Lulkoek, iedereen moet binnen het MBO zijn competenties hebben om ten einde dat in een portfolio te doen en examen te kunnen doen. Jij moet op z'n minst alle toetsen maken. Lijkt mij heel stug dat jij dat niet hoeft.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Iets snappen, is iets anders dan projecten maken voor school. Hoe slim je ook bent maakt niet uit, aan een project moet je hard werken.
En ik ga "amper" naar school omdat ik niet naar rekenen en taal hoef.
Je hebt toch niet elke dag een toets man lulhannes!quote:Op maandag 1 februari 2010 17:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lulkoek, iedereen moet binnen het MBO zijn competenties hebben om ten einde dat in een portfolio te doen en examen te kunnen doen. Jij moet op z'n minst alle toetsen maken. Lijkt mij heel stug dat jij dat niet hoeft.
Ik maak ook alle toetsen.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lulkoek, iedereen moet binnen het MBO zijn competenties hebben om ten einde dat in een portfolio te doen en examen te kunnen doen. Jij moet op z'n minst alle toetsen maken. Lijkt mij heel stug dat jij dat niet hoeft.
Maatschappelijk werkers hebben absoluut geen winstoogmerk, dat vooropgesteld. Net zoals scholen en andere overheidsinstellingen. Daarbij kan je alleen iemand echt beoordelen met een fysiek gesprek. Anders zouden ze sollicitaties/arts-bezoeken ook wel via internet kunnen plaatsvinden.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen hoe dom je bent, ik zeg enkel dat je niet slim genoeg bent om een topfunctie te krijgen
En goh, ga daar eens over nadenken? Je zegt het zelf al, die gasten willen geld vangen. Via internet is het inderdaad goedkoper, maar die mensen zijn wel slim genoeg om alsnog een slaatje uit domme mensen zoals jij te slaan, aangezien je niet eens snapt dat ze een persoonlijk gesprek met je willen hebben om geld te kunnen innen.
Burn en kthnxbaai
Een psycholoog is geen maatschappelijkwerker, ze worden ingehuurd door particulieren instanties die voor de overheid werken ja. Maar ze zijn nog steeds particulier, dus worden ook niet betaald door de overheid.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maatschappelijk werkers hebben absoluut geen winstoogmerk, dat vooropgesteld. Net zoals scholen en andere overheidsinstellingen. Daarbij kan je alleen iemand echt beoordelen met een fysiek gesprek. Anders zouden ze sollicitaties/arts-bezoeken ook wel via internet kunnen plaatsvinden.
Ik heb ook nog nooit 1 woord gerept dat ik ooit een topfunctie zou bekleden.
Is per ROC anders geregeld, maar de examinering is per niveau geregeld. Zo zal Mozy (ik ook overigens) gewoon straks moeten aantonen hoe onder andere onze taal/reken vaardigheid is, en hoe goed wij onze vakkennis beheersen. Dat zal allemaal afgenomen worden. Maar om dat examen te kunnen doen zul je wel je portfolio vol moeten hebben. En die worden periodiek afgenomen.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je hebt toch niet elke dag een toets man lulhannes!
En je weet niet eens wat voor een studie hij doet, misschien wel iets creatiefs en hoeft hij geen textuele examens te maken
Gast, alles heeft een winstoogmerk, kijk eens om je heen! Ook de overheid.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maatschappelijk werkers hebben absoluut geen winstoogmerk, dat vooropgesteld. Net zoals scholen en andere overheidsinstellingen. Daarbij kan je alleen iemand echt beoordelen met een fysiek gesprek. Anders zouden ze sollicitaties/arts-bezoeken ook wel via internet kunnen plaatsvinden.
Ik heb ook nog nooit 1 woord gerept dat ik ooit een topfunctie zou bekleden.
Onzin. GGZ kinderartsen school-psychologen zijn alleen bij de overheid in dienst. Uiteraard kan je ook psychologen/psychiaters extern huren. Maar dat is een individuele verzekerings kwestie.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een psycholoog is geen maatschappelijkwerker, ze worden ingehuurd door particulieren instanties die voor de overheid werken ja. Maar ze zijn nog steeds particulier, dus worden ook niet betaald door de overheid.
Mijn pshygiaters werken allemaal ook nog in een prive kliniek, omdat dat meer verdiend.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onzin. GGZ kinderartsen school-psychologen zijn alleen bij de overheid in dienst. Uiteraard kan je ook psychologen/psychiaters extern huren. Maar dat is een individuele verzekerings kwestie.
In dat opzicht kan je ook wel stellen dat politie-agenten een winstoogmerk hebben omdat ze o.a bonnen uitschrijven. Ook dat behoort tot hun taken ja, maar ook gewoon de wet te handhaven. Idem dito maatschappelijk werkers in dienst van de overheid, natuurlijk verdienen zij een goede boterham eraan ja. Maar dat houdt nog niet in dat het een commerciële instelling is.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gast, alles heeft een winstoogmerk, kijk eens om je heen! Ook de overheid.
Maar dat dan terzijde, het feit dat ze in person willen spreken is omdat je dan niet weg kan, en ze weten dat ze jou echt spreken.
Sollicitaties gaan altijd voor de helft al zonder kennismaking, vandaar het CV
Nee, maar wel dat je waanzinnig veel monnies wilde verdienen en niet in een twee onder een kap (oftewel vrijstaand huis) wilde leven. Nou, zelfs met al het succes van de wereld gaat je dat nog niet lukken.
Wat ik al zei ja, ook extern heb je psychiaters. Maar ook veel bij overheid die geen winstoogmerk hebben.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn pshygiaters werken allemaal ook nog in een prive kliniek, omdat dat meer verdiend.
Ze willen geld. En veel.
Jij kan ook nooit eens iets aannemen hèquote:Op maandag 1 februari 2010 17:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onzin. GGZ kinderartsen school-psychologen zijn alleen bij de overheid in dienst. Uiteraard kan je ook psychologen/psychiaters extern huren. Maar dat is een individuele verzekerings kwestie.
Ik ben niet onder curatele, maar ik ga om de zoveel tijd naar een pshygiater, die mij vervolgens medicijnen geeft.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat ik al zei ja, ook extern heb je psychiaters. Maar ook veel bij overheid die geen winstoogmerk hebben.
Even zonder gekheid hoor, maar ben je onder curatele van een psychiater?![]()
Om even met je eigen woorden te spreken:quote:Op maandag 1 februari 2010 17:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In dat opzicht kan je ook wel stellen dat politie-agenten een winstoogmerk hebben omdat ze o.a bonnen uitschrijven. Ook dat behoort tot hun taken ja, maar ook gewoon de wet te handhaven. Idem dito maatschappelijk werkers in dienst van de overheid, natuurlijk verdienen zij een goede boterham eraan ja. Maar dat houdt nog niet in dat het een commerciële instelling is.
Ontkracht mijn argumenten maar. Ik ben zeker bereid toe te geven mocht het blijken dat ik er naast zat. Maar aan dit soort leuzen zoals jij die nu uitslaat heb ik niets.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jij kan ook nooit eens iets aannemen hè
Dit soort betweterig gedrag helpt je later ook niet echt veel verder, snap je wel hè?
Politie-agenten worden verplicht een bepaald aantal bonnen per jaar uit te schrijven. En hoogstaande heeft gewoon gelijk, ook de overheid heeft een winstoogmerk, ze willen gewoon zoveel mogelijk verdienen, zodat ze geen tekort maar een overschot hebben.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In dat opzicht kan je ook wel stellen dat politie-agenten een winstoogmerk hebben omdat ze o.a bonnen uitschrijven. Ook dat behoort tot hun taken ja, maar ook gewoon de wet te handhaven. Idem dito maatschappelijk werkers in dienst van de overheid, natuurlijk verdienen zij een goede boterham eraan ja. Maar dat houdt nog niet in dat het een commerciële instelling is.
Jij beweert dat overheids-mensen een winstoogmerk hebben. (uitzonderingen daargelaten)quote:Op maandag 1 februari 2010 17:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Om even met je eigen woorden te spreken:
Ik heb ook nog nooit 1 woord gerept dat het een commerciële instelling is.
Hoogstaande probeert te zeggen, dat jij niet altijd de persoon bent die gelijk heeft. En de ander hoeft niet altijd te bewijzen dat je lulkoek praat. Je moet ook gewoon soms iets aannemen, als je tegen alles ingaat, altijd, kom je niet ver.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ontkracht mijn argumenten maar. Ik ben zeker bereid toe te geven mocht het blijken dat ik er naast zat. Maar aan dit soort leuzen zoals jij die nu uitslaat heb ik niets.
Dat de overheid een winstoogmerk heeft, betekend niet dat het commercieel is.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij beweert dat overheids-mensen een winstoogmerk hebben. (uitzonderingen daargelaten)
Voor politie in Nederland moet gewoon elk jaar structureel geld bij. Ja natuurlijk heeft de overheid een winstoogmerk op bepaalde dingen ja. Belasting heffen/gas/etc. Om daarvan faciliteiten zoals scholen buurthuizen ziekenhuizen van te kunnen betalen ja. Neemt niet weg dat psychiaters/psychologen er zitten om zakken te vullen, ze krijgen een royale boterham ja, thats it.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Politie-agenten worden verplicht een bepaald aantal bonnen per jaar uit te schrijven. En hoogstaande heeft gewoon gelijk, ook de overheid heeft een winstoogmerk, ze willen gewoon zoveel mogelijk verdienen, zodat ze geen tekort maar een overschot hebben.
Noem eens op welke winstoogmerken de overheid heeft op psychische gezondheid van mensenquote:Op maandag 1 februari 2010 18:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat de overheid een winstoogmerk heeft, betekend niet dat het commercieel is.
Misschien heb ik de schijn wat tegen ja. Betekend niet dat ik geen gelijk zou kunnen hebben. Als iemand anders iets niet kan weerleggen houd ik gewoon voet bij stuk. Ik ga niet van mening wijzigen omdat iemand anders vindt dat hij/zij beter is dan mij. Elitaire kuthoudingquote:Op maandag 1 februari 2010 18:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoogstaande probeert te zeggen, dat jij niet altijd de persoon bent die gelijk heeft. En de ander hoeft niet altijd te bewijzen dat je lulkoek praat. Je moet ook gewoon soms iets aannemen, als je tegen alles ingaat, altijd, kom je niet ver.
Wat heb je dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben niet onder curatele, maar ik ga om de zoveel tijd naar een pshygiater, die mij vervolgens medicijnen geeft.
Ik probeer het nu al zo vaak te zeggen, maar je snapt het gewoon niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien heb ik de schijn wat tegen ja. Betekend niet dat ik geen gelijk zou kunnen hebben. Als iemand anders iets niet kan weerleggen houd ik gewoon voet bij stuk. Ik ga niet van mening wijzigen omdat iemand anders vindt dat hij/zij beter is dan mij. Elitaire kuthouding
als mensen gezond zijn is dat sowieso beter voor de overheid.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Noem eens op welke winstoogmerken de overheid heeft op psychische gezondheid van mensen
Later pas?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik probeer het nu al zo vaak te zeggen, maar je snapt het gewoon niet.
Ik heb het al heel vaak weerlegd, maar je blijft er maar met je eigen mening constant tegenin knallen
Dat schiet voor geen meter op.
Ik ben er nu dan ook klaar mee, ga jij maar lekker van je mening uit, iedereen vrolijk!
Ik later gelukkig, jij honderd uur werken voor een mooie auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |