Meen je dit?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:34 schreef tho_Omas het volgende:
Zangeres Sharon. Deze plaat ligt heerlijk in het gehoor, en is een ongecompliceerde feestkraker. De succesformule van de meeste ESF-winnaars.
Precies.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap dat het moeilijk is bij zoiets als het songfestival, maar laten we het een beetje serieus houden en niet met van die onzindingen komen alsjeblieft.
Video?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies.
Tonie van Heemschut voor mij.
Niemand stemt daarop als ze er achterkomen dat ie lichtelijk geestelijk gehandicapt is. Alleen als ze denken dat het een grap is krijgt ie wat punten.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:38 schreef Wells.p het volgende:
misschien dat we winnen uit medelijden
Want dat werkte bij die drie dikke mongolen van vorig jaar die we stuurden?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:38 schreef Wells.p het volgende:
misschien dat we winnen uit medelijden
video?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:05 schreef verleiding het volgende:
Lisa Hordijk van het afgelopen X-Factor seizoen, met een lekker rocknummer.
Top 10 in de finalequote:
Ja, zoiets denk ik dan ook eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:50 schreef Boldface het volgende:
Ik zou een type als Jim sturen, met een uptempo, dansbaar liedje in het Engels.
Welke schrijvers? Loretta?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:29 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Ik vond Petra Berger eigenlijk wel een goed idee van de schrijvers.
Die kan niet zingen man.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:50 schreef Boldface het volgende:
Ik zou een type als Jim sturen, met een uptempo, dansbaar liedje in het Engels.
Die groep had ik eigenlijk dit jaar wel verwacht, toen bekend was dat de TROS en Vader Abraham het nummer zouden verzorgen, en Jan Keizer als coach werd genoemd.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:37 schreef Knutknuttsson het volgende:
Nathalie (die van Idols....maar goed....) heeft wel een brok energie op het podium. Markant voorkomen en met een leuk liedje zou ze het ehlemaal niet zo gek doen denk ik....
Dat zeker.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:35 schreef rubbereend het volgende:
publiciteit verzekert met hun aanwezigheid!
Jim kan vrij aardig zingen. In elk geval goed genoeg om een liedje te brengen. Zijn vocale kwaliteiten worden nog wel eens onderschat, omdat hij zo ver is gekomen in Idols door z'n goede looks. Neemt niet weg dat die jongen heel aardig kan zingen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:33 schreef tong80 het volgende:
Die kan niet zingen man.
Ik zou die jongen inderdaad serieus in de gaten blijven houden en over pakweg 3-4 jaar (hij is nu namelijk nog te jong) serieus overwegen als kandidaat.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:28 schreef FP128 het volgende:
Wie ik zou sturen na al die ellende van de afgelopen jaren?
bedoel die heeft tenminsten het Junior Festival gewonnen![]()
Oh jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:12 schreef Greys het volgende:
Ik zou Lisa van X-factor of nog leuker: Nathalie van Idols inderdaad sturen
Greysquote:Op maandag 1 februari 2010 15:31 schreef o.us het volgende:
Vier regels:
1. Ze moeten niet al te bekend zijn, hetzelfde geldt voor het liedje.
In de badkamer vind IK altijd van wel, maar er is helaas niemand ter wereld die die mening met me deeltquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Greys [ afbeelding ]; kan jij zingen? [ afbeelding ]
Natalie is ook een fijne opvallende verschijning, is niet bang om in gekke outfits en/of rare kapsels gezien te worden, heeft een strot van heb ik jou daar, is lekker swingend, sympathiek, gek, heeft niet teveel te verliezen, ziet de grap er wel van in volgens mij... Nathalie ESF 2011 please!quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh jaEn sinds ik die Nathalie bij dat dansprogramma in de zomer op RTL 4 zag merkte ik op dat ze een stuk sympathieker is (lijkt
) dan tijdens Idols, ik zie haar al helemaal staan op het Songfestival.
![]()
En Lisa ook
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
In de badkamer vind IK altijd van wel, maar er is helaas niemand ter wereld die die mening met me deelt
[..]
Natalie is ook een fijne opvallende verschijning, is niet bang om in gekke outfits en/of rare kapsels gezien te worden, heeft een strot van heb ik jou daar, is lekker swingend, sympathiek, gek, heeft niet teveel te verliezen, ziet de grap er wel van in volgens mij... Nathalie ESF 2011 please!
Dan doen we 5 mannelijke fluffers erbijquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
In de badkamer vind IK altijd van wel, maar er is helaas niemand ter wereld die die mening met me deelt
[..]
quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:10 schreef Kantar het volgende:
Maar als het liedje 10x niks is kan zelfs Natalie ons niet redden.
Dan weet ie dat goed te verbergen.quote:
Ja Natalie met zoietsquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:12 schreef Greys het volgende:
Ik zou Lisa van X-factor of nog leuker: Nathalie van Idols inderdaad sturen
OMGquote:
quote:
Hoeft dus niet per se.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:31 schreef o.us het volgende:
Vier regels:
1. Ze moeten niet al te bekend zijn, hetzelfde geldt voor het liedje.
2. Geef daarnaast jouw prognoses.
3. Ze moeten van Nederlandse afkomst zijn.
4. Voeg een video toe anders hebben we er niks aan.
Ik ben echt helemaal voor!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:09 schreef Knutknuttsson het volgende:
Nou, geregeld dan......Natalie volgend jaar.
Lekker wijfquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
En anders Ellen ten Damme (nu ik haar uitvoering van Shalalie heb gehoord!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |