Ik had vorig jaar precies hetzelfdequote:Op woensdag 10 februari 2010 12:28 schreef Knuffleheinz het volgende:
Er zaten ook weer wat literaire hoogstandjes in, zoals die geneeskundestudent die zich had verslapen voor de toets.
Hoe coolquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:29 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Voor die toets had ik ook een goed op zesdejaarsniveau.
http://www.umcn.nl/Onderw(...)Pages/VT-normen.aspx , maar ik weet niet of die per faculteit zijn of niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:31 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoe coolWaar kun je dat zien dan? Ben benieuwd hoe ver ik nu dan al zou zitten
Wat was in december de norm voor tweedejaars Seam?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Jezus 42 procentDat is wel ziek, dat is de voldoende norm voor het vijfde jaar al of zo toch
?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:29 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Spannend! Intensive Care Unit? Bedoel je het MMT?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:32 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat was in december de norm voor tweedejaars Seam?
Ik heb gisteren mijn tweede les EHBO gehad en moest net bijna eerste hulp verlenen! Gelukkig was de politie er al bij en was de ambulance al gebeld. Mijn huisgenoot vertelde ooit een verhaal dat zij eerste hulp aan het verlenen was en dat de politie haar niet geholpen heeft toen ze aankwamen. Dus ik heb gevraagd of ik de politie ergens mee kon helpen, maar was niet nodig. De intensive care unit was er snel bij. Wat was ik blij dat de politie er al was!
Weet ik niet?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:33 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Spannend! Intensive Care Unit? Bedoel je het MMT?
Welke instructeur heb je voor VAG?
Lol, ik had dus afgelopen toets al bijna een voldoende voor het zesde jaarquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:31 schreef dotKoen het volgende:
[..]
http://www.umcn.nl/Onderw(...)Pages/VT-normen.aspx , maar ik weet niet of die per faculteit zijn of niet.
Rond de 18 voor een goed, meer dan 9,5% voor een voldoende.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:32 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat was in december de norm voor tweedejaars Seam?
Ik heb gisteren mijn tweede les EHBO gehad en moest net bijna eerste hulp verlenen! Gelukkig was de politie er al bij en was de ambulance al gebeld. Mijn huisgenoot vertelde ooit een verhaal dat zij eerste hulp aan het verlenen was en dat de politie haar niet geholpen heeft toen ze aankwamen. Dus ik heb gevraagd of ik de politie ergens mee kon helpen, maar was niet nodig. De intensive care unit was er snel bij. Wat was ik blij dat de politie er al was!
Ik zie het in die link van dotKoen inderdaad. Nou 25% is dus meer dan netjesquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Rond de 18 voor een goed, meer dan 9,5% voor een voldoende.
Nu zijn de ambulances van RAV Gelderland-Zuid sowieso vrij groot. We hebben wel een mobiele intensive care unit (MICU), maar die is voor verplaatsing van patienten tussen ziekenhuizen, niet voor ongevallen, voor zover ik weet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:34 schreef Rituals het volgende:
[..]
Weet ik niet?Ik bedoel zo'n grote ambulance.
Ik geef aan een volgens mij wel leuke groep lesquote:Ik heb Ellen de Boer (tweedejaars) en ene Roy. Gisteren was Ellen er niet en toen hadden we Aaron.
Heb jij een leuke groep?
Dat zijn dan waarschijnlijk ambulances uit andere regio's.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:45 schreef Rituals het volgende:
Ooohh dan was het een gewone ambulance. Maar tijdens de rondleiding in het ziekenhuis (tijdens de intro) waren er ook gewoon 'kleine' ambulances.
Tweede jaar.quote:Is dit het eerste jaar dat je les geeft? Of alweer het tweede jaar?
Ik geef op de woensdag lesquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:49 schreef Rituals het volgende:
Tijdens het introductie-college zag ik zo snel bij geen enkel groepje jouw naam staan? [sub](of heet je geen Koen?)![]()
/sub]
Hoe bevalt interne?quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:00 schreef June. het volgende:
Hm, ga zo maar eens weer richting ziekenhuis. Heerlijk uitgeslapen vanochtend, toch nog een voordeel van de VT. Maar sommige vragen; als een vrouw geen orgasme heeft is zij frigide
.
Erg leuk, maar je sociale leven is wel een beetje over haha. Wel veel patiënten gezien, aardige arts-assistenten (helaas niet allemaalquote:
En iedereen hier maar zeggen dat je in het zesde jaar 95% goed moet hebben.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:29 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Celbiologiequote:Op woensdag 10 februari 2010 18:34 schreef MaxC het volgende:
Kan ook wel begrijpen dat je als zesdejaars niet zoveel goed moet hebben, ik weet nu al die stomme feitjes en celbiologie van het eerste jaar al niet meer, laat staan over 3 jaar.![]()
* wacht op EricT met een boze groep en fakkels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |