Filmenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:02 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, gitaar maar weer eens afgestoft, nieuwe Boomers er op, afgesteld en schredden maar! Yeah!.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:34 schreef Trigalti het volgende:
Laatst zei ik hier ongeveer zo.. ongeveer zo van dat ik een akoestisch gitaartje zocht voor op mn kamer.. Omdat ik anders met koptelefoon moet spelen op mn elektrische..
En vandaag dus maar eens iets aangeschaft...
Let wel, tis voor erbij..
Een staalsnarige Fender CD-60
http://www.fender.com/products/search.php?partno=0960600206
Voor ¤109,- gekocht bij Feedback
Let dan ook eens op man.quote:
que?quote:
Het nichterige stemmetje vind ik helemaal niks, maar de refreinen klinken wel lekker. Klinken eigenlijk niet zo gek veel anders als het orgineel.quote:
Volgens mij staat de uitzending van vandaag er nog niet op.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:46 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
que?
http://player.omroep.nl/?aflID=10599367, hier geen wallie brian, of hij zit super goed verstopt!
Lijkt me niet, wel even met de prijsvraag meegedaanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij staat de uitzending van vandaag er nog niet op.
Ik heb persoonlijk een pokkehekel aan die Fender C-60s, ik weet niet of deze precies hetzelfde is als de gitaren die we hier op school en ook op de muziekschool hebben staan, maar die spelen toch een partij kut zegquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:08 schreef KaMo het volgende:
Het is een beetje een, Fender, dus het zal wel goed zijn, iets
Er zijn genoeg mensen die een squier met een Fender Decal lekkerder vinden spelen ofzoquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:08 schreef KaMo het volgende:
Het is een beetje een, Fender, dus het zal wel goed zijn, iets
Als jij vidnt van niet waarom zeg je het dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:11 schreef KaMo het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die een squier met een Fender Decal lekkerder vinden spelen ofzo
Klinkt goed, speelt lekker weg.. tis ook maar voor erbij hèquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:28 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk een pokkehekel aan die Fender C-60s, ik weet niet of deze precies hetzelfde is als de gitaren die we hier op school en ook op de muziekschool hebben staan, maar die spelen toch een partij kut zegOntstemmen constant, rotgeluid en ga zo maar door, hopelijk is die van jouw beter, maar als hij 100 euro heeft gekost wordt dat toch wel moeilijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |