Ook maar beterschapquote:Op maandag 1 februari 2010 20:07 schreef Bamba het volgende:
MrS. Welkom thuis!! Mooie foto's heb je hier laten zien!!
Ik lig in bed met stevige rugpijn. Ik kon gelukkig vandaag al terecht bij de fysio,sorry als ik niet op iedereen reageer
[sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...quote:Op maandag 1 februari 2010 20:11 schreef Cat22 het volgende:
MrS weer int land? Met verhalen? Linkje?![]()
Sjon is liev en best mooi. Voor een nakert dan.Ik zie ook geen verschil met Chico.
![]()
Mijn Ziggo doet het goed, Jean Marie was vandaag in Mestreeeech oh-oh!
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:14 schreef Harajuku. het volgende:
Beterschap Bamba.
De kat rook net aan mijn voet, allemaal leuk en aardig tot ik last kreeg van een spasme en hem zo in 't gezicht trap![]()
Beterschap Bamba.
De kat rook net aan mijn voet, allemaal leuk en aardig tot ik last kreeg van een spasme en hem zo in 't gezicht trap![]()
Beterschap Bamba.
zoiets dus?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:14 schreef Harajuku. het volgende:
Beterschap Bamba.
Beterschap Bamba.
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:13 schreef JJH het volgende:
[..]
[sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
oh en die bandjes zijn gewoon er bovenop gelegd, en dan eromheen vouwen, niks moeilijks aan hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 19:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee zijn gewoon dezelfde acteurs en sommige zelfde karakters maar dan in de USA![]()
En waarom de neuk zet je je OP in de tweede post en niet in de Openings Post?
Oh en leuke TT wel man![]()
Zwabber, ik ga het zo proberen.
Rijst moet eerst helegaar goed afkoelen.
Hoe hebbie dan die bandjes dr omheen gepriegeld?
Zo hard gelukkig nietquote:
"WAAR IS MIJN LUSHBAD????!!!"quote:Op maandag 1 februari 2010 20:27 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaaaah Nappie, die zit gewoon te wachten en te roepen tot iemand es eindelijk zn bad komt vullen![]()
quote:
bruisballetjes ter grootte van doperwten misschienquote:
Jouw vogel heeft mijn kat wakker gemaakt.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
hier een huisdier met een minder geweldadig baasje![]()
Napoleon die zingt in zijn badkamer
oh de noodkreten van een kat die verkracht word sliep hij doorheen?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Jouw vogel heeft mijn kat wakker gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |