Nee zijn gewoon dezelfde acteurs en sommige zelfde karakters maar dan in de USAquote:Op maandag 1 februari 2010 19:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Little Britain USA klinkt als een foute remake.
Is al gefixt.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee zijn gewoon dezelfde acteurs en sommige zelfde karakters maar dan in de USA![]()
En waarom de neuk zet je je OP in de tweede post en niet in de Openings Post?
Oh en leuke TT wel man![]()
Zwabber, ik ga het zo proberen.
Rijst moet eerst helegaar goed afkoelen.
Hoe hebbie dan die bandjes dr omheen gepriegeld?
Oleeeeeeee Oleeeeeeeee.quote:
Je was echt een bitteke moeilijk aant doen he?quote:
Ik wil ook zo een persquote:Op maandag 1 februari 2010 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
overigens is dat niet de officiele manier, maar omdat ik nog steeds geen oshizushi pers heb, moet het maar zo
[ afbeelding ]
das makkelijk, want dan kan je em snijden als hij nog in de vorm zit, en dan hoor je er ook eigenlijk een uur ofzo iets zwaars op te leggen
die van t plaatje?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil ook zo een pers![]()
Kun jij dat nie zelf maken???
Hij kan dan vervelend zijn, maar een gedrocht is het zeker niet. Lekker dingquote:Op maandag 1 februari 2010 19:39 schreef oh-oh het volgende:
Het puppige gedrocht kreeg net onwijs op zn flikker van tante Kees, dat was echt ff lachen![]()
Zat gillend onder de bank, en Kees had m heus geen hele erge pijn gedaan.
Ik geloof dat de andere honden m eindelijk eens op zn nummer beginnen te zetten![]()
Er is dus nog hoop!
quote:Op maandag 1 februari 2010 19:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je was echt een bitteke moeilijk aant doen he?
Da's net een verstekbak!quote:Op maandag 1 februari 2010 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
overigens is dat niet de officiele manier, maar omdat ik nog steeds geen oshizushi pers heb, moet het maar zo
[ afbeelding ]
das makkelijk, want dan kan je em snijden als hij nog in de vorm zit, en dan hoor je er ook eigenlijk een uur ofzo iets zwaars op te leggen
tuurlijk, wil ik ook eigenlijk wel doenquote:Op maandag 1 februari 2010 19:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil ook zo een pers![]()
Kun jij dat nie zelf maken???
quote:Op maandag 1 februari 2010 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kan dan vervelend zijn, maar een gedrocht is het zeker niet. Lekker ding
inderdaad, dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op maandag 1 februari 2010 19:41 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
[..]
Da's net een verstekbak!
[ afbeelding ]
Je praat dat beest nog eens wat aan manquote:Op maandag 1 februari 2010 19:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kijk daar toch echt anders naar.
Zn lijf, daar moet echt nog vorm in komen, ik bid er voor![]()
Tis nu net barbamama of barbabob zo een vormloze blob
En je kunt het ook niet gebruiken om te snijden.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
inderdaad, dat was ook mijn eerste gedachte![]()
alleen zijn verstekbakken helaas ongeschikt om sushi in te persen
joh dat heet improviserenquote:Op maandag 1 februari 2010 19:44 schreef JJH het volgende:
[..]
En je kunt het ook niet gebruiken om te snijden.
Tenzij je je sushi graag onder een hoek van 45 graden hebt.
Een opstandige chihhuahua pup met een persoonlijkheidstoornis.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je praat dat beest nog eens wat aan man
quote:Op maandag 1 februari 2010 19:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Een opstandige chihhuahua pup met een persoonlijkheidstoornis.
sandwich vormige sushiquote:Op maandag 1 februari 2010 19:44 schreef JJH het volgende:
[..]
En je kunt het ook niet gebruiken om te snijden.
Tenzij je je sushi graag onder een hoek van 45 graden hebt.
quote:Op maandag 1 februari 2010 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sandwich vormige sushi![]()
[ afbeelding ]
Ach toe, het is een pupjequote:Op maandag 1 februari 2010 19:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kijk daar toch echt anders naar.
Zn lijf, daar moet echt nog vorm in komen, ik bid er voor![]()
Tis nu net barbamama of barbabob zo een vormloze blob
quote:Op maandag 1 februari 2010 19:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je praat dat beest nog eens wat aan man
Die puppypens is juist altijd leukquote:Op maandag 1 februari 2010 19:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alsof ie t snapt.
Zn toplijn is ook echt bar slecht, maar dat kan door zn dikke puppiepens komen, dat ie daar nog krom door trekt. Volgens mij klopt zn achterhand niet helemaal nog.
Kijk, dit was Billy op die leeftijd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sjon is net een teckel met zn gekke lange lijf en zn korte pootjes![]()
En zn dikke buuk en zn hoepelrugje![]()
Maar het kan nog wel goed komen hoor![]()
[ afbeelding ]
Een tekkel.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alsof ie t snapt.
Zn toplijn is ook echt bar slecht, maar dat kan door zn dikke puppiepens komen, dat ie daar nog krom door trekt. Volgens mij klopt zn achterhand niet helemaal nog.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sjon is schattigquote:Op maandag 1 februari 2010 19:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alsof ie t snapt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm, nu wou ik dat ik kon paintenquote:Op maandag 1 februari 2010 19:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die puppypens is juist altijd leuk
Maar ik zie serieus niet heel veel verschilSchop me niet :")
Alleen lijkt het of Sjon jonger is
We hebben de dvd gekocht met de airmilesquote:Op maandag 1 februari 2010 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Maes heb jij Beverly Hills chihuahua gezien?
Ik eergisteren 3 keer dankzij Thessa van 2 jaar![]()
En Billy had m al 2 keer thuis gezien en een keer in de bioscoop zelfs, en die keek hem eergisteren weer 3 keer uit
Nope, tis een beebiepuppepoppekopquote:Op maandag 1 februari 2010 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach toe, het is een pupje![]()
Met een bol puppybuikje! We hebben allemaal op de foto's kunnen zien dat het géén gedrocht is.
Dus!
Ja ik heb ze voor de lief maar als ik m kado krijg om dr mee te kunnen showen blijf ik dr wel een beetje kritisch op kijken hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 19:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope, tis een beebiepuppepoppekop![]()
En ik neem toch aan dat je je honden hebt voor de lief ipv voor de mooi oh oh
Mijn Ziggo werkt primaquote:Op maandag 1 februari 2010 20:01 schreef oh-oh het volgende:
Noooooon![]()
Jeetje, das ook kut als je zo lang buiten moet wachten![]()
Miljaaaaaaar, Ziggo ligt dr uit dus, geen Pfaffs
Nou, hier dus niksquote:
Ik ben een ei aan het koken, hopelijk blijft dat erinquote:
Ook maar beterschapquote:Op maandag 1 februari 2010 20:07 schreef Bamba het volgende:
MrS. Welkom thuis!! Mooie foto's heb je hier laten zien!!
Ik lig in bed met stevige rugpijn. Ik kon gelukkig vandaag al terecht bij de fysio,sorry als ik niet op iedereen reageer
[sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...quote:Op maandag 1 februari 2010 20:11 schreef Cat22 het volgende:
MrS weer int land? Met verhalen? Linkje?![]()
Sjon is liev en best mooi. Voor een nakert dan.Ik zie ook geen verschil met Chico.
![]()
Mijn Ziggo doet het goed, Jean Marie was vandaag in Mestreeeech oh-oh!
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:14 schreef Harajuku. het volgende:
Beterschap Bamba.
De kat rook net aan mijn voet, allemaal leuk en aardig tot ik last kreeg van een spasme en hem zo in 't gezicht trap![]()
Beterschap Bamba.
De kat rook net aan mijn voet, allemaal leuk en aardig tot ik last kreeg van een spasme en hem zo in 't gezicht trap![]()
Beterschap Bamba.
zoiets dus?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:14 schreef Harajuku. het volgende:
Beterschap Bamba.
Beterschap Bamba.
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:13 schreef JJH het volgende:
[..]
[sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
oh en die bandjes zijn gewoon er bovenop gelegd, en dan eromheen vouwen, niks moeilijks aan hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 19:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee zijn gewoon dezelfde acteurs en sommige zelfde karakters maar dan in de USA![]()
En waarom de neuk zet je je OP in de tweede post en niet in de Openings Post?
Oh en leuke TT wel man![]()
Zwabber, ik ga het zo proberen.
Rijst moet eerst helegaar goed afkoelen.
Hoe hebbie dan die bandjes dr omheen gepriegeld?
Zo hard gelukkig nietquote:
"WAAR IS MIJN LUSHBAD????!!!"quote:Op maandag 1 februari 2010 20:27 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaaaah Nappie, die zit gewoon te wachten en te roepen tot iemand es eindelijk zn bad komt vullen![]()
quote:
bruisballetjes ter grootte van doperwten misschienquote:
Jouw vogel heeft mijn kat wakker gemaakt.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
hier een huisdier met een minder geweldadig baasje![]()
Napoleon die zingt in zijn badkamer
oh de noodkreten van een kat die verkracht word sliep hij doorheen?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Jouw vogel heeft mijn kat wakker gemaakt.
Kwestie van geluid aan danwel uit.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh de noodkreten van een kat die verkracht word sliep hij doorheen?
of een koniijnquote:Op maandag 1 februari 2010 20:44 schreef oh-oh het volgende:
Sjon bespringt gewoon de andere honden vanaf de bank , hij denkt dat ie een poes is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Pagan op 01-02-2010 22:26:48 ]Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:51 schreef Pagan het volgende:
Even een foto van mij en Bullie. Hij blijft hier niet lang staan, dus als je last van muizen of ander ongedierte hebt moet je hem snel uitprinten.![]()
Binnenkort plaats ik hem, zonder de linkerbovenhoek, in Bullie's eigen topic.
nou dit is eigenlijk precies zoals ik me pagan had voorgesteldquote:Op maandag 1 februari 2010 20:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
! Ik had me jou heel anders voorgesteld
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou dit is eigenlijk precies zoals ik me pagan had voorgesteld
Same here.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou dit is eigenlijk precies zoals ik me pagan had voorgesteld
punaises strooien, bij de volgende landing snapt hij het welquote:Op maandag 1 februari 2010 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Same here.![]()
Kan iemand hier een poes komen uitleggen dat je echt niet vanaf het hoofdeinde van een stoel IN een open kast kunt springen? Zeker niet als die kast 2 meter verderop staat.
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
punaises strooien, bij de volgende landing snapt hij het wel
Hoe dan, kom, vertel eens!quote:Op maandag 1 februari 2010 20:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
! Ik had me jou heel anders voorgesteld
Ik heb de hele dag op de bank gehangen, gesnotter, hoofdpijn, keelpijnquote:Op maandag 1 februari 2010 21:05 schreef trovey het volgende:
...snotter snotter....begin van een verkoudheid hier
Gouwe kettingen ja man!quote:Op maandag 1 februari 2010 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kaalgeschoren hoofd, trainingspakkie, neuspiercing, en fluoriserende sportschoenen
Zelfde verschijnselen hier....er hangt een virusje rond op de SC...iedereen zijn virusbeschermingsprogramma helemaal ge-updatequote:Op maandag 1 februari 2010 21:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag op de bank gehangen, gesnotter, hoofdpijn, keelpijn
Ik heb vandaag ook geen reet gedaan. Ik ben zo misselijkquote:Op maandag 1 februari 2010 21:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag op de bank gehangen, gesnotter, hoofdpijn, keelpijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |