttttttttt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:20 schreef Malahide het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is een gristen, dus we hadden het kunnen weten... hij heeft een f***ing verloofde.
Ariya Dickinson heet het schaap.
Hou oooooooooooooooooooop!!!!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:23 schreef Malahide het volgende:
He, ho, grefo, verloofd terzijde... het is wel een beeldschoon manneke hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O bitch please, the guy's gayer then a handbag full of rainbows!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:20 schreef Malahide het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is een gristen, dus we hadden het kunnen weten... hij heeft een f***ing verloofde.
Ariya Dickinson heet het schaap.
Back to Phillipe, verloofde of niet haha![]()
![]()
I love youquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:38 schreef Malahide het volgende:
Ik heb gekeken en vond het heel leuk en zo en wil eigenlijk gaan typen maar ik ben zo mooeee maar als ik het nu niet doe dan komt het er helemaal niet meer van ben ik bang![]()
want ik heb het zo druuukkkkkk.
![]()
Okay, ben weer wakker. Tot later.
Natuurlijk mag datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan er wel mee leven.You cheated on me with choreography.
Ja, je kunt ook te ver doorslaan in positivisme.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:44 schreef BlaBlub het volgende:
De juryleden irriteren me. Ze sluiten bijna elk commentaar af met "but good/nice work/job", ook al was het niet goed en hebben ze net 10 slechte punten opgenoemd. Zeg dan nice try ofzo![]()
Nog steeds nu je zijn sex face heb gezienquote:Matt blijft trouwens wel een schatje![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:23 schreef Malahide het volgende:
Kon me niet bedwingen en heb stiekem even op Wiki gekeken wie eruit liggen.
Ik heb gewoon ff snel de halve aflevering doorgespoeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan er wel mee leven.
Heel leuk hoor al die internationale artiesten die komen op treden, maar ik krijg er nooit wat van mee
Ik vind het wel jammer van Renee eigenlijk, ik denk dat zij nog wel meer in haar mars had.O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
Ja zelfs toen nogquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:25 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nog steeds nu je zijn sex face heb gezien![]()
?
Hier kun je hem online bekijken (kwaliteit is redelijk en beter dan niks toch?)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:12 schreef Ang3l het volgende:
Say whut?!
Alle sites die ik probeer hebben afl 15 (results) al wel, maar 14 niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.
Zou er geen SYTYCD PSP3-spel zijn?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:00 schreef Ang3l het volgende:
Jongens, het spijt me.
Ik lig hopeloos achter.
Ik heb een PS3 gekocht
Ik doe mijn best!!!!!
Gat in de markt!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:35 schreef Malahide het volgende:
[..]
Zou er geen SYTYCD PSP3-spel zijn?
Of is dat iets voor een Wii (ik heb er de ballen verstand van)?
Ik vind haar geloof ik 200% leuker dan de voorgaande jaren. Toen schreeuwde ze vooral erg veelquote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:29 schreef Cee het volgende:
Heerlijk om te zien trouwens dat Posthlewosthle haar hormonen echt voor geen meter in bedwang kan houden en om de 5 minuten staat te grienen.
Ieuw, het is te hopen dat die zakdoekjes dienen tegen het grienen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:35 schreef Malahide het volgende:
[..]Denk je trouwens dat Bonnie en Jason C. ook zwanger zijn, want die zijn ook constant zakdoekjes aan het doorgeven onder de desk...
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:35 schreef Malahide het volgende:
[..]
Zou er geen SYTYCD PSP3-spel zijn?
Of is dat iets voor een Wii (ik heb er de ballen verstand van)?
Wie was Jessica P. ook alweer? Die blonde? Ik ken verder iedereens namen dus het zal die blonde wel zijn.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:40 schreef Malahide het volgende:
Brekend nieuws:
Jessica P. ligt eruit vanwege haar blessures, Jess is back.
O mooi zeg! Jessica P had wat mij betreft ook wel haar beste tijd gehad en met die blessure was dit wel te verwachten..quote:Op maandag 29 maart 2010 12:40 schreef Malahide het volgende:
Brekend nieuws:
Jessica P. ligt eruit vanwege haar blessures, Jess is back.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er inmiddels al een download beschikbaar? Toen ik om 17:00 u van huis ging nog niet.
[ Bericht 10% gewijzigd door Malahide op 01-04-2010 19:28:51 ]You cheated on me with choreography.
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:18 schreef Malahide het volgende:
En we zwaaien uit...De uitzending al wel. Net gekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er inmiddels al een download beschikbaar? Toen ik om 17:00 u van huis ging nog niet.
De uitslag nog niet
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
De groepsdans was mooiquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:31 schreef Cee het volgende:
Uitslag uitzending is binnen, maar ik weet de uitslag al, maar ach, mag de pret niet drukken, ik kijk 'm toch wel vanwege de groepsdans.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |