abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77581178
Ojah autidude wat ik me nog bedacht,
Xyrem, medische ghb dat werkt echt wel.
Maeghan, die film is inderdaad leuk ja heb m ook ooit gezien, alweer even terug.
pi_77581490
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 00:28 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik heb nog tot 2012 Oxazepam liggen
Hebben ze jou de B2 indicatie of zoiets gegeven? Of moet je ut betalen
pi_77583094
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 09:45 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Hebben ze jou de B2 indicatie of zoiets gegeven? Of moet je ut betalen
Geen van beiden. Mijn vorige psychiater bleef gewoon maar schrijven en ik heb die pillen gewoon afgehaald bij de apotheek. Als ik nu elke week 1 x 50mg Oxazepam zou nemen dan red ik het nog tot begin 2012. Ik heb het met voorbedachte rade gedaan omdat er dit jaar voor de pillen betaald moest gaan worden, dus ik kan er nog even mee toe.
pi_77595380
zo hier ben ik weer. Terug van de psych. alles aangegeven wat ik te zeggen had, en dat ik niet echt het nut van daarheen gaan inzie..en eigenlijk gaf de psych aan dat als ik niet een hulp vraag had..zij ook weinig kan doen. Dus ga over 6 weken weer, en dan met het besluit om doortegaan of te stoppen..
En het probleem dat ik heb kan de psych niet bij helpen..dat is kwestie van een keuze maken..en doorgaan..blijven of niet blijven, maar tegelijk hoef ik die keuze niet te maken. Want diekeuze maak ik omdat ik niet tevreden ben met mijn huidige keuze..maar ik weet dat ik die niet ga veranderen.
Verder om testresultaten gevraagd...blijkbaar heb ik de normale intelligentie, en dus geen autist.
Hoewel ik me hier wel goed herken in de meesten.
  woensdag 3 februari 2010 @ 16:23:05 #155
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_77595533
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:19 schreef francis998 het volgende:
zo hier ben ik weer. Terug van de psych. alles aangegeven wat ik te zeggen had, en dat ik niet echt het nut van daarheen gaan inzie..en eigenlijk gaf de psych aan dat als ik niet een hulp vraag had..zij ook weinig kan doen. Dus ga over 6 weken weer, en dan met het besluit om doortegaan of te stoppen..
En het probleem dat ik heb kan de psych niet bij helpen..dat is kwestie van een keuze maken..en doorgaan..blijven of niet blijven, maar tegelijk hoef ik die keuze niet te maken. Want diekeuze maak ik omdat ik niet tevreden ben met mijn huidige keuze..maar ik weet dat ik die niet ga veranderen.
Verder om testresultaten gevraagd...blijkbaar heb ik de normale intelligentie, en dus geen autist.
Hoewel ik me hier wel goed herken in de meesten.
Dan lijkt het mij vrij gemakkelijk: je maakt de keuze om door te gaan. Ik vermoed dat je dan sowieso ander begeleiding krijgt (al was het maar tijdens de diagnose) en anders vraag je naar een andere begeleiding.
Blijkt dat je geen ass hebt, moet je verder zoeken (of niet)
Heb je wel ass, dan is dat gelijk duidelijk en kan je verder gaan op dat pad. (Sowieso, het duurt nog wel even voordat je een diagnose hebt, dus als je volgend jaar zou besluiten om toch voor een diagnose te gaan duurt het nog langer.)
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_77595973
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:23 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Dan lijkt het mij vrij gemakkelijk: je maakt de keuze om door te gaan. Ik vermoed dat je dan sowieso ander begeleiding krijgt (al was het maar tijdens de diagnose) en anders vraag je naar een andere begeleiding.
Blijkt dat je geen ass hebt, moet je verder zoeken (of niet)
Heb je wel ass, dan is dat gelijk duidelijk en kan je verder gaan op dat pad. (Sowieso, het duurt nog wel even voordat je een diagnose hebt, dus als je volgend jaar zou besluiten om toch voor een diagnose te gaan duurt het nog langer.)
na ja..eigenlijk hebben zeme dus al een diagnose gegeven, namelijk geen ass.
En echt een hulpvraag heb ik niet..dus tja..wat ga ik dan bij de psych doen..

En andere begeleiding krijg ik niet, miss andere vorm..maar bijdezelfde psych.
Maar ja..ik moet dus gewoon zien voltehouden hier, want mijn probleem is dat ik eigenlijk wil migreren maar om meerdere redenen dat niet wil doen..iig de gevolgen niet wil accepteren.
En die gevolgen zijn over 3 jaar weg..dus gewoon uithouden..en ondertussen maar een studie zien te volgen.
En tja, de psych kan me niet helpen daarbij, ik moet het doen..en als ik het niet doe is het eigen keuze.

Maar ik hou het er gewoon op dat ik een normale persoon ben met een aantal ass raakvlakken
hopelijk is het te volgen voor julie.
pi_77604470
*en toen was het heel lang stil*
pi_77604726
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 01:57 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Klinkt wel alsof jij het nog erger hebt dan ik. Als ik gewoon naar vrienden/bekenden ga, dan voel ik me vijf minuten voor ik er ben wel nerveus, maar niet zo erg. Alleen als ik voor het eerst bij iemand thuis kom is het een probleem, en sollicitatiegesprekken zijn écht een probleem. Als ik ergens buiten afspreek heb ik er veel minder last van en met grotere groepen ook minder - met meetings via internetfora bijv. heb ik ook niet zo'n groot probleem, omdat je daar makkelijk weg kan, er geen verwachtingen zijn en het vaak buiten is (bijv bbq, picknick) of je in ieder geval in eerste instantie buiten afspreekt, en er is altijd wel iemand om mee te praten. Al ben je met iedereen in vijf minuten door je stof heen, als je met dertig mensen bent kun je nog steeds 2 1/2 uur volpraten, of je kan gewoon luisteren naar de rest en een beetje intelligent kijken. Ik spreek liever af met dertig mensen dan met een of twee.

Ik moet denken aan m'n eerste afspraakje met m'n vriend. In de categorie 'filmpjes waar je om zou lachen als je ze terug kon kijken' zou dat het ook goed doen denk ik. Ik was zo nerveus dat ik constant de andere kant op keek, hij me niet aan durfde te kijken omdat ik daar zo nerveus van werd, en ik zat constant aan m'n horloge te frunniken. De tweede keer dat we afspraken was ik bang dat ik hem niet zou herkennen, omdat ik me dus niet kon herinneren hoe hij eruit zag, omdat ik dus amper naar 'm gekeken had.
Ik was overigens wel zo slim geweest om iets plats te eten te bestellen, en geen hoog broodje waar alles tussenuit schiet als je er in bijt. Dat vond ik dan wel goed. Eten met iemand anders tegenover me die ik niet 100% vertrouw is nl. ook een probleem, maar helaas is dat nu eenmaal de 'normale' tafelopstelling.
Haha Maeghan, leuk om te lezen. Ik zou die post wel geschreven kunnen hebben

[ Bericht 87% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2010 20:25:53 ]
pi_77604899
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 21:29 schreef Repulsor het volgende:

[..]

Aha, ik vroeg ff door omdat ik hetzelfde ook heb. Niet altijd, maar als ik een leuke baan zie waar ik echt graag zou werken, enthousiast een sollicitatie schrijf en vervolgens geneens wordt uitgenodigd voor een gesprek, kan ik daar echt een week of langer van de kaart van zijn, maar weet niet of dat specifiek iets is wat met autisme te maken heeft..
Afwijzingen zijn nooit leuk maar het went wel
Het zijn niet alleen de afwijzingen bij mij. Ik zie gewoon geen vacatures waarvan ik denk dat ze leuk en passend zijn. Ik heb ook moeite met het inschatten of de vacature wel passend is.
Maar ik heb nu een trajectbegeleider die mij gaat helpen met het vinden van en behouden van werk. En alles wat daar mee samenhangt.
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 21:45 schreef Cassandra87 het volgende:

Tijn kun je wel wat met de afwijzingen of dat ook niet? Want anders is t helemaal bagger, iig sowieso balen. Ik blijf voor je duimen.
Vaak is het een standaard afwijzing waar je niets mee kan. Laatst een afwijzing gehad waarmee ik wel iets kan.
De laatste jaren ben ik vooral bezig met overleven ipv leven. En dat moet veranderen want zo leven is niet leuk. Geen zekerheid over werk en inkomen is slopend.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_77605253
womg, dat heb ik ook!
dat je 50x keer checkt of je daadwerkelijk de goeie trein heb, en als je daar dan bent, dat je je afvraagt of je de afspraak wel goed onthouden heb, want straks is er niemand...
storend ja. zeker dat te laat komen ook
en spreek me niet over eerste dates... bwaaa! *shrudder*

goed, pure hel hier, ik het kort mag ik officieel niet op stage, omdat ik die benodigde punten niet gehaald heb.. maar het bedrijf verwachtte wel dat ik 1 februari zou beginnen... oeps.
krijg dus een soort van halve dreigmail van hun, waarom ik er niet ben, en school zegt dat ik nog niet op stage mag. ik ben dus weer zo'n dropveter die het bedrijf dan niet inlicht dat ik niet kan/mag

dus vandaag was me eerste dag, opeens was meneer de directeur hartstikke vrolijk "sorry van die mail, die kan je verwijderen " ik meegelopen daar, tof bedrijf! ze hebben alleen geen kantine note to self, brood meenemen.

dus, robuust maakt een grote fout door het contract te ondertekenen, omdat ik geen boze mensen op me dak wil hebben, maar stel dat ik niet op stage mag? PANIEK!

dus, ik best wel over me toeren in de bus naar huis, ben nu wel weer kalm, omdat ouders heel goed zijn in troosten

weird, alsof ik op dat moment niet "nadenk" ofzo, ik kan het niet echt benoemen... het lijkt wel alsof ik me steeds autistischer ga voelen, hoe de hell komt dat?

lichtpuntjes, over 2 weken de studentenpsycholoog, en een afspraak is gemaakt met le RIAGG (ja mensen, ik heb er 2 )
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_77605755
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:15 schreef francis998 het volgende:
*en toen was het heel lang stil*
Ja best wel heh? Nah, gelukkig was het hier wel rustig.. want in mijn hoofd niet

Ik heb het druk joh!! En eigenlijk hoeft dat niet eens nodig te zijn en ik wil het ook helemaal niet, maar ik kan het niet uitzetten.
Ik zie dat de vragen van Watmaaktzezichweerdruk wel flink beantwoord zijn en in veel van de teksten die zijn gepost kan ik heel erg in meegaan dus ik ga er maar niet meer op reageren; wat ik wou zeggen is wel zo'n beetje gezegd maar dan in iemand anders zijn/haar woorden.

Vandaag ben ik dus bij het UWV geweest, ik heb gelukkig ook goede mensen bij het UWV net als iemand anders hier poste, de hele aanloop enzo is vreselijk maar als je daar eenmaal doorheen bent dan zit je toch best goed bij het UWV. Dat zijn mijn ervaringen.. Ik had een hele goede Keuringsarts en daar heb ik nu niets meer mee te maken, en mijn Arbeidsdeskundige is een held!

Wát een super goede aardige, begripvolle en perfecte arbeidsdeskundige heb ik En daar ben ik heel erg blij mee want hij is een belangrijke schakel.. hij keurt dingen goed of af en heeft de sleutel.
Ik moest bij hem komen omdat ik vastliep met het reintegratiebureau. Ik heb hem mijn verhaal gedaan en voorgesteld dat ik naar het andere bureau wil, het bureau waar we in eerste instantie ook voor zouden gaan en hij vindt het prima!

Ik had hier in dit topic ook gelezen over onbekendtalent.nl en dat heb ik ook eventjes voorgesteld, dat ik daar nog naar wil kijken en of dat misschien iets kan zijn.. Maar dat zal ik dan doen in samenwerking met het nieuwe reintegratiebureau. Hij was iig helemaal totaal niet boos maar juist super begripvol en extreem aardig, en dat ben ik helemaal niet gewend! We beginnen nu gewoon met een schone lei, iets wat ook exact mijn eigen plan was met de mooie toevoeging dat er gelijktijdig een nieuw jaar én decenium is aangebroken. Helaas is die simultane start verpest door een beroerd reintegratiebureau, maarja..
AFGESLOTEN.. volgende, nieuwe frisse start! ]

De rest gaat wel goed, MEE is goed bezig, ik heb mijn urgentie verklaring.. dus dit wordt een mooi constructief jaar!
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_77606027
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:20 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Haha Maeghan, leuk om te lezen. Ik zou die post wel geschreven kunnen hebben
Ik lees die post nu ook en heb hetzelfde
Alleen zou ik het gezicht wel kunnen herkennen, maar dat komt door het beelddenken/fotografisch geheugen denk ik. Stemmen herken ik ook, geuren ook... en ik pak ze sneller op.

Vandaag ook weer in de bus, 100% zeker weten dat de chauffeur iets met salami als lunch bij zich had
  woensdag 3 februari 2010 @ 21:48:20 #163
188877 Stupendous76
pi_77608665
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:48 schreef Autidude het volgende:

[..]

Ik lees die post nu ook en heb hetzelfde
Alleen zou ik het gezicht wel kunnen herkennen, maar dat komt door het beelddenken/fotografisch geheugen denk ik. Stemmen herken ik ook, geuren ook... en ik pak ze sneller op.

Vandaag ook weer in de bus, 100% zeker weten dat de chauffeur iets met salami als lunch bij zich had
Om het maar even aan te vullen: de antwoorden op Watmaaktzezichweerdruk kloppen voor mij ook grotendeels, weinig aan toe te voegen.
En net als Maeghan: inderdaad, 200 x zaken die allang bekend zijn of overbodig toch controleren (en dan iets belangrijks vergeten)...
Repent, Pray, Forgive
  woensdag 3 februari 2010 @ 21:49:39 #164
188877 Stupendous76
pi_77608723
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:43 schreef Autidude het volgende:

[..]

Ja best wel heh? Nah, gelukkig was het hier wel rustig.. want in mijn hoofd niet

Ik heb het druk joh!! En eigenlijk hoeft dat niet eens nodig te zijn en ik wil het ook helemaal niet, maar ik kan het niet uitzetten.
Ik zie dat de vragen van Watmaaktzezichweerdruk wel flink beantwoord zijn en in veel van de teksten die zijn gepost kan ik heel erg in meegaan dus ik ga er maar niet meer op reageren; wat ik wou zeggen is wel zo'n beetje gezegd maar dan in iemand anders zijn/haar woorden.

Vandaag ben ik dus bij het UWV geweest, ik heb gelukkig ook goede mensen bij het UWV net als iemand anders hier poste, de hele aanloop enzo is vreselijk maar als je daar eenmaal doorheen bent dan zit je toch best goed bij het UWV. Dat zijn mijn ervaringen.. Ik had een hele goede Keuringsarts en daar heb ik nu niets meer mee te maken, en mijn Arbeidsdeskundige is een held!

Wát een super goede aardige, begripvolle en perfecte arbeidsdeskundige heb ik En daar ben ik heel erg blij mee want hij is een belangrijke schakel.. hij keurt dingen goed of af en heeft de sleutel.
Ik moest bij hem komen omdat ik vastliep met het reintegratiebureau. Ik heb hem mijn verhaal gedaan en voorgesteld dat ik naar het andere bureau wil, het bureau waar we in eerste instantie ook voor zouden gaan en hij vindt het prima!

Ik had hier in dit topic ook gelezen over onbekendtalent.nl en dat heb ik ook eventjes voorgesteld, dat ik daar nog naar wil kijken en of dat misschien iets kan zijn.. Maar dat zal ik dan doen in samenwerking met het nieuwe reintegratiebureau. Hij was iig helemaal totaal niet boos maar juist super begripvol en extreem aardig, en dat ben ik helemaal niet gewend! We beginnen nu gewoon met een schone lei, iets wat ook exact mijn eigen plan was met de mooie toevoeging dat er gelijktijdig een nieuw jaar én decenium is aangebroken. Helaas is die simultane start verpest door een beroerd reintegratiebureau, maarja..

De rest gaat wel goed, MEE is goed bezig, ik heb mijn urgentie verklaring.. dus dit wordt een mooi constructief jaar!
2011: the year of the tiger
Repent, Pray, Forgive
pi_77608806
post nu redelijk weinig, heb niet echt veel toe te voegen, en net zoals auti..mijn hoofd is echt een chaos...heb nu allerlei gedachten rond elkaar lopen die niks met elkaar te maken hebben maar tegelijk super veel.. en begin een beetje door te draaien. En zit constant in mn hoofd met het idee wat te doen met de psych
en ik heb slaap
pi_77609209
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 21:49 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

2011: the year of the tiger
Ja maar ik ben een "metaal-aap"
Ach, het kan eigenlijk alleen maar beter gaan.. ik wil alleen zelf nogal vaak te snel gaan en snel verbetering willen zien, maar zo werkt het gewoon niet. Dat zie ik wel, maar het blijft een struggle. Maar gelukkig geen ramp, het kan echt vele malen erger.
pi_77609242
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:00 schreef Autidude het volgende:

[..]

Ja maar ik ben een "metaal-aap"
Ach, het kan eigenlijk alleen maar beter gaan.. ik wil alleen zelf nogal vaak te snel gaan en snel verbetering willen zien, maar zo werkt het gewoon niet. Dat zie ik wel, maar het blijft een struggle. Maar gelukkig geen ramp, het kan echt vele malen erger.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_77609333
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:43 schreef Autidude het volgende:

[..]

Met welk specifiek integratiebureau heb je die slechte ervaring als ik vragen mag?
pi_77609770
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:03 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Met welk specifiek integratiebureau heb je die slechte ervaring als ik vragen mag?
Jobstap

En ik ga nu naar Voorzet. Die namen = Maar bij Voorzet heb ik een heel goed gevoel, ook een veel betere website dan die ander etc.
pi_77609920
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:01 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Chinese astrologie Jaar van de Tijger is ook een chinees astrologisch dingetje.
Mijn chinese sterenbeeld is Aap , maar naast de "dierenriem" zijn er ook elementen...
Het geboortejaar is bepalend voor jouw dierteken, en de maanstand tijdens jouw geboorte is bepalend voor het element. Mijn element is Metaal.

Edit; en waarom ik Chinees inene zonder hoofdletter schrijf en Tijger, Aap en Metaal wel.. dat is voor mij ook een raadsel Ik ben heel raar met taal Maar ik bedoel het altijd goed
pi_77610042
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:14 schreef Autidude het volgende:

[..]

Chinese astrologie Jaar van de Tijger is ook een chinees astrologisch dingetje.
Mijn chinese sterenbeeld is Aap , maar naast de "dierenriem" zijn er ook elementen...
Het geboortejaar is bepalend voor jouw dierteken, en de maanstand tijdens jouw geboorte is bepalend voor het element. Mijn element is Metaal.

dat van die dieren dat wist ik. De elementen niet.
14 SHADES OF GREY
pi_77610152
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:11 schreef Autidude het volgende:

[..]

Jobstap

En ik ga nu naar Voorzet. Die namen = Maar bij Voorzet heb ik een heel goed gevoel, ook een veel betere website dan die ander etc.
Ok.
Ik zit op het rea college.
Maar das ook niet een magische sleutel ofzo.
pi_77610616
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:17 schreef tijnbrein het volgende:

dat van die dieren dat wist ik. De elementen niet.
Het is een onwijs gaaf iets, vind ik Elk dier heeft zijn karaktereigenschappen, is ook wel bekend.. Maar er zijn dus ook, ik dacht 5?, elementen.. en die hebben ook elk weer specifieke eigenschappen. En zo zijn er leuke brouwsels te maken. Maar het enge is, dat het vaak zo gruwelijk accuraat is.

Zo ben ik er mee in contact gekomen, het is geen hobby ding of obessie van mij, maar ik heb er wel flink "research" naar gedaan nadat "een boekje mij even haarfijn uit wist te leggen hoe ik in elkaar stak" Dat was echt een vrij absurde rare ervaring, en toen ben ik mij er een beetje in gaan verdiepen.

Chinese astrologie ruled best wel hard! Al blijft het natuurlijk pseudo wetenschap
pi_77610696
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:28 schreef Autidude het volgende:

[..]

Het is een onwijs gaaf iets, vind ik Elk dier heeft zijn karaktereigenschappen, is ook wel bekend.. Maar er zijn dus ook, ik dacht 5?, elementen.. en die hebben ook elk weer specifieke eigenschappen. En zo zijn er leuke brouwsels te maken. Maar het enge is, dat het vaak zo gruwelijk accuraat is.

Zo ben ik er mee in contact gekomen, het is geen hobby ding of obessie van mij, maar ik heb er wel flink "research" naar gedaan nadat "een boekje mij even haarfijn uit wist te leggen hoe ik in elkaar stak" Dat was echt een vrij absurde rare ervaring, en toen ben ik mij er een beetje in gaan verdiepen.

Chinese astrologie ruled best wel hard! Al blijft het natuurlijk pseudo wetenschap
En wat is die van mij?
14 SHADES OF GREY
pi_77610716
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:19 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Ok.
Ik zit op het rea college.
Maar das ook niet een magische sleutel ofzo.
Volgens mij, van wat ik gelezen heb of er van weet, kan het REA college ook goed zijn en veel betekenen. Maar ik zit met leeftijd, ik hik nu tegen de 30 aan en dan zijn dat soort dingen geen echte opties meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')