Nee, dan had ik ook nog met houtlijm aan de slag gemoeten. Dat zou één grote klerezooi worden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Denk ook niet echt dat je dat wilt
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, dan had ik ook nog met houtlijm aan de slag gemoeten. Dat zou één grote klerezooi worden.
Blijft een cool gitaartje... Onze overpricete gitaarwinkel in Leiden heeft er 1!quote:
Kostdat?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Blijft een cool gitaartje... Onze overpricete gitaarwinkel in Leiden heeft er 1!
Filmenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:02 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, gitaar maar weer eens afgestoft, nieuwe Boomers er op, afgesteld en schredden maar! Yeah!.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:34 schreef Trigalti het volgende:
Laatst zei ik hier ongeveer zo.. ongeveer zo van dat ik een akoestisch gitaartje zocht voor op mn kamer.. Omdat ik anders met koptelefoon moet spelen op mn elektrische..
En vandaag dus maar eens iets aangeschaft...
Let wel, tis voor erbij..
Een staalsnarige Fender CD-60
http://www.fender.com/products/search.php?partno=0960600206
Voor ¤109,- gekocht bij Feedback
Let dan ook eens op man.quote:
que?quote:
Het nichterige stemmetje vind ik helemaal niks, maar de refreinen klinken wel lekker. Klinken eigenlijk niet zo gek veel anders als het orgineel.quote:
Volgens mij staat de uitzending van vandaag er nog niet op.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:46 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
que?
http://player.omroep.nl/?aflID=10599367, hier geen wallie brian, of hij zit super goed verstopt!
Lijkt me niet, wel even met de prijsvraag meegedaanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij staat de uitzending van vandaag er nog niet op.
Ik heb persoonlijk een pokkehekel aan die Fender C-60s, ik weet niet of deze precies hetzelfde is als de gitaren die we hier op school en ook op de muziekschool hebben staan, maar die spelen toch een partij kut zegquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:08 schreef KaMo het volgende:
Het is een beetje een, Fender, dus het zal wel goed zijn, iets
Er zijn genoeg mensen die een squier met een Fender Decal lekkerder vinden spelen ofzoquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:08 schreef KaMo het volgende:
Het is een beetje een, Fender, dus het zal wel goed zijn, iets
Als jij vidnt van niet waarom zeg je het dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:11 schreef KaMo het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die een squier met een Fender Decal lekkerder vinden spelen ofzo
Klinkt goed, speelt lekker weg.. tis ook maar voor erbij hèquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:28 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk een pokkehekel aan die Fender C-60s, ik weet niet of deze precies hetzelfde is als de gitaren die we hier op school en ook op de muziekschool hebben staan, maar die spelen toch een partij kut zegOntstemmen constant, rotgeluid en ga zo maar door, hopelijk is die van jouw beter, maar als hij 100 euro heeft gekost wordt dat toch wel moeilijk
Da's duidelijk een tele!quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:31 schreef TeleluvR het volgende:
Eens even kijken!
Een een mooie Tele ook zegquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:35 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Da's duidelijk een tele!
Tsja, wel flink in de zeik genomen door de presentatort, maar goed, verder prima optreden toch?
Jullie blijven een troef houden met zo'n schattige zangeres!
Weet ik veel, ik kijk dat nooitquote:
Nja, hoop toch echt binnenkort weer een baan te hebben!quote:
Mooi zo! Het solliciteren lukt dus wel aardig?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, hoop toch echt binnenkort weer een baan te hebben!
Weekje is wel even lekker, doe het nu bewust, maar wil het liefst gewoon maandag weer ergens beginnen...quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:22 schreef TeleluvR het volgende:
Ik hoop het ook voor je man. Thuiszitten ben je gauw zat, en zonder centen gaat dat vast nóg harder!
Yep, kan ik mij voorstellen, weekje kan erg fijn zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weekje is wel even lekker, doe het nu bewust, maar wil het liefst gewoon maandag weer ergens beginnen...
Rood staan en aanmaningen hebben liggen, blegh
Ja, ik zou ze erin duwen... heb alleen besloten even te wachten tot ik alle onderdelen binnen heb, kan ik de LP in een keer helemaal tiptop maken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:35 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Yep, kan ik mij voorstellen, weekje kan erg fijn zijn.
Fijner onderwerp: Wat vind je van de Seymour Duncans?
Wie kijkt er nou niet liever naar Charlot?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:50 schreef DrD00m het volgende:
Gespot op u-tjoep. Vond de camera-man de zangeres leuk? Die is zo goed als alleen maar in beeld
Wat mis je nog ook alweer? We moeten eigenlijk een project tracker hebben om al die knutseljetsers bij te houdenquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ik zou ze erin duwen... heb alleen besloten even te wachten tot ik alle onderdelen binnen heb, kan ik de LP in een keer helemaal tiptop maken.
Dus heb ze nog niet gehoord
Ja, sorry hoor, maar als ik moet kiezen tussen de nacht doorbrengen met Brian of met haar, dan is er toch echt geen keus...quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:54 schreef The_Dean het volgende:
Ja, wat is dat toch met die meid... vast een leuke dame, maar zo bijzonder vind ik haar echt niet
Zit nog te wachten op de conversion bushings voor de stemmechanieken [gaten in headstock te groot] en een extra switch.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat mis je nog ook alweer? We moeten eigenlijk een project tracker hebben om al die knutseljetsers bij te houden.
Ja, dan word het even wat anders... maar gewoon echt niet mijn type.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:10 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, maar als ik moet kiezen tussen de nacht doorbrengen met Brian of met haar, dan is er toch echt geen keus...![]()
Sorry Brian!
Heeft jouw vriendin een killswitch?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dan word het even wat anders... maar gewoon echt niet mijn type.
En anders bouw ik wel een inquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:15 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Heeft jouw vriendin een killswitch?
Eens.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:19 schreef TeleluvR het volgende:
Had eigenlijk niet in het eerste ontwerp moeten ontbreken....
Dat heeft mijn vriendin ook, maar dan wel zo. Alleen stil als ze slaapt of eet...quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:41 schreef Witchfynder het volgende:
Mijn ex had wel een killswitch. Ik liet haar een foto van een paard zien en ik had geen last meer van haar.
Zo krijgen we onze drummer ook stil; gewoon iets te eten geven. Het liefst toffee want daar moet je lang op kauwen en hebben we langer rustquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat heeft mijn vriendin ook, maar dan wel zo. Alleen stil als ze slaapt of eet...
[ afbeelding ]
Die van ons was na zondag even half zijn stem kwijt. Heerlijk rustigquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zo krijgen we onze drummer ook stil; gewoon iets te eten geven. Het liefst toffee want daar moet je lang op kauwen en hebben we langer rust.
Hamburgers van de Lidlquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:19 schreef TeleluvR het volgende:
Nu lekker brunchen met kipsaté op brood!
Jaquote:
Slecht niet, maar ook niet ideaal. Als de verschillen erg groot zijn, en de overgang niet echt soepel is [kachel vol aan te stoken], dan kan het scheurtjes in je lak opleveren. Ook heeft de rest van het hout en het fretboard er een beetje onder te lijden, maar als je het spul goed onderhoud valt dat opzich wel mee. Enige waar je mee zit is de verf.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:42 schreef Gitaarmat het volgende:
Had ik al gevraagd laatst maar kan het niet terug vinden:
Mijn gitaren staan in de slechtst geïsoleerde ruimte van het huis. De temeraturen verschillen 's nachts nogal met die van overdag. Is dit slecht?
Als de temperatuursverschillen erg groot zijn en dat verschil nogal rap optreedt wel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:42 schreef Gitaarmat het volgende:
Mijn gitaren staan in de slechtst geïsoleerde ruimte van het huis. De temeraturen verschillen 's nachts nogal met die van overdag. Is dit slecht?
Daar had ik dus al antwoord op gegeven, je zoekt maar met je luie doender!quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:42 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zou meteen mijn gitaar verbranden. Wat denkt die snol wel...quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:54 schreef guitarist het volgende:
Bij DWDD mag je altijd maar een minuut spelen.![]()
http://twitter.com/FemkeHalsema/status/8579766373
Daar moet je het van hebbenquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:54 schreef guitarist het volgende:
Bij DWDD mag je altijd maar een minuut spelen.![]()
http://twitter.com/FemkeHalsema/status/8579766373
http://twitter.com/ikissedcharlesquote:@FemkeHalsema succes vandaag! Leuk u ontmoet te hebben gister, fotootje ontvangen? Veel luisterplezier van de cd!
Na de show bleef ze ook nog hangen, drankje doen beetje kletsen. Echt een tof wijf.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:54 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik zou meteen mijn gitaar verbranden. Wat denkt die snol wel...
quote:bestaande uit zangeres Charlot (18), Marco, Joris en Brian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |