I'm serious. Ik woon in een rijtjes huis, maar er hangt wel een Herman Brood op de overloop.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Laat maar![]()
![]()
Door types zoals jij ga ik juist dit jaar nog stoppen met het MBO.
Zeg eens niet van die moeilijke woorden, ik begrijp je niet. En Chai is eten dus die kan het mij ook niet vertellen.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jij vindt een user-oeuvre op internet kwantificeerbaar genoeg omdat te kunnen bepalen
Nee, dat is al helemaal een mongol, gaat elke keer overal doorheen, vind zichzelf uitermate grappig en heb ik qua voetbalkennis nog nooit iets zien bijdrage.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:30 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja maar..ja maar![]()
Van der Gijp is wel leuker though
Dingen baseren op opleidingquote:Op maandag 1 februari 2010 17:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee?
Dat baseer ik op je opleiding en de simpele rekensommen die je niet eens uit kan rekenen
Geeft verder niet, maar jij zult gewoonweg geen supergoede baan krijgen.
*piep*quote:Op maandag 1 februari 2010 17:35 schreef Crack_ het volgende:
Ik geef hoogstaande en mozy gelijk, php als je stopt met je opleiding moet je nog achter de kassa
Die zesjes cultuur, daar doel ik op. Totaal je best niet willen doen, overal schijt aan hebben. Totaal geen doelen in het leven willen stellen. Alles wel best vinden. DIE mentaliteit bedoel ik.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
I'm serious. Ik woon in een rijtjes huis, maar er hangt wel een Herman Brood op de overloop.
En types zoals ik laten jou stoppen met het MBO? Is er iets mis met iemand die niet perse iets moet bereiken in zijn leven? Ik wil ook wel graag een goed leven hebben, vrijstaand huis, grote auto. Maar ik stel het niet als doel, de kans dat ik dat haal is toch nihil.
Nee hoor, ik heb Kelly namelijk ook nog nooit gesproken en van hem/haar weet ik ook dat ze kankerdom is.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dingen baseren op opleiding![]()
Wel petje af dat je dat zo vanuit je luie stoel zonder ook maar 1 minuut met mij gesproken te hebben dat kan vaststellen. Je bent de eerste namelijk die zoiets kan
Ik heb een pesthekel aan de zesjes cultuur, en ik doe zeker mijn best voor school. Ik heb inderdaad schijt aan alles, en ik heb zeker wel doelen in mijn leven, maar die zijn niet materialistisch. Dat zou jij ook eens moeten doen, minder materialistisch denken.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die zesjes cultuur, daar doel ik op. Totaal je best niet willen doen, overal schijt aan hebben. Totaal geen doelen in het leven willen stellen. Alles wel best vinden. DIE mentaliteit bedoel ik.
Gast, daar doelt hij helemaal niet op.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die zesjes cultuur, daar doel ik op. Totaal je best niet willen doen, overal schijt aan hebben. Totaal geen doelen in het leven willen stellen. Alles wel best vinden. DIE mentaliteit bedoel ik.
[jip&janneke-taal]quote:Op maandag 1 februari 2010 17:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zeg eens niet van die moeilijke woorden, ik begrijp je niet. En Chai is eten dus die kan het mij ook niet vertellen.
Ik had zo'n wijf in mn klas vorig jaar, haar moeder heette miep en die zat achter de kassa. Had ze in der msn naam staan, DAT KIND HE "Miep achter de piep"quote:
Dat kind is de menselijke vorm van de ziekte AIDS.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had zo'n wijf in mn klas vorig jaar, haar moeder heette miep en die zat achter de kassa. Had ze in der msn naam staan, DAT KIND HE "Miep achter de piep"
Mariska was het Mozy.. Mariska
Nou vertel is? Hoe dom ben ik?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb Kelly namelijk ook nog nooit gesproken en van hem/haar weet ik ook dat ze kankerdom is.
Je hoeft niet per sé een dialoog met iemand te hebben om hun intelligentie te bepalen. Opmerking van iemand kan al genoeg zijn
MWHEHEHE BLIEPMIEPquote:Op maandag 1 februari 2010 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had zo'n wijf in mn klas vorig jaar, haar moeder heette miep en die zat achter de kassa. Had ze in der msn naam staan, DAT KIND HE "Miep achter de piep"
Mariska was het Mozy.. Mariska
Het komt iig niet tot uitte in je bewoordingen. Daarbij heb ik jou vaak zat horen roepen dat jij bijna nooit naar school gaat en dat jij verre weg het meeste al snapt.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb een pesthekel aan de zesjes cultuur, en ik doe zeker mijn best voor school. Ik heb inderdaad schijt aan alles, en ik heb zeker wel doelen in mijn leven, maar die zijn niet materialistisch. Dat zou jij ook eens moeten doen, minder materialistisch denken.
Een psycholoog wil dat, omdat lichaamstaal.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou vertel is? Hoe dom ben ik?
Wel frappant dat psychologen altijd een fysiek gesprek met je aan willen. Gewoon over internet zou veel sneller en goedkoper zijn.
En er trots op zijn, dat kind is fucking domquote:Op maandag 1 februari 2010 17:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
MWHEHEHE BLIEPMIEP~~!!!!~@!@"D
![]()
O_O__OO_O-~!~!~!:D
Oke, het zal vast en zeker mijn intelligentie wel zijn.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gast, daar doelt hij helemaal niet op.
Hij geeft alleen aan gelukkig te willen zijn, en niet materialistisch te zijn door kankerveel geld te verdienen!
Snap dat eens joh
Ja, ze haat me zo ergquote:Op maandag 1 februari 2010 17:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat kind is de menselijke vorm van de ziekte AIDS._!
Iets snappen, is iets anders dan projecten maken voor school. Hoe slim je ook bent maakt niet uit, aan een project moet je hard werken.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het komt iig niet tot uitte in je bewoordingen. Daarbij heb ik jou vaak zat horen roepen dat jij bijna nooit naar school gaat en dat jij verre weg het meeste al snapt.
Zou webcam ook oplossing kunnen bieden.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een psycholoog wil dat, omdat lichaamstaal.
Ik ga niet zeggen hoe dom je bent, ik zeg enkel dat je niet slim genoeg bent om een topfunctie te krijgenquote:Op maandag 1 februari 2010 17:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou vertel is? Hoe dom ben ik?
Wel frappant dat psychologen altijd een fysiek gesprek met je aan willen. Gewoon over internet zou veel sneller en goedkoper zijn.
Nee.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En er trots op zijn, dat kind is fucking dom
Hey, php ik wil je graag voorstellen aan Mariska als dat kan
Nee, andere instelling in wat jij als toekomstbeeld hebtquote:Op maandag 1 februari 2010 17:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oke, het zal vast en zeker mijn intelligentie wel zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |