abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 februari 2010 @ 22:28:06 #1
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77533069

Het derde seizoen van So You Think You Can Dance Australia is dit weekend van start gegaan. We kunnen weer gaan luisteren naar het vrouwengeslijm van Jason, het hese geluidje van Bonnie en kijken naar 't blije koppie van Matt! Aangezien UK een eigen topic had en die bijna ten einde is dacht ik: game on
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 22:00:43 #2
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77715768
tvp voor Ang3l

Wie van de dames Saeramir, Cee, Esje, etc. gaan kijken?
You cheated on me with choreography.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 22:14:48 #3
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77716161
Ik heb ff ge'PM't
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter zondag 7 februari 2010 @ 00:05:32 #4
87554 Cee
Welluk?
pi_77719536
Hai. Een PM van onze aartsengel kan ik niet negeren.
Moet ik dit nu ook gaan kijken? Oh DAMN ik besef me nu pas dat SYTYCD-UK vandaag is geweest en ik ben het vergeten op te nemen want ik was niet thuis (Hairspray, jeweets, en die Els was er helemaal niet bij). Realiseer me daarom ook dat de UK-versie me weinig doet.
Dus, haal me over, waarom zou ik deze versie wel moeten kijken?
  zondag 7 februari 2010 @ 08:16:01 #5
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77723552
quote:
Op zondag 7 februari 2010 00:05 schreef Cee het volgende:
Dus, haal me over, waarom zou ik deze versie wel moeten kijken?
1. het niveau van de dansers en de choreografen doet maar héél weinig onder (of misschien wel helemaal niet) voor SYTYCD USA. Het is in ieder geval een stuk hoger dan bij Canada, NL en UK (vind ik tenminste).

2. de show heeft dat fijne relaxte Aussie sfeertje. De presentatrice - hoewel een beetje een blonde bimbo - is goed te pruimen, de judges zijn cool (de altijd empatische Bonnie - ex van Nigel - Lythgoe, Matt het vriendelijke 29-jarige danswonderkind dat eruit ziet als een 15-jarige mavo-scholier, en de big man Jason Coleman, Aussie Dance God Extraordinaire, stoere heaumeaux, intrigerend aantrekkelijk , hard maar fair.

3. de kandidaten komen werkelijk uit alle hoeken van de samenleving en danswereld (itt UK, allemaal stage school kids). Van sjiek getrainde balletmeisjes via oerdansende Aboriginals tot berooide Filippinos die hiphoppen op straat voor een aalmoes.

4. Mary Murphy wordt ingevlogen als judge . En Jason Gilkison mag soms ook meejureren.

5. er staan schattige homostelletjes hand-in-hand in het publiek .

Ang3l nog punten om Cee over te halen??
  zondag 7 februari 2010 @ 10:00:03 #6
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77724090
Zit er 10 minuten in en vind het nu al weer geweldig...
Blijkt maar weer hoe bagger UK en seizoen 6 USA waren .
  ESF Reporter zondag 7 februari 2010 @ 10:17:37 #7
87554 Cee
Welluk?
pi_77724263
You had me at 'Mary Murphy'. Ik ben as we speak de afleveringen aan het binnenhalen, eerst even naar de sportschool en dan ga ik er eens voor zitten.
  zondag 7 februari 2010 @ 10:18:27 #8
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77724269
Ik weet dat het 'scripted' was als de neten, maar ik zat al weer tot blubberen wij dat 'lelijke' meisje

En OMFG Jesse (die aboriginaljongen) .
Wat ben ik toch een sucker voor dit soort dingen .

Cee

[ Bericht 65% gewijzigd door Malahide op 07-02-2010 10:37:22 ]
  zondag 7 februari 2010 @ 12:59:04 #9
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77727115
quote:
Op zondag 7 februari 2010 10:18 schreef Malahide het volgende:
Ik weet dat het 'scripted' was als de neten, maar ik zat al weer tot blubberen wij dat 'lelijke' meisje

En OMFG Jesse (die aboriginaljongen) .
Wat ben ik toch een sucker voor dit soort dingen .

Cee
Ja ik heb ook al weer een aantal keren flink zitten janken
En soms is het inderdaad ene beetje een drama-setup, maar..... en dat had ik de vorige seizoenen ook al ... ik jank bij AU meer dan bij ieder andere SYTYCD

Inderdaad Jesse ..........
L'Amour menaçant:
  zondag 7 februari 2010 @ 12:59:35 #10
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77727127
quote:
Op zondag 7 februari 2010 10:17 schreef Cee het volgende:
You had me at 'Mary Murphy'. Ik ben as we speak de afleveringen aan het binnenhalen, eerst even naar de sportschool en dan ga ik er eens voor zitten.
Game oooooon!
L'Amour menaçant:
  zondag 7 februari 2010 @ 13:06:45 #11
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77727309
En... aflevering 2 gestart. SHOEGABOEGACANDANCE!
  ESF Reporter zondag 7 februari 2010 @ 14:16:54 #12
87554 Cee
Welluk?
pi_77729177
Mijn hemel.

Ik dacht dat ik wegens een overload aan SYTYCD-seizoenen helemaal dance-moe was omdat ik eigenlijk van geeneen serie meer heb genoten, niet de NL, niet de US, helemaal niet de UK. Maar ik heb net aflevering 1 van de Aussies gekeken en oh dear lord in heaven I'm in with the show again.

Huilen, lachen, ademloos zitten kijken, ik heb honger en dorst maar ben de bank niet afgeklommen om daar wat aan te doen.

In de US en de UK zijn ze naarstig op zoek zijn naar het creeëren van een hoogtepuntje in de liveshow waar mensen nog maanden/jarenlang over zullen praten. Een dans waar de programmamakers een Emmy voor kunnen winnen. Een opgelegde verhaallijn, aangeprate persoonlijkheden, die de programmamakers graag geëxploiteerd zien want ze denken dat 'het publiek' dat het liefste ziet en ze denken dat ze het beter weten.
Wrong.
Ik heb na deze ene aflevering van AU helemaal door waarom al die andere seizoenen de afgelopen anderhalf jaar zo zouteloos waren. Want de Aussies laten de dans en de mensen voor zichzelf spreken, soms wordt het er een beetje uitgetrokken ("how bad do you want this?" "tell me more about yourself"), maar geen enkele keer wordt een kandidaat geforceerd iets of iemand te zijn die ze niet zijn.

D'r zit wel een beetje een overactieve muziekcoördinator als een malle zo veel mogelijk liedjes achter de montage te zetten maar meestal zijn het ook leuke liedjes dus ik vind het prima.

En nu snel door naar aflevering 2.
Ang3l, Mal, bedankt.
  zondag 7 februari 2010 @ 14:45:19 #13
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77729889
quote:
Op zondag 7 februari 2010 14:16 schreef Cee het volgende:
Mijn hemel.

Ik dacht dat ik wegens een overload aan SYTYCD-seizoenen helemaal dance-moe was omdat ik eigenlijk van geeneen serie meer heb genoten, niet de NL, niet de US, helemaal niet de UK. Maar ik heb net aflevering 1 van de Aussies gekeken en oh dear lord in heaven I'm in with the show again.

Huilen, lachen, ademloos zitten kijken, ik heb honger en dorst maar ben de bank niet afgeklommen om daar wat aan te doen.

In de US en de UK zijn ze naarstig op zoek zijn naar het creeëren van een hoogtepuntje in de liveshow waar mensen nog maanden/jarenlang over zullen praten. Een dans waar de programmamakers een Emmy voor kunnen winnen. Een opgelegde verhaallijn, aangeprate persoonlijkheden, die de programmamakers graag geëxploiteerd zien want ze denken dat 'het publiek' dat het liefste ziet en ze denken dat ze het beter weten.
Wrong.
Ik heb na deze ene aflevering van AU helemaal door waarom al die andere seizoenen de afgelopen anderhalf jaar zo zouteloos waren. Want de Aussies laten de dans en de mensen voor zichzelf spreken, soms wordt het er een beetje uitgetrokken ("how bad do you want this?" "tell me more about yourself"), maar geen enkele keer wordt een kandidaat geforceerd iets of iemand te zijn die ze niet zijn.

D'r zit wel een beetje een overactieve muziekcoördinator als een malle zo veel mogelijk liedjes achter de montage te zetten maar meestal zijn het ook leuke liedjes dus ik vind het prima.

En nu snel door naar aflevering 2.
Ang3l, Mal, bedankt.
Prachtpost . Vertalen en naar Dhr. Lythgoe zenden. Ik zet er mijn krabbel ook wel onder.

Het voelt gewoon als thuiskomen hè? Ik heb tegelijk maar even besloten dat ik nu écht eens ga sparen voor die reis naar Australië die al twintig jaar in de planning zit .
  zondag 7 februari 2010 @ 15:01:44 #14
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77730275
Aflevering 2:

aaah, dat gastje met dat ontplofte fietsenrek

Will de bronstige tangodanser: zonde van die tattoos, nog niet lekker genoeg voor de rol als Verplicht Heet Ballroomsnoepje maar ik zou wel aan hem kunnen wennen
  zondag 7 februari 2010 @ 15:10:08 #15
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77730511
Aflevering 3:

Ivy de gestopte ballerina: "I'm too hungry!" I'm a fan!

Die dansende bodybuilder

Nick the Christian: iets voor Ang3l ?

Rose de ballerina: fan-fucking-tastic

angry Matthew: tantrum, pram, toys, anyone?

[ Bericht 17% gewijzigd door Malahide op 07-02-2010 15:41:47 ]
  zondag 7 februari 2010 @ 15:56:42 #16
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77731826
quote:
Op zondag 7 februari 2010 15:10 schreef Malahide het volgende:

Nick the Christian: iets voor Ang3l ?

Absofuckinglutely!

L'Amour menaçant:
  zondag 7 februari 2010 @ 16:04:01 #17
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77732052
quote:
Op zondag 7 februari 2010 15:56 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Absofuckinglutely!

Die Sid, de advocaat met het woeste haar, die hebben we toch al eerder gezien? Seizoen 1 volgens mij?
  zondag 7 februari 2010 @ 16:20:38 #18
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77732527
Die Amerikaanse geit vliegt er hopelijk heel snel uit .
  zondag 7 februari 2010 @ 17:53:36 #19
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77735639
This show is killing me .
  zondag 7 februari 2010 @ 18:21:41 #20
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_77736489
Hallo, ik ben ook een fan van SYTYCD. Ben sinds het eerste seizoen in Nederland verslaafd en volg nu (zoals jullie ook allemaal als ik t goed begrijp) alle engelse talige series!
Ik vond Australie vorig jaar ook al super goed. Dit jaar is het ook weer een waar feestje Net alle 4 de afleveringen bekeken. En ook ik heb zitten janken. Vind de Australische versie even goed als de USA. In sommige opzichten zelfs nog beter in beeld gebracht. En aan deze juryleden zit ik me tenminste niet groen en geel te ergeren (vooral Jean Marc Genereux van Canada haalt het bloed onder mn nagels vandaan )

Ik verheug me op de liveshow van aankomende woensdag. Heel veel van mn favorieten jongens zijn door naar de Top 20. Ben vooral blij met Don die eindelijk door is!! Er zijn ook veel leuke meiden door, maar heb het idee dat van hun niet iedereen even goed in beeld is geweest....
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  ESF Reporter zondag 7 februari 2010 @ 18:40:04 #21
87554 Cee
Welluk?
pi_77737077
Welkom BlaBlub!

Nou mensen, was eigenlijk van plan m'n middag nuttig door te brengen door wat vakantieplannen te maken en zo maar daar is niks van gekomen - ben door m'n voorraadje AU heen dus alle 4 de afleveringen tot dusver heb ik gezien. Kan niet wachten op de eerste liveshow!

Paar vraagjes:
- waar is die, ehm, 'grote' hiphopmeid (met d'r jabbawockeez t-shirt tijdens de auditie) gebleven? Had ze opgegeven en is ze nooit in Sydney aangekomen?
- Syd de hippende hoppende advocaat, zag ik nog vaag in de achtergrond een paar keer maar zelfs z'n 'cut' werd niet in beeld gebracht. 't Is dat Malahide hem hier vernoemde anders was ik hem helemaal vergeten.
- godzijdank die doodenge Lady Jayne niet door. Net een Lemur en zo interessant vond ik haar auditie niet. Volgens mij was die door omdat ze matties was met de halve jury.
- is het genant om die oudere juryman een beetje te vinden?
- Michaela.
- Grace en [die gast met de vrouw in Utah] en Robbie Fietsenrek en Don en Ilona

En nog een laatste aan het feit dat dit program op een woensdag komt, weer een dag volgeboekt. Wel grappig dat het dan terwijl ik aan het werk ben, bezig is op tv dus ik kom van werk terug en dan ligt daar een Aussie episode voor me klaar. Samen met een nieuwe aflevering van American Idol dus verdorie, dubbele stress.
  ESF Reporter zondag 7 februari 2010 @ 18:42:16 #22
87554 Cee
Welluk?
pi_77737157
quote:
Op zondag 7 februari 2010 08:16 schreef Malahide het volgende:

[..]
.... en de big man Jason Coleman, Aussie Dance God Extraordinaire, stoere heaumeaux,
GODVERDOMME story of my life.
  ESF Reporter zondag 7 februari 2010 @ 18:44:49 #23
87554 Cee
Welluk?
pi_77737244
Oh grappig, Doug heet voluit Doug De Voogt. En Nick heet Nick Geurts.
Damn nu zit ik oude blogs van de De Voogtjes te lezen.
Hey stalker heyyyyy.
  zondag 7 februari 2010 @ 21:57:07 #24
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77746623
quote:
Op zondag 7 februari 2010 18:42 schreef Cee het volgende:

[..]

Quote dit deel dan ook :
quote:
Jason Coleman, Aussie Dance God Extraordinaire, stoere heaumeaux, intrigerend aantrekkelijk , hard maar fair.
Story of my life as well honeybun .

Ik vind hem echt , zeker nu hij grijs haar heeft (al zag ik dat 'ie er volgende week weer een blond kuifje in heeft laten verven). Maar... af en toe heeft hij wel hele foute leren vestjes aan en blousons die erg ver openhangen .
  zondag 7 februari 2010 @ 22:17:06 #25
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77748165
quote:
Op zondag 7 februari 2010 18:40 schreef Cee het volgende:
Welkom BlaBlub!
Ja, van mij ook welkom!!
quote:
Kan niet wachten op de eerste liveshow!
Geweldig hè? En vanochtend zat ik nog te blaten dat ik SYTYCD-moe was. Feck USA, feck UK, feck Nigel... Oz rulez!
quote:
Paar vraagjes:
- waar is die, ehm, 'grote' hiphopmeid (met d'r jabbawockeez t-shirt tijdens de auditie) gebleven? Had ze opgegeven en is ze nooit in Sydney aangekomen?
Ik zou zweren dat ik haar 'gecut' zag worden na de hiphopronde, maar ik heb ff teruggekeken en kan niks vinden...
quote:
- Syd de hippende hoppende advocaat, zag ik nog vaag in de achtergrond een paar keer maar zelfs z'n 'cut' werd niet in beeld gebracht. 't Is dat Malahide hem hier vernoemde anders was ik hem helemaal vergeten
Volgens mij werd hij eruitgeknikkerd net voor de Top 40.
quote:
- godzijdank die doodenge Lady Jayne niet door. Net een Lemur en zo interessant vond ik haar auditie niet. Volgens mij was die door omdat ze matties was met de halve jury.
Nou, brrrr, wat een alien. Wel genant als een jurylid tegen je zegt dat 'ie als jongetje tegen je opkeek !
quote:
Grace en [die gast met de vrouw in Utah] en Robbie Fietsenrek en Don en Ilona
en Renee het 'lelijke' meisje, en natuurlijke Jesse . Die met die vrouw in Utah heet toch Dean? Die twee beefcake breakers/hiphoppers vind ik vooralsnog een stelletje enge glijers.
  ESF Reporter zondag 7 februari 2010 @ 23:14:38 #26
87554 Cee
Welluk?
pi_77752204
Oh ja, Dean is dat! En om een of andere reden vergelijk ik Renee met 'onze' Els.
  zondag 7 februari 2010 @ 23:47:43 #27
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77753696
quote:
Op zondag 7 februari 2010 18:40 schreef Cee het volgende:

- is het genant om die oudere juryman een beetje te vinden?

Ja. Dat is genant.
Omdat ik hem niet uit kan staan VERBIED ik 't je!

L'Amour menaçant:
  zondag 7 februari 2010 @ 23:49:07 #28
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77753739
quote:
Op zondag 7 februari 2010 18:42 schreef Cee het volgende:

[..]

O dat wist ik ook niet Ik vond hem in seizoen 1 wel een beetje fout... maar aangezien ie altijd zo zit te zeiken over mannen die masculine moeten dansen, en dat ie steeds zegt dat hij z'n danseressen mooi wil hebben... plus dat ie iedere kans aangrijpt een meisje te kunnen knuffelen on stage... vond ik 'm eerlijk gezegd eerder een oude viezerik. Vandaar ook mijn comment hierboven.
L'Amour menaçant:
  zondag 7 februari 2010 @ 23:50:50 #29
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77753790
En we snappen natuurlijk allemaal dat ik na dit seizoen naar Australië ga om Nick the Christian aan mijn kruis te nagelen he!
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter zondag 7 februari 2010 @ 23:56:47 #30
87554 Cee
Welluk?
pi_77754027
Ang3l, nou nou nou nou nou etc.

Hey ik las trouwens dat er eerst nog zo'n showcase-uitzending komt waarbij er niemand uit vliegt. Net als bij de US season 6. Prima.
  maandag 8 februari 2010 @ 05:54:31 #31
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77758084
quote:
Op zondag 7 februari 2010 23:14 schreef Cee het volgende:
En om een of andere reden vergelijk ik Renee met 'onze' Els.
quote:
Op zondag 7 februari 2010 23:49 schreef Ang3l het volgende:
O dat wist ik ook niet Ik vond hem in seizoen 1 wel een beetje fout... maar aangezien ie altijd zo zit te zeiken over mannen die masculine moeten dansen, en dat ie steeds zegt dat hij z'n danseressen mooi wil hebben... plus dat ie iedere kans aangrijpt een meisje te kunnen knuffelen on stage... vond ik 'm eerlijk gezegd eerder een oude viezerik. Vandaar ook mijn comment hierboven
Toen ik hem tijdens één van de audities van season 1 in een leren vestje (en vast en zeker ook broek) zag rondlopen sloeg mijn gaydar op hol hoor .
quote:
Op zondag 7 februari 2010 23:50 schreef Ang3l het volgende:
En we snappen natuurlijk allemaal dat ik na dit seizoen naar Australië ga om Nick the Christian aan mijn kruis te nagelen he!
Hoe versier je een Christian... als Ang3l aan zijn bed verschijnen... hoe briljant .
Ik vind het overigens vrij verontrustend dat ik jouw type er feilloos uit weet te pikken.
Nou ja, ook weer de story of my life hè .
By the way, ik moet ook eens even wat eyecandy gaan uitzoeken...
quote:
Op zondag 7 februari 2010 23:56 schreef Cee het volgende:
Hey ik las trouwens dat er eerst nog zo'n showcase-uitzending komt waarbij er niemand uit vliegt. Net als bij de US season 6. Prima.
O ja, da's wel tof. Volgens mij heb ik tijden geleden ergens gelezen dat dit een idee van de Aussies was om dat dit seizoen te gaan doen, en dat Nigel en consorten dat over hebben genomen voor seizoen 6 omdat ze het zo'n goed idee vonden. Was het ook, nl. de enige echt vermakelijke aflevering van dat seizoen in de US .
  maandag 8 februari 2010 @ 06:38:33 #32
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77758170
SO YOU THINK YOU CAN DANCE AUSTRALIA 3 - TOP 20

THE GIRLS (met drie Jessica's die ook afwisselend Jessie of Jess genoemd worden :

THE BOYS:

THE JUDGES:

THE HOST:

maandag 8 februari 2010 @ 07:14:21 #33
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77758304
Ik dacht dat Kieran wel eens jullie nieuwe hertje kon worden
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter maandag 8 februari 2010 @ 07:31:19 #34
87554 Cee
Welluk?
pi_77758357
Het zou zo maar eens kunnen!
Wat staat Grace trouwens raar op de foto. Iedereen in een soort van dance-pose maar zij zit er in een eenvoudige kleermakerszit een beetje zen te wezen.
  maandag 8 februari 2010 @ 09:28:26 #35
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77759520
Mwah, het is dat Kieran überhaupt het enige potentiële hertje is dat erbij zit, dus laten we hem die titel maar geven. Doen veel echte kerels mee, al begint mijn hartje bij geen één al sneller te kloppen. Eerst maar eens zien hoe de heupen bewegen en de torsos roteren, dan praten we verder .
  maandag 8 februari 2010 @ 11:26:45 #36
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77762457
Nick ..... zwijmel ....
Heath ...... mmkay... yum ...
Robbie .... awww.....
L'Amour menaçant:
  maandag 8 februari 2010 @ 15:06:50 #37
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77769496
De enige die ik redelijk lekker vind is die Doug (ik maar denken dat 'ie Dean heet ), maar een getrouwde 23-jarige man... vind ik niet bepaald erotiserend moet ik zeggen
  maandag 8 februari 2010 @ 15:09:57 #38
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77769605
quote:
Op maandag 8 februari 2010 11:26 schreef Ang3l het volgende:
Nick ..... zwijmel ....
Heath ...... mmkay... yum ...
Robbie .... awww.....
Nick is geen hertje maar het Lam Gods.
Heath doet me ontzettend aan Neil Haskell denken.
En Robbie, ach Robbie... ergens is 'ie wel schattig, maar ergens ook . En dan zagen ze bij Renee door over haar 'onaantrekkelijkheid'

En laten we het eens over de dames hebben: vooralsnog heb ik het meeste belangstelling voor Grace, Ivy, Ilona en Renee.
pi_77775568
toch ook maar even aan deze versie begonnen.
Net 1 aflevering gezien, de rest komt morgen (ben toch de hele dag vrij )
I tried to tease it, but i just pissed it off
  maandag 8 februari 2010 @ 23:16:50 #40
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77791613
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:09 schreef Malahide het volgende:

[..]

Nick is geen hertje maar het Lam Gods.
Leidt me naar het altaar, o schaap!
quote:
Heath doet me ontzettend aan Neil Haskell denken.

Ja dat vond ik ook al!
L'Amour menaçant:
  dinsdag 9 februari 2010 @ 07:42:15 #41
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77796245
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:36 schreef dollce het volgende:
toch ook maar even aan deze versie begonnen.
Net 1 aflevering gezien, de rest komt morgen (ben toch de hele dag vrij )
Jippie, nog een Aussie fan!
  dinsdag 9 februari 2010 @ 08:19:16 #42
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77796530
Dit gaat nog eens lopen zeg, amai!
L'Amour menaçant:
pi_77811551
ik wil even zeggen dat ik matt van de jury als vriendje wil
  dinsdag 9 februari 2010 @ 16:10:19 #44
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77811765
Die lijkt me zo klein!
L'Amour menaçant:
pi_77820353
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Die lijkt me zo klein!
ja? kan wel, nog niet goed opgelet eigenlijk
  dinsdag 9 februari 2010 @ 22:19:23 #46
29275 BlaBlub
pi_77827380
Bijna woensdag Krijgen we morgen nu eerst zo'n "kijk hoe goed ik mn eigen stijl kan dansen" show?? En dan volgende week pas de echte eerste performance show?
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  ESF Reporter woensdag 10 februari 2010 @ 07:26:15 #47
87554 Cee
Welluk?
pi_77834770
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 22:19 schreef BlaBlub het volgende:
Bijna woensdag Krijgen we morgen nu eerst zo'n "kijk hoe goed ik mn eigen stijl kan dansen" show?? En dan volgende week pas de echte eerste performance show?
Looks like it.

Zonet American Idol gedownload (is in de VS net op tv geweest) en de Aussies hebben bijna avond en maken zich klaar voor SYTYCD dus als ik terug kom van m'n werk staat daar ook een mooie episode van klaar hoop ik. Het heerlijk avondje is gekomen.
  woensdag 10 februari 2010 @ 12:40:12 #48
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77841628
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 07:26 schreef Cee het volgende:

[..]

Looks like it.

Zonet American Idol gedownload (is in de VS net op tv geweest) en de Aussies hebben bijna avond en maken zich klaar voor SYTYCD dus als ik terug kom van m'n werk staat daar ook een mooie episode van klaar hoop ik. Het heerlijk avondje is gekomen.
O ja, dat is waar ook! Met een beetje mazzel vanavond dus al voor ons beschikbaar. Soms zijn tijdsverschillen best leuk .
  ESF Reporter woensdag 10 februari 2010 @ 21:39:34 #49
87554 Cee
Welluk?
pi_77862028
Zit nu 'live' te kijken.

Girls group routine vond ik zo-zo. Zat meer gefixeerd te kijken naar Grace (een van m'n favorieten) en haar gelijkenis met Lady GaGa.

Gaz/Don: Die playback! Ik ga het nog een keer kijken. Want ik lette niet echt goed op aan het begin, halverwege werd het redelijk briljant.
Tweede keer gekeken: Damn ik begin Gaz een beetje sexy te vinden. Oh, wacht, de routine: eerlijkheid gebiede te zeggen, ik vond de playback/vechtstukjes het leukste maar het breakdancen zelf doe ik ze ook niet na hoor.
  ESF Reporter woensdag 10 februari 2010 @ 21:50:44 #50
87554 Cee
Welluk?
pi_77862643
Four-way ballroom: godskolere fapperdefap. Jason. BOH. Mooi hoor. Sowieso, het liedje, een van de mooiste nummers ooit. En dan een kwartet met 3 mannen en een slet. Haha nee hoor het rijmt alleen zo leuk, niks tegen Jess. Ik blijf het een rare gewaarwording vinden, Matt die een ballroomdanser is. Weet niet, vind die kop en z'n maniertjes zo onballroomerig.
  ESF Reporter woensdag 10 februari 2010 @ 21:56:20 #51
87554 Cee
Welluk?
pi_77862994
Issi en Robbie, goh, wat een verrassende pairing - not! Ik vind die schoolkostuums zo raar daar. Alsof ze net klaar is met haar schoonmaakshift bij de Holiday Inn.
En weer een mooie routine, poehee zeg, jongens ik dank jullie uit de grond van m'n hart voor de tip naar sytycd AU. Die Issi/Robbie pairing is alles wat US had willen hebben in hun Mollee/Nathan pairing.
  ESF Reporter woensdag 10 februari 2010 @ 22:04:37 #52
87554 Cee
Welluk?
pi_77863492
Doug/Ivy.
WAT WAS DAT. Waarom? En dat nog wel op Hairspray Maar dat ging toch echt een aantal keer helemaal de mist in, de leaps (ik ken geen danstermen) van Doug waren laks en kwamen amper van de grond. Het begon goed maar het werd steeds erger. Klaarblijkelijk is deze uitzending bij voorbaat vastgesteld als "Positief blijven, iedereen is goed, alles is oké" en de harde kritieken bewaart men voor volgende week.
  ESF Reporter woensdag 10 februari 2010 @ 22:13:35 #53
87554 Cee
Welluk?
pi_77864058
Jess/Ilona/Phillpe
HOLY SHIT die molenwiek. Ik heb een zwak voor die Ilona, d'r hele uitstraling en haar manier van dansen, ik weet het niet, maar ik vind haar zo leuk. Dat lijf van Phillipe betreedt holy trinity gronden.
  ESF Reporter woensdag 10 februari 2010 @ 22:21:34 #54
87554 Cee
Welluk?
pi_77864472
Grace/Heath/Nick/Jess
Jongens, het is toch net alsof we naar een final 4 zitten te kijken hier, wat is dit nu, godsamme, aflevering 1 van de 'live'shows, het gaat nog niet eens om 't echie en we staan hier toch al een partij te choreograferen en te dansen alsof we fucking Benji & Travis & Donyelle & Heidi zijn. Heerlijk, de dans, de kostuums, de muziek en niet te vergeten de dansers. Ik denk toch wel dat Grace een van m'n favorieten is.
  ESF Reporter woensdag 10 februari 2010 @ 22:27:54 #55
87554 Cee
Welluk?
pi_77864815
Kijken jullie?

Renee/Carly/dingetje
Hmm, ik was niet zo weg van deze choreo, beetje veel van het goede. Ze verdienden beter. Wel grappige outfits.
  ESF Reporter woensdag 10 februari 2010 @ 22:37:13 #56
87554 Cee
Welluk?
pi_77865285
Top 10 guys group routine.

De hele tijd zat ik zo
Damnnnn.
  ESF Reporter woensdag 10 februari 2010 @ 22:42:26 #57
87554 Cee
Welluk?
pi_77865552
Nog een laatste post en dan zijn jullie weer even van me af: ze gaan nu live de duo's bekend maken! Tof! Ik zal ze hier niet neerzetten, heeft geen nut, merk je vanzelf wel als je gaat kijken.

GA NOU EENS KIJKEN, MENSEN.

Oh wacht, eentje dan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 10 februari 2010 @ 23:12:14 #58
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77867111
Net stijfgevroren binnengerold na het werk, met gevaar voor eigen leven de onbestrooide sneeuwwegen getrotseerd, de download is bijna binnen en dan ga ik er eens goed voor zitten. Met griesmeelpudding. Jam jam.
  donderdag 11 februari 2010 @ 00:12:14 #59
29275 BlaBlub
pi_77869769
Ik ben ook thuis en ga kijken Ff kijken hoe ver ik kom, want moet eigenlijk wel zo naar bed...
  donderdag 11 februari 2010 @ 00:39:17 #60
29275 BlaBlub
pi_77870424
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:39 schreef Cee het volgende:
Zit nu 'live' te kijken.

Girls group routine vond ik zo-zo. Zat meer gefixeerd te kijken naar Grace (een van m'n favorieten) en haar gelijkenis met Lady GaGa.

Gaz/Don: Die playback! Ik ga het nog een keer kijken. Want ik lette niet echt goed op aan het begin, halverwege werd het redelijk briljant.
Tweede keer gekeken: Damn ik begin Gaz een beetje sexy te vinden. Oh, wacht, de routine: eerlijkheid gebiede te zeggen, ik vond de playback/vechtstukjes het leukste maar het breakdancen zelf doe ik ze ook niet na hoor.
Ze lijkt inderdaad heel erg op Lady Gaga. Ik vond het een leuke meidenroutine. Lekker sexy en vond ook dat alle meiden erg goed waren.

Gaz en Don waren echt super. Ik heb echt heel hard gelachen bij het playback stukje
  donderdag 11 februari 2010 @ 00:48:16 #61
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77870576
Jeepers creepers, ik ben uitgeput. Wat een show. 't Is een beetje te laat om nog een stukkie te gaan tikken, maar ik heb alles opgeschreven in mijn magic SYTYCD-schriftje. Nu lekker slapen en dromen van de forbidden romance tussen de coulissen van Heath en Nick die in mijn hoofd broeit . Mijn God, al die sexyness zo op de late avond is niet goed voor me. Toedels, tot morgenvroeg.
  donderdag 11 februari 2010 @ 00:51:38 #62
29275 BlaBlub
pi_77870616
Wat een originele dans voor de 4 ballroom mensen. Heel mooi gedaan door Jason G!

En de contempary van Robbie en Issi *zucht* prachtig. En ligt het aan mij of is Robbie zijn fietsenrek al heel wat minder geworden?

Zo en nu ga ik met pijn in mn hart toch even slapen, kijk morgen (of overmorgen ) de rest.
  donderdag 11 februari 2010 @ 09:34:08 #63
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77873665
Oooh Nigel. Nigel Nigel Nigel. Wat zal jij met afgunst hebben (moeten!) zitten kijken hoe SYTYCD Australië lekker bezig is, terwijl de laatste twee seizoen USA eigenlijk een blamage waren en de serie UK nou ook niet echt een staaltje van toptelevisieproductie is gebleken. Ik zit heel dik in kamp Bonnie/Oz hoor. Alles wat zo lekker was aan het originele format van SYTYCD hebben de Aussies gewoon intact gehouden, sterker nog, ze hebben het op veel punten verbeterd en hun eigen schwung gegeven !

Ik begon al te flikflakken van plezier toen ik de ouderwetste stage zag met die leuke overhangbalkonnetjes. En direct daarna de bejaarde leader, gewoon die met Big Poppa en het poesje van Snow! En toen startte de show in een heerlijk traag tempo, waarin uitgebreid de tijd werd genomen voor gekeuvel met de juryleden, interviewtjes met de kandidaten en behind-the-scenes-scenes van de trainingen. En waarin dus niet tien dansen werden afgeraffeld in een televisieuur (50 minuten) en dansers van het podium afgeduwd werden omdat de volgende al ongeduldig stond te trappelen.

Dan twee juryleden die niet te lui en te goed zijn om van hun reet te komen en even zeer goed te pruimen choreos in elkaar te draaien. Tante BonBon die als een soort begrijpende bovenmeesteres iedereen in de gaten houdt en moed inpraat. Natalie met de ingewikkelde achternaam die elk seizoen meer in haar rol van presentatrice en maatje van de dansers begint te groeien. De ‘live’ bekendmaking van de koppels en hun eerste dansen, plus de bijbehorende authentieke reacties.

En dan de dansers: een mix van spontane, down to earth kids die net van school zijn, jong volwassenen die hun eigen stijltje en hoekje in het dansspectrum al hebben gevonden en door de wol geverfde semi-pros die inmiddels door hebben gekregen dat dans hun leven is en die laatste doorbraak-strohalm aangrijpen. Niet de gerecycelde en door de productie in hokjes gestopte stereotypen en personalities die in de USA de revue blijven passeren.

En dan nog dit: hoe is het in hemelsnaam mogelijk om zoveel lekkers bij elkaar te brengen op één podium ? 90% van de Top 20 is bloedmooi op compleet verschillende manieren. En degenen die geen classic beauties zijn hebben zulke karakteristieke koppen en/of leuke personalities (zo’n Grace, Robbie, Renee, Don, Matt) dat ze hun eigen aantrekkelijkheid hebben. Maar het allerlekkerste wat in SYTYCD Oz voor de camera verschijnt is toch wel Mr. Jason Coleman (zolang ‘ie niet in trainingsruimte-houthakkersblouse-en-afgeknipte-jeans rondloopt, dat was even schrikken). Ik heb besloten Adam Shankman vaarwel te zeggen en te gaan homohoppen. Jason is nu my man.

Mensen, mensen, mensen, ik kan er niet over uit, ik ben zo blij met de Aussies .

Girls Group Dance
(Kritisch nootje vooraf: waarom zijn de vrouwengroepsdansen bij SYTYCD bijna altijd sexy in de jazz/broadway-hoek ?). Burlesk, verleidelijk maar niet sletterig, zonder uitzondering erg goed gedanst door de tien meiden. Videoclip-choreografie is niet mijn kopje thee, maar dit was binnen het genre behoorlijk goed. Voor mij sprongen Ilona, Grace, hip hop Jess en Ivy eruit vanwege een mix van opvallend uiterlijk en strak dansen.

Gaz & Don – breakin’ kung fu style
Dit was toch effing brilliant ? De combinatie van die lange aap met zijn wasbord en Kato met zijn judopak en coolie hat, het malle playbackstuk in het midden, en de supervette muziek. Twee breakers, compleet verschillende stylen (de powermoves van Gaz en het snelle en flexibele van Don), het werkte wonderwel goed samen. Alleen die combinatie van namen al… Gaz & Don… klinkt als Sam & Dave, Tom & Jerry, Johnny & Rijk. Gouden zet, gouden duo!

Jessica, Kieran, Matt & Will – ballroom/Viennese waltz with a twist
Okay, Jason Gilkison is vanaf nu officieel God. Superchoreografie, vooral dat gedeelte met de sjaal. Jessica… ze was me nauwelijks opgevallen bij de audities, maar wat een personality heeft dit meisje op het podium. Ben in één klap een fan. Dan die drie kerels. Alledrie zo verschillend, ieder op hun eigen manier interessant. Kieran: dat schattige baardje, aaah. Heel mooie danser, die kan veel meer dan ballroom, alles wijst daarop. ’t Is wel een hertenfoetus hoor, damn. Daar begin zelfs ik niet aan. Will: o la la, samen met Phillipe de enige echte volwassen vent dit jaar met (afgeschoren) haar op zijn borst, exotische verrassing met een geil latinlijf, alles waar de dames in dit topic rode koontjes van krijgen. Ik plaats een tvp-tje op Will. Matt: fair dinkum mate. Vond hem van de drie jongens de zwakste en eerlijk gezegd zie ik hem net superver komen (hij zichzelf geloof ik ook niet!), maar het was nou ook weer niet zo dat hij van het podium gedanst werd door de anderen.

Issi & Robbie – contemporary
Bugger. Ja hoor, traantje weggepinkt. Hell, wat een schattigheid deze twee samen. Zo zie je maar weer dat twee jonkies samen niet per se puberaal gedoe hoeft op te leveren (ja, jullie bedoel ik Mollee en Nathan). Prachtig gedanst en een hele mooie choreografie met schitterende muziek. Ik vind Issi een beeldschoon, lief meiske en Robbie… oh my. Wat een bijzondere danser, qua talent doet hij helemaal niets onder voor bv. Jakob Karr. Ik wil dat deze twee trouwen en heel veel dansende, gap-toothed baby’s krijgen!

Ivy & Doug – Broadway
Oops… de enige echte misser van de avond. Wat een gedoe met al die crazy lifts . Alleen die eerste, waarbij zij van de trap sprong en hij haar in een split opving, vond ik spectaculair. De rest… de bekende chaos van een te snelle dans die de dansers boven de pet gaat. Doug: geinige cheeky chappy maar o jee, hij was niet alleen na afloop buiten adem, volgens mij halverwege de dans al en raakte daardoor de draad een beetje kwijt. Ivy: wat een lekker wijf is zij (zusje van Anne Hathaway)… goede kop, prachtig haar, heet lijf. Heeft de potentie iedereen van het podium te dansen door haar enorme aanwezigheid. Maar meid… je hebt de irritatiefactor dus pas op. En zwijg af en toe.

Ilona, Jess & Phillipe – hip hop
God damn, weer zo’n heerlijke, vette, sexy choreo van misschien wel het lekkerste triootje van de avond. Ja, gewoon heel erg goed, meer heb ik niet te zeggen over de dans an sich. Wel over de dansers uiteraard. Ilona: wat een vrouw. Groot, sterk, stoer, mooi, charismatisch. Jess: leuke, mooie meid, doorzetter, prima danseres. En dan Phillipe… halloooooo Phillipe . Ook een tvp-tje op zijn royale borstkas. Geweldige moves, tropische lekkernij, goede kop, fantastisch lichaam en volgens mij ook nog redelijk bescheiden en zachtaardig. Minder glijerig en knapper neefje van Peter André (al weet ik niet zeker of dat eigenlijk wel een compliment is ).

Grace, Jessie, Nick & Heath – contemporary
Allereerst Nick… die jongen doet iets raars met me. Aan de ene kant doet hij me denken aan de zanger van Tokyo Hotel (dus: iieeuuwww!), aan de andere kant roept ‘ie verboden gedachten bij me op. Zo’n reli-jongen, overduidelijk homo, die half nakend als een satan vererende emogoth staat te dansen met zo’n blonde heterd als Heath… nou nou, poe poe, dan slaat mijn fantasie over rendez-vousjes tussen de coulissen op hol hoor . Grace: supertof mens, gaat ver komen (edit: ja Cee, sprekend Lady GaGa, rah-rah-ah-ah-ah). Heath: erg sterk, de vergelijking met Neil Haskell was zo gek nog niet. Jessie: vooralsnog een beetje onopvallend maar ging goed mee. De dans: woowwwwww! Heerlijke choreografie, op het foute af, super gedanst door vooral Grace en Nick. Vampires… oe, voel me opeens een 14-jarige puber met een Edward Cullen-fetish .

Carly, Mikhaela & Renee – jazz
Dit soort pure jazz(ballet)dingen hebben gewoon niet zo mijn voorkeur en ik vond het dan ook een beetje nietszeggend gedoe. Wel leuk om die Marko van seizoen 1 weer terug te zien als choreograaf. Tja, vond het allemaal een beetje K3 aan de poppers in gedrochten van jurkjes. Carly en Mikhaela… allebei blond, allebei niet heel erg snugger, vooralsnog onderling uitwisselbaar. Renee vind ik leuk en ik hoop dat ze het goed gaat doen.

Boys Group Dance
Mensen toch, het kan maar niet op. Nu weer Dancing Cyborgs. De ene niet te versmaden torso en bilpartij na de andere vloog door het beeld. Dat beginstuk achter dat schot met die uppoppende dansers vond ik het briljantste moment van de avond. Wade Robson? Sonya Tayeh? Brian Friedman? Mia Michaels? Wie zegt u? Geef mij maar Jason Coleman (en zijn pappa bear van zijn dancestudio), die gewoon zijn grote natte droom waarmaakt op een televisiepodium voor een miljoenenpubliek. Wat een held.

De koppels

Kieran & Carly mmm, eerst zien dan geloven
[b]Will & Grace briljanter kan toch bijna niet?
Doug & Jess tja... had haar liever met een Will of Phillipe gezien maar allez
Nick & Ilona hele spannende combinatie, twee uitgesproken types. Leuk!
Don & Issi de mini’s bij elkaar. Opposites attract? Laten we het hopen.
Matt & Jessie kan me er (nog) niks bij voorstellen
Gaz & Ivy zij gaat hem overpoweren en hij vliegt er snel uit
Robbie & Mikhaela voelt niet als een goede match, maar hopelijk word ik verrast!
Heath & Jessica blond ambition, kan wel wat worden deze combi!
Phillipe & Renee verrassend, maar wsl. wel een goede match

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 11-02-2010 13:31:04 ]
  donderdag 11 februari 2010 @ 13:40:53 #64
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77881529
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:39 schreef Cee het volgende: Oh, wacht, de routine: eerlijkheid gebiede te zeggen, ik vond de playback/vechtstukjes het leukste [b]maar het breakdancen zelf doe ik ze ook niet na hoor.
Droog
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:50 schreef Cee het volgende:Four-way ballroom: godskolere fapperdefap. Jason. BOH. Mooi hoor.
Was it as good for you as it was for me?
quote:
Ik blijf het een rare gewaarwording vinden, Matt die een ballroomdanser is. Weet niet, vind die kop en z'n maniertjes zo onballroomerig.
Vind die kop sowieso een rare gewaarwording .
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:56 schreef Cee het volgende:Die Issi/Robbie pairing is alles wat US had willen hebben in hun Mollee/Nathan pairing.
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:13 schreef Cee het volgende:
Jess/Ilona/Phillpe
HOLY SHIT die molenwiek. Ik heb een zwak voor die Ilona, d'r hele uitstraling en haar manier van dansen, ik weet het niet, maar ik vind haar zo leuk.
Ik ook hoor, stoer wijf, mooie kop.
quote:
Dat lijf van Phillipe betreedt holy trinity gronden.
Australische trinity... Phillipe, Will en Gaz (nou, doe Gaz maar niet eerlijk gezegd).
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:13 schreef Cee het volgende:
Top 10 guys group routine.

De hele tijd zat ik zo . Damnnnn.
Nou, sodeju zeg
  donderdag 11 februari 2010 @ 17:04:56 #65
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77889089
Nick's fav danser is Stephen Tannos.... dat snap ik wel
L'Amour menaçant:
  donderdag 11 februari 2010 @ 17:06:31 #66
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77889143
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 09:34 schreef Malahide het volgende:

Allereerst Nick… die jongen doet iets raars met me. Aan de ene kant doet hij me denken aan de zanger van Tokyo Hotel (dus: iieeuuwww!), aan de andere kant roept ‘ie verboden gedachten bij me op. Zo’n reli-jongen, overduidelijk homo, die half nakend als een satan vererende emogoth staat te dansen met zo’n blonde heterd als Heath…
Ik heb nog niet gekeken, maar je omschrijving doet me al watertanden!
L'Amour menaçant:
  donderdag 11 februari 2010 @ 23:10:04 #67
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77903860
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 09:34 schreef Malahide het volgende:

Mensen, mensen, mensen, ik kan er niet over uit, ik ben zo blij met de Aussies .
En dan te bedenken dat je eerst niet wilde
quote:
Girls Group Dance
Wel ok. Vond het stuk naar voren lopen erg superhero-sexy
quote:
Gaz & Don – breakin’ kung fu style
Komisch komisch komisch, erg leuk!
quote:
Jessica, Kieran, Matt & Will – ballroom/Viennese waltz with a twist
Wow! Hele mooie choreo! Ik vind Jaason maar een creep, maar damn dit was vet. Matt .... tis net een dumbass crocodile dundee... geen performance uitsraling... maa je ziet wel dat ie enorm geniet!
quote:
Issi & Robbie – contemporary
En hoppa, daar kwamen ook bij mij de tranen. Dat begin zonder muziek met alleen het zuchten was o zo mooi en breekbaar............ ik was verkocht.... en daarna de dans er nog bij ook nog Plus de mooie Regina Spektor.... damn damn damn...DAMN.... *veeg veeg in gezicht* blubber blubber blubber.......... ik blijf maar janken. VOLGENDE DANS... NU!....
quote:
Ivy & Doug – Broadway
The blacker the berry, the sweeter the juice... maar dit was wat zurig. Ik vind het nummer zelf al wat schreeuwerig, snel en buiten ademerig... en dat was de dans ook. Niet synchroon vaak en niet alles ging vlekkeloos. Niet super slecht, maar het deed me weinig. Maar goed, ik moet de eerste broadway routine nog zien die me iets doet volgens mij. Eens over de irritatiefactor van Ivy... iets te schreeuwerig happyhappy aanwezig in mijn hoofd. Adam is trouwens erg lekker, maar wel ERG gay zeg
quote:
Ilona, Jess & Phillipe – hip hop
Ok…. Ahum… dat was geil. Hele lekkere strakke slowe moves… sliiiiide, gliiiiiide, bodyroll….. Damn. Oef! Dit was trouwens voor mij echt de eerste keer dat jaason “out” kwam op de tv door zijn Phillipe opmerking. Ik dacht de vroige seizoenen dat het echt een foute gladderige kamperige hetero player was…. Maar tis gewoon een foute glam-nicht
quote:
Grace, Jessie, Nick & Heath – contemporary
Ik Vampires
Ik Nick
Nick & Vampires ……
quote:
Carly, Mikhaela & Renee – jazz
Mja, ach, mwa.
quote:
Boys Group Dance
Wat een ontzettend mooie kostuums (van de meesten)…. Heath… Nick… take me away, now!
L'Amour menaçant:
  vrijdag 12 februari 2010 @ 08:34:35 #68
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77909329
Even semi off topic over de UK-serie... jullie hadden dit toch al wel gezien hè?

So You Think You Can Dance [UK] # 2
  ESF Reporter vrijdag 12 februari 2010 @ 19:16:17 #69
87554 Cee
Welluk?
pi_77929247
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 08:34 schreef Malahide het volgende:
Even semi off topic over de UK-serie... jullie hadden dit toch al wel gezien hè?

So You Think You Can Dance [UK] # 2
Yep, can't be arsed anymore.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 20:23:53 #70
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77931974
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:16 schreef Cee het volgende:

[..]

Yep, can't be arsed anymore.

Zolang de arse van Tommy wint vind ik alles best
  zaterdag 13 februari 2010 @ 02:47:58 #71
29275 BlaBlub
pi_77944821
Oeh eindelijk de showcase afgezien

Broadway nummer was veelste snel voor ze, is sowieso niet mn favo stijl.

Het hip hop nummer was echt GAAF! Enne Philippe En die molenwiek echt heel knap gedaan.

Contempary, vampieren act. Nick Grace

Jazz. Erg vrolijke meiden act, maar erg onder het kunnen van de meiden. Ze hebben echt veel meer in huis

EN toen het hoogtepunt van de avond Echt geniale choreografie. Kan Jason Coleman niet uit de jury en in het choreografen team gaan, dan kunnen we elke week zulke dingen zien Nee doe maar niet, dan ga ik m missen in de jury

Sowieso valt het me op dat ze echt hele goede choreografen hebben in Australie

De koppels
Heel veel van mijn favorieten zijn gecombineerd samen, dus dat vind ik wel heel leuk

Kieran & Carly Hmm, ik denk dat Carly beter met een meer ervaren oudere danser een kopper had kunnen vormen...
Will & Grace Ben erg benieuwd naar deze combinatie. Grace vind ik erg goed, Will heb ik nog niet zo'n goed beeld van..
Doug & Jess Leuk leuk leuk!
Nick & Ilona Geweldig! Maar jemig wat doet hij gay zeg
Don & Issi Hele leuke combi
Matt & Jessie Dit zie ook niet zo zitten, maar dat komt ook doordat ik nog niet zo'n goed beeld heb van Jessie. Matt de aussie vind ik opzich wel leuk
Gaz & Ivy Nee dit vind ik geen leuk koppel, ik vind Ivy echt een beetje te overdreven Erg jammer, want vind Gaz erg leuk.
Robbie & Mikhaela 2 leuke types, maar ik zie de combinatie nog niet heel erg zitten. Zeker nu ze gelijk ballroom moeten dansen volgende week.
Heath & Jessica Verrassende combi, ben erg nieuwsgierig naar!
Phillipe & Renee Ja dit vind ik een perfecte combi Ik denk dat hij haar veel zelfvertrouwen kan geven.

Vind het nu al erg dat er 2 mensen uit moeten volgende over een halve week
pi_77963682
zo ook eindelijk de show gezien, ik vergeet altijd wie wat heeft gedanst enzo, dus van mij niet een heel uitgebreid verslag.
Als eerste wil ik wel even melden dat ik het leuk vind dat (volgens mij) elke kandidaat nu van te voren al wel een paar keer in beeld is geweest vind ik altijd wel prettig. Vorig jaar bij USA zaten er een paar in de top 20 die ik echt nog nooit had gezien.
Maar de dansen mijn favorieten: de boys-routine ,(nick leek op Adam Lambert in de dans ) de ballroomdans (die matt doet me wat aan evan(s5) denken) en de twee contemporary dansen.
  maandag 15 februari 2010 @ 17:10:14 #73
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78023291
Na de vreselijke finale van UK nog maar eens naar de dans van Issi & Robbie gekeken......... oohhh. Hart.

L'Amour menaçant:
  ESF Reporter woensdag 17 februari 2010 @ 22:11:14 #74
87554 Cee
Welluk?
pi_78119447
Zeg, jongens. Die nieuwe aflevering ligt al een dik aantal uurtjes voor ons klaar he? Ben 'm aan het kijken nu.
  woensdag 17 februari 2010 @ 23:42:31 #75
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_78123658
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:11 schreef Cee het volgende:
Zeg, jongens. Die nieuwe aflevering ligt al een dik aantal uurtjes voor ons klaar he? Ben 'm aan het kijken nu.
Ben hem nu aan het binnenhalen
Verslagje misschien nog vannacht, anders morgen!
  donderdag 18 februari 2010 @ 08:10:22 #76
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78128832
Idem. En vanavond heb ik zelfs tijd het te gaan kijken
L'Amour menaçant:
  donderdag 18 februari 2010 @ 11:43:53 #77
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_78133560
SO YOU THINK YOU CAN DANCE AUSTRALIA TOP 20 PERFORM

Deze week:

* gladiatoren!
* bouwvakkers!
* christelijke nerds!
* gay gayer gayest!
* rumba zonder rumba
* Bonnie’s Boobytrap-Als-Hij-Maar-Niet-Afzakt-Jurk!
* Jason Coleman’s yummie salt ‘n pepper hair (need I say more?)

Shoogaboogacandance! Wat een blitse geluidseffecten in de leader, de Ozzie remix?

Nick & Ilona – jazz
Leuk koppel dit, Ilona met haar jammie echtgenoot en onze Born Again Nick. Vrolijke choreografie, maar inhoudelijk nogal dunnetjes (Jason zag het ook hè ?). Veel (nerd)vorm, weinig inhoud. Wat ze te dansen kregen deden ze wel erg goed. Lekkere geeky performance. Allebei fantastische persoonlijkheden op het toneel, hoewel ik Ilona veel meer in het oog vond springen dan Nick (Simone Kleinsma on acid ). Deze twee kunnen véél meer! Volgende week een uitdagender choreografie graag!

Jessie met de lange rode krullen & Matt – contemporary
Die Matt wordt neergezet als één van de grote ‘characters’ van deze serie, maar ik weet niet of ik hem nou grappig of irritant vind. Dat Aussieblokeyblokeshrimponthebarbie-gedoe heb ik inmiddels wel een beetje gezien . Jessie: schitterende danseres, maar mis nog een beetje persoonlijkheid, vind haar tot nu toe één van de meest kleurloze meiden. Ik viel als een blok voor de choreografie, héél mooi gedaan met die sjaal. Op Jessie weinig aan te merken. Maar Matt: viel de hele tijd ‘out of character’, telkens weer die malle grijns op zijn bakkes. Aan de andere kant was het wel weer vermakelijk om te zien hoe blij hij was dat het goed was gegaan, en hoe hij geniet als hij aan het dansen is.

Jess de exotische schoonheid & Doug – chachacha
Jess begint rap één van mijn favoriete meiden te worden. Mooi, sterk, zowel bescheiden als zelfverzekerd en een hele goede danseres. Ze hield zich behoorlijk staande in deze choreografisch toch wel lekkere chachacha. Doug: ik heb het vermoeden dat we zijn danscapaciteiten een beetje overschatten . Dit was gewoon slecht, hij stond te chachaën als een stijve plank (waar waren de heupen Doug?). The Sexy Couple? Mwah, niet vanavond in ieder geval.

Renee & Phillipe – hiphop
Wat een schatje die Renee. Genoeg over haar. PHILLIPE . Die lijkt echt elke week lekkerder te worden. Kijk, zo heb ik mijn hiphop graag. Strak, synchroon, met een duidelijk verhaaltje. Call me simple. Phillipe super strak (op alle fronten ), Renee hartstikke goed buiten haar eigen genre. Dit is een leuk koppel hoor. Hij hot maar toch een bescheiden twijfelaar, zij niet moeder’s mooiste maar mentaal enorm aan het groeien. Dit kan nog wel wat worden. Vond dit toch wel een van de fijnste optredens van deze avond .

Will & Grace (omdat dat leuker staat dan Grace & Will) – disco inferno (oh nee, jazz)
Will & Grace plus The Frickin’ BeeGees plus de Gayest Choreographer In The Business (nu met gratis Botox!) plus ShimmyShinyGladiatorCostumes plus plus plus... hoe gay wil je het hebben ? Mij kan het (bijna) nooit genoeg zijn, maar dit... ging zelfs mij wat te ver. Jezus, wat een vermoeiend gedoe. Rommelig, soms leken ze de draad kwijt, het leek wel of onze vriend Adam veel te veel in één choreo had willen proppen. Dit was het gewoon niet helemaal. Grace: oei, kijk mij eens lekker gek doen, zien jullie mij mensen? Will: hubba, maar geen hubba hubba, if you know what I mean.

Mikhaela & Robbie – rumba
Dit was cute, schattig, aaaaaahhhh wat lief en wat aandoenlijk . Wat het niet was: een rumba. Geen rumbawalks, geen heupen, geen sierlijk armenwerk, geen passie, geen sizzling sexyness, niets van dit alles. Ondanks dat alles vond ik het erg leuk om naar te kijken. Mikhaela is de vrouwelijke versie van Matt en Robbie heeft twee nog leukere broertjes. Meer kan ik er niet van maken. Hopelijk gaan ze door (al zou ik haar niet missen als ze er nu uitvliegt) en krijgen ze volgende keer iets wat ze meer ligt.

Carly & Kieran – contemporary
My God, die Kieran is niet eens een hertenfoetus, hij is een embryo! Dat filmpje: dronken Ierse pa, liefhebbend, dominant moederhert, jaloerse chubby zus. Smullen ! Carly en haar moeder delen duidelijk één fles blondeerspul, en zo te zien ook hun volledige genenpoel. Tja, die choreo… het had iets gehad als het door andere dansers was uitgevoerd (Nick! Renee!). Niet geloofwaardig, een bimbo en een embryo die nasty angels moesten uitbeelden. Vond haar duidelijk sterker dan hem, hij danste vaak een beetje achter de feiten aan leek het. Maar goed, de judges waren nogal positief, dus deze twee zullen nog wel even blijven hangen.

Jessica de blonde ballroomgirl & Heath – jazz
Zo, die Heath is ook wel een heterdje hoor . Nu weet ik aan wie hij me al weken doet denken: die blonde gast van Saved By The Bell! Jessica: beauty and brains, leuke dame. Aardige choreo, af en toe een tikkie slordig gedanst. Maar: ik merk dat het helemaal niet is blijven hangen en ik heb hem toch pas een half uurtje geleden gezien. Dat lijkt me geen goed teken.

Ivy & Gaz – paso doble
Ik heb nog nooit anderhalve minuut compleet in een deuk gelegen bij een dans bij SYTYCD. Maar nu wel! Gaz was echt hilarisch . Ik weet dat het technisch geen ramp was, maar goed was het ook niet. Die blik op zijn gezicht en die kostuums. Overigens was hij wel een behoorlijke goede partner! En Ivy die als een Hollywooddiva, rechtstreeks uit een bijbelepos getrokken, om hem heen stond te kronkelen, fantastisch ! Aan dit koppel gaan we nog veel plezier beleven (als ze de cut overleven). Ivy: bloedirritant maar bloedmooi (ik heb echt een soort girlcrush op haar) en stiekem toch ook best een beetje grappig, Gaz: wat een lobbes (die babyfoto!). Juryquote van de avond (Matt tegen Gaz): “I didn’t see you thinking mate.” Duh !

Issi & Don – hiphop
Aaah, LittleMissiIssi. Ballet shoooeeesss (hoe schattig!). Helaas ging de hiphop nie zo goe hè? Ze had er duidelijk geen vertrouwen in, en daardoor leek Don ook niet op zijn gemak. De synchroniteit was een ramp, beiden dansten niet hard genoeg. De choreo vond ik ook niet echt om over naar huis te schrijven overigens. Kijken wat dit wordt, ik denk dat ze beiden wel bijzonder en populair genoeg zijn om deze ronde te overleven. O ja: ik wil geadopteerd worden door Don’s familie .

Geen idee wie er op het hakblok komen, kan het Australische publiek niet voldoende inschatten. Ook weinig uitschieters, zowel naar boven als naar onder, dus het zal wel volledig openliggen. Wie ik op het moment het minst zou missen: Doug en Mikhaela.

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 18-02-2010 17:27:33 ]
  donderdag 18 februari 2010 @ 19:15:53 #78
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_78151210
S P O I L E R S ! ! ! !

De openingsdans…. cooooooollll!

Jason NEEEE! Wat heb je aan, doe uit doe uit!

Bottom Three Couples:
Jessie & Matt: oh, toch wel verrassend. Zou het toch aan Matt liggen?
Will & Grace: verbaast me niks. Zij is (té) apart, hij een beetje vlak en hun dans was
Nick & Ilona: altijd een risico als je een inhoudsloze dans krijgt.

Solo’s:

Matt
Chacha met electric boogie met acrobatiek ? Ik vond het wel wat hebben hoor, alleen die beroerte-gezichten hoeven van mij niet zo.

Will
Jeumig, wat een slechte solo… begon redelijk met de Argentijnse tango gedoe, maar daarna was het echt gepruts.

Nick
Wat een heerlijk jong om naar te kijken is het toch . Wel een beetje The Sonya Tayeh School of Desperate Dancing.

Jessie
Sodeknetters, die kan wel wat !

Grace
Gaga ramalah, ik ben zo lekker excentriek .

Ilona
Heerlijke hiphopdiva die je er bent !

Chop chop chop, en naar huis gaan:

Will: niet onverwacht na die slechte solo
Ilona: godverdegodverdegodver, echt niet hè !!!!!

Nick & Grace nieuw koppel… nu moet Sonya Tayeh wel ingevlogen worden!

Nick & Grace contemporary
Mikhaela & Robbie hiphop
Ivy & Gaz hiphop
Issi & Don ballroom
Renee & Phillipe ballroom
Carly & Kieran jazz
Jess & Doug contemporary
Jessica & Heath contemporary
Jessie & Matt jazz
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:11:48 #79
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78157046
Ik ga nu kijken!

OEH, Nick! *fap fap fap*
L'Amour menaçant:
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:48:50 #80
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78158844
Ik vind Renee helemaal niet zo lelijk. Zeker niet in het filmpje op de farm zegmaar
Kan ook belichting etc zijn
L'Amour menaçant:
  vrijdag 19 februari 2010 @ 23:45:31 #81
29275 BlaBlub
pi_78209134
Ik had t gelijk woensdag & donderdag gekeken, maar nog geen tijd gehad om een verhaaltje te typen Zo uitgebreid als Malahide kan ik het niet hoor En ik heb dr ook niet veel verstand van

Als eerste wat een heerlijke serie Pure entertainment gewoon!

De dansen:
Nick & Ilona: Jazz. Komische dans, vermakelijk, meer helaas ook niet. Nick heeft wel een hele andere kant van zichzelf laten zien
Matt & Jessie H: Contempary. Leuk met dat doek in het midden. Aparte lift ook, nog nooit gezien. Jessie is een hele goede danseres, helaas weinig persoonlijkheid. Matt heeft juist te veel persoonlijkheid, gedver wat vind ik hem irritant worden, heb na 1 liveshow al genoeg van m
Doug & Jess S: Chacha. Leuk, zo'n niet klassieke chacha. Goed gedanst en wat is Jess leuk
Philippe & Renee: Lyrical hiphop. Goed gedanst, vond de dans niet heel boeiend, maar dat is niet hun schuld. Vooral goed van Renee. En zo lelijk is ze inderdaad helemaal niet.
Will & Grace: Jazz. Goed begin, ook helemaal niet snel , maar aan het einde viel de routine in elkaar. Heel jammer!
Robbie & Mikheala : Rumba. Mwaaah Het leek wat mij betreft meer op een wals (en dat is mijn minst favoriete dans) Wel goed gedanst, puur een smaak dingentje
Kieran & Carly: Contempary. Wow Heel goed gedaan. Maar wat heeft Kieran witte benen, helemaal in vergelijking met dat bruine lijft van Carly. Leuk koppel
Heath & Jessica: Lyrical jazz. Dit is ook wel een top koppel hoor! Heeeeel goed gedaan, heerlijke dans.
Gaz & Ivy: Pasadoble. Heel knap gedaan, binnen de tijd die ze hadden door alle blesures. Zo'n death drop vind ik altijd wel gaaf om te zien. Verder is Ivy wel een echte artiest, ik vind de al iets leuker worden. Leuk gedaan.
Don & Issi: Hiphop. O wat jammer dit Ik had zo gehoopt dat ze het goed zouden doen. Ik voorspel helaas geen lang voortbestaan van Don in SYTYCD. Volgende keer laten ze hopelijk meer connectie zien met elkaar.

Toen de resultshow, ik was helemaal nerveus Heerlijk

Wat een gave groepsdans van Kelly Abbey Die ga ik nog vaak terugkijken Stonden Jess en Philippe nou te zoenen met elkaar? Is wel een smakelijke combi

Jason Coleman moet een styliste inhuren hoor, dat shirt kan ECHT NIET Foei Jason!

Bij de koppels vopr de bottom 3, had ik echt Don & Issi verwacht, puur op een hun optreden. Op basis van hun persoonlijkheden, vermoed ik, zijn ze gelukkig door naar volgende week.

De nieuwe manier van de solo's dansen liep een beetje stroef. Vind het opzich wel leuk gedaan met gelijk commentaar van de jury. Lekker spannend
Na Nick zn solo ben ik wel echt helemaal fan, geweldig Matt trekt echt te veel gekke bekken en daar kan ik niet zo goed doorheen kijken, Will was inderdaad niet echt boeiend...

Jessie solo was erg goed, maar mis echt haar persoonlijkheid. Grace heeft dat dan wel weer in overvloed, leuke solo! Ook Ilona solo vond ik goed gedaan, maar voor mij was al gelijk duidelijk dat ze niet tegen Jessie en Grace op kan. Is gewoon ondenkbaar dat de jury die 2 meiden er de 1e keer uitgooien.
Helaas kreeg ik gelijk Dag Ilona, ik zal je missen
Will dr uit, boeit me niet echt.

Leuk dat we gelijk krijgen te zien wat de koppels volgende week voor stijl gaan dansen Was vorig jaar ook toch? (ik heb te veel SYTYCD series door elkaar gekeken, dus weet niet meer zo goed wat ik waar heb gezien)

Ik stem ook voor Sonya Tayeh om de dans van Nick en Grace te choreogreferen

[ Bericht 0% gewijzigd door BlaBlub op 19-02-2010 23:51:01 ]
  woensdag 24 februari 2010 @ 19:24:07 #82
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_78404425
D'r staat er weer eentje klaar lieve mensen
  ESF Reporter woensdag 24 februari 2010 @ 21:06:09 #83
87554 Cee
Welluk?
pi_78409095
Ik zit te kijken.
Wat een matige choreo's, jammer zeg. Was het dit keer bij iedereen verplicht om met de kruizen in andermans nek te zitten?
  woensdag 24 februari 2010 @ 21:39:16 #84
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_78410742
Ik heb het te druk met de Olympische Spelen . Morgenvroeg !
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:26:00 #85
29275 BlaBlub
pi_78417693
Even snel een korte reactie van mij. Ik vond de meeste dansen wel leuk

Ivy & Gaz: Hiphop. Lekker vlotte, leuke routine. Vond Ivy goed te pruimen, tot dat ze dr mond opentrekt
Issi & Don: Ballroom/Foxtrot. Ook een leuke lichte routine. Ik vond de connectie al veel beter als vorige week. Je ziet dat ze lol hebben samen.
Jessica & Heath: Contemporary. BEAUTIFUL Wat zijn deze 2 goed! En ook een hele mooie dans!
Jessie & Matt: Jazz. Oeh Jessie laat wat meer van zichzelf zien. Hele leuke routine, ondank Matt zn rare hoofd.
Mikhaela & Robbie: Hiphop/bugaloo. Ik vond deze stijl niet echt leuk, dus kan weinig zeggen van het dansen. Ik wordt er zeg maar niet warm of koud van. Vond Robbie in karakter wel leuk.
Nick & Grace: Contemporary. Van te voren dacht ik dat dit een erg heftige dans zou worden qua emotie, maar ik miste toch wat. Het gevoel kwam niet over bij mij, wel mooi gedanst.
Carly & Kieran: Jazz/broadway. Normaal vind ik dit niet zo leuk, maar deze routine wel.. Kieran als de preppy boy, paste hem goed. Ik vond het haar van Carly alleen een beetje TE, kon daar moeilijk langs kijken.
Renee & Phillipe: Ballroom/Pasa doble. WOW! Ik vond het echt heel goed gedaan. Philippe was echt DE man en Renee had inderdaad wel iets vuriger mogen zijn. Maar echt heel knap gedaan.
Jess & Doug: Lyrical contemporary. Konden er nog meer lifts in die routine gepropt worden? Ik zag wel een mooie connectie en inleving

Op naar de resultshow
Ik voorspel in de bottom three: Jess & Doug, Mikhaela & Robbie en dan toch misschien Renee & Philippe op basis van het jurycommentaar. Of Issi & Don? Het publiek laat zich daar volgens mij best wel door beinvloeden.
  donderdag 25 februari 2010 @ 15:35:25 #86
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_78439308
SO YOU THINK YOU CAN DANCE AUSTRALIE TOP 18 PERFORM

Deze week:

* Jason Gilkison nieuwe lijsttrekker PvdA
* Knatalie and her Knobbly Knees
* Artem nog steeds in de leader
* Jason Coleman ondanks leren nekveter en open blouse enorm geefbaar (om in Fok!termen te blijven)

Zooooo… dat was een beetje een… saaie aflevering. Een paar kleine uitschieters, geen echte dieptepunten, voornamelijk een grote mikmak van middelmatigheid. ’t Lag aan de meisjes, die hebben allemaal een zelfbeeldcrisis. Uhuh . Behalve Ivy dan, die heeft zoveel zelfbeeld dat geen spiegel in Australië veilig is.

& Ivy – lyrical hiphop
Heeee, Alvin van de audities! Mooi moment was dat toen hij van Jason een uitnodiging kreeg om te choreograferen voor de show. Boh, een Superman-dans doen en dan Gaz krijgen… lucky bastard. Leuke routine, behoorlijk goed gedanst, vooral erg goed geacteerd door beiden. Gaz is een geboren showman en Ivy heeft DIVA op haar hoofd getattoëerd staan (serieus, je ziet het gewoon niet onder dat waaibos op haar hoofd ). Niet helemaal synchroon, maar een leuk begin van de show.

Issi & Don – foxtrot
Hete choreograaf alert! Carmelo Pazzini , die naam onthouden we. Ben ik de enige die maar moét blijven kijken naar die ingenieuze coupe van Issi? Vind het ergens niet zo bij haar passen, van dat over nagedachte haar. Maar goed… jaaaa, dit was wel schattig hoor. Don my man! Ga zo door. Technisch natuurlijk vrij dramatisch, maar het personage zette hij fantastisch neer. Leuk om te zien dat hij leek te genieten ondanks dat foxtrot zo ver van zijn eigen stijl ligt . Issi had wel iets meer mogen sprankelen. Irritatie-dingetje: waarom toch altijd die enorme ‘gapping’ bij dit soort ballroomdansen? Torso’s tegen elkaar kids!

Jessica & Heet – contemporary
Jippie, Antonio de aerobicskampioen uit seizoen 1 als co-choreograaf! Damn, ik smolt toen ik die openingspose zag , waarbij ze verstrengeld op de grond lagen. Naarmate de dans vorderde vroor ik weer een beetje op, maar toch een erg mooie dans, prachtig in eenvoud, al is het met dit soort contemporaries vaak wel makkelijk scoren. Jessica begint zich tot een mooie allrounder te ontwikkelen, al moet ze wel aan haar armen werken. Heath is gewoon één van de frontrunners op dit moment.

Jessie & Matt – jazz
Die Project Moda-gasten weten wel vermakelijke dingen neer te zetten. Hallo, kwam daar even iemand uit haar schulp gekropen ! Dus dat is Jessica! Hartstikke leuk gedaan. Dit was Matt natuurlijk helemaal op zijn lijf geschreven, maar eerlijk gezegd vond ik dat ‘ie eraf gedanst werd door Jessie. Nu ik dit zit te typen merk ik dat er toch weinig is blijven hangen van de dans, alleen de opening waarin Jessie naar het ‘altaar’ loopt en de twee fantastische lifts/flips! O ja… wisten jullie dat de stelletjes samen wonen in een apartment? Dat vind ik dan wel weer heel sweet. Zie je dat in de US al gebeuren ? Gokjes wie er het eerste maar één slaapkamer gaan gebruiken? Ik denk dat Gaz wel een poging gaat wagen bij Ivy .

Robbie & Mikhaela – boogaloo
O ja, Jack en Demi deden een boogaloo, dat was leuk, met die Kid Creole-pakken ! Die arme Robbie en Mikhaela bakten er weinig van. Hem vond ik nog best oké, hij deed in ieder geval zijn gloeiende best om behoorlijk strak te poppen, maar van haar straalde het zo duidelijk af dat ze er helemaal geen zin en vertrouwen in had. Werd een beetje gaar van de jury die maar door bleef hameren hoe moeilijk de stijl is. Nee, een paso doble die zo volgepropt zit als mijn zaterdagse boodschappenwagen is piece of cake om te leren . Goedpraterij om hertje Robbie te redden. Wat ik dan op zich weer niet zo erg vind, want mag die Mikhaela snel weg zodat Robbie een nieuwe partner krijgt?

Grace & Nick – contemporary
Na zeven weken ben ik erachter dat ik mezelf gedwongen heb om Grace leuk te vinden omdat ze anders en quirky is, maar ik ben er nu achter dat ik haar eigenlijk maar een irritant ding vind. En dat ik haar liever niet als danspartner van dat lekkere reliootje Nick had gezien. Maar ja. De dans: voor een dans met een ‘lading’ vond ik hem opvallend… mat? Of lag dat weer eens aan mij Ik kon mijn ogen niet van Nick afhouden, Grace deed het ook niet heel slecht, maar ik was niet echt onder de indruk van de choreografie, terwijl die Juliet Verne schijnbaar een soort Australische Mia is. De muziek paste er toch ook helemaal niet bij ?

Carly & Kieran – jazz/Broadway
Brrr… iets té geblondeerde derde-vrouw-die-zijn-dochter-had-kunnen-zijn van Rozendaalse Rabobank-directeur doet het met haar veel te jonge tennisleraar . Die Kieran hè..? Die had zo in Bugsy Malone mee kunnen spelen. Weer zo’n schattige, vermakelijke choreo met verder niet al te veel inhoud. Niet slecht, maar absoluut niet wow. En inderdaad was Carly véél te Britney.

Renee & Phillipe – paso doble
Jaaaaaaaaa, we weten nu wel dat Renee een hatchet face heeft, zich alleen in het donker op straat mag vertonen en dat haar moeder haar het liefst terug wilde duwen toen ze geboren werd. Mijn God, hou er nou eens over op, dan kunnen wij eindelijk eens naar de danseres Renee gaan kijken, en niet naar het lelijke eendje dat zo onzeker is boehoe … zucht. Even ademhalen… PHILLIPE!!!!!! Holy Moses, fapperdeflap . You can paso doble me any time baby. De dans... hoeveel trucs wil je als choreograaf in één choreo stoppen. “Oh ja, dit is écht de moeilijkste dans die ik ooooooit in elkaar gedraaid heb”. Ja, en waarom? Om de dansers zo onzeker te maken dat ze bijna het podium niet opdurven? Of écht alleen maar om te laten zien hoe geweldig je zelf bent? Ga fietsen eng mens met je Schilderswijk-uitstraling . Al dit gezegd hebbende vond ik dat Renee en Phillipe het zo slecht nog niet deden, waarvoor complimenten.

Jess & Doug – contemporary
Vorige week zei ik al voorzichtig dat Doug’s capaciteiten misschien te hoog ingeschat worden, en hij heeft deze week niks gedaan om me van mening te doen veranderen. Sterker nog, hij viel nog verder door de mand. Slechte partnering hoor. Vreselijke lifts, de hele dans was één lange, zware bevalling. En dat vind ik zo jammer voor Jess, die er sowieso prachtig uitzag en die écht heel snel een betere partner verdient (Nick & Jess, ja ja ja??), want zij staat op de nominatie om mijn favoriete meisje te worden.

’t Is wel duidelijk wie er voor mij mogen vertrekken, ik denk dat er ook wel een kansje bestaat dat die twee met hun partners in de bottom three komen. En weet je wat zo leuk is? De result show staat al weer online!!!

Tot later.
  donderdag 25 februari 2010 @ 15:41:59 #87
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_78439519
Zit ik naar de uitslag te kijken en denk "is Natalie zwanger?" Google de google: 6 dagen geleden bekend gemaakt aan de wereld! I'm gooooodddddd !
  donderdag 25 februari 2010 @ 16:30:22 #88
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_78441502
SO YOU THINK YOU CAN DANCE AUSTRALIA TOP 18 RESULT

Openingsdans: wow! Helemaal geweldig: de choreografie, de kostuums, de muziek… top! Kieran ging helemaal uit zijn plaat en Don kan zo een triade-baas spelen in een John Woo-film !

Beth Ditto !!!

The Bottom Three:

Jessica & Heath? Echt belachelijk zeg ? Zijn de Aussies aan het stemmen voor underdogs en vergeten ze de dansers die het goed hebben gedaan?

Ivy & Gaz… niet de beste dans van de avond, maar zeker niet de slechtste.. Jammer, niet verdiend vond ik.

Mikhaela & Robbie: yessss! Zou het dan toch? Mikhaela eruit ?

Solo’s:

Heath: goed maar een beetje druk en wanhopig
Gaz: entertaining maar meer van hetzelfde
Robbie: struikelde hij nou op een gegeven moment ? Vorige week was hij beter.
Jessica: dat jurkje! Excuse me ‘mam, something’s growing out off your ass .
Ivy: heerlijk fout. Go Ivy!
Mikhaela: Mickey Mouse Club

En eruit...

Gaz: van twee contemporary boys win je het toch niet. Niet helemaal terecht, maar van de drie jongens die er stonden zal hij toch de minste potentie hebben. Jammer .

Mikhaela: hoor ik daar de drumband aankomen ???

Next week:

Mary Murphy!

Ivy & Robbie – jazz
Renee & Phillipe – contemporary
Jessie & Matt – hip hop
Grace & Nick – hip hop
Carly & Kieran – ballroom
Jessie & Doug – jazz
Issi & Don – contemporary
Jessica & Heath - ballroom
  vrijdag 26 februari 2010 @ 00:15:41 #89
29275 BlaBlub
pi_78462992
Net de uitslag gekeken.

Wat een bizarre bottom three zeg Meestal zit er wel 1 koppel in wat ik niet verwacht had, maar dit waren wel hele gekke keuzes van het Australische publiek.

De solo's vond ik niet zo heel goed. De mannen inderdaad sterker als de vrouwen, maar heb ze allemaal beter zien doen eigenlijk!

Die arme Gaz Hij was helemaal gebroken dat hij eruit lag. Moet zeggen dat ik het ook echt jammer vind. Hij was al zo gegroeid en dan moet hij door het matige stemgedrag van publiek er toch uit
Mikhaela eruit was niet echt een verassing.

Ben weer benieuwd naar volgende week, vooral het nieuwe koppel Robbie en Ivy. Ik hoop niet dat hij zich laat ondersneeuwen door haar.
En tja Mary Murphy
  vrijdag 26 februari 2010 @ 07:58:55 #90
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_78468013
Speciaal voor jou BlaBlub

quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 00:15 schreef BlaBlub het volgende:
Die arme Gaz Hij was helemaal gebroken dat hij eruit lag. Moet zeggen dat ik het ook echt jammer vind. Hij was al zo gegroeid en dan moet hij door het matige stemgedrag van publiek er toch uit
Ja, een beetje zielig was het wel voor Lobbes.
quote:
Ben weer benieuwd naar volgende week, vooral het nieuwe koppel Robbie en Ivy. Ik hoop niet dat hij zich laat ondersneeuwen door haar.
Ze krijgen jazz, dus daar zouden ze in principe allebei goed in moeten zijn. Maar ja, zij is zo'n powerhouse... en wie past er nou wel op het eerste oog bij Robbie? Ik denk alleen Issi - en dat hebben we gezien - maar die is er vandoor gegaan met MafiaDon...
  vrijdag 26 februari 2010 @ 16:31:37 #91
29275 BlaBlub
pi_78485386
Die foto, ze lijkt wel een heks
  ESF Reporter vrijdag 26 februari 2010 @ 20:44:37 #92
87554 Cee
Welluk?
pi_78494256
Ik lees direct de rest, maar heb net pas de results gezien.

GAZ, NEEEEEEEEEEE. Waarom? Ik moest een traantje laten.
Good fucking riddance, Mikckaeaeala

PASHA.
  ESF Reporter vrijdag 26 februari 2010 @ 20:45:27 #93
87554 Cee
Welluk?
pi_78494297
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 15:41 schreef Malahide het volgende:
Zit ik naar de uitslag te kijken en denk "is Natalie zwanger?" Google de google: 6 dagen geleden bekend gemaakt aan de wereld! I'm gooooodddddd !
Ik dacht het zelfde!
Maar vergat te google-de-googlen.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:02:53 #94
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78529487
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:44 schreef Cee het volgende:
Ik lees direct de rest, maar heb net pas de results gezien.

GAZ, NEEEEEEEEEEE. Waarom? Ik moest een traantje laten.
Ik ook Ik vond het de goede keuze uit die 3, maar wel erg jammer dat hij moest gaan.
Hij was er echt kapot van The big guy crying.........
quote:
PASHA.
Ik vond de dans echt ronduit RUK.
Wat een overacting zeg
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter zaterdag 27 februari 2010 @ 21:55:20 #95
87554 Cee
Welluk?
pi_78533916
Kijk jij naar het dansen? Ang3l toch. Al staat ie een half uur doodstil voor zich uit te staren dan is het nog de performance van de avond.
  ESF Reporter zaterdag 27 februari 2010 @ 21:57:19 #96
87554 Cee
Welluk?
pi_78534002
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 15:35 schreef Malahide het volgende:
[ afbeelding ] [b]& Ivy
Kind, hoe kom je erbij.

Verdorie, Gazke toch, ik begon hem steeds hotter te vinden, zo lekker slungelig en donker en mysterieus en stoer en . En nu is ie foetsie.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 23:09:33 #97
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_78537217
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:44 schreef Cee het volgende:
PASHA.
Waaaaaahhhhh, ik heb gewoon Pasha geskipt
Had ff geen zin in Burn The Floor omdat ik te nieuwsgierig was naar de uitslag.

Ik denk "wat zitten zij nou te lullen over Pasha..."

epic fail van mij

Eerlijk gezegd vond ik de dans ook maar zo zo...

maar het was wel Fucking Pasha, Mr. Holy Trinity Himself

[ Bericht 5% gewijzigd door Malahide op 27-02-2010 23:16:04 ]
  zaterdag 27 februari 2010 @ 23:12:42 #98
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_78537373
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:57 schreef Cee het volgende:
Kind, hoe kom je erbij.
  woensdag 3 maart 2010 @ 19:19:15 #99
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_78694838
Lieverds, ga snel kijken. Hij is goooooeeeeeeddddd deze week
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:31:49 #100
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_78698782
SO YOU THINK YOU CAN DANCE AUSTRALIA TOP 16 PERFORM

Deze week:

* Mary Murphy steals Jason Coleman’s thunder – diva bitchtastic!
* choreografen eyecandy
* Rafael de Danskabouter
* tango is echt geen latin, puh!
* Natalie’s lieve kleine babybuikje
* de kostuumafdeling weer aan de poppers
* Gaz nog steeds huilend in de coulissen

Godmiljaar, was dat een lekkere aflevering of niet ? Ik heb zitten juichen van plezier, want ik heb de twee beste dansen van dit seizoen tot nu toe gezien! En nog meer moois! En een hele stomme tango, dat ook.

Grace & Nick – hip hop
Ten eerste: wat een mooie vrouw, die choreografe. Ten tweede: Nick, wat doe je in dat vreselijke hiphoppak? Uit! UIT ! Ten derde: what the fuck? Jason’s commentaar sloeg toch helemaal nergens op? Ik vond Grace juist superstrak dansen. Oké, misschien was het allemaal net iets té, maar voor het eerst zat ze voor mijn gevoel echt lekker in haar vel, in een choreografie die bij haar ‘quirky character’ past. Nick: die deed het ook helemaal niet verkeerd, maar die stukjes dat ze uit de maat waren lagen volgens mij toch echt aan hem. Ach, who gives a flying fluck, geil stout Christenhertje, mag best een foutje maken . Anyway, leuke dans, leuke opening, opmaat naar meer moois.

Carly & Kieran – wals
Alweer zo’n choreograferend heterdje (hij dan hè). De lijst wordt langer en langer… Mooie dans, aardige variatie op het uitgekauwde walsthema. Voor het eerst zag ik iets mannelijks in Kieran, die voor mij de foetusfase nog niet ontgroeid was. Wat een ongelooflijk Iers hoofd heeft die knul overigens. Carly… arme Carly . Kan haar niet zo goed hebben met haar piepkuikenstem en vettige coupe soleil, maar wel zielig dat haar hak in de jurk bleef hangen (maak die krengen dan ook korter!) en dat er zo lekker over doorgezaagd werd en dat Carly toen ging huilen en dat Jason toen klaarkwam in zijn mannenstring want alles voor de kijkcijfers . Aaaaahhhh. De kritiek op Carly vond ik niet echt terecht, want a) ving ze het debacle van de hak-jurk best goed op en b) lag de focus nogal op ballroomprinsje Kieran in deze choreografie.

Jess & Doug – jazz
Iets met mummies toch… over mummies gesproken: dat hoofd van die choreograaf gaat er met de week gebalsemder uitzien. Brrrrrrr. Doug… tja, sorry, ik zie het nog steeds niet . Ik vind hem geen enkel moment boven de middelmaat uitsteken, hij heeft niet echt iets bijzonders. Al was dit tot nu toe wel het beste wat hij heeft laten zien. Jess vind ik zooooo goed (en prachtig). Zij is de ster van dit duo, hij loopt achter de feiten aan wat mij betreft. Echt jammer dat Jess aan Doug vastzit. De dans zelf deed me weinig. Vervelende muziek, lelijke lifts (lelijk bedacht, niet per se lelijk uitgevoerd).

Renee & Phillipe – contemporary
* dud *
-
-
-
-
-
* Malahide krabbelt op
-
-
-
-
-
Oh my Lord, Phillipe... Christuskriebel, wat een lichaam. Ooooh, dat straaltje zweet dat tussen zijn pecs doorliep na afloop… Wat een mooie man. En wat een mooie dans. Renee was echt fantastisch. Wat een passie en wat een schitterende danseres. En Phillipe… wat een talent. Zo prachtig dansen buiten je eigen genre. Stel je eens voor wat die jongen had kunnen bereiken als hij van jongs af aan training had gehad. Beste dans van dit seizoen tot nu toe (tot er een half uur later een andere langskwam die ook voor die titel opmag, waarover zo meer!).

Jessica & Heath – tango
Matt Lee: ga je schamen . Tango is géén latindans, maar een ballroom. Ik hoop dat Mary M. na afloop flink met haar stiletto op Matt’s teen is gaan staan. Zal ‘em leren, die verdraaide jazzhiphoppertvideoclippert. Oké, dit moest dus een tango zijn, maar ik zag er eigenlijk maar weinig tango’s aan. Stomme choreografen, schei toch eens uit met al die verdomde lifts. Het lijkt wel een gewichthefcompetitie (al werkt het soms briljant, zie laatste dans). Arme Jessica kreeg dan ook nauwelijks kan om te laten zien waartoe ze in staat is in haar eigen genre. En dan ook nog eens een beroerde partner hebben. Heath, dat was niks gozer. Je droeg je schouders als oorbellen, was zo stijf als het kunstbeen van mijn opa en had er duidelijk helemaal geen vertrouwen in.

Jessie & Matt – hip hop
Nu Jason outdivad werd door Miss Mary moest hij toch even een statement maken en laten weten dat hij altijd het verst zal pissen. Maar om dan een choreografie compleet de grond in te boren… ai, beetje pijnlijk is dat altijd . Gelukkig werd de choreograaf niet in beeld genomen (of lag hij al huilend in de coulissen, samen met Gaz?). Die dans was toch niet slecht? Het kan je smaak niet zijn, maar waarom dan zo galbakken en de dansers onzeker maken met kritiek waar ze geen fluit aan hebben? Dat gezegd hebbende vond ik dit ook één van de mindere optredens van deze show, al was de uitvoering van Matt en Jessie niet verkeerd. De choreografie leek me absoluut niet eenvoudig. Still love you Jason, al love ik Phillipe deze week een beetje more.

Issi & Don – contemporary
Niet alleen Issi was geblesseerd, maar deze dans ook. Duidelijk te veel in gesneden en aan gekneed, waardoor het niet vloeiend was en er geen overtuigend verhaal verteld werd. Ik stoorde me overigens erg aan de lelijke remix/cut van de muziek. Don: zo slecht vond ik hem niet voor een b-boy, al moet ‘ie de beentjes wel meer gaan strekken en vooral ook zijn armen mee laten dansen. Issi goed, mooi expressief gezicht en lijf. Tja, niet slecht, niet goed, maar zeker niet vervelend om naar te kijken.

Ivy & Robbie – jazz
Aaaaaaahhhh hoe cool was dit!!!! Gaga! Robbie als fucking scary and hilarious jester! Ivy the Ice Queen! Ik heb genoten van elke seconde, elke beweging, elke lift, elke truc, elke vondst van de kostuumafdeling. Briljante choreografie van Jet, die momenten dat Ivy Robbie optilde, vooral die eindpose en die ene lift waarbij zij hem over haar schouder gooide!!! Loved it ³ . Robbie… wat een geweldige danser, wordt alleen maar beter en beter en beter en spannender. Ivy… ben al een fan vanaf de eerste minuut. Die mimiek, Gaga zou er jaloers op worden. Wat een match made in heaven, deze twee. En ik zag het helemaal niet zitten toen deze twee vorige week aan elkaar werden gekoppeld!

Bottom three voorspelling: als het aan mij zou liggen en de Aussies eens normaal gaan stemmen: Issi & Don, Jessica & Heath en Jess & Doug. En dan graag Doug en Issi eruit (niet dat ik haar zo graag wil zien vertrekken, maar met die wankele ribjes en knie en zo, en ik zie die andere twee meiden liever nog even doorgaan).

Kan niet wachten tot morgenmiddag!

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 04-03-2010 09:23:54 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')