Het is een totaal niet serieus te nemen jaren 80 sci/fi filmpje.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:03 schreef Dopekoe het volgende:
Daar heb ik nou echt nog nooit van gehoord
Mag ik dan ook op 2 komen te staanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:23 schreef Patch het volgende:
Dopekoe + 1
4 Chen
4 SamuelofSEK
3 Flitspaal
2 Hulkio
2 Patch
1 Lamers
1 Falco
1 InTrePidIvity
1 Dopekoe
1 victorinox
quote:
Nee, gelukkig niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
En dat gedrocht van een remake wel?![]()
Dat is goed.quote:
Pedobear. +1quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:05 schreef wyccie het volgende:
Jon Rhys Davies of zo. The Other Boleyn Girl of The Duchess, in ieder geval zo'n kostuumfilm. Matchpoint En verder weet ik het zo niet.
High school Musical 3quote:Op zondag 7 februari 2010 07:17 schreef Pedobear. het volgende:
Naam is nog niet goed, titels wel.
Nog de goede naam (ja ik ben streng), en één film.
Denk aan een speelfilm die zich in China afspeelt in de jaren '30 vorige eeuw.
Een nieuwe film in Parijs, met John Travolta
Zou je misschien in het vervolg voor wat meer vaart willen zorgen? Als een vraag op vrijdagavond gepost wordt en op zondag nog steeds niet geraden is, dan mogen er best meer hints, tips, foto's e.d. gepost worden. Natuurlijk is het ook rustiger omdat het weekend is, maar toch.quote:Op zondag 7 februari 2010 07:17 schreef Pedobear. het volgende:
Naam is nog niet goed, titels wel.
Nog de goede naam (ja ik ben streng), en één film.
Denk aan een speelfilm die zich in China afspeelt in de jaren '30 vorige eeuw.
Een nieuwe film in Parijs, met John Travolta
Excuses Patchquote:Op zondag 7 februari 2010 08:41 schreef Patch het volgende:
[..]
Zou je misschien in het vervolg voor wat meer vaart willen zorgen? Als een vraag op vrijdagavond gepost wordt en op zondag nog steeds niet geraden is, dan mogen er best meer hints, tips, foto's e.d. gepost worden. Natuurlijk is het ook rustiger omdat het weekend is, maar toch.
SamuelofSEK +1quote:
Ik voeg de punten van Chen en Pedobear samen de volgende tussenstand.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
Alleen Tarzan was niet goed van intre dus Patch heeft de 4e met Mulan
Patch+1
7 SamuelofSEK
4 Chen
4 Patch
3 Flitspaal
2 Hulkio
2 Dopekoe
2 victorinox
2 InTrePidIvity
1 Lamers
1 Falco
1 Pedobear.
3.61 Home Alone 3quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:33 schreef Dopekoe het volgende:
Was Home Alone 3 niet een van haar eerste rollen ?
Nog geen goede maar deze zit heeeeel erg warmquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |