SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:46 schreef Cee het volgende:
Wie van jullie was ook alweer verantwoordelijk voor het mij met de haren naar deze show slepen?
Ik dank u.
Al dansen ze 10 weken lang de horlepiep. Pasha. I rest my case.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:26 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat de revamp van USA wat wordt. Ruim maandje nog schattebouten.
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Al dansen ze 10 weken lang de horlepiep. Pasha. I rest my case.
Geen ideeee wie dat ook alweer waren via PM en zoquote:Op woensdag 21 april 2010 21:46 schreef Cee het volgende:
Ik ga het missen. Ik zit met een brok in m'n keel. Wie van jullie was ook alweer verantwoordelijk voor het mij met de haren naar deze show slepen?
Ik dank u.
Sorry voor de foto'squote:Op donderdag 22 april 2010 11:03 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben gespoilered via twitter
Kan vanavond pas kijken.
nee ik wist het dus al, vandaar dat ik hier ook best durfde te kijken alquote:
Nou vooruit dan maar weer...quote:Op donderdag 22 april 2010 11:08 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, op zich is een soort van sorry wel op z'n plek omdat er geen halfnaakte foto van onze Bible-Boy bijzit
Da's keihard Rock 'n Roll, maar ik grijp alles aan om hem te bekeren hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 11:57 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar weer...
[ afbeelding ]
Maar eh... wat ziet mijn oog? Doet NickNick daar nu een duivelsteken met zijn hand?
Ik denk dat het tijd is voor een reddende Eng3l om in te grijpen.
Ik sluit me daar volledig bij aan. AUS season 3 heeft mijn geloof in het SYTYCD-gebeuren weer hersteld.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:34 schreef Ang3l het volgende:
Whaaaaahhh, echt de mooiste Mooiste finale ooit.
Vanaf 't beginfilmpje (super mooi gedaan) tot aan het gezicht van Robbie en de tranen op 't einde.
Ik kan echt zeggen dat van alle USA, UK, AU, CAN en NL die ik nu gezien heb ik dit het mooiste seizoen ooit vond, en de mooiste top 4. Ik gunde 't ze allemaal.......... maar Robbie toch het meeste.
Congratulations little freak!
En nu is't gedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
quote:Jaaaaaaaaa, we weten nu wel dat Renee een hatchet face heeft, zich alleen in het donker op straat mag vertonen en dat haar moeder haar het liefst terug wilde duwen toen ze geboren werd.
En ook ben het eens met het feit dat Nat echt een onwijs lief en gek en leuk mens is geworden die ik 2 jaar geleden nog niet uit kon staan!quote:Het leek wel zo’n hoes die je over je plastic kerstboom kunt gooien als je hem weer een jaartje met ballen en al op zolder zet!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:48 schreef Saeramir het volgende:
Hier ook (ongelofelijk): zodra ik Nick zag moest ik aan Ang denken. EN dacht: omg, dat is niet iets wat ik zou moeten behoren te weten![]()
Ik had dat meteen al weer bij de eerste aflevering van USA 7quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:48 schreef Saeramir het volgende:
Hier ook (ongelofelijk): zodra ik Nick zag moest ik aan Ang denken. EN dacht: omg, dat is niet iets wat ik zou moeten behoren te weten
Nee, mag ik niet meer. Ik heb daar strafpuntenquote:Oh en heeft iemand een inivitation voor Immortalseed voor me? mijn account is verlopen denk ik
Downloaden over het algemeen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:37 schreef Turalyon het volgende:
Op welke site of hoe kijken jullie dit? Downloaden?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:34 schreef Cee het volgende:
Weet je wat erg is?
Ik moest net even in m'n eigen spoiler hier spieken wie er ook alweer had gewonnen dit seizoen.
Ik schaam me voor julliequote:
Harper ♥quote:On August 16th 2010, Bassingthwaighte gave birth to her and McGlinchey's first child, a daughter named Harper Rain Sinclair McGlinchey. Bassingthwaighte has previously mentioned she hoped for a girl.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:49 schreef Malahide het volgende:
http://www.heraldsun.com.(...)frf96o-1225890909395
![]()
Ik ook, maar daarna heb ik 'm nog in een witte maillot zien optreden toen ie in Wicked zat.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie dat ik 1 film heb gezien met hem erin: Coyote Ugly. That's it
Ik ook. En toen moest in een netvliestransplantatie ondergaan. Aan beide ogen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie dat ik 1 film heb gezien met hem erin: Coyote Ugly. That's it
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |