liever een bagger TT dan een bagger topicquote:Op maandag 1 februari 2010 15:50 schreef Roflpantoffel het volgende:
Waarom moet er altijd 'Waar we' in de titel staan.
zodra die rond de 20 euro kost ga ik m halen.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:56 schreef Armageddon het volgende:
Ben met The Saboteur bezig op het moment. Wel een geinig spel.
Dat spijt me BadBoyquote:Op maandag 1 februari 2010 17:56 schreef badboynova het volgende:
Sorry AQ maar vind de TT niks.
baas boven baasquote:
Truequote:
Yes Boss!quote:Op maandag 1 februari 2010 20:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kappen met slowchat, daar is een ander topic voor. Dank.
Speel dan ook maar Kotor als je hem kunt vinden want die is nog stuk vetterquote:
Idd best leuk spelquote:Op maandag 1 februari 2010 22:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Eat Lead is best grappig trouwensZitten echt leuke stukken in
En leuke uitspraken.
het is je vergeven.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat spijt me BadBoy
ODST wel tof?
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Broertje? Als in 12?
En ja AQ die ken ik! Heb hem nog wel ergens liggen voor de xbox 1!
Heb tot nu toe alleen "Sting Sniperscope" gehadquote:Op maandag 1 februari 2010 22:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Speel dan ook maar Kotor als je hem kunt vinden want die is nog stuk vetter
[..]
Idd best leuk spelAlleen die eindbazen zijn steeds zo kut
![]()
jij bent niet wijsquote:
Weet niet of er een interessante bundel voor je tussenzit en of het dusdanig voordeliger is maar Wehkamp geeft 10% korting op alle hard- en software.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:03 schreef Slayage het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)007645894/index.html
kan het cheaper dan deze prijs, elite, extra controller en mass effect voor 301,94 inc verzending?
heb toch deze bundel genomen, mass effect lijkt me wel watquote:Op maandag 1 februari 2010 23:03 schreef Slayage het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)007645894/index.html
kan het cheaper dan deze prijs, elite, extra controller en mass effect voor 301,94 inc verzending?
Oetlulquote:Op maandag 1 februari 2010 22:32 schreef badboynova het volgende:
[..]
Broertje: mag ik halo 3 van je lenen.
Ik: dat is goed pak hem maar uit de kast.
Broertje: ik heb hem, tot volgende week.
Ik: leuk ik ga odst spelen....................... waarom kan ik alleen halo 3 vinden.
Heeft de oetlul odst mee genomen, dus moet ik als troost Brothers in arms gaan spelen
Mooi!quote:Op maandag 1 februari 2010 22:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
En ja AQ die ken ik! Heb hem nog wel ergens liggen voor de xbox 1!
Neequote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:44 schreef Rossdale het volgende:
Zoiets als Star Wars: The Old Republic bedoel je dus?
Het lijkt mij ook een hele goeie te worden Rossdale. Want het is toch ook meer verhaalgedreven dan de andere mmo's ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:48 schreef Rossdale het volgende:
Je kunt een MMO ook alleen spelen, je ziet alleen wat andere spelers door je beeld heen stuiteren af en toe.
Ik heb SWTOR even gespeeld en het gaat gewoon echt een ontzettend goede game worden
Hij lijkt me tof ja ook die trailer was zo bruutquote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:54 schreef Rossdale het volgende:
Ja is heel verhaalgedreven en wel heel leuk gedaan ook. Al je acties hebben een gevolg op de rest van het verhaal. Dat is niet zo nieuw, maar wel in een MMO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Oja klopt ook iddquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
En er is toch een final fantasy online voor de xbox?
Nicequote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:38 schreef Elegy het volgende:
[ afbeelding ]
Tof! Een beetje zoals The Matrix Animated en Batman Gotham Knight waarin meerdere oogpunten worden gebruikt in korte verhalen.
en wat heb je nu? Een leven?quote:
Nieuwe telefoonquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en wat heb je nu? Een leven?
Nee ff zonder gekheid! Welk spel?
Het enige wat mijn postbode brengt zijn rekeningenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nieuwe telefoonen maar liefst 3 Xbox360 games!
Mass Effect 2
AC 2
Watchmen part 1 & 2 op Disc
Het juichen dus wel waard![]()
Ik heb met die van mij afgesproken dat hij die weggooid!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het enige wat mijn postbode brengt zijn rekeningen
Je wachtwoord weer gevonden zie ikquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:01 schreef MMaRsu het volgende:
Aquila ik kan echt niet geloven dat je Oz seizoen 1 geruild hebt tegen Watchmen part 1 & 2 op Disc , wat een kutgame is dat -_-
Geduld is een woord dat ik niet kenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:10 schreef MMaRsu het volgende:
Tsja ik had hem wel willen kopen als je geduld had gehad :p
BRONquote:Microsoft brengt in Japan een 250GB-harddisk voor de Xbox 360 op de markt. De grotere hdd is in Europa alleen verkrijgbaar als onderdeel van een bundel met game en console. Microsoft is niet van plan om de schijf hier los te verkopen.
Xbox 360 250GB hdDe Xbox 360-harddisk van 250GB, die Microsoft in Japan uitbrengt, zal voor 15.540 yen oftewel ongeveer 120 euro over de toonbank gaan. Japan is het eerste land waar Microsoft deze extra grote harde schijf los op de markt brengt. In de rest van de wereld is de schijf vooralsnog alleen te koop als onderdeel van een bundel met game en console. Zo is in de Benelux een bundel te koop met de 250GB-schijf, Call of Duty: Modern Warfare 2, een Xbox 360 Elite en twee draadloze controllers. De bundel heeft een adviesprijs van 330 euro. De Elite wordt normaal gesproken geleverd met een harde schijf van 120GB en dat is ook de grootste schijf die los te koop is.
Dat blijft ook zo: de 250GB-schijf zal in de Benelux niet apart worden uitgebracht, zo laat Microsoft Nederland aan Tweakers.net weten. De 250GB-hdd wordt in Japan wel los verkocht omdat daar geen bundel met die schijf op de markt is. Larry Hryb, die als 'Major Nelson' namens Microsoft een blog over de Xbox 360 bijhoudt, liet in september 2009 nog weten dat de grote harde schijf alleen als onderdeel van een bundel zou worden aangeboden. Microsoft Nederland besloot te zelfder tijd overigens om een bundel van de Xbox 360 Elite, de harde schijf van 250GB en Forza Motorsport 3 hier niet op de markt te brengen.
Bij Gamehubs.com kost het nu 35.99. Bedoelde je die?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:45 schreef kutkabouter het volgende:
wat was ook alweer de 35 euro per jaar xbox live site?
http://www.xbox360gold.nl/bestelxboxlive.phpquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:45 schreef kutkabouter het volgende:
Mijn postbode bezorgt mijn rekeningen maar gooit mijn bestellingen wegquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb met die van mij afgesproken dat hij die weggooid!
Slim he![]()
Deze is goedkoper :quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:45 schreef kutkabouter het volgende:
My name is samballiquote:
....quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
My name is samballi
http://www.youtube.com/user/KILLMAN2960#p/a/u/0/irl-pOKWC2Y
Laatste Xbox nieuws
Hij is toch best informatief![]()
Ja want Emar is net Oelemans want hij komt nu zelfs met een culinair programmaquote:
Is irritant idd en het wordt steeds meerquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:46 schreef jimjim1983 het volgende:
komen ze weer met van die kut exclusieve dingen
Eind april komt ie toch?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja want Emar is net Oelemans want hij komt nu zelfs met een culinair programma![]()
Maar als jij een betere weet Rossdale hoor ik het graag
[..]
Is irritant idd en het wordt steeds meer![]()
Siquote:
Volgens mij niet, heb al 2 jaar Windows Mobile en heb niets kunnen vinden.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:50 schreef AQuila360 het volgende:
Is er trouwens iets mogelijk tussen de 360 en een windows mobile telefoon ding?
Mja zoiets had ik al verwacht! Ik zou wel die xbla games willen kunnen spelen op je telefoon nadat je ze gekocht hebt ofzo.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:12 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Volgens mij niet, heb al 2 jaar Windows Mobile en heb niets kunnen vinden.
Wel apps waar je Gamertags in kunt raadplegen enzo, maar die moet je nog downen en zullen wel niet echt spectaculair zijn.
Gewoon Microsoft bellen (of via de site opgeven), UPS bellen als je van Microsoft een mailtje met je ophaalfactuur hebt gekregen en ongeveer een weekje na het ophalen heb je weer een werkende Xbox 360quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:21 schreef Frutsel het volgende:
Godverdomme zeg... Ik heb mijn Xbox 360 elite misschien net een jaar en het ding lijkt nu al stuk.
Gister tijdens Fifa 10 ineens een stilstaand beeld... deed niets meer... console herstarten en sindsdien drie rode lampies... gvd...
Ik speel d'r echt veels te weinig op... hooguit eens in de week ofzo... en nu al kaduuk![]()
Hij is verder wel origineel en dus valt hij onder de garantie, maar dat zal wel een complex gegeven zijn? Geen idee hoe dat gaat? Komen ze hem halen of moet ik hem versturen? Zal me d'r vanavond eens verder in verdiepen.
Maar ja, deze maand (januari dan) gaat echt alles kapotKan er ook nog wel bij
Kan iemand hem een klap voor zn hoofd geven?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
My name is samballi
http://www.youtube.com/user/KILLMAN2960#p/a/u/0/irl-pOKWC2Y
Laatste Xbox nieuws
Hij is toch best informatief![]()
En een nekschot.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan iemand hem een klap voor zn hoofd geven?
UPS komt hem halen dus? Moet daar verder nog iets bij? Aankoopbon?quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:28 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Gewoon Microsoft bellen (of via de site opgeven), UPS bellen als je van Microsoft een mailtje met je ophaalfactuur hebt gekregen en ongeveer een weekje na het ophalen heb je weer een werkende Xbox 360
Xboxen gaan kapot bij het levenquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
UPS komt hem halen dus? Moet daar verder nog iets bij? Aankoopbon?
Ik dacht dat die Ring of Death louter bij de oudere (witte) xboxen zoveel voorkwam![]()
Bizar dat het zo snel stuk kan
Vermoedelijk omdat hij te weinug gebruikt wordtquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Xboxen gaan kapot bij het leven
Nee gewoon altijdquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vermoedelijk omdat hij te weinug gebruikt wordt
1 van de weinige zekerheden van het leven: De zon komt morgen weer op, vrouwen zullen nooit door mannen begrepen kunnen worden en de Xbox 360 consoles gaan een keer kapotquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee gewoon altijd![]()
Ik ben ook al aan mijn 3de en dat is hier geen uitzondering en sommige zijn aan hun 4de of 5de bezig
Dat valt in mijn geval wel mee hoor, soms gaat me xbox een paar dagen niet aan omdat ik andere dingen moet doen of gewoon geen zin heb.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Ja maar jullie gebruiken hem uren per dag![]()
leuk om te lezen al deze dingen, nu ik kweet niet hoeveel maanden nadat ie uit is gekomen ik eindelijk een 360 heb gehaald, de postbode heeft em zojuist geleverdquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mwoah, hij is al een keer gerepareerd. Nu kan je toch lekker goedkoop een Elite halen? Of zijn er ergens anders goede aanbiedingen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:49 schreef Rossdale het volgende:
Videokaart kapoet. Support bellen en opsturen naar Duitsland
Het valt opzich ook wel weer mee want met deze doe ik toch al wel weer zo'n 1,5 jaarquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
leuk om te lezen al deze dingen, nu ik kweet niet hoeveel maanden nadat ie uit is gekomen ik eindelijk een 360 heb gehaald, de postbode heeft em zojuist geleverden dat ze dus nog steeds de kwaliteit van dat ding niet hebben verbeterd
![]()
ik weet van me eerste xbox dat de service wel goed geregeld is, daar was ie ook 2/3 keer weg geweest![]()
misschien heb ik geluk en zal ik geen problemen ondervindenwellicht wishfull thinking maarja ga me tot dat dat ding naar de klote gaat eens verdiepen in mass effect
http://www.eurogamer.net/articles/ms-cheapens-european-120gb-hddquote:MS cuts price of 120GB 360 drive
Microsoft appears to have no plans to release a 250GB standalone hard drive for the Xbox 360 in Europe.
Instead, the platform holder has reduced the price of the 120GB hard drive from Ģ99.99 to Ģ79.99 - "while supplies last".
Enig idee hoe lang het duurt voor je zon mailtje krijgt van Microsoft nadat je je reparatieklacht hebt doorgegeven?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:41 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat valt in mijn geval wel mee hoor, soms gaat me xbox een paar dagen niet aan omdat ik andere dingen moet doen of gewoon geen zin heb.
dacht 24 uur..quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Enig idee hoe lang het duurt voor je zon mailtje krijgt van Microsoft nadat je je reparatieklacht hebt doorgegeven?
Edquote:
Hoeveel van de afgelopen 105 posts waren echt nuttig en ontopic?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
People. post nou gewoon een leuk bericht i.p.v."teeveepee" of "hoi". Dat houdt het topic goed leesbaar en wekt geen irritatie op omdat je eerst langs veel "tvp posts" moet scrollen.
Thanks.
Je snapt wel wat ik bedoel. Verder discussie eventueel in het FB topic.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:28 schreef e97073 het volgende:
[..]
Hoeveel van de afgelopen 105 posts waren echt nuttig en ontopic?
Sorryquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
People. post nou gewoon een leuk bericht i.p.v."teeveepee" of "hoi". Dat houdt het topic goed leesbaar en wekt geen irritatie op omdat je eerst langs veel "tvp posts" moet scrollen.
Thanks.
Niemand Morp want het is nogal een slecht spel gewordenquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel. Verder discussie eventueel in het FB topic.
[ afbeelding ]
Mooie cover wel ken alleen het spel nietIemand die dit gaat aanschaffen?
Wat voor jou dusquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niemand Morp want het is nogal een slecht spel geworden
Square Enix zelfsquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat voor jou dusZeker een spel van Aziatische komaf gok ik?
Elitequote:Op woensdag 3 februari 2010 21:03 schreef -Dries- het volgende:
Oke Fok.
Zal ik een 360 Elite pack kopen? (2 games en 120 GB HDD) (Ī229)
Of een arcade pack (+ 1game)(Ī189)
De grafische chip in mijn xbox is vanmiddag gestorven.
Arcadequote:Op woensdag 3 februari 2010 21:03 schreef -Dries- het volgende:
Oke Fok.
Gewoon je oude laten fixen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:03 schreef -Dries- het volgende:
Oke Fok.
De Elite kun je slechts voor een meerprijs van 40 euro halen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:03 schreef -Dries- het volgende:
Oke Fok.
morgen eerst de demo maar even afwachtenquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:31 schreef MMaRsu het volgende:
Wie hier gaat Aliens vs Predator 3 halen?
ga nu maar ME2 kopen jij , er zit zelfs een sterren stelsel in dat Aquila heet , en een shop .quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Square Enix zelfs![]()
Maar die kunnen alleen rpg's maken![]()
En nee niets voor mij !!
Eindelijk erkenning van Biowarequote:Op donderdag 4 februari 2010 02:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ga nu maar ME2 kopen jij , er zit zelfs een sterren stelsel in dat Aquila heet , en een shop .
Dan ga je dit echt tof vinden!quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:03 schreef Retarded het volgende:
ben toch wel benieuwd naar ME2 ... heb deel 1 nooit gespeeld omdat ik niet echt van het genre hou. Wel vond ik KOTOR1 een van de beste games ooit gemaakt, maar dat had merendeel te maken met de Star Wars sfeer.
quote:Bethblog
Keep your eyes peeled for new stuff on #FalloutNewVegas tomorrow!
quote:
quote:What Was Revealed
- Trailer: http://www.gamespot.com/x(...)e/video/6249444?hd=1
- Interview: http://www.gamespot.com/xbox360/action/projectneedlemouse/news.html?sid=6249445&tag=topslot;title;1&mode=previews
- Sonic the Hedgehog 4: Episode 1
- Released this summer on XBLA, PSN, and WiiWare
- Picks up right after Sonic 3 & Knuckles as far as story goes (so falls in Sonic 2 / Sonic 3 / Sonic & Knuckles storyline)
- spin dash, power sneakers, and homing attack are in
- Wii version uses motion control, PS3 version uses Sixaxis
- Wii version runs at 480p, PS3 and 360 version run at 1080p
Probeer deel 1 maar eens, die ga je ook tof vinden!quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:03 schreef Retarded het volgende:
ben toch wel benieuwd naar ME2 ... heb deel 1 nooit gespeeld omdat ik niet echt van het genre hou. Wel vond ik KOTOR1 een van de beste games ooit gemaakt, maar dat had merendeel te maken met de Star Wars sfeer.
quote:Ubisoft’s confirmed to VG247 that Splinter Cell: Conviction will release in the UK on April 16.
It comes as earlier this morning, the US date was – quite literally – set in stone for April 13.
A PR from Ubi confirmed the news.
“The UK date is the 16th,” said the rep.
The European and Australian release date is April 15, according to a tweet just made by the firm.
Late last month, it delayed the title from February to the now-revised April release dates to “add more polish.”
ook ik ben toentertijd weggeblazen door de meeslepende verhaal van KOTOR, ik hoop met ME2 hetzelfde gevoel te krijgen als toen, wil komend weekend er lekker mee beginnen!quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:03 schreef Retarded het volgende:
ME1 weer oppakken en alleen de main quests volgen , en dan door met ME2 , ME2 is zoveel aangrijpender als deel 1 . en ook op elk technisch vlak verbeterd ,quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:58 schreef Devz het volgende:
Ik heb ME1 een uurtje of 2 gespeeld maar heb 'm daarna weggelegd omdat ik er niet echt in kon komen en eigenlijk nooit meer opgepakt. Twijfel nu om het nog een keer te proberen, omdat de game me in eerste instantie erg tof leek en iedereen er zo enthousiast over is....
quote:
natuurlijk nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:11 schreef jimjim1983 het volgende:
vet. hoop wel dat niet alles zich in 1 stad afspeelt, dat ronddolen in fallout 3 was juist tof.
Als je 'm in april nog niet verkocht heb hou ik me aanbevolenquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Tevens een schaamteloze spam:
[TK][360]Assassin's Creed 2 sealed
quote:Ubisoft plant Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 - Complete Edition
05.02.10 - Ubisoft plant die Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 - Complete Edition in Deutschland zu veröffentichen. Das geht aus einer Prüfung der Altersfreigabe durch die USK hervor.
Eine offizielle Ankündigung steht noch aus; die Complete Edition scheint aber wohl alle herunterladbaren Inhalte wie das "Fan Pack" mit neuen Karten sowie alle Patches zu enthalten.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat ze liever een nieuwe Rainbow Six maken
Kansloos kut spelquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Just Cause 2: Exclusive Freedom Trailer
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Just Cause 2: Exclusive Freedom Trailer
[ afbeelding ]
Die had best een fijn vechtsysteempje nogquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:06 schreef DJ_ het volgende:
naruto ultimate ninja storm ( de ps3 exclusive ) krijgt een vervolg en komt ook naar de 360
http://www.gametrailers.com/video/uk-debut-naruto-shippuden/61615
welke game is dit?quote:
Staat zeg maar in beeld.quote:
Yep. Echter:quote:
Die exclusive is nu dus Agent.quote:It became obvious that year that McNamara had little clue what he was doing and was just following his arbitrary whims...He had no clue how to manage a work environment—creating a horrible standard for quality of life with an ineffective human resources team...SCE's development structure changed that year, and McNamara found himself again under the more keen eye of his old SCEE superiors....The new bosses found that Team Bondi had little to show 2+ years of development, except an unplayable game filled with superfluous content...However, the project had already cost Sony USD 20 million+; a cost high enough that they attempted to spend the few months salvaging LAN.
The game was now titled L.A. Noire—the "e" came from a programmers typo of "noir."
After those few months, Sony dropped the game—a situation that threw the studio into disarray...Strangely, McNamara quickly found hospice in his former rivals—the Houser brothers—and L.A. Noire was picked up by Rockstar in spring 2006...Sony and Take-Two came to agreement that the former wouldn't pursue the costs incurred for development in exchange for a franchise exclusive...
aha!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 07:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Staat zeg maar in beeld.
LA Noire
nee dusquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:08 schreef Slayage het volgende:
ik heb recent een elite gekocht en zojuist van logitech de Z2300 maar het aansluiten lukt maar niet, ik heb de online een beetje rondgelezen, maar nu begrijp ik dus dat ik een adapter nodig heb om het systeem te laten lopen? klopt dit?
quote:Alpha Protocol has been delayed yet again. So this time, instead of getting a spring release, it’s now set for summer.
Originally set for an October 2009 release, it was delaying into spring 2010, and now, summer 2010, according to MTV (via BigDownload).
Speler er hier nog mensen bombermanquote:
Het leek op de Gamescom ook echt helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een fokking gedrocht is dit inmiddels geworden.
quote:EA: Dead Space 2 Will Have Modern Warfare-Level Action
The company says its survival horror sequel is less survival and more action; compares the game's intensity to Modern Warfare and Uncharted.
February 5, 2010 - Last December, Electronic Arts revealed that internal studio Visceral Games was underway with a sequel to the acclaimed survival horror title Dead Space. Then, the publisher said that series hero Isaac Clarke would prove more aggressive and that the sequel would also include a new online mode.
Speaking to IGN, senior vice president and head of Visceral Games, Nick Earl, offered a few more details about the anticipated project -- namely, that action and polish are at the forefront of the sequel. Earl even compared the effort with two non-EA franchises known for their undiluted intensity.
"I can tell you that we're a little more focused on action horror as opposed to survival horror. We just created a really beautiful sequence that we're showing internally -- we haven't showed it externally yet, but we will get it out there soon -- that I think speaks to the high voltage nature of the game," he said. "Some really strong action sequences that I think are on par with the level that we're seeing in the Modern Warfare series and with the level that we're seeing in Uncharted. Just beautiful, visual imagery and very electric action."
He also said that Dead Space 2 will see further polish, "... which is saying a lot since Dead Space was so highly rated."
While he wouldn't yet talk about any more specifics, he did say that the experience would prove "jaw-dropping in terms of scale and scope."
"I feel very confident about where Dead Space is. I can tell you that we're not resting on our laurels. We're going very, very aggressively to take it to the next level," said Earl.
Ik ben hem nu ook aan het spelenquote:
NEENquote:
Gare race? Bedoel je dat stukje dat je dat gouden masker moet winnen? Of bedoel je dat stukje dat je met Da Vinci die berg af boekt?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben hem nu ook aan het spelen![]()
Best vet idd al zat ik net lang op zo'n gare race
Tering, die is wel heel vet. Waarom heb ik die niet gekocht?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:29 schreef Elegy het volgende:
[ afbeelding ]
Van mijn dinnetje gekregen net
Omdat ie waarschijnlijk 30 euri duurder isquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:40 schreef e97073 het volgende:
[..]
Tering, die is wel heel vet. Waarom heb ik die niet gekocht?
Ik had het anders wel overwogenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:50 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Omdat ie waarschijnlijk 30 euri duurder is
Euh..nee.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:50 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Omdat ie waarschijnlijk 30 euri duurder is
Nee gewoon die zijmissies dat je aantal checkpoints in een bepaalde tijd moet halenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:17 schreef e97073 het volgende:
[..]
Gare race? Bedoel je dat stukje dat je dat gouden masker moet winnen? Of bedoel je dat stukje dat je met Da Vinci die berg af boekt?
Dat hoef je niet te doen lieverd.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee gewoon die zijmissies dat je aantal checkpoints in een bepaalde tijd moet halenVaak doet die net niet helemaal wat ik wil
Maar net toch nog gehaald
Weet ik wel maar ik wil alles doenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:50 schreef e97073 het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te doen lieverd.
Tversityquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:24 schreef Asgard het volgende:
Kan iemand me misschien helpen...
Ik heb sinds gister een xbox360 en alles is gelukt, kan online etc.
Alleen ik kan via de xbox de andere pc's in het netwerk niet benaderen, hij ziet ze gewoon niet.
Ik heb de aanwijzingen gevolgd (via WMP11 filesharing ingeschakeld en daar word de xbox ook gewoon gezien en herkend). Heb ook de poorten geopend etc. zoals je dat in de help menu kan vinden, maarja niets helpt.
Hoe hebben jullie dit opgelost?
Ik heb trouwens op beide pc's WinXP Pro SP3 en heb een Alice verbinding met de Copperjet modem en een switch. Vaag...
Ik ga het ff proberen, thanks.quote:
Geen probleem ! Het is wel weer een apart programma, maar goed als het werktquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:34 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ik ga het ff proberen, thanks.
edit:
Held![]()
Hij doet het, thanks!
Zune is afhankelijk van je downloadsnelheid volgens mij... Dat begint heel karig met 3 pixels en wordt uiteindelijk wel Full HD volgens mij.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:58 schreef kepler het volgende:
Gelijk een vraagje, kan ik ergens een HD-trailer downloaden op Xbox Live, maar dan niet van een gameBijvoorbeeld van een film, of een muziek-video? Ik heb gezocht, maar niks kunnen vinden
(Die Zune-films doen aan streamen, en dat is volgens mij nooit echt 100%, en dat zag er ook niet zo uit)
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:50 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Omdat ie waarschijnlijk 30 10 euri duurder is
Wel vaag dat deze prog het meteen doet, zonder ook maar iets extra's te lezen o.i.d. en het met WMP11 na heel erg veel geklooi en gelezen te hebben het nog steeds niet is gelukt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geen probleem ! Het is wel weer een apart programma, maar goed als het werkt
haha als je de forums ziet van tversity, dan zijn er zat mensen bij wie het niet in 1 x luktquote:Op zondag 7 februari 2010 01:59 schreef Asgard het volgende:
[..]
Wel vaag dat deze prog het meteen doet, zonder ook maar iets extra's te lezen o.i.d. en het met WMP11 na heel erg veel geklooi en gelezen te hebben het nog steeds niet is gelukt.
Dat streamen werkt niet met de normale Windows XP versies, alleen met de Media Center Edition. Bij Vista en Windows 7 zit Media Center standaard in.quote:Op zondag 7 februari 2010 01:59 schreef Asgard het volgende:
[..]
Wel vaag dat deze prog het meteen doet, zonder ook maar iets extra's te lezen o.i.d. en het met WMP11 na heel erg veel geklooi en gelezen te hebben het nog steeds niet is gelukt.
Leuk man.quote:Op zondag 7 februari 2010 10:38 schreef GSP het volgende:
OMFG, ik heb Dantes inferno klaar liggen om gespeeld te worden. Maar ik moet eerst mijn huiswerk afmaken. (ik ken mezelfs, is het ineens donker en moet ik alles nog doen_
Die Zune films worden na een aantal seconden wel HD iddquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:58 schreef kepler het volgende:
Gelijk een vraagje, kan ik ergens een HD-trailer downloaden op Xbox Live, maar dan niet van een gameBijvoorbeeld van een film, of een muziek-video? Ik heb gezocht, maar niks kunnen vinden
(Die Zune-films doen aan streamen, en dat is volgens mij nooit echt 100%, en dat zag er ook niet zo uit)
quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:58 schreef Skonk het volgende:
Weet iemand of/wanneer Avatar via Xbox Live te kijken is?
Hoe lang kan dit eigenlijk duren? Zit nu al sinds woensdag te wachten op een mail van hun?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:33 schreef Frutsel het volgende:
nog altjd geen mail van microsoft om mijn xbox ter reparatie te sturen
Netjes iddquote:Op zondag 7 februari 2010 11:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.nu.nl/games/21(...)t-flink-in-2009.html
toch niet heel slecht
als je die niet binnen 24 uur hebt, opnieuw bellenquote:Op zondag 7 februari 2010 13:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoe lang kan dit eigenlijk duren? Zit nu al sinds woensdag te wachten op een mail van hun?
Kan ik nog ergens anders aankloppen?
Xbox memory kit kopen of zo'n data kabel bestellen bij Microsoftquote:Op zondag 7 februari 2010 16:46 schreef -Dries- het volgende:
Jongens, hoe transfer ik al mijn oude saves van mijn oude HDD naar mijn nieuwe Elite HDD? Mijn USB stickie wil hij niet herkennen..
Misschien nog de 1e DLC van ME 1 doen?quote:Op zondag 7 februari 2010 16:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zo, ME1 uit en nu kan ik beginnen aan deeltje 2
zat al dlc bij toen ik ME1 kocht!quote:Op zondag 7 februari 2010 17:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Misschien nog de 1e DLC van ME 1 doen?
Bring down the sky?quote:Op zondag 7 februari 2010 17:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
zat al dlc bij toen ik ME1 kocht!
natuurlijkquote:Op zondag 7 februari 2010 09:46 schreef e97073 het volgende:
[..]
Moet jij hem ook nog een keer corrigeren?
nja is een missie extraquote:Op zondag 7 februari 2010 17:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bring down the sky?
Hoe was die? Ik wil eigenlijk ook nog even ME 1 spelen (Gewoon main story) en dan die dlc en daarna pas een keer deel 2
quote:Op maandag 8 februari 2010 02:54 schreef lkb9000 het volgende:
Fallout 3
Vegas is echt de perfecte setting voor fallout, ik kan niet wachten
quote:
Kijk wie we daar hebben.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:07 schreef MMaRsu het volgende:
Vandaag gekocht. Bioshock 2 dus.. Rapture edition.. Vanavond spelen
Vandaag ook maar braaf gekochtquote:Op maandag 8 februari 2010 16:07 schreef MMaRsu het volgende:
Vandaag gekocht. Bioshock 2 dus.. Rapture edition.. Vanavond spelen
Grote jongen!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:58 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Vandaag ook maar braaf gekocht![]()
Hij was al terugquote:
http://www.eurogamer.net/articles/bioshock-2-review?page=3quote:Moreover, BioShock 2 arguably does escape the shadow of that moment in Andrew Ryan's office two and a half years ago. Your passage through Rapture may not be a matter of free will - a challenge someone surely ought to take up with this series - but BioShock 2 argues even within the strictures of fate that mercy and compassion or bitterness and revenge ring loud enough to echo through the lives of those who follow. The result is a less openly provocative game than its predecessor, and one that will capture less attention, but while it may be damned for subtlety it is every bit as deceptive, and perhaps that's the greater of the series' illusions regardless of what else a BioShock sequel might have become.
Check die baasquote:
quote:"Here is the part of the review in which we normally compare a game to three of its closest clones or competitors. With a series as unique as BioShock, however, that seems kind of silly. And with a sequel like BioShock 2, we realize only one comparison really matters. So, is it better than…
BioShock? We never, ever imagined we’d be writing this, but… yes. In some fairly significant ways, including combat diversity, enemy variety, character depth and emotional attachment to the story, BioShock 2 is superior to BioShock 1. Plus, fans’ biggest criticisms of the original – the pipe hacking and the sagging third act – have been addressed and fixed for this sequel.
But in many ways, the first BioShock can never be surpassed. Everything – the world, the philosophies, the surreal oddity – was new then, and unlike anything we’d experienced before. BioShock 2 can only hope to match that genius. Fortunately for us, it succeeds."
fighting gamesquote:
quote:
Welke?quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:50 schreef MMaRsu het volgende:
Wtf is er mis met Gamesradar?
Volgens mij heb jij gewoon zoiets van Bioshock 2, onnodig sequel ,slotje.
Nouja, leuk voor je, maar er zijn ook mensen die hij erg goed bevalt ( als je naar de reviewscores tot nu toe kijkt ).
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:37 schreef RickoKun het volgende:
Bioshockovergewaardeerde meuk
system shock![]()
This man speaks the truth.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:37 schreef RickoKun het volgende:
system shock![]()
Baasje. Hij's nog jong.quote:
kippenvel jongequote:Op maandag 8 februari 2010 21:37 schreef RickoKun het volgende:
system shock![]()
komt vast wel een update voor uitquote:Op maandag 8 februari 2010 22:43 schreef Nuchterheid het volgende:
Wtf is er met die textures aan de hand in Bioshock 2?Heel erg low-res en erg traag met laden. Deel 1 had daar niet/weinig last van
quote:In EA earnings: Dead Space 2 will be out in Jan-March 2011, along with new Dragon Age(!), Epic Games shooter, and new Need for Speed
quote:Op maandag 8 februari 2010 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe Necromorph uit Dead Space 2:
[ afbeelding ]
Release in Q1 2011
[..]
Ieuw wat heeft die gegeten?quote:Op maandag 8 februari 2010 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe Necromorph uit Dead Space 2:
[ afbeelding ]
Release in Q1 2011
[..]
No. No, he doesn't. He gives his opinion. When opinions become truth, Hell freezes over.quote:
Ik vind 2 ook veel mooier en leuker dan 1, ik bleef maar spelen en spelenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:44 schreef AQuila360 het volgende:
Schitterend spel dat AC 2![]()
Die steden zijn zo mooi
Mooie manier om de HD gamers Extraction te laten zien. Maar ik vraag me af in hoeverre een railshooter werkt met een gewone controller...quote:EA may be revamping Wii game Dead Space: Extraction for PlayStation Network and Xbox Live Arcade.
It will remain on-rails and become an "interactive horror experience" in "full HD", according to a survey fished out of the internet by Kotaku. A tentative price of $15 (Ģ9.60) was mentioned.
The survey added that EA was also planning a Dead Space strategy game for PSN and XBLA called Planet Cracker. Here players will mine resources from planets and protect their spoils from space pirates. Planet Cracker will offer "in-game rewards" for Dead Space 2, similar to Lionhead's downloadable Pub Games for Fable II.
Both games - Dead Space: Extraction and Planet Cracker - were listed as bonuses for people that pre-order the sequel or presumably splash out on flashy special editions.
Dead Space: Extraction was released in September last year and fetched 8/10 on Eurogamer. Dead Space 1 was released a year earlier in 2008 and picked up 7/10, but won over a sizable crowd.
And Dead Space 2 will be released early next year, bringing multiplayer, dialogue and a whole range of additions and improvements to the spooky world of Isaac Clarke.
Niet! Ben ik bangquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mooie manier om de HD gamers Extraction te laten zien. Maar ik vraag me af in hoeverre een railshooter werkt met een gewone controller...
Goed om te zien dat RE5:AE de moeite waard is! Deze week kwam toch de eerste DLC voor de 360?quote:Resident Evil 5 Alternative Edition (PS3, Capcom): 10 / 9 / 9 / 9 - (37/40)
Heavy Reain (PS3, Sony): 10 / 9 / 8 / 10 - (37/40)
Dante's Inferno: Shinkyoku Jigoku-Hen (PS3/Xbox 360, EA): 8 / 8 / 8 / 8 - (32/40)
MAG (PS3, Sony): 8 / 8 / 8 / 8 - (32/40)
Eat Lead: Matt Hazard no Gyakushuu (PS3/Xbox 360, D3): 8 / 6 / 6 / 6 - (26/40)
Last Escort: Club Katze (PS2, D3): 7 / 5 / 5 / 5 - (22/40)
Last Escort: Club Katze (PSP, D3): 7 / 6 / 6 / 7 - (26/40)
Densetsu no Yuusha no Densetsu: Legendary Saga (PSP, Kadokawa Shoten): 6 / 7 / 6 / 7 - (26/40)
Hyakumanton no Bara Bara (PSP, Acquire): 8 / 7 / 9 / 7 - (31/40)
Classic Dungeon: Fuyoku no Masoujin (PSP, Classic Dungeon): 7 / 7 / 7 / 7 - (28/40)
San Goku Shi DS 3 (NDS, Koei): 8 / 7 / 7 / 8 - (30/40)
Nodame Cantabile: Tanoshii Ongaku no Jikan Desu (NDS, Bandai Namco): 8 / 7 / 7 / 8 - (30/40)
Nodame Cantabile: Tanoshii Ongaku no Jikan Desu (NDS, Bandai Namco): 8 / 7 / 7 / 8 - (30/40)quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Famitsu scores:
[..]
Goed om te zien dat RE5:AE de moeite waard is! Deze week kwam toch de eerste DLC voor de 360?
quote:Ghost Recon: Future Soldier breaks cover
Tuesday 9-Feb-2010 10:00 AM New Clancy entry out this year with public beta
Ubisoft has just announced Ghost Recon: Future Soldier, the new game in the Tom Clancy shooter series.
The new entry will be released this Christmas, says the publisher, along with a multiplayer public beta due to kick off in the summer for owners of Splinter Cell: Conviction.
Apparently Future Soldier will feature, "cutting-edge technology, prototype high-tech weaponry, and state-of-the-art single-player and multiplayer modes."
CVG first revealed news of the new Ghost Recon last year, before Ubisoft mentioned the game in a financial release!
quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:58 schreef Skonk het volgende:
Weet iemand of/wanneer Avatar via Xbox Live te kijken is?
told ya so , voortaan gewoon naar mij luisterenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:44 schreef AQuila360 het volgende:
Schitterend spel dat AC 2![]()
Die steden zijn zo mooi
Op zich niet echt, maar ik vind het wel tof!quote:
Ben wel benieuwd naar Alan Wakem. Hoogtijd voor nieuwe beelden en een releasedate.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op zich niet echt, maar ik vind het wel tof!
Nog niet, komt wel, waneer weet ik niet.quote:
Neen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:52 schreef AQuila360 het volgende:
Cliffy B ging toch een ''face melting megaton'' bekend maken op X10
De grote megaton dat er een Gears of War 3 komt?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:52 schreef AQuila360 het volgende:
Cliffy B ging toch een ''face melting megaton'' bekend maken op X10
Geloof wat andersquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De grote megaton dat er een Gears of War 3 komt?
Shadow Complex 2 dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Geloof wat anders![]()
Alhoewel Gears 3 ook wel weer tof is
Vetquote:
i am alive ofzo?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:15 schreef Rossdale het volgende:
Oh die game die al half is aangekondigd van een studio die door Epic opgekocht is denk ik. God hoe heet dat kreng ook al weer
Die is van Ubi toch?quote:
De studio achter Painkiller bedoel je?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:15 schreef Rossdale het volgende:
Oh die game die al half is aangekondigd van een studio die door Epic opgekocht is denk ik. God hoe heet dat kreng ook al weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |