Mean girlsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:02 schreef hornage het volgende:
Dan doe ik een opstarter:
In de reeks, lekkere chicks in kutfilms:
"Hi guys, can you name 3 movies with me that scored less than a 5,5 on imdb?"
[ afbeelding ]
The parent trap, maar stiekem vond ik die vroeger heel leuk dus die zal wel niet zo laag scorenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:02 schreef hornage het volgende:
[ afbeelding ]
Oja, ik kon maar niet op de naam komen maar:quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:02 schreef hornage het volgende:
[ afbeelding ]
3.61 - I Know Who Killed Mequote:
4.71 - Herbie Fully Loadedquote:
Hoe raad je ze allemaal zoquote:
ulrich thomsenquote:Op maandag 1 februari 2010 23:28 schreef Flitspaal het volgende:
Ik heb net zelf maar gecheckt.
Volgende vraag, maar ik ga wel naar bed:
[ afbeelding ]
Zijn naam en 3 titels.
Dat was de goede naam jah. Nieuwe vraag wordt wel door Samuel gesteld.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:12 schreef Chen het volgende:
[..]
ulrich thomsentitels zijn al gegeven.
Iets met dolfijnen fuik?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
De titel is iets wat je op plaatje 2 ziet en wat je op het laatste plaatje net niet ziet.
Is het dan ook nog het Japanse woord voor baai?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:21 schreef SamuelofSEK het volgende:Het gaat om een bepaald soort baai.
En dat heeft verder niks met dolfijnen te maken
Main Entry: bayquote:
quote:* De Regels:
[ afbeelding ]Opzoeken is ten strengste verboden! Hieronder vallen uiteraard Google, IMDb, RateYourMusic/Movies maar ook een BluRaytje, DVD'tje opzetten of een filmblad doorbladeren
Heb alleen tussen de synoniemen van "Bay" gezocht, niets qua films en titels e.d., dat mag dus ook niet?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat is goed, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat je dingen opzoekt.
[..]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:52 schreef 10tje1988 het volgende:
[..]
Heb alleen tussen de synoniemen van "Bay" gezocht, niets qua films en titels e.d., dat mag dus ook niet?
Inglourious Basterdsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
Als je belooft het niet meer te doen niet![]()
De titel (100% correct gespeld)
[ afbeelding ]
ow ow ow en je zal branden in de helquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |