liever een bagger TT dan een bagger topicquote:Op maandag 1 februari 2010 15:50 schreef Roflpantoffel het volgende:
Waarom moet er altijd 'Waar we' in de titel staan.
zodra die rond de 20 euro kost ga ik m halen.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:56 schreef Armageddon het volgende:
Ben met The Saboteur bezig op het moment. Wel een geinig spel.
Dat spijt me BadBoyquote:Op maandag 1 februari 2010 17:56 schreef badboynova het volgende:
Sorry AQ maar vind de TT niks.
baas boven baasquote:
Truequote:
Yes Boss!quote:Op maandag 1 februari 2010 20:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kappen met slowchat, daar is een ander topic voor. Dank.
Speel dan ook maar Kotor als je hem kunt vinden want die is nog stuk vetterquote:
Idd best leuk spelquote:Op maandag 1 februari 2010 22:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Eat Lead is best grappig trouwensZitten echt leuke stukken in
En leuke uitspraken.
het is je vergeven.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat spijt me BadBoy
ODST wel tof?
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Broertje? Als in 12?
En ja AQ die ken ik! Heb hem nog wel ergens liggen voor de xbox 1!
Heb tot nu toe alleen "Sting Sniperscope" gehadquote:Op maandag 1 februari 2010 22:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Speel dan ook maar Kotor als je hem kunt vinden want die is nog stuk vetter
[..]
Idd best leuk spelAlleen die eindbazen zijn steeds zo kut
![]()
jij bent niet wijsquote:
Weet niet of er een interessante bundel voor je tussenzit en of het dusdanig voordeliger is maar Wehkamp geeft 10% korting op alle hard- en software.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:03 schreef Slayage het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)007645894/index.html
kan het cheaper dan deze prijs, elite, extra controller en mass effect voor 301,94 inc verzending?
heb toch deze bundel genomen, mass effect lijkt me wel watquote:Op maandag 1 februari 2010 23:03 schreef Slayage het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)007645894/index.html
kan het cheaper dan deze prijs, elite, extra controller en mass effect voor 301,94 inc verzending?
Oetlulquote:Op maandag 1 februari 2010 22:32 schreef badboynova het volgende:
[..]
Broertje: mag ik halo 3 van je lenen.
Ik: dat is goed pak hem maar uit de kast.
Broertje: ik heb hem, tot volgende week.
Ik: leuk ik ga odst spelen....................... waarom kan ik alleen halo 3 vinden.
Heeft de oetlul odst mee genomen, dus moet ik als troost Brothers in arms gaan spelen
Mooi!quote:Op maandag 1 februari 2010 22:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
En ja AQ die ken ik! Heb hem nog wel ergens liggen voor de xbox 1!
Neequote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:44 schreef Rossdale het volgende:
Zoiets als Star Wars: The Old Republic bedoel je dus?
Het lijkt mij ook een hele goeie te worden Rossdale. Want het is toch ook meer verhaalgedreven dan de andere mmo's ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:48 schreef Rossdale het volgende:
Je kunt een MMO ook alleen spelen, je ziet alleen wat andere spelers door je beeld heen stuiteren af en toe.
Ik heb SWTOR even gespeeld en het gaat gewoon echt een ontzettend goede game worden
Hij lijkt me tof ja ook die trailer was zo bruutquote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:54 schreef Rossdale het volgende:
Ja is heel verhaalgedreven en wel heel leuk gedaan ook. Al je acties hebben een gevolg op de rest van het verhaal. Dat is niet zo nieuw, maar wel in een MMO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Oja klopt ook iddquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
En er is toch een final fantasy online voor de xbox?
Nicequote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:38 schreef Elegy het volgende:
[ afbeelding ]
Tof! Een beetje zoals The Matrix Animated en Batman Gotham Knight waarin meerdere oogpunten worden gebruikt in korte verhalen.
en wat heb je nu? Een leven?quote:
Nieuwe telefoonquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en wat heb je nu? Een leven?
Nee ff zonder gekheid! Welk spel?
Het enige wat mijn postbode brengt zijn rekeningenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nieuwe telefoonen maar liefst 3 Xbox360 games!
Mass Effect 2
AC 2
Watchmen part 1 & 2 op Disc
Het juichen dus wel waard![]()
Ik heb met die van mij afgesproken dat hij die weggooid!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het enige wat mijn postbode brengt zijn rekeningen
Je wachtwoord weer gevonden zie ikquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:01 schreef MMaRsu het volgende:
Aquila ik kan echt niet geloven dat je Oz seizoen 1 geruild hebt tegen Watchmen part 1 & 2 op Disc , wat een kutgame is dat -_-
Geduld is een woord dat ik niet kenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:10 schreef MMaRsu het volgende:
Tsja ik had hem wel willen kopen als je geduld had gehad :p
BRONquote:Microsoft brengt in Japan een 250GB-harddisk voor de Xbox 360 op de markt. De grotere hdd is in Europa alleen verkrijgbaar als onderdeel van een bundel met game en console. Microsoft is niet van plan om de schijf hier los te verkopen.
Xbox 360 250GB hdDe Xbox 360-harddisk van 250GB, die Microsoft in Japan uitbrengt, zal voor 15.540 yen oftewel ongeveer 120 euro over de toonbank gaan. Japan is het eerste land waar Microsoft deze extra grote harde schijf los op de markt brengt. In de rest van de wereld is de schijf vooralsnog alleen te koop als onderdeel van een bundel met game en console. Zo is in de Benelux een bundel te koop met de 250GB-schijf, Call of Duty: Modern Warfare 2, een Xbox 360 Elite en twee draadloze controllers. De bundel heeft een adviesprijs van 330 euro. De Elite wordt normaal gesproken geleverd met een harde schijf van 120GB en dat is ook de grootste schijf die los te koop is.
Dat blijft ook zo: de 250GB-schijf zal in de Benelux niet apart worden uitgebracht, zo laat Microsoft Nederland aan Tweakers.net weten. De 250GB-hdd wordt in Japan wel los verkocht omdat daar geen bundel met die schijf op de markt is. Larry Hryb, die als 'Major Nelson' namens Microsoft een blog over de Xbox 360 bijhoudt, liet in september 2009 nog weten dat de grote harde schijf alleen als onderdeel van een bundel zou worden aangeboden. Microsoft Nederland besloot te zelfder tijd overigens om een bundel van de Xbox 360 Elite, de harde schijf van 250GB en Forza Motorsport 3 hier niet op de markt te brengen.
Bij Gamehubs.com kost het nu 35.99. Bedoelde je die?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:45 schreef kutkabouter het volgende:
wat was ook alweer de 35 euro per jaar xbox live site?
http://www.xbox360gold.nl/bestelxboxlive.phpquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:45 schreef kutkabouter het volgende:
Mijn postbode bezorgt mijn rekeningen maar gooit mijn bestellingen wegquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb met die van mij afgesproken dat hij die weggooid!
Slim he![]()
Deze is goedkoper :quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:45 schreef kutkabouter het volgende:
My name is samballiquote:
....quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
My name is samballi
http://www.youtube.com/user/KILLMAN2960#p/a/u/0/irl-pOKWC2Y
Laatste Xbox nieuws
Hij is toch best informatief![]()
Ja want Emar is net Oelemans want hij komt nu zelfs met een culinair programmaquote:
Is irritant idd en het wordt steeds meerquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:46 schreef jimjim1983 het volgende:
komen ze weer met van die kut exclusieve dingen
Eind april komt ie toch?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja want Emar is net Oelemans want hij komt nu zelfs met een culinair programma![]()
Maar als jij een betere weet Rossdale hoor ik het graag
[..]
Is irritant idd en het wordt steeds meer![]()
Siquote:
Volgens mij niet, heb al 2 jaar Windows Mobile en heb niets kunnen vinden.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:50 schreef AQuila360 het volgende:
Is er trouwens iets mogelijk tussen de 360 en een windows mobile telefoon ding?
Mja zoiets had ik al verwacht! Ik zou wel die xbla games willen kunnen spelen op je telefoon nadat je ze gekocht hebt ofzo.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:12 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Volgens mij niet, heb al 2 jaar Windows Mobile en heb niets kunnen vinden.
Wel apps waar je Gamertags in kunt raadplegen enzo, maar die moet je nog downen en zullen wel niet echt spectaculair zijn.
Gewoon Microsoft bellen (of via de site opgeven), UPS bellen als je van Microsoft een mailtje met je ophaalfactuur hebt gekregen en ongeveer een weekje na het ophalen heb je weer een werkende Xbox 360quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:21 schreef Frutsel het volgende:
Godverdomme zeg... Ik heb mijn Xbox 360 elite misschien net een jaar en het ding lijkt nu al stuk.
Gister tijdens Fifa 10 ineens een stilstaand beeld... deed niets meer... console herstarten en sindsdien drie rode lampies... gvd...
Ik speel d'r echt veels te weinig op... hooguit eens in de week ofzo... en nu al kaduuk![]()
Hij is verder wel origineel en dus valt hij onder de garantie, maar dat zal wel een complex gegeven zijn? Geen idee hoe dat gaat? Komen ze hem halen of moet ik hem versturen? Zal me d'r vanavond eens verder in verdiepen.
Maar ja, deze maand (januari dan) gaat echt alles kapotKan er ook nog wel bij
Kan iemand hem een klap voor zn hoofd geven?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
My name is samballi
http://www.youtube.com/user/KILLMAN2960#p/a/u/0/irl-pOKWC2Y
Laatste Xbox nieuws
Hij is toch best informatief![]()
En een nekschot.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan iemand hem een klap voor zn hoofd geven?
UPS komt hem halen dus? Moet daar verder nog iets bij? Aankoopbon?quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:28 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Gewoon Microsoft bellen (of via de site opgeven), UPS bellen als je van Microsoft een mailtje met je ophaalfactuur hebt gekregen en ongeveer een weekje na het ophalen heb je weer een werkende Xbox 360
Xboxen gaan kapot bij het levenquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
UPS komt hem halen dus? Moet daar verder nog iets bij? Aankoopbon?
Ik dacht dat die Ring of Death louter bij de oudere (witte) xboxen zoveel voorkwam![]()
Bizar dat het zo snel stuk kan
Vermoedelijk omdat hij te weinug gebruikt wordtquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Xboxen gaan kapot bij het leven
Nee gewoon altijdquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vermoedelijk omdat hij te weinug gebruikt wordt
1 van de weinige zekerheden van het leven: De zon komt morgen weer op, vrouwen zullen nooit door mannen begrepen kunnen worden en de Xbox 360 consoles gaan een keer kapotquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee gewoon altijd![]()
Ik ben ook al aan mijn 3de en dat is hier geen uitzondering en sommige zijn aan hun 4de of 5de bezig
Dat valt in mijn geval wel mee hoor, soms gaat me xbox een paar dagen niet aan omdat ik andere dingen moet doen of gewoon geen zin heb.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Ja maar jullie gebruiken hem uren per dag![]()
leuk om te lezen al deze dingen, nu ik kweet niet hoeveel maanden nadat ie uit is gekomen ik eindelijk een 360 heb gehaald, de postbode heeft em zojuist geleverdquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mwoah, hij is al een keer gerepareerd. Nu kan je toch lekker goedkoop een Elite halen? Of zijn er ergens anders goede aanbiedingen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:49 schreef Rossdale het volgende:
Videokaart kapoet. Support bellen en opsturen naar Duitsland
Het valt opzich ook wel weer mee want met deze doe ik toch al wel weer zo'n 1,5 jaarquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
leuk om te lezen al deze dingen, nu ik kweet niet hoeveel maanden nadat ie uit is gekomen ik eindelijk een 360 heb gehaald, de postbode heeft em zojuist geleverden dat ze dus nog steeds de kwaliteit van dat ding niet hebben verbeterd
![]()
ik weet van me eerste xbox dat de service wel goed geregeld is, daar was ie ook 2/3 keer weg geweest![]()
misschien heb ik geluk en zal ik geen problemen ondervindenwellicht wishfull thinking maarja ga me tot dat dat ding naar de klote gaat eens verdiepen in mass effect
http://www.eurogamer.net/articles/ms-cheapens-european-120gb-hddquote:MS cuts price of 120GB 360 drive
Microsoft appears to have no plans to release a 250GB standalone hard drive for the Xbox 360 in Europe.
Instead, the platform holder has reduced the price of the 120GB hard drive from £99.99 to £79.99 - "while supplies last".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |