Ja man, ik heb zooooo'n hekel aan schoolquote:
Dat wel ja. Maar de kosten en de baten wegen niet tegen elkaar op. Maar ik had het gewoon over overheids psychiatrie. Mozy en Hoogstaande beweren dat de overheid winst proberen te maken over gezondheids zorgquote:Op maandag 1 februari 2010 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
als mensen gezond zijn is dat sowieso beter voor de overheid.
Denk aan ziekteverzuim onder ambtenaren wat teruggedrongen wordt, ziektewetuitkering die dus minder vaak uitbetaald hoeft te worden en zo nog wel wat meer dingen hoor
En ik mis school zoooooooooooo erg hequote:Op maandag 1 februari 2010 18:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja man, ik heb zooooo'n hekel aan school
Uhm jij denkt dat een ziekenhuis geen geld aan de overheid hoeft te betalen enz?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar de kosten en de baten wegen niet tegen elkaar op. Maar ik had het gewoon over overheids psychiatrie. Mozy en Hoogstaande beweren dat de overheid winst proberen te maken over gezondheids zorgIk leg uit dat dat niet zo is en dan ben ik hier de dombo
DENK NOU EENS GOED NA MAN!!!!!!quote:Op maandag 1 februari 2010 18:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar de kosten en de baten wegen niet tegen elkaar op. Maar ik had het gewoon over overheids psychiatrie. Mozy en Hoogstaande beweren dat de overheid winst proberen te maken over gezondheids zorgIk leg uit dat dat niet zo is en dan ben ik hier de dombo
Ruilen?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik mis school zoooooooooooo erg he![]()
Je hebt afgelopen vrijdag het evrhaal over de beschimmelde piemel meegekregen?quote:
Je wilt niet weten hoeveel geld de overheid niet kwijt is aan ziekenhuizen. Een van de grootste kosten posten.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik mis school zoooooooooooo erg he![]()
[..]
Uhm jij denkt dat een ziekenhuis geen geld aan de overheid hoeft te betalen enz?
En medicijnen zijn natuurlijk zo goedkoop omdat er ook helemaal geen belasting over wordt betaald
quote:Op maandag 1 februari 2010 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt afgelopen vrijdag het evrhaal over de beschimmelde piemel meegekregen?
Zo ja en je wil nog ruilen dan graag!!
Leg uit leg uit leg uit.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
DENK NOU EENS GOED NA MAN!!!!!!
Argh, je frustreert me haast!
Ik ga maar eens tv kijken ofzo
Ja dikke kanker met je, net al tien keer gedaan en het komt gewoon niet bij je binnenquote:
Dan veronderstel ik dat ik bij deze de discussie gewonnen heb. Niet dat het mij daarom te doen is.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja dikke kanker met je, net al tien keer gedaan en het komt gewoon niet bij je binnen
Kan je verder niks aan doen, ik neem het je oprecht niet kwalijk, maar ik ben dr wel klaar mee
Ik werk in de thuiszorg, maak op vrijdags schoon bij de meest ranzige persoon van Emmen. Samen met een collega ploeteren we daar elke vrijdagochtend 3 uur lang en is er geen verandering te zien aan het eindquote:
Doe dat maarquote:Op maandag 1 februari 2010 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan veronderstel ik dat ik bij deze de discussie gewonnen heb. Niet dat het mij daarom te doen is.
Lol neequote:Op maandag 1 februari 2010 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werk in de thuiszorg, maak op vrijdags schoon bij de meest ranzige persoon van Emmen. Samen met een collega ploeteren we daar elke vrijdagochtend 3 uur lang en is er geen verandering te zien aan het eind![]()
Afgelopen vrijdag loop ik vol goede moed de wc in om die schoon te maken, daar zit standaard altijd al veel poep aan de pot vastgekoekt, binnen en buitenkant pot.
Nu zat meneer op de wc, vieze strontonderbroek op zn enkels en ik zag een piemel die geen normale piemelkleur had![]()
Dus...
ruilen?
Dat dacht ik alquote:
2quote:Op maandag 1 februari 2010 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat een 2-baansweg of een 4-baansweg?
2x2quote:Op maandag 1 februari 2010 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Hier in het Noorden noemen ze dat een 4-baans weg.quote:
2 baans.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Je noemt wel wat op.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Hier in het Noorden noemen ze dat een 4-baans weg.
Die mensen komen echt niet vaak de provincie uit he
Vrouw.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Waar haal je die? Hebben ze ook muizen?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik houd van cadeautjes kopen
Alleen mannen zijn altijd moeilijk
Ik houd ook van schleich beesten![]()
Gelukkig de kindjes ook, ik heb deze gehaald:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Noemen ze de Autobahnen in Duitsland dan 12baanswegen?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Hier in het Noorden noemen ze dat een 4-baans weg.
Die mensen komen echt niet vaak de provincie uit he
Vanmiddag bijna dikke discussie. Een vriendin beweerde dat er bij Assen een 4 baans weg lag. Ik zo hoe noem je de A1 bij Amsterdam dan? Zegt ze met een stalen gezicht: een 10baans wegquote:
Oostduitsers welquote:Op maandag 1 februari 2010 18:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Noemen ze de Autobahnen in Duitsland dan 12baanswegen?
Gerust.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Noemen ze de Autobahnen in Duitsland dan 12baanswegen?
quote:Op maandag 1 februari 2010 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanmiddag bijna dikke discussie. Een vriendin beweerde dat er bij Assen een 4 baans weg lag. Ik zo hoe noem je de A1 bij Amsterdam dan? Zegt ze met een stalen gezicht: een 10baans weg
Volgens mij kun je ze online bestellen, maar bij speelgoedwinkels hebben ze ze ook vaak wel, vooral bij intertoys hebben ze een redelijk assortimentquote:Op maandag 1 februari 2010 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar haal je die? Hebben ze ook muizen?
Ze heeft zeker ook nooit last van filequote:Op maandag 1 februari 2010 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanmiddag bijna dikke discussie. Een vriendin beweerde dat er bij Assen een 4 baans weg lag. Ik zo hoe noem je de A1 bij Amsterdam dan? Zegt ze met een stalen gezicht: een 10baans weg
Carnavals vakantie? Is dat weer iets nieuws?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:45 schreef Mozy het volgende:
Ik begin mijn carnavals vakantie met een 6 uur durende treinreis, en we gaan er een heel cool avontuur van maken.
Waar ga je heen?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:45 schreef Mozy het volgende:
Ik begin mijn carnavals vakantie met een 6 uur durende treinreis, en we gaan er een heel cool avontuur van maken.
Ook zoiets iddquote:Op maandag 1 februari 2010 18:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Carnavals vakantie? Is dat weer iets nieuws?
Lol nee man, zo heet dat in het oosten/zuidenquote:Op maandag 1 februari 2010 18:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Carnavals vakantie? Is dat weer iets nieuws?
Vorig jaar zomervakantie begon dus ik ging met mn zoon richting rotterdam. Zei mn buurvrouw dat het heeeeeeeeeel druk zou worden op de weg en hoop file vooral bij Zwolle.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ze heeft zeker ook nooit last van file
De Harz, in duitsland.quote:
Weet je het zekerquote:Op maandag 1 februari 2010 18:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Lol nee man, zo heet dat in het oosten/westen
Ik ga met de auto helemaal naar Heerlen, zonder tomtom.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:45 schreef Mozy het volgende:
Daar gaan bedrijven gewoon dicht. Echt te bizar voor woordenquote:Op maandag 1 februari 2010 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Het hele zuiden komt elk jaar een maand in recessie door dat carnaval.
Jaquote:Op maandag 1 februari 2010 18:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
spaar je muizen trouwens? Heeft mn zusje jaren gedaan
Langzaamrijden kan al file zijn ja. Althans, hier in de randstad.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vorig jaar zomervakantie begon dus ik ging met mn zoon richting rotterdam. Zei mn buurvrouw dat het heeeeeeeeeel druk zou worden op de weg en hoop file vooral bij Zwolle.
Pas bij rotterdam file meegemaakt en toen ik aan mn buurvrouw vroeg wat zij onder file verstaat kreeg ik te horen dat langzaamrijdend (lees: 50/60) op de A28 al als file wordt gezen
quote:Op maandag 1 februari 2010 18:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik begin eerste carnaval dag met oppassen
Nee grapje, bedoelde het zuiden natuurlijkquote:
Bullshit als het in de randstad nog met een gangetje van 50/60 rijdt spreken we daar echt niet van een dikke vette file.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Langzaamrijden kan al file zijn ja. Althans, hier in de randstad.
Oh.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Lol nee man, zo heet dat in het oosten/zuiden
Jij moet zeker oppassen!quote:
Ik vind carnaval echt het domste feest ooit.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:49 schreef Crack_ het volgende:
Carnaval
Ik ga het dit jaar alleen niet vieren denk ik
Adelante?quote:
Mag ik je aanrakenquote:
Heb je t muisje gezien?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb er nu een stuk of 100 en heb een nieuwe vitrinekast nodig![]()
Heb ook een rat op mn rug staan
Ik zou willen dat ik niet hoefdequote:Op maandag 1 februari 2010 18:49 schreef Crack_ het volgende:
Carnaval
Ik ga het dit jaar alleen niet vieren denk ik
quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 18:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
De Harz, in duitsland.
Ik ga samen met een vriend naar hun vakantie huis, Isdatzo + moeder gaan met auto, ik en Moonmovies gaan met trein.
We hadden het over file (een vertraging), niet over ingesneeuwde auto's op de Autobahn in Duitsland die 3 dagen stilstondenquote:Op maandag 1 februari 2010 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bullshit als het in de randstad nog met een gangetje van 50/60 rijdt spreken we daar echt niet van een dikke vette file.
Daar is stilstaan en op je gemakje een tukkie kunnen doen in de auto een dikke vette file.
Ahw, kleine kindjes in carnavals pakjes, dat is wel liefquote:Op maandag 1 februari 2010 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb je t muisje gezien?Die willen ze ook
A spaart konijntjes en K spaart mythische wezensDie krijgt dus die elf.
[..]
Ik zou willen dat ik niet hoefdeMaar ik moet een dagje met de kindjes.
Breathtaking?quote:
Ik vind het alleen stom dat met carnaval iedereen aardig en lief is en dat ze dat in het normale leven niet kunnen zijnquote:Op maandag 1 februari 2010 18:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik vind carnaval echt het domste feest ooit.
Gelukkig moet ik werken, laat mn vriendin dr maar stukzuipen, heb ik geen dom feest voor nodig!
want drankquote:Op maandag 1 februari 2010 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het alleen stom dat met carnaval iedereen aardig en lief is en dat ze dat in het normale leven niet kunnen zijn
Dat zou je niemand vertellenquote:Op maandag 1 februari 2010 18:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb geneukt met iemand die een fokmod neukt.
Dat heb ik ook jaren gedaanquote:Op maandag 1 februari 2010 18:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb geneukt met iemand die een fokmod neukt.
quote:
Waarom verklappen jullie allesquote:
Ze zijn cowgirl en zigeunerquote:Op maandag 1 februari 2010 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahw, kleine kindjes in carnavals pakjes, dat is wel lief
Nee.quote:
Ik noem het gewoon file als die borden beginnen te knipperen of het zachter dan 80 rijdt. Sommige motorrijders leggen de lat nog hoger en vinden het al file als het zachter dan 120 rijdt, dat is namelijk wanneer ze tussen het verkeer door kunnen scheuren.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bullshit als het in de randstad nog met een gangetje van 50/60 rijdt spreken we daar echt niet van een dikke vette file.
Daar is stilstaan en op je gemakje een tukkie kunnen doen in de auto een dikke vette file.
Ik weet het! Wie niet vraag je je afquote:Op maandag 1 februari 2010 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze zijn cowgirl en zigeunerMet allebei een jurk die ze zo ook aan kunnen, wat wel prettig is want die krengen zijn duur
[..]
Nee.
quote:Op maandag 1 februari 2010 18:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zonder drank kun je ook wel lief zijn
Lieg niet, jij hebt Biogarde geneukt.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik neuk nu alleen nog maar meiden die FA's neuken
Lief is ze hè?!quote:Op maandag 1 februari 2010 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik neuk nu alleen nog maar meiden die FA's neuken
Vind je het erg?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik weet het! Wie niet vraag je je af
Dat is geheim.quote:
Backdoor Sluts 12.quote:
Vraag het dan niet.quote:
Dat zijn we soms allemaal.quote:
Je moet je pas zorgen gaan maken als Chai vroegtijdig van haar ban terug komt.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:00 schreef Mozy het volgende:
Remlof, mijn trein rijdt door Arnhem, als je het over Chai hebt. Maak ik je helemaal kapot.
Ow ja, die Chaiquote:Op maandag 1 februari 2010 19:00 schreef Mozy het volgende:
Remlof, mijn trein rijdt door Arnhem, als je het over Chai hebt. Maak ik je helemaal kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |