Ja man, ik heb zooooo'n hekel aan schoolquote:
Dat wel ja. Maar de kosten en de baten wegen niet tegen elkaar op. Maar ik had het gewoon over overheids psychiatrie. Mozy en Hoogstaande beweren dat de overheid winst proberen te maken over gezondheids zorgquote:Op maandag 1 februari 2010 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
als mensen gezond zijn is dat sowieso beter voor de overheid.
Denk aan ziekteverzuim onder ambtenaren wat teruggedrongen wordt, ziektewetuitkering die dus minder vaak uitbetaald hoeft te worden en zo nog wel wat meer dingen hoor
En ik mis school zoooooooooooo erg hequote:Op maandag 1 februari 2010 18:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja man, ik heb zooooo'n hekel aan school
Uhm jij denkt dat een ziekenhuis geen geld aan de overheid hoeft te betalen enz?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar de kosten en de baten wegen niet tegen elkaar op. Maar ik had het gewoon over overheids psychiatrie. Mozy en Hoogstaande beweren dat de overheid winst proberen te maken over gezondheids zorgIk leg uit dat dat niet zo is en dan ben ik hier de dombo
DENK NOU EENS GOED NA MAN!!!!!!quote:Op maandag 1 februari 2010 18:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar de kosten en de baten wegen niet tegen elkaar op. Maar ik had het gewoon over overheids psychiatrie. Mozy en Hoogstaande beweren dat de overheid winst proberen te maken over gezondheids zorgIk leg uit dat dat niet zo is en dan ben ik hier de dombo
Ruilen?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik mis school zoooooooooooo erg he![]()
Je hebt afgelopen vrijdag het evrhaal over de beschimmelde piemel meegekregen?quote:
Je wilt niet weten hoeveel geld de overheid niet kwijt is aan ziekenhuizen. Een van de grootste kosten posten.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik mis school zoooooooooooo erg he![]()
[..]
Uhm jij denkt dat een ziekenhuis geen geld aan de overheid hoeft te betalen enz?
En medicijnen zijn natuurlijk zo goedkoop omdat er ook helemaal geen belasting over wordt betaald
quote:Op maandag 1 februari 2010 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt afgelopen vrijdag het evrhaal over de beschimmelde piemel meegekregen?
Zo ja en je wil nog ruilen dan graag!!
Leg uit leg uit leg uit.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
DENK NOU EENS GOED NA MAN!!!!!!
Argh, je frustreert me haast!
Ik ga maar eens tv kijken ofzo
Ja dikke kanker met je, net al tien keer gedaan en het komt gewoon niet bij je binnenquote:
Dan veronderstel ik dat ik bij deze de discussie gewonnen heb. Niet dat het mij daarom te doen is.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja dikke kanker met je, net al tien keer gedaan en het komt gewoon niet bij je binnen
Kan je verder niks aan doen, ik neem het je oprecht niet kwalijk, maar ik ben dr wel klaar mee
Ik werk in de thuiszorg, maak op vrijdags schoon bij de meest ranzige persoon van Emmen. Samen met een collega ploeteren we daar elke vrijdagochtend 3 uur lang en is er geen verandering te zien aan het eindquote:
Doe dat maarquote:Op maandag 1 februari 2010 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan veronderstel ik dat ik bij deze de discussie gewonnen heb. Niet dat het mij daarom te doen is.
Lol neequote:Op maandag 1 februari 2010 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werk in de thuiszorg, maak op vrijdags schoon bij de meest ranzige persoon van Emmen. Samen met een collega ploeteren we daar elke vrijdagochtend 3 uur lang en is er geen verandering te zien aan het eind![]()
Afgelopen vrijdag loop ik vol goede moed de wc in om die schoon te maken, daar zit standaard altijd al veel poep aan de pot vastgekoekt, binnen en buitenkant pot.
Nu zat meneer op de wc, vieze strontonderbroek op zn enkels en ik zag een piemel die geen normale piemelkleur had![]()
Dus...
ruilen?
Dat dacht ik alquote:
2quote:Op maandag 1 februari 2010 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat een 2-baansweg of een 4-baansweg?
2x2quote:Op maandag 1 februari 2010 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Hier in het Noorden noemen ze dat een 4-baans weg.quote:
2 baans.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Je noemt wel wat op.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Hier in het Noorden noemen ze dat een 4-baans weg.
Die mensen komen echt niet vaak de provincie uit he
Vrouw.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Waar haal je die? Hebben ze ook muizen?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik houd van cadeautjes kopen
Alleen mannen zijn altijd moeilijk
Ik houd ook van schleich beesten![]()
Gelukkig de kindjes ook, ik heb deze gehaald:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Noemen ze de Autobahnen in Duitsland dan 12baanswegen?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Hier in het Noorden noemen ze dat een 4-baans weg.
Die mensen komen echt niet vaak de provincie uit he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |