abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 februari 2010 @ 09:59:12 #76
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_77695807
De rechtszaak tegen Wilders gaat niet over vrijheid van meningsuiting. Al wil hij dat ons wel laten geloven. Maar de rechtszaak gaat er over of Wilders strafbare feiten heeft begaan. Wat nu dus door een rechter zal worden getoetst.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_77701163
Politiek gezien wordt de VvM alleen beperkt door het verbod op discriminatie, wat voor mijn part wel afgeschaft moet worden. De samenleving en geweldadige mensen die eigen rechter spelen zijn een grotere bedreiging voor de VvM.
Ik ben zelf geen voorstander van al Geert Wilders ideeën, maar ik ben toch blij dat er iemand is die tegenwicht biedt, tegen de angst in de maatschappij voor VvM die er eigenlijk niet zou moeten zijn.
pi_77701533
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 13:46 schreef Laag het volgende:
Politiek gezien wordt de VvM alleen beperkt door het verbod op discriminatie, wat voor mijn part wel afgeschaft moet worden. De samenleving en geweldadige mensen die eigen rechter spelen zijn een grotere bedreiging voor de VvM.
Ik ben zelf geen voorstander van al Geert Wilders ideeën, maar ik ben toch blij dat er iemand is die tegenwicht biedt, tegen de angst in de maatschappij voor VvM die er eigenlijk niet zou moeten zijn.
Daar kan ik me aardig in vinden.
pi_77701704
quote:
Smaad en laster mag natuurlijk ook niet.
I´m back.
pi_77701813
Met mensen zoals Wilders wordt die zeker bedreigt. Zelfs satire kan bij hem niet door de beugel
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_77702013
quote:
We hebben hier een pedopartij die mee mag doen met de verkiezingen (mits er genoeg medestanders te vinden zijn). Over welke angst voor vrijheid van meningsuiting heb je het?
pi_77702554
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:13 schreef V.en.A het volgende:

[..]

We hebben hier een pedopartij die mee mag doen met de verkiezingen (mits er genoeg medestanders te vinden zijn). Over welke angst voor vrijheid van meningsuiting heb je het?
Als dat zo'n slecht idee is, dan zullen er weinig mensen op stemmen.
Tot nog toe, hebben ze te weinig handtekeningen om mee te doen.
pi_77702581
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:36 schreef Laag het volgende:

[..]

Als dat zo'n slecht idee is, dan zullen er weinig mensen op stemmen.
Tot nog toe, hebben ze te weinig handtekeningen om mee te doen.
Ze kopen wat stemmen van zwervers in ruil voor bier.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:59:33 #84
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77703140
het gaat nog verder terug. kritiek leveren op de gedwongen multiculti en de nadelen daarvan in sommige facetten, is altijd al levensgevaarlijk geweest in nederland ts. kijk maar naar jan maat.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_77704190
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 09:27 schreef Dagonet het volgende:
En wie trekken er dingen als smadelijke godslastering uit de kast om daar weer mensen voor te straffen? Juist, de rechtsmensen..
Nogmaals, rechts =/= godsdienstig/religieus. Genoeg mensen op het forum die ook een broertje dood hebben aan zowel het grrristendom als de islame, en die niet bepaald links te noemen zijn. Stap eens van dat stokpaardje af .

Trouwens, de laatste rechtszaak die hier over lastering van God/Gristendom gevoerd is stamt uit de jaren 70, de SPG vs Reve naar aanleiding van "Nader tot U", en de SPG heeft in het stof moeten bijten.

[ Bericht 13% gewijzigd door ErictheSwift op 06-02-2010 17:38:39 ]
  zaterdag 6 februari 2010 @ 16:47:10 #86
3542 Gia
User under construction
pi_77706140
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:13 schreef V.en.A het volgende:

[..]

Seks met kinderen is en blijft verboden. Maar een pedo mag wel vinden dat dat verbod opgeheven zou moeten worden.
Discriminatie is verboden. Maar elke burger mag vinden dat dat verbod opgeheven moet worden.

Mogen zeggen wat je denkt en wat je zou willen, moet gewoon mogelijk blijven. Iets willen is nog niet hetzelfde als iets, wat strafbaar is, daadwerkelijk uitvoeren.

Ik denk overigens als Wilders zijn mening een beetje matigt en algemener houdt, dat hij nog veel meer stemmen krijgt. Veel mensen, waaronder ik, stemmen niet op hem vanwege zijn extreme plannen.

-Ik wil niet dat hij alleen van criminele niet-westerse allochtonen (met twee nationaliteiten) het Nederlanderschap kan ontnemen, maar dat hij dat met elke criminele burger met twee nationaliteiten kan doen.
Algemener dus. Moet voor al die gevallen gelden, niet alleen voor niet-westerlingen.

-Ik ben ook niet direct voor uitzetten, maar liever Nederlanderschap afnemen en verblijfsvergunning verstrekken. Als ze zich vervolgens 10 jaar lang redelijk netjes gedragen, kunnen ze weer opnieuw Nederlander worden.
Iets gematigder dus.
pi_77706229
sja, ik zal vast wel gezeik ermee krijgen, maar ik heb geen meelijden met de islam. Als je ziet wat ze met ongelovigen doen vind ik het alleen maar terecht dat sommige mensen ze hier weg willen. Heb ze nooit echt vertrouwd omdat de cultuur gewoon. mja. jaren achterlopen, en hun gebruikelijkheden tegen ongelovigen en vrouwen me gewoon niet aanstaan.. dat wilders dat soort volk om die reden weg wilt hebben stem ik alleen maar toe. Waren islamieten (die zijn er uiteraard ook wel) gewoon ingeburgerd en deden ze normaal (naar ons weten), dan was er vast geen probleem geweest. we hebben ook geen last van japanners of chinezen die hier met hun geloof komen, het meeste gezeik in mijn omgeving komt van de islamieten waar slechts een derde normaal mee doet

overigens vind ik 2 nationalteiten bullshit, je kiest maar lekker. Wil je naar nederland komen, dan wordt je nederlands, zo niet, houdoe
The motivation for me, is them telling me what I could not be
  zaterdag 6 februari 2010 @ 17:20:17 #88
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77707148
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 16:47 schreef Gia het volgende:

[..]

Seks met kinderen is en blijft verboden. Maar een pedo mag wel vinden dat dat verbod opgeheven zou moeten worden.
Discriminatie is verboden. Maar elke burger mag vinden dat dat verbod opgeheven moet worden.

Mogen zeggen wat je denkt en wat je zou willen, moet gewoon mogelijk blijven. Iets willen is nog niet hetzelfde als iets, wat strafbaar is, daadwerkelijk uitvoeren.

Ik denk overigens als Wilders zijn mening een beetje matigt en algemener houdt, dat hij nog veel meer stemmen krijgt. Veel mensen, waaronder ik, stemmen niet op hem vanwege zijn extreme plannen.

-Ik wil niet dat hij alleen van criminele niet-westerse allochtonen (met twee nationaliteiten) het Nederlanderschap kan ontnemen, maar dat hij dat met elke criminele burger met twee nationaliteiten kan doen.
Algemener dus. Moet voor al die gevallen gelden, niet alleen voor niet-westerlingen.

-Ik ben ook niet direct voor uitzetten, maar liever Nederlanderschap afnemen en verblijfsvergunning verstrekken. Als ze zich vervolgens 10 jaar lang redelijk netjes gedragen, kunnen ze weer opnieuw Nederlander worden.
Iets gematigder dus.
ik ben liever voor een wilders die de islam even met rust laat en zich primair gaat richten op de criminele dubbelpaspoorters, inclusief criminele familie. dat zijn de mensen die de anderen een slecht beeld geven. laat wilders zich daar aan houden, niet at random.
pi_77708412
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 16:50 schreef Bee-R34 het volgende:

overigens vind ik 2 nationalteiten bullshit, je kiest maar lekker. Wil je naar nederland komen, dan wordt je nederlands, zo niet, houdoe
Sommige burgers krijgen het recht om 2 nationaliteiten te bezitten. Ik zou niet weten waarom je dat wil gaan afpakken. Naar mijn weten heeft er niemand last van? Wanneer je praat over criminelen is het afpakken van een nationaliteit niet een stap te ver? Ja natuurlijk heb je er als Nederland geen last meer van, maar dat kan toch nooit slagen dat plan hehe.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 18:08:36 #90
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77708502
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:05 schreef Drassss het volgende:

[..]

Sommige burgers krijgen het recht om 2 nationaliteiten te bezitten. Ik zou niet weten waarom je dat wil gaan afpakken. Naar mijn weten heeft er niemand last van? Wanneer je praat over criminelen is het afpakken van een nationaliteit niet een stap te ver? Ja natuurlijk heb je er als Nederland geen last meer van, maar dat kan toch nooit slagen dat plan hehe.
tuurlijk kan dat slagen. marokko moet een stap terug doen en hun vuilnis weer terugnemen. en nee, dit gaat niet over alle marokkanen. alleen de slechte marokkanen die met heel hun familie rottigheid uithalen. en ja, die zijn er. niet zeuren.
pi_77708635
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:08 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

tuurlijk kan dat slagen. marokko moet een stap terug doen en hun vuilnis weer terugnemen. en nee, dit gaat niet over alle marokkanen. alleen de slechte marokkanen die met heel hun familie rottigheid uithalen. en ja, die zijn er. niet zeuren.
Anders niet zeuren, menneke toch Maargoed, ik mag lijen dat heel de wereld dat het stuk vreten uit hun landen ook naar Nederland brengt dan
  zaterdag 6 februari 2010 @ 18:13:41 #92
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77708662
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:12 schreef Drassss het volgende:

[..]

Anders niet zeuren, menneke toch Maargoed, ik mag lijen dat heel de wereld dat het stuk vreten uit hun landen ook naar Nederland brengt dan
de rotte nederlanders all over the world bedoel je?
pi_77708706
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:13 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

de rotte nederlanders all over the world bedoel je?
Correct.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 18:16:23 #94
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77708753
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:14 schreef Drassss het volgende:

[..]

Correct.
bron? en wie en wat? welk stuk vreten moet naar nederland worden gebracht. waar misdragen wij ons zo als marokkanen?
pi_77708920
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

bron? en wie en wat?
Pff ik denk alleen alvast door wanneer dit dwaze plan tot uitvoering wordt gebracht. Iets aanpassen heeft altijd gevolgen en het lijkt mij verstandig om daar ook over na te denken.

Uiteraard is een crimineel natuurlijk zo slim om zijn nationaliteit te laten verdwijnen, zodat hij mooi in Nederland kan blijven Ga je dus een hele nieuwe wet invoeren om een paar gasten het land uit te tikken, maar daarin tegen pak je bij duizende " onschuldige" Nederlanders hun 2de nationaliteit af. Ik vind het maar een dom niet doordacht plan, om maar 1 bevolkingsgroep voor de zoveelste keer keihard te treiteren.

Edit: Ik zie alweer dat jij een ongelofelijk haat bril richting Marokkanen op hebt. Ik noem een aantal drugsdealers in landen als Thailand of whatever. Ik noem maar voorbeelden en gebruik geen enkele bron dus svp gewoon een normale discussie akkoord?
pi_77708960
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:05 schreef Drassss het volgende:

[..]

Dat recht kan je ook gewoon ontnomen worden hoor, net zo makkelijk als dat je persona non grata verklaard kan worden als je je als een tokkie in Lloret of A'dam gedraagt . Bovendien is het vooral bedoeld als stok achter de deur, niet om preventief massa-deportaties uit te voeren.
pi_77709017
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:22 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

Dat recht kan je ook gewoon ontnomen worden hoor, net zo makkelijk als dat je persona non grata verklaard kan worden als je je als een tokkie in Lloret of A'dam gedraagt . Bovendien is het vooral bedoeld als stok achter de deur, niet om preventief massa-deportaties uit te voeren.
Dat laatste moet ik gewoon nog maar zien.
pi_77709284
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:24 schreef Drassss het volgende:
Dat laatste moet ik gewoon nog maar zien.
Mwoahh, in deze context is de term "3 strikes you're out" al eens gevallen, wat dus zou betekenen dat, uitgaande van CBS-cijfers, 10% van alle mocro's uitgezet zou gaan worden. Dan blijven er nog steeds 90% over. Klinkt niet echt bepaald preventief.
pi_77709384
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:34 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

Mwoahh, in deze context is de term "3 strikes you're out" al eens gevallen, wat dus zou betekenen dat, uitgaande van CBS-cijfers, 10% van alle mocro's uitgezet zou gaan worden. Dan blijven er nog steeds 90% over. Klinkt niet echt bepaald preventief.
345.000 in Nederland... tja ik vind het nogal? Gewoon 34.000 per vliegtuig eruit. Zal wel aan mij liggen gok ik dan.....
pi_77709628
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:37 schreef Drassss het volgende:

[..]

345.000 in Nederland... tja ik vind het nogal? Gewoon 34.000 per vliegtuig eruit. Zal wel aan mij liggen gok ik dan.....
Ik ging daarbij wel uit van een worst-case scenario.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')