Oh.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Lol nee man, zo heet dat in het oosten/zuiden
Jij moet zeker oppassen!quote:
Ik vind carnaval echt het domste feest ooit.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:49 schreef Crack_ het volgende:
Carnaval
Ik ga het dit jaar alleen niet vieren denk ik
Adelante?quote:
Mag ik je aanrakenquote:
Heb je t muisje gezien?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb er nu een stuk of 100 en heb een nieuwe vitrinekast nodig![]()
Heb ook een rat op mn rug staan
Ik zou willen dat ik niet hoefdequote:Op maandag 1 februari 2010 18:49 schreef Crack_ het volgende:
Carnaval
Ik ga het dit jaar alleen niet vieren denk ik
quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 18:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
De Harz, in duitsland.
Ik ga samen met een vriend naar hun vakantie huis, Isdatzo + moeder gaan met auto, ik en Moonmovies gaan met trein.
We hadden het over file (een vertraging), niet over ingesneeuwde auto's op de Autobahn in Duitsland die 3 dagen stilstondenquote:Op maandag 1 februari 2010 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bullshit als het in de randstad nog met een gangetje van 50/60 rijdt spreken we daar echt niet van een dikke vette file.
Daar is stilstaan en op je gemakje een tukkie kunnen doen in de auto een dikke vette file.
Ahw, kleine kindjes in carnavals pakjes, dat is wel liefquote:Op maandag 1 februari 2010 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb je t muisje gezien?Die willen ze ook
A spaart konijntjes en K spaart mythische wezensDie krijgt dus die elf.
[..]
Ik zou willen dat ik niet hoefdeMaar ik moet een dagje met de kindjes.
Breathtaking?quote:
Ik vind het alleen stom dat met carnaval iedereen aardig en lief is en dat ze dat in het normale leven niet kunnen zijnquote:Op maandag 1 februari 2010 18:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik vind carnaval echt het domste feest ooit.
Gelukkig moet ik werken, laat mn vriendin dr maar stukzuipen, heb ik geen dom feest voor nodig!
want drankquote:Op maandag 1 februari 2010 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het alleen stom dat met carnaval iedereen aardig en lief is en dat ze dat in het normale leven niet kunnen zijn
Dat zou je niemand vertellenquote:Op maandag 1 februari 2010 18:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb geneukt met iemand die een fokmod neukt.
Dat heb ik ook jaren gedaanquote:Op maandag 1 februari 2010 18:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb geneukt met iemand die een fokmod neukt.
quote:
Waarom verklappen jullie allesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |