Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ii know, maar vroeguh deden modjes moeilijk over niet juiste OP's en Titels.quote:
Ik vind het wel artistiek.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:20 schreef DaMart het volgende:
Tussen Frits en Wok mist trouwens een avatar in de OP!
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:20 schreef DaMart het volgende:
trustequote:Op maandag 1 februari 2010 22:21 schreef BrandX het volgende:
nog even een terugvindkoffiepotpost voor morgen, ergens op de dag enzooit
Welterusten
niet mijn schuld.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:20 schreef DaMart het volgende:
OP moet hier goed zijn idd, TT geloven we wel, en als er iets staat wat niet mag dan lopen er in KSC iets van weet ik het hoeveel modjes rond die het binnen no time hebben aangepastquote:Op maandag 1 februari 2010 22:21 schreef Diovarus het volgende:
[..]
ii know, maar vroeguh deden modjes moeilijk over niet juiste OP's en Titels.
kom uit de NB tijdperk
[b on]
NachtBar 4 ever
[/Brezer off]
klopt daar stond fubar die heeft een tijdje geleden gevraagd of hij eruit konquote:Op maandag 1 februari 2010 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat krijg je als je er te veel van drinkt....
ik mis je pinguinquote:Op maandag 1 februari 2010 22:22 schreef Pheno het volgende:
Wiki is altijd de schuldige. Zelfs met inlogcrap.
Fubar wilde ook uit de OP, heeft hij eerder gemeld.quote:
Zit niet te ijlen, niemand mist die pinguinquote:
krijg jij theequote:
zie inderdaad.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:22 schreef Pheno het volgende:
Wiki is altijd de schuldige. Zelfs met inlogcrap.
En dan blijf je volhouden dat je geen kloon hebtquote:Op maandag 1 februari 2010 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fubar wilde ook uit de OP, heeft hij eerder gemeld.
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan blijf je volhouden dat je geen kloon hebt.
ik welquote:Op maandag 1 februari 2010 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zit niet te ijlen, niemand mist die pinguin
Jah want kloontje zit zonder baan nu.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
die is er heel lang niet meerquote:
happy feet.quote:
misschien ook geen zin meer ffquote:Op maandag 1 februari 2010 22:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die is er heel lang niet meer
Ik heb 1 kloon gehad, die redelijk bekend was in de kringen over wortels.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo'n film met een boodschapquote:Op maandag 1 februari 2010 22:25 schreef Diovarus het volgende:
[..]
happy feet.
Not
Leek meer een musical
Ik ging huilen toen een van die eieren dood vroor en toen later toen een van de beebies ook dood gingquote:Op maandag 1 februari 2010 22:28 schreef Pheno het volgende:
Ik vind March of the Penguins veel toffer, daar ben ik nog naar het filmtheater voor geweest
Kn moeilijk neerzetten, Koffie op, tijd voor bier?quote:
Heb een collega die is een pinguin, hij waggeld altijd lekker rond.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo'n film met een boodschap
Ik vind March of the Penguins veel toffer, daar ben ik nog naar het filmtheater voor geweest
Mijn vrouw jankt al bij het begin van FInding Nemo....het zij je vergeven.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ging huilen toen een van die eieren dood vroor en toen later toen een van de beebies ook dood ging
en bedankt voor de info.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:29 schreef Pheno het volgende:
Kutzooi, ik geloof dat mijn sajoerboontjes langs mijn darmen weer naar boven kruipen, potje misselijkheid ftw. 's middags gegeten omdat ik daarnet gesport heb, maar het zuur komt gewoon weer op
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
btw mn plaatje mag uit de tt aangezien ik hier toch bijna niet meer post
en dat ook niet meer ga doen![]()
dus bij deze iemand die er ff uit kan slopen ty
Pics komen later.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:30 schreef Diovarus het volgende:
[..]
en bedankt voor de info.
heb geen honger meer
Wat is daar niet goed aan?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:29 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Kn moeilijk neerzetten, Koffie op, tijd voor bier?
Ik zei toch al dat hij dat zelf wilde?quote:
* diovarus achteraf spijt heeft van TTquote:
Ik vind de muziek zo mooi bij die film trouwensquote:Op maandag 1 februari 2010 22:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ging huilen toen een van die eieren dood vroor en toen later toen een van de beebies ook dood ging
ik had dat al eerder gezegdquote:Op maandag 1 februari 2010 22:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat hij dat zelf wilde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |