liever een bagger TT dan een bagger topicquote:Op maandag 1 februari 2010 15:50 schreef Roflpantoffel het volgende:
Waarom moet er altijd 'Waar we' in de titel staan.
zodra die rond de 20 euro kost ga ik m halen.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:56 schreef Armageddon het volgende:
Ben met The Saboteur bezig op het moment. Wel een geinig spel.
Dat spijt me BadBoyquote:Op maandag 1 februari 2010 17:56 schreef badboynova het volgende:
Sorry AQ maar vind de TT niks.
baas boven baasquote:
Truequote:
Yes Boss!quote:Op maandag 1 februari 2010 20:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kappen met slowchat, daar is een ander topic voor. Dank.
Speel dan ook maar Kotor als je hem kunt vinden want die is nog stuk vetterquote:
Idd best leuk spelquote:Op maandag 1 februari 2010 22:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Eat Lead is best grappig trouwensZitten echt leuke stukken in
En leuke uitspraken.
het is je vergeven.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat spijt me BadBoy
ODST wel tof?
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Broertje? Als in 12?
En ja AQ die ken ik! Heb hem nog wel ergens liggen voor de xbox 1!
Heb tot nu toe alleen "Sting Sniperscope" gehadquote:Op maandag 1 februari 2010 22:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Speel dan ook maar Kotor als je hem kunt vinden want die is nog stuk vetter
[..]
Idd best leuk spelAlleen die eindbazen zijn steeds zo kut
![]()
jij bent niet wijsquote:
Weet niet of er een interessante bundel voor je tussenzit en of het dusdanig voordeliger is maar Wehkamp geeft 10% korting op alle hard- en software.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:03 schreef Slayage het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)007645894/index.html
kan het cheaper dan deze prijs, elite, extra controller en mass effect voor 301,94 inc verzending?
heb toch deze bundel genomen, mass effect lijkt me wel watquote:Op maandag 1 februari 2010 23:03 schreef Slayage het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)007645894/index.html
kan het cheaper dan deze prijs, elite, extra controller en mass effect voor 301,94 inc verzending?
Oetlulquote:Op maandag 1 februari 2010 22:32 schreef badboynova het volgende:
[..]
Broertje: mag ik halo 3 van je lenen.
Ik: dat is goed pak hem maar uit de kast.
Broertje: ik heb hem, tot volgende week.
Ik: leuk ik ga odst spelen....................... waarom kan ik alleen halo 3 vinden.
Heeft de oetlul odst mee genomen, dus moet ik als troost Brothers in arms gaan spelen
Mooi!quote:Op maandag 1 februari 2010 22:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
En ja AQ die ken ik! Heb hem nog wel ergens liggen voor de xbox 1!
Neequote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:44 schreef Rossdale het volgende:
Zoiets als Star Wars: The Old Republic bedoel je dus?
Het lijkt mij ook een hele goeie te worden Rossdale. Want het is toch ook meer verhaalgedreven dan de andere mmo's ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:48 schreef Rossdale het volgende:
Je kunt een MMO ook alleen spelen, je ziet alleen wat andere spelers door je beeld heen stuiteren af en toe.
Ik heb SWTOR even gespeeld en het gaat gewoon echt een ontzettend goede game worden
Hij lijkt me tof ja ook die trailer was zo bruutquote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:54 schreef Rossdale het volgende:
Ja is heel verhaalgedreven en wel heel leuk gedaan ook. Al je acties hebben een gevolg op de rest van het verhaal. Dat is niet zo nieuw, maar wel in een MMO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Oja klopt ook iddquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
En er is toch een final fantasy online voor de xbox?
Nicequote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:38 schreef Elegy het volgende:
[ afbeelding ]
Tof! Een beetje zoals The Matrix Animated en Batman Gotham Knight waarin meerdere oogpunten worden gebruikt in korte verhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |