Hoeveelste jaars ben jij?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:27 schreef Seam het volgende:
Vanavond nog maar eens wat boeken openslaan voor morgen
Haha nee was juist ook ironisch bedoeldquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:53 schreef Rituals het volgende:
Dan is het nog niet echt nodig om boeken open te slaan voor morgen of wel?
Ik ben eerstejaars, dus ik was dat al helemaal niet van plan.
Er zijn maar twee SEH-artsen en één ANIOS chirurgie dacht ik en aangezien de helft van de mensen die komen net zo goed naar de huisarts konden krijg je inderdaad lange wachttijden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:57 schreef EricT het volgende:
[..]
Gisteravond bij het aandrukken van afvalzak () heb ik me gesneden aan een blikje.. Had geen tijd om er goed naar te kijken dus met gedenatureerde alcohol uitgespoeld en verbandje aangelegd.
Maar vanmorgen toen ik m'n verbandje eraf haalde begon mijn vinger weer flink te bloeden dus toch maar even naar SEH op weg naar het werk. Zo'n wondje is onpraktisch op het lab, door die vingercondoompjes en handschoenen herstelt het slecht.
BTW: Die kleurcode op SEH, als je groene stempel oid krijgt word je binnen 4 uur geholpen
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:58 schreef Rituals het volgende:
Haha, sorry! Had het niet door.
Tweede opmerking ook sarcastisch bedoeld? Want 25% voor een tweedejaars is toch netjes? Of niet?
Wat een held! En daarom zit het zo vol bij de SEH! Ga gewoon naar de HA!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:57 schreef EricT het volgende:
[..]
Gisteravond bij het aandrukken van afvalzak () heb ik me gesneden aan een blikje.. Had geen tijd om er goed naar te kijken dus met gedenatureerde alcohol uitgespoeld en verbandje aangelegd.
Maar vanmorgen toen ik m'n verbandje eraf haalde begon mijn vinger weer flink te bloeden dus toch maar even naar SEH op weg naar het werk. Zo'n wondje is onpraktisch op het lab, door die vingercondoompjes en handschoenen herstelt het slecht.
BTW: Die kleurcode op SEH, als je groene stempel oid krijgt word je binnen 4 uur geholpen
ik ben gekwetst, had ik zomaar dood moeten bloeden danquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat een held! En daarom zit het zo vol bij de SEH! Ga gewoon naar de HA!
Gewoon langs de HA gaan! Ik ga toch ook niet als ik bloed meteen naar de SEH.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:36 schreef EricT het volgende:
[..]
ik ben gekwetst, had ik zomaar dood moeten bloeden dan
Bikkelquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:57 schreef EricT het volgende:
...met gedenatureerde alcohol uitgespoeld en verbandje aangelegd...
Grappig, ik zou gewoon een pleistertje plakken...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:57 schreef EricT het volgende:
met gedenatureerde alcohol uitgespoeld en verbandje aangelegd.
Ik vond je meer het type dat er zelf zonder verdoving even een hechting er doorheen trekt of het even dicht brand met een hete pook.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:47 schreef starla het volgende:
[..]
Grappig, ik zou gewoon een pleistertje plakken...
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vond je meer het type dat er zelf zonder verdoving even een hechting er doorheen trekt of het even dicht brand met een hete pook.
Wondjes niet uitspoelen met alcohol! Spoelen met water of NaCl-oplossing. Wondranden ontsmetten met alcohol.quote:
Nee, maar je kunt ook gewoon naar de huisartsenpost gaan als je geen HA in je stad hebtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:36 schreef EricT het volgende:
[..]
ik ben gekwetst, had ik zomaar dood moeten bloeden dan
Ohja, die onthoud ik voor de volgende keerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:08 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt ook gewoon naar de huisartsenpost gaan als je geen HA in je stad hebt.
Dies hier alleen open tussen 18.00 - 08.00 en in het weekend / feestdagen 24 uur/dag.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:08 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt ook gewoon naar de huisartsenpost gaan als je geen HA in je stad hebt.
Op kantoortijden zijn die niet open. Heb weleens met een corpus alienum gevoel in mn oog bij 3 huisartsen op de stoep gestaan die mij min of meer wegstuurde, omdat ze al genoeg klandizie hadden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:08 schreef June. het volgende:
[..]
Hm, dat is waar. Zo vaak ga ik niet naar de HA, dus meestal kan ik het wel afwachten tot 's avonds of totdat ik tijd heb om bij mijn ouders naar de HA te gaan. Wel stom eigenlijk, maar nog steeds geen tijd gehad om even hier een fatsoenlijke HA uit te zoeken..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:18 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Op kantoortijden zijn die niet open. Heb weleens met een corpus alienum gevoel in mn oog bij 3 huisartsen op de stoep gestaan die mij min of meer wegstuurde, omdat ze al genoeg klandizie hadden.
Ik had toen echt overwogen om een recept chlooramfenicolzalf te schrijven. Ik vertikte het om het op naar de SEH te gaan. Ik heb toen maar blanco oogzalf gekocht en erin gemieterd, om daarna naar mn HA te gaan 30km verder op, waar ik wel gewoon terecht kon binnen een uur.
Volgens mij mag je geen twee HAen hebben?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:19 schreef gohan16 het volgende:
Ik ben zeer tevreden over mn huisarts. Na dat gedoe toen met mn oog, heb ik ook geen zin om me daar aan te gaan melden. Verder heb ik geen zin om in een andere wijk naar een HA te gaan, als dat uberhaupt geaccepteerd wordt.
Alleen bij patienten, duh!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vond je meer het type dat er zelf zonder verdoving even een hechting er doorheen trekt of het even dicht brand met een hete pook.
Ik heb wel een goeie in Nijmegen, maar hij is ook co-assistentenopleider. Das dan soms wat minder leuk, kan ik me zo voorstellen...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:54 schreef June. het volgende:
[..]
Hm, dat is waar. Zo vaak ga ik niet naar de HA, dus meestal kan ik het wel afwachten tot 's avonds of totdat ik tijd heb om bij mijn ouders naar de HA te gaan. Wel stom eigenlijk, maar nog steeds geen tijd gehad om even hier een fatsoenlijke HA uit te zoeken..
Klopt, omdat je verzekering één huisarts geld betaald voor jou. Bezoeken aan andere huisartsen worden gezien als consult en zijn veel duurder.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij mag je geen twee HAen hebben?
PM eens! Sinds ik verhuisd ben zoek ik er eentje dichterbij!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:31 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ik heb wel een goeie in Nijmegen, maar hij is ook co-assistentenopleider. Das dan soms wat minder leuk, kan ik me zo voorstellen...
Die van december:quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:44 schreef Rituals het volgende:
Ik vond het inderdaad helemaal niet koud gelukkig. Hoeveel % moet jij ongeveer goed hebben voor een voldoende/goed dotKoen?
Netjesquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:46 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Die van december:
De O/V norm is voor deze toets: 15.12
De V/G norm is voor deze toets: 26.38
Uw procentuele Score is: 42.60
Dit resultaat is: GOED
Ja inderdaad. Kende alleen HNPCC en FAP.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:47 schreef Repeat het volgende:
Vond hem wel goed te doen, muv al die vragen over gare onbekende mutaties.
Niet zoals vraag 111 voor een hypoglycaemie zorgen he?quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:35 schreef Repeat het volgende:
En nu even een beetje fluimen thuis. Ik ga natuurlijk niet 's ochtends alweer naar het ziekenhuis. Mijn doel is net voor de middagoverdracht ter plekke te zijn
Ik hoor de stem van die verschrikkelijke seksuologe nog steeds. Zeker als ze spreekt over stelling Dquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:38 schreef MaxC het volgende:
Gelukkig zijn we er weer drie maanden vanaf![]()
Paar- Vragen zaten er wel tussen met als absoluut dieptepunt:
Wat is een juiste bewering over seksualiteit
A. Als een vrouw geen orgasme heeft is zij frigide
B. Coïtus is net zo veilig bij normale zwangerschap als buiten zwangerschap
C. Hoe groter de man, hoe groter de penis
D. Mannen hebben altijd zin in seks![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:39 schreef MaxC het volgende:
Toen ik bij mezelf dacht, klopte C op zich ook wel
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:38 schreef MaxC het volgende:
Gelukkig zijn we er weer drie maanden vanaf
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK wist het dat deze vraag hier zou komenquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:38 schreef MaxC het volgende:
Gelukkig zijn we er weer drie maanden vanaf
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jezus 42 procentquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:46 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Die van december:
De O/V norm is voor deze toets: 15.12
De V/G norm is voor deze toets: 26.38
Uw procentuele Score is: 42.60
Dit resultaat is: GOED
Voor die toets had ik ook een goed op zesdejaarsniveauquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Jezus 42 procentDat is wel ziek, dat is de voldoende norm voor het vijfde jaar al of zo toch
?
Ik had vorig jaar precies hetzelfdequote:Op woensdag 10 februari 2010 12:28 schreef Knuffleheinz het volgende:
Er zaten ook weer wat literaire hoogstandjes in, zoals die geneeskundestudent die zich had verslapen voor de toets.
Hoe coolquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:29 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Voor die toets had ik ook een goed op zesdejaarsniveau.
http://www.umcn.nl/Onderw(...)Pages/VT-normen.aspx , maar ik weet niet of die per faculteit zijn of niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:31 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoe coolWaar kun je dat zien dan? Ben benieuwd hoe ver ik nu dan al zou zitten
Wat was in december de norm voor tweedejaars Seam?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Jezus 42 procentDat is wel ziek, dat is de voldoende norm voor het vijfde jaar al of zo toch
?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:29 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Spannend! Intensive Care Unit? Bedoel je het MMT?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:32 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat was in december de norm voor tweedejaars Seam?
Ik heb gisteren mijn tweede les EHBO gehad en moest net bijna eerste hulp verlenen! Gelukkig was de politie er al bij en was de ambulance al gebeld. Mijn huisgenoot vertelde ooit een verhaal dat zij eerste hulp aan het verlenen was en dat de politie haar niet geholpen heeft toen ze aankwamen. Dus ik heb gevraagd of ik de politie ergens mee kon helpen, maar was niet nodig. De intensive care unit was er snel bij. Wat was ik blij dat de politie er al was!
Weet ik niet?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:33 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Spannend! Intensive Care Unit? Bedoel je het MMT?
Welke instructeur heb je voor VAG?
Lol, ik had dus afgelopen toets al bijna een voldoende voor het zesde jaarquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:31 schreef dotKoen het volgende:
[..]
http://www.umcn.nl/Onderw(...)Pages/VT-normen.aspx , maar ik weet niet of die per faculteit zijn of niet.
Rond de 18 voor een goed, meer dan 9,5% voor een voldoende.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:32 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat was in december de norm voor tweedejaars Seam?
Ik heb gisteren mijn tweede les EHBO gehad en moest net bijna eerste hulp verlenen! Gelukkig was de politie er al bij en was de ambulance al gebeld. Mijn huisgenoot vertelde ooit een verhaal dat zij eerste hulp aan het verlenen was en dat de politie haar niet geholpen heeft toen ze aankwamen. Dus ik heb gevraagd of ik de politie ergens mee kon helpen, maar was niet nodig. De intensive care unit was er snel bij. Wat was ik blij dat de politie er al was!
Ik zie het in die link van dotKoen inderdaad. Nou 25% is dus meer dan netjesquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Rond de 18 voor een goed, meer dan 9,5% voor een voldoende.
Nu zijn de ambulances van RAV Gelderland-Zuid sowieso vrij groot. We hebben wel een mobiele intensive care unit (MICU), maar die is voor verplaatsing van patienten tussen ziekenhuizen, niet voor ongevallen, voor zover ik weet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:34 schreef Rituals het volgende:
[..]
Weet ik niet?Ik bedoel zo'n grote ambulance.
Ik geef aan een volgens mij wel leuke groep lesquote:Ik heb Ellen de Boer (tweedejaars) en ene Roy. Gisteren was Ellen er niet en toen hadden we Aaron.
Heb jij een leuke groep?
Dat zijn dan waarschijnlijk ambulances uit andere regio's.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:45 schreef Rituals het volgende:
Ooohh dan was het een gewone ambulance. Maar tijdens de rondleiding in het ziekenhuis (tijdens de intro) waren er ook gewoon 'kleine' ambulances.
Tweede jaar.quote:Is dit het eerste jaar dat je les geeft? Of alweer het tweede jaar?
Ik geef op de woensdag lesquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:49 schreef Rituals het volgende:
Tijdens het introductie-college zag ik zo snel bij geen enkel groepje jouw naam staan? [sub](of heet je geen Koen?)![]()
/sub]
Hoe bevalt interne?quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:00 schreef June. het volgende:
Hm, ga zo maar eens weer richting ziekenhuis. Heerlijk uitgeslapen vanochtend, toch nog een voordeel van de VT. Maar sommige vragen; als een vrouw geen orgasme heeft is zij frigide
.
Erg leuk, maar je sociale leven is wel een beetje over haha. Wel veel patiënten gezien, aardige arts-assistenten (helaas niet allemaalquote:
En iedereen hier maar zeggen dat je in het zesde jaar 95% goed moet hebben.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:29 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Celbiologiequote:Op woensdag 10 februari 2010 18:34 schreef MaxC het volgende:
Kan ook wel begrijpen dat je als zesdejaars niet zoveel goed moet hebben, ik weet nu al die stomme feitjes en celbiologie van het eerste jaar al niet meer, laat staan over 3 jaar.![]()
* wacht op EricT met een boze groep en fakkels
Vond ik wel leuk, maar ik heb mij beziggehouden met andere organismen. Wat houdt dat bij jullie in?quote:
Beetje shizzle zoals fagocytose, pac man zeg maar.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vond ik wel leuk, maar ik heb mij beziggehouden met andere organismen. Wat houdt dat bij jullie in?
Maar alleen het bestuderen en het leren van de organellen en hun functies of moet je ook bezighouden met de diverse cellijnen en het in stand houden ervan (als kweek) et cetera?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:53 schreef starla het volgende:
[..]
Beetje shizzle zoals fagocytose, pac man zeg maar.
Kweken ook ja, niet erg uitgebreid, maar toch.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar alleen het bestuderen en het leren van de organellen en hun functies of moet je ook bezighouden met de diverse cellijnen en het in stand houden ervan (als kweek) et cetera?
Ik ben blij dat ik dat heb afgerondquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:00 schreef Repeat het volgende:
[..]
Kweken ook ja, niet erg uitgebreid, maar toch.
En verder al die gare potentialen, DNA, receptoren enz.
Het idee vind ik ook wel leukquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik vond dat wel leuk dat DNA/RNA/Eiwitten gedoe.
Ik heb nog een officieel genetische informatie knip en plak diploma, maar daar heb ik naderhand nooit meer iets mee gedaan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:09 schreef Seam het volgende:
[..]
Het idee vind ik ook wel leukAl die idiote details en saaie stof vond ik minder leuk
Vooral in de interne wordt hier opgelet. FMF in de DD buikpijn bij Mediterraanse afkomst. Zelfde geldt voor anemieen. En zo zijn er nog veel meer voorbeelden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb nog een officieel genetische informatie knip en plak diploma, maar daar heb ik naderhand nooit meer iets mee gedaan.
Andere vraag uit de categorie DNA: in hoeverre wordt rekening gehouden met de etnisch (genetische) achtergrond van patiënten in kader van de diagnostiek?
Krijg regelmatig te horen dat het hier in de Bijlmer (waar het AMC zit) een kansloos idee is om een familieonderzoek te doen omdat niemand ooit weet wie de vader van het kind isquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb nog een officieel genetische informatie knip en plak diploma, maar daar heb ik naderhand nooit meer iets mee gedaan.
Andere vraag uit de categorie DNA: in hoeverre wordt rekening gehouden met de etnisch (genetische) achtergrond van patiënten in kader van de diagnostiek?
Daar hebben wij hier in Nijmegen eens stuk minder. Tenzij je dialecten als Brabants, Limburgs of (het allerergst) Nijmeegs als ziekte zietquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:35 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Krijg regelmatig te horen dat het hier in de Bijlmer (waar het AMC zit) een kansloos idee is om een familieonderzoek te doen omdat niemand ooit weet wie de vader van het kind is![]()
Daarnaast zijn er natuurlijk wat inkoppers als sikkelcelanemie, dat in deze wijk ook vrij veel voorkomt. Er wordt in ieder geval wel rekening mee gehouden, ook omdat de bezoekers van het AMC echt heel erg uiteenlopen qua achtergrond. Kan me een patiëntcollege uit het eerste blok herinneren van een jongen met een vage zeldzame alleen in Azië voorkomende bloedziekte.
SCD, Thalassemie enz. qua anemieen? Neem aan dat hetzelfde meegenomen wordt in de DD voor stofwisselingsziekten?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:27 schreef DDM het volgende:
[..]
Vooral in de interne wordt hier opgelet. FMF in de DD buikpijn bij Mediterraanse afkomst. Zelfde geldt voor anemieen. En zo zijn er nog veel meer voorbeelden.
Zelfde geldt trouwens ook voor therapieen. Beta-blokkers en negers gaan niet zo gaan samen. Evenals de combi RAAS remmers en negers.
Hoe denk je dat ik me hier in Maastricht voelquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:36 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Daar hebben wij hier in Nijmegen eens stuk minder. Tenzij je dialecten als Brabants, Limburgs of (het allerergst) Nijmeegs als ziekte ziet
Oke mooi zoquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
SCD, Thalassemie enz. qua anemieen? Neem aan dat hetzelfde meegenomen wordt in de DD voor stofwisselingsziekten?
Van therapieën weet ik dan weer niets, maar dat klinkt wel interessant hoe die verschillen in efficiënte tot stand komen. Heb je daar een linkje van/voor?
edit: al wat meer antwoorden. Bedankt! Kijk dat soort dingen wist ik niet in hoeverre dat allemaal een rol speelt.![]()
Oh, ik dacht dat je uit die regio kwam? Waarom ga je in godsnaam daarheen emigreren? Net als ik niet opgelet toen je het IB-Groep formulier invulde?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:49 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik me hier in Maastricht voel?
Ik kom oorspronkelijk uit Engelandquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:52 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je uit die regio kwam? Waarom ga je in godsnaam daarheen emigreren? Net als ik niet opgelet toen je het IB-Groep formulier invulde?
Ah ok. Maar je bent dus ook Brits? Of zijn je ouders Nederlands?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:54 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik kom oorspronkelijk uit EngelandMaar ik woonde een lange tijd in Noord-Limburg ja, maar dat is nog een stuk minder erg
En Maastricht was ook niet mijn eerste keuze, dat was UtrechtMaar goed het PGO systeem en de praktische benadering leek me wel wat
Vader is Brits en mijn moeder Nederlands, maar we wonen hier al sinds mijn negendequote:Op woensdag 10 februari 2010 22:57 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ah ok. Maar je bent dus ook Brits? Of zijn je ouders Nederlands?
Is het dan iets dat je van de studie uit bijgeleerd krijgt of toch meer uit de praktijk?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:52 schreef DDM het volgende:
[..]
Oke mooi zo![]()
ZIjn veel zorgverleners die hier trouwens helemaal geen rekening mee houden. Maar het is natuurlijk zeer belangrijk!
Dat van de epidemiologie heb ik iig allemaal gehad. Die therapie op basis van afkomst wat minder geloof ik.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is het dan iets dat je van de studie uit bijgeleerd krijgt of toch meer uit de praktijk?
Verschillende boeken over moeten lezen bij Communicatie en Reflectie onderwijsquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is het dan iets dat je van de studie uit bijgeleerd krijgt of toch meer uit de praktijk?
Meer uit de praktijk en eigenlijk alleen maar bij interne geneeskunde. Maar het is wel een onderwerp wat m.i. in het curriculum ingebouwd mag worden. Obligate kennis voor een basisarts.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:00 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Dat van de epidemiologie heb ik iig allemaal gehad. Die therapie op basis van afkomst wat minder geloof ik.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:04 schreef Seam het volgende:
[..]
Verschillende boeken over moeten lezen bij Communicatie en Reflectie onderwijs
Beetje tegenstrijdige antwoorden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:05 schreef DDM het volgende:
[..]
Meer uit de praktijk en eigenlijk alleen maar bij interne geneeskunde. Maar het is wel een onderwerp wat m.i. in het curriculum ingebouwd mag worden. Obligate kennis voor een basisarts.
3 verschillende universiteitenquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
[..]
Beetje tegenstrijdige antwoorden.
DDM = van de interne?
In Maastricht is het anders en richten we ons meer op zulke zaken met speciaal onderwijs. Zulke dingen komen aan bod, hoe je een goed consult moet voeren, hoe je met de patient moet omgaan enz.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
[..]
DDM = van de interne?
dotKoen en Seam doelen meer op de epidemiologie, dus wat jij net onder de noemer: DNA + diagnose stelde.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
[..]
DDM = van de interne?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |