Kwestie van geluid aan danwel uit.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh de noodkreten van een kat die verkracht word sliep hij doorheen?
of een koniijnquote:Op maandag 1 februari 2010 20:44 schreef oh-oh het volgende:
Sjon bespringt gewoon de andere honden vanaf de bank , hij denkt dat ie een poes is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Pagan op 01-02-2010 22:26:48 ]Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:51 schreef Pagan het volgende:
Even een foto van mij en Bullie. Hij blijft hier niet lang staan, dus als je last van muizen of ander ongedierte hebt moet je hem snel uitprinten.![]()
Binnenkort plaats ik hem, zonder de linkerbovenhoek, in Bullie's eigen topic.
nou dit is eigenlijk precies zoals ik me pagan had voorgesteldquote:Op maandag 1 februari 2010 20:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
! Ik had me jou heel anders voorgesteld
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou dit is eigenlijk precies zoals ik me pagan had voorgesteld
Same here.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou dit is eigenlijk precies zoals ik me pagan had voorgesteld
punaises strooien, bij de volgende landing snapt hij het welquote:Op maandag 1 februari 2010 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Same here.![]()
Kan iemand hier een poes komen uitleggen dat je echt niet vanaf het hoofdeinde van een stoel IN een open kast kunt springen? Zeker niet als die kast 2 meter verderop staat.
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
punaises strooien, bij de volgende landing snapt hij het wel
Hoe dan, kom, vertel eens!quote:Op maandag 1 februari 2010 20:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
! Ik had me jou heel anders voorgesteld
Ik heb de hele dag op de bank gehangen, gesnotter, hoofdpijn, keelpijnquote:Op maandag 1 februari 2010 21:05 schreef trovey het volgende:
...snotter snotter....begin van een verkoudheid hier
Gouwe kettingen ja man!quote:Op maandag 1 februari 2010 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kaalgeschoren hoofd, trainingspakkie, neuspiercing, en fluoriserende sportschoenen
Zelfde verschijnselen hier....er hangt een virusje rond op de SC...iedereen zijn virusbeschermingsprogramma helemaal ge-updatequote:Op maandag 1 februari 2010 21:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag op de bank gehangen, gesnotter, hoofdpijn, keelpijn
Ik heb vandaag ook geen reet gedaan. Ik ben zo misselijkquote:Op maandag 1 februari 2010 21:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag op de bank gehangen, gesnotter, hoofdpijn, keelpijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |