Dat heeft mijn vriendin ook, maar dan wel zo. Alleen stil als ze slaapt of eet...quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:41 schreef Witchfynder het volgende:
Mijn ex had wel een killswitch. Ik liet haar een foto van een paard zien en ik had geen last meer van haar.
Zo krijgen we onze drummer ook stil; gewoon iets te eten geven. Het liefst toffee want daar moet je lang op kauwen en hebben we langer rustquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat heeft mijn vriendin ook, maar dan wel zo. Alleen stil als ze slaapt of eet...
[ afbeelding ]
Die van ons was na zondag even half zijn stem kwijt. Heerlijk rustigquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zo krijgen we onze drummer ook stil; gewoon iets te eten geven. Het liefst toffee want daar moet je lang op kauwen en hebben we langer rust.
Hamburgers van de Lidlquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:19 schreef TeleluvR het volgende:
Nu lekker brunchen met kipsaté op brood!
Jaquote:
Slecht niet, maar ook niet ideaal. Als de verschillen erg groot zijn, en de overgang niet echt soepel is [kachel vol aan te stoken], dan kan het scheurtjes in je lak opleveren. Ook heeft de rest van het hout en het fretboard er een beetje onder te lijden, maar als je het spul goed onderhoud valt dat opzich wel mee. Enige waar je mee zit is de verf.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:42 schreef Gitaarmat het volgende:
Had ik al gevraagd laatst maar kan het niet terug vinden:
Mijn gitaren staan in de slechtst geïsoleerde ruimte van het huis. De temeraturen verschillen 's nachts nogal met die van overdag. Is dit slecht?
Als de temperatuursverschillen erg groot zijn en dat verschil nogal rap optreedt wel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:42 schreef Gitaarmat het volgende:
Mijn gitaren staan in de slechtst geïsoleerde ruimte van het huis. De temeraturen verschillen 's nachts nogal met die van overdag. Is dit slecht?
Daar had ik dus al antwoord op gegeven, je zoekt maar met je luie doender!quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:42 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zou meteen mijn gitaar verbranden. Wat denkt die snol wel...quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:54 schreef guitarist het volgende:
Bij DWDD mag je altijd maar een minuut spelen.![]()
http://twitter.com/FemkeHalsema/status/8579766373
Daar moet je het van hebbenquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:54 schreef guitarist het volgende:
Bij DWDD mag je altijd maar een minuut spelen.![]()
http://twitter.com/FemkeHalsema/status/8579766373
http://twitter.com/ikissedcharlesquote:@FemkeHalsema succes vandaag! Leuk u ontmoet te hebben gister, fotootje ontvangen? Veel luisterplezier van de cd!
Na de show bleef ze ook nog hangen, drankje doen beetje kletsen. Echt een tof wijf.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:54 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik zou meteen mijn gitaar verbranden. Wat denkt die snol wel...
quote:bestaande uit zangeres Charlot (18), Marco, Joris en Brian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |