Watskeburt? Je hebt een leven gekregen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben geen crew meer dus ik mag szpelvaudten maken
Tja, logisch. Prioriteiten he.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:18 schreef Rossdale het volgende:
En bedankt
Te druk met huis kopen en andere projecten buiten werktijd
Véél succes.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:14 schreef Rossdale het volgende:
In Klundert ookStraks weer file op de terugweg dus...
Sterkte alvast.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:14 schreef Rossdale het volgende:
In Klundert ookStraks weer file op de terugweg dus...
Komt zo te zien nog een berg sneeuw aan...quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Sterkte alvast.
Rondom Utrecht is het nu al een bende, misschien een voorteken voor de situatie straks hier?.
In Brabant lijkt het om eenofandere reden vooral druk tussen Bergen op Zoom en Etten-Leur.
Laat het nu maar komen ook, dan hebben we het maar weer gehad.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:24 schreef Ritchie het volgende:
Komt zo te zien nog een berg sneeuw aan...
Juist, was je in Breda geskimmed?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:54 schreef tha_rizzo het volgende:
Ow, en ik kreeg gisteren een brief dat ik geskimt was.
Leuk, sta je ergens, wil je gebruik maken van een electronische manier van betalen; gaat niet. En dat lees je psa in de avond omdat je dan pas thuis komt
Stomme skimmers; opknopen aan de hoogste boom, aan de ballen.
Nee, want wij pinden in Anvers bij dezelfde ATM. Mijn pas werkt nog.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:13 schreef tha_rizzo het volgende:
Geen idee, werkelijk waar.
Kan best, maar kan ook in Anvers of Etten zijn geweest.
En er valt weer wat bij ook. Op de weg was niet zo gek veel aan de hand, overigens.quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Er ligt best veel sneeuw eigenlijk.
Niet?quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:23 schreef JDude het volgende:
[..]
En er valt weer wat bij ook. Op de weg was niet zo gek veel aan de hand, overigens.
Alleen onze eigen straat was wat ondergesneeuwd, maar goed, ik vond het al vreemd dat daar nog wel een strooiwagen kwam toen het zout nog niet op was. Verder weinig aan't handje!quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:39 schreef Rossdale het volgende:
Niet?Buiten de snelwegen was het pet
In dat geval gaan we je op een eventuele meet bekogelen met ijsblokjes, dat begrijp je nu toch zelf ook welquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:34 schreef Swiffer het volgende:
vorig jaar 2 weken sneeuw, nu afgelopen maanden niks anders dan sneeuw en kou, ik wil idd ook zomer!!
(Om dan weer te kunnen zeuren want te warm)
Mét apenringtone!quote:
Dat risico neem ik dan maarquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:39 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
In dat geval gaan we je op een eventuele meet bekogelen met ijsblokjes, dat begrijp je nu toch zelf ook wel
Boswandelingquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:56 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Dat risico neem ik dan maar
Mits er ook boswandeling is, bier = bah.
14 mei, 20:00u. Over de locatie valt nog te praten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:59 schreef Swiffer het volgende:
Als we nu vast een datum prikken, komt er misschien nog eens een meet ook
Best briljant!quote:
Het is al een paar keer gelukt hoorquote:
Scheelt ook wel dat ik nu in Breda woon natuurlijk, heb ik meer kans om aanwezig te kunnen zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:27 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Het is al een paar keer gelukt hoor
Hehe, net als Frazz belt hoor je een brullende aapquote:
Ik heb een Gooische R en een harde L, wat moet ik nu met m'n leven?quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:34 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik heb een Gooische R en een harde L, wat moet ik nu met m'n leven?
Ik ben het niet met je eens. Alleen al omdat hij een ander nummer heeft gemaakt met de gaafste titel ooit.quote:
Opbokken met dat figuur!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 07:52 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Van Velpen blijft misschien nog 6 jaar! (bron)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |