Ik denk hetquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:55 schreef Ritchie het volgende:
Zeg.. loopt Breda al in polonaise ofzo?

Ik loop nog liever onder een trein.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:55 schreef Ritchie het volgende:
Zeg.. loopt Breda al in polonaise ofzo?

Van mij mag iedereen die vandaag in polonaise loopt onder een trein komen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik loop nog liever onder een trein.

En dat werd tijd ookquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:49 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik liep niet in de polonaise, was eventjes naar de kapper.

quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:05 schreef tha_rizzo het volgende:
Niks tegen m'n lange goddelijke lokken!

Nou... scheelt toch minimaal 9mm ofzoquote:

Dat is jouw kapsel toch?quote:

Absoluut, ook al gaat het nu een paar dagen verborgen onder een witte pruik en een helm met vleugeltjes.quote:

Feli! 707x11quote:Op zondag 14 februari 2010 13:58 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Hoi. Ik wilde m'n 7777e post graag even in het Breda-topic plaatsen

quote:Op maandag 15 februari 2010 19:06 schreef tha_rizzo het volgende:
Last van PMS dat verschikkelijke teringfeest genaamd carnaval kiwi?

Gemakkelijk praten vanuit je overlastvrije residentie en werklocatie buiten het feestgedruisquote:Op maandag 15 februari 2010 19:34 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Je kan er niet mee omgaan; je bent een huillie

In Londen was geen carnaval te bekennen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:01 schreef Swiffer het volgende:
If you can't beat them, join them!
da's wat ik heb gedaan, en moet zeggen dat het me niet tegenviel!
(Ik vierde voor t eerst in 10 jaar eens carnaval zoals t moes enzo)

En dan zeg je niet even van tevoren dat je gaat ofzoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
In Londen was geen carnaval te bekennen.

Nee, waarom zou ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:31 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
En dan zeg je niet even van tevoren dat je gaat ofzo

Kiwi on tour!quote:

Er is dus nog geen app voor de ikTelefoon die ervoor zorgt dat 'ie terug naar de eigenaar gaat?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:45 schreef fransbreda het volgende:
Portefeuille + iphone gestolen uit kluisje van sonsbeeck

Er is wel een app die je phone localiseerd, maar die had ik geinstalleerd moeten hebben.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:29 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Er is dus nog geen app voor de ikTelefoon die ervoor zorgt dat 'ie terug naar de eigenaar gaat?

Oh kut mèhn.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:45 schreef fransbreda het volgende:
Portefeuille + iphone gestolen uit kluisje van sonsbeeck
 . (waarom zwemmen met dit weer trouwens?). Aangifte gedaan enzo? Of gaat dat niet op bij het zwembad en valt dat onder eigen risico?
. (waarom zwemmen met dit weer trouwens?). Aangifte gedaan enzo? Of gaat dat niet op bij het zwembad en valt dat onder eigen risico?

Aangifte idd ja, er zijn videobeelden als t goed is.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh kut mèhn.. (waarom zwemmen met dit weer trouwens?). Aangifte gedaan enzo? Of gaat dat niet op bij het zwembad en valt dat onder eigen risico?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |