Ja, erg hè! Moet je voorstellen dat jij ook zo stonkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:18 schreef Hetiszover het volgende:
Ik vind het roken wel lekker ruiken, maar mensen die hebben gerookt stinken nu wel heel erg
Gisteren zat ik bij de kapper en het chickie wat mij knipte had vlak daarvoor staan roken. Wat een smerige lucht zeg
Dat is daarentegen nog steeds goddelijkquote:
Vooral die dagen door de week en in het weekend!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:18 schreef smoking-snares het volgende:
welke dagen zijn eigenlijk het zwaarst :$
Lichamelijk de eerste 3.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:18 schreef smoking-snares het volgende:
Geestelijk degenen met alcoholquote:Op zondag 14 maart 2010 20:18 schreef smoking-snares het volgende:
quote:Op maandag 15 maart 2010 07:20 schreef Belana het volgende:
succes smoking snares!! Welke dagen het moeilijkst zijn? Ik denk de eerste 2 weken, dan kan je aan niks anders denken... daarna wordt dat minder. probeer je rookmomenten te vervangen door iets anders (Ik at een wortel, oh oh nam met een rietje slokjes cola, ieder heeft zo zijn eigen truuk)
Ga veel doen, zorg dat je bezig blijft! Zet m op!!
Ik ben vandaag 11 maanden gestopt!!Op naar het jaar!!
En toen?quote:
En toen moest Skonk stiekem het pakje shag van papa weer terug in de jaszak doen.quote:
Alcohol, stress en totaal niks te doen hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |