quote:Op maandag 1 februari 2010 11:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
Cityslickers
Cityslickers II: Curly's Gold
Omdat februari na 31 januari komt.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:15 schreef Chen het volgende:
Waarom moet er altijd gelijk een nieuw topic aangemaakt worden?
quote:Op maandag 1 februari 2010 12:20 schreef hornage het volgende:
Beter dan Resident Evil? Kan niet, Resident Evil heerscht
Euj Falcoquote:Op maandag 1 februari 2010 14:51 schreef Falco het volgende:
Oef, tijdje hier niet geweest. Is het veel veranderd in FMT qua spelregels?
Die ligt bij mij boven op de stapel om te gaan kijken, twee hoofdrolspelers zou ik nu zo niet weten. Gokje:quote:Op maandag 1 februari 2010 14:51 schreef Falco het volgende:
The Apartment is (m.i.) verreweg de beste Wilder-film. Noem de twee hoofdrolspelers op.
Reds idd nu nog de film waar Maclaine de oscar voor won of 2 waar ze een nominatie voor had.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:57 schreef Chen het volgende:
Dat was Warren Beatty weet niet welke film een oscar won, maar volgens mij wel eentje die hij had geregisseerd? Wellicht Reds of Heaven can Wait? Rest van z'n werk is wat later dacht ik.
verkeerd gelezen.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:08 schreef lamers het volgende:
[..]
Reds idd nu nog de film waar Maclaine de oscar voor won of 2 waar ze een nominatie voor had.
+1 Lamersquote:
Mean girlsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:02 schreef hornage het volgende:
Dan doe ik een opstarter:
In de reeks, lekkere chicks in kutfilms:
"Hi guys, can you name 3 movies with me that scored less than a 5,5 on imdb?"
[ afbeelding ]
The parent trap, maar stiekem vond ik die vroeger heel leuk dus die zal wel niet zo laag scorenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:02 schreef hornage het volgende:
[ afbeelding ]
Oja, ik kon maar niet op de naam komen maar:quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:02 schreef hornage het volgende:
[ afbeelding ]
3.61 - I Know Who Killed Mequote:
4.71 - Herbie Fully Loadedquote:
Hoe raad je ze allemaal zoquote:
ulrich thomsenquote:Op maandag 1 februari 2010 23:28 schreef Flitspaal het volgende:
Ik heb net zelf maar gecheckt.
Volgende vraag, maar ik ga wel naar bed:
[ afbeelding ]
Zijn naam en 3 titels.
Dat was de goede naam jah. Nieuwe vraag wordt wel door Samuel gesteld.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:12 schreef Chen het volgende:
[..]
ulrich thomsentitels zijn al gegeven.
Iets met dolfijnen fuik?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
De titel is iets wat je op plaatje 2 ziet en wat je op het laatste plaatje net niet ziet.
Is het dan ook nog het Japanse woord voor baai?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:21 schreef SamuelofSEK het volgende:Het gaat om een bepaald soort baai.
En dat heeft verder niks met dolfijnen te maken
Main Entry: bayquote:
quote:* De Regels:
[ afbeelding ]Opzoeken is ten strengste verboden! Hieronder vallen uiteraard Google, IMDb, RateYourMusic/Movies maar ook een BluRaytje, DVD'tje opzetten of een filmblad doorbladeren
Heb alleen tussen de synoniemen van "Bay" gezocht, niets qua films en titels e.d., dat mag dus ook niet?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat is goed, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat je dingen opzoekt.
[..]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:52 schreef 10tje1988 het volgende:
[..]
Heb alleen tussen de synoniemen van "Bay" gezocht, niets qua films en titels e.d., dat mag dus ook niet?
Inglourious Basterdsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
Als je belooft het niet meer te doen niet![]()
De titel (100% correct gespeld)
[ afbeelding ]
ow ow ow en je zal branden in de helquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:02 schreef hornage het volgende:
[..]
ow ow ow en je zal branden in de hell
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
He wat flauw in een keer
Chen + 1
2 SamuelofSEK
2 Chen
1 Lamers
1 Falco
1 InTrePidIvity
1 Hulkio
Chen +1quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:12 schreef Chen het volgende:
[..]
ulrich thomsentitels zijn al gegeven.
Hulkio +1quote:
Wat is jong? Maar wel Woody Allen inderdaad, nu nog gokken uit een van zijn ruim veertig titels.quote:
+1 Flitspaalquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:04 schreef Flitspaal het volgende:
Indegenes is deze film, toch?
Het is makkelijker als je nog even vermeldt voor welk antwoord dat was.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:12 schreef Chen het volgende:
+1 Flitspaal
3 Chen
2 SamuelofSEK
2 Hulkio
1 Lamers
1 Falco
1 InTrePidIvity
1 Flitspaal
gedaanquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het is makkelijker als je nog even vermeldt voor welk antwoord dat was.
Celebrityquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:35 schreef Hulkio het volgende:
Plot: While attending a retrospect of his work, a filmmaker recalls his life and his loves: the inspirations for his films.
Chen +1quote:
Top.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:15 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Chen +1
Ik had al een punt voordat jij mij dat punt toekende, dus die zal ik meenemen.
4 Chen
2 SamuelofSEK
2 Hulkio
2 Flitspaal
1 Lamers
1 Falco
1 InTrePidIvity
Dat was nog net op tijd!quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:21 schreef Flitspaal het volgende:
Ik vermoed Stardust Memories, maar ben er niet zeker van.
The Haunting = TH?quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:46 schreef Flitspaal het volgende:
Afkortingen van titels van wie?
YM
E
TH
F
BTT
TGG
AF
Nee.quote:
Dat denk je goed.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:40 schreef Dopekoe het volgende:
Dat doet me denken aan een gevangenisfilm
Escape from alcatraz ?
Dat denk ik ook, die man daar lijkt van achter gezien wel op Clint Eastwoodquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:40 schreef Dopekoe het volgende:
Dat doet me denken aan een gevangenisfilm
Escape from alcatraz ?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dan is het nog altijd Zooey Deschanel
Het zijn 2 woorden met evenzoveel letters als puntjesquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:10 schreef Dopekoe het volgende:
Wat is de indianennaam van Frank Hopkins in Hidalgo ?
SamuelofSEK +1quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
Deschanel voor het geval dat flits ook een achternaam eist
Titel
[ afbeelding ]
Blauw kind, ofwel Blue Child. Heb je gister ook gekeken op SBS6quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:11 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Het zijn 2 woorden met evenzoveel letters als puntjes
..... ......
Ik heb hem ook gekeken maar volgens mij is dat niet de naam die hem gegeven wordt, de naam die ik zoek wordt hem gegeven door een oude indiaan met wie hij overlegt of hij de race moet gaan doenquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:26 schreef Chen het volgende:
[..]
Blauw kind, ofwel Blue Child. Heb je gister ook gekeken op SBS6? Vond het wel een leuke film
Dat zijn er al 3quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:41 schreef Patch het volgende:
Poison Ivy? 5.01
Freddy Got Fingered? 3.90
Charlies Angels? 5.50
Charlies Angels 2? 4.70
Riding in Cars With Boys? 6.20
The Wedding Singer? 6.80
50 First Dates? 6.80
Ever After? 6.90
Dat was 4 en 5!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:43 schreef Patch het volgende:
Duplex? 5.70
Batman Forever? 5.40
Never Been Kissed? 5.70
Bad Girls? 4.71
quote:
Ok, dan zie je het goed.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:23 schreef hornage het volgende:
Ik zie en klein gestreept plaatje met een witte konijnenknuffel in plastic verpakt en op de verpakking moet ik waarschijnlijk een hint zien ofzo?
Is dat een bedreiging?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:25 schreef Patch het volgende:
[..]
Ok, dan zie je het goed.
Maar wat je ook doet, laat het konijntje in de doos.... anders sterf je...
Die had ik gewetenquote:
Patch +1quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:56 schreef Patch het volgende:
The Adventures of Buckaroo Banzai Across the 8th Dimension
Het is een totaal niet serieus te nemen jaren 80 sci/fi filmpje.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:03 schreef Dopekoe het volgende:
Daar heb ik nou echt nog nooit van gehoord
Mag ik dan ook op 2 komen te staanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:23 schreef Patch het volgende:
Dopekoe + 1
4 Chen
4 SamuelofSEK
3 Flitspaal
2 Hulkio
2 Patch
1 Lamers
1 Falco
1 InTrePidIvity
1 Dopekoe
1 victorinox
quote:
Nee, gelukkig niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
En dat gedrocht van een remake wel?![]()
Dat is goed.quote:
Pedobear. +1quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:05 schreef wyccie het volgende:
Jon Rhys Davies of zo. The Other Boleyn Girl of The Duchess, in ieder geval zo'n kostuumfilm. Matchpoint En verder weet ik het zo niet.
High school Musical 3quote:Op zondag 7 februari 2010 07:17 schreef Pedobear. het volgende:
Naam is nog niet goed, titels wel.
Nog de goede naam (ja ik ben streng), en één film.
Denk aan een speelfilm die zich in China afspeelt in de jaren '30 vorige eeuw.
Een nieuwe film in Parijs, met John Travolta
Zou je misschien in het vervolg voor wat meer vaart willen zorgen? Als een vraag op vrijdagavond gepost wordt en op zondag nog steeds niet geraden is, dan mogen er best meer hints, tips, foto's e.d. gepost worden. Natuurlijk is het ook rustiger omdat het weekend is, maar toch.quote:Op zondag 7 februari 2010 07:17 schreef Pedobear. het volgende:
Naam is nog niet goed, titels wel.
Nog de goede naam (ja ik ben streng), en één film.
Denk aan een speelfilm die zich in China afspeelt in de jaren '30 vorige eeuw.
Een nieuwe film in Parijs, met John Travolta
Excuses Patchquote:Op zondag 7 februari 2010 08:41 schreef Patch het volgende:
[..]
Zou je misschien in het vervolg voor wat meer vaart willen zorgen? Als een vraag op vrijdagavond gepost wordt en op zondag nog steeds niet geraden is, dan mogen er best meer hints, tips, foto's e.d. gepost worden. Natuurlijk is het ook rustiger omdat het weekend is, maar toch.
SamuelofSEK +1quote:
Ik voeg de punten van Chen en Pedobear samen de volgende tussenstand.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
Alleen Tarzan was niet goed van intre dus Patch heeft de 4e met Mulan
Patch+1
7 SamuelofSEK
4 Chen
4 Patch
3 Flitspaal
2 Hulkio
2 Dopekoe
2 victorinox
2 InTrePidIvity
1 Lamers
1 Falco
1 Pedobear.
3.61 Home Alone 3quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:33 schreef Dopekoe het volgende:
Was Home Alone 3 niet een van haar eerste rollen ?
Nog geen goede maar deze zit heeeeel erg warmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |