Da's duidelijk een tele!quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:31 schreef TeleluvR het volgende:
Eens even kijken!
Een een mooie Tele ook zegquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:35 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Da's duidelijk een tele!
Tsja, wel flink in de zeik genomen door de presentatort, maar goed, verder prima optreden toch?
Jullie blijven een troef houden met zo'n schattige zangeres!
Weet ik veel, ik kijk dat nooitquote:
Nja, hoop toch echt binnenkort weer een baan te hebben!quote:
Mooi zo! Het solliciteren lukt dus wel aardig?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, hoop toch echt binnenkort weer een baan te hebben!
Weekje is wel even lekker, doe het nu bewust, maar wil het liefst gewoon maandag weer ergens beginnen...quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:22 schreef TeleluvR het volgende:
Ik hoop het ook voor je man. Thuiszitten ben je gauw zat, en zonder centen gaat dat vast nóg harder!
Yep, kan ik mij voorstellen, weekje kan erg fijn zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weekje is wel even lekker, doe het nu bewust, maar wil het liefst gewoon maandag weer ergens beginnen...
Rood staan en aanmaningen hebben liggen, blegh
Ja, ik zou ze erin duwen... heb alleen besloten even te wachten tot ik alle onderdelen binnen heb, kan ik de LP in een keer helemaal tiptop maken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:35 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Yep, kan ik mij voorstellen, weekje kan erg fijn zijn.
Fijner onderwerp: Wat vind je van de Seymour Duncans?
Wie kijkt er nou niet liever naar Charlot?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:50 schreef DrD00m het volgende:
Gespot op u-tjoep. Vond de camera-man de zangeres leuk? Die is zo goed als alleen maar in beeld
Wat mis je nog ook alweer? We moeten eigenlijk een project tracker hebben om al die knutseljetsers bij te houdenquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ik zou ze erin duwen... heb alleen besloten even te wachten tot ik alle onderdelen binnen heb, kan ik de LP in een keer helemaal tiptop maken.
Dus heb ze nog niet gehoord
Ja, sorry hoor, maar als ik moet kiezen tussen de nacht doorbrengen met Brian of met haar, dan is er toch echt geen keus...quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:54 schreef The_Dean het volgende:
Ja, wat is dat toch met die meid... vast een leuke dame, maar zo bijzonder vind ik haar echt niet
Zit nog te wachten op de conversion bushings voor de stemmechanieken [gaten in headstock te groot] en een extra switch.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat mis je nog ook alweer? We moeten eigenlijk een project tracker hebben om al die knutseljetsers bij te houden.
Ja, dan word het even wat anders... maar gewoon echt niet mijn type.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:10 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, maar als ik moet kiezen tussen de nacht doorbrengen met Brian of met haar, dan is er toch echt geen keus...![]()
Sorry Brian!
Heeft jouw vriendin een killswitch?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dan word het even wat anders... maar gewoon echt niet mijn type.
En anders bouw ik wel een inquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:15 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Heeft jouw vriendin een killswitch?
Eens.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:19 schreef TeleluvR het volgende:
Had eigenlijk niet in het eerste ontwerp moeten ontbreken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |