quote:De Nieuw-Zeelandse muzikant Pauly Fuemana die wereldberoemd werd met het nummer How Bizarre is op 40-jarige leeftijd overleden. Dat meldt persbureau Reuters.
Fuemana scoorde in 1995 onder de naam OMC (wat staat voor Otara Millionaires Club) een wereldhit met het nummer How Bizarre. Het liedje werd het bestverkochte nummer uit de popgeschiedenis van Nieuw Zeeland. Het stond op nummer één in acht landen.
Fuemana wist het succes van How Bizarre niet meer te evenaren en werd in 2006 failliet verklaard. Hierbij verloor hij onder meer zijn huis en de royalties van zijn liedjes.
''Hij ging van helemaal niets naar het moment waarop al die roem op hem werd gedumpt. En hij moest het allemaal zelf maar oplossen'', verklaarde zijn broer Tony.
De zanger was sinds enkele maanden ziek. Waar hij aan is overleden is niet bekend gemaakt. Hij overleed zondagochtend in het ziekenhuis. Fuemana laat een vrouw en vijf kinderen achter.
'Take The Weather With You' leek me ook wel een kanshebber op die titelquote:Op maandag 1 februari 2010 09:56 schreef ranja het volgende:
Gaat hard inderdaad. Ik wist trouwens niet dat hij uit Nieuw Seeland kwam. Maar de grootste Nieuw Zeelandse hit? Er komen toch wel meer bands vandaan, of worden Split Enz en Crowded House als Australisch gerekend?
Dat het tijd is voor een spell checker?quote:Op maandag 1 februari 2010 10:16 schreef MadMaster het volgende:
Opener:
Als ik zeg 'Vegamite Sandwiche'", dan zeggen jullie?
quote:Op maandag 1 februari 2010 10:32 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat het tijd is voor een spell checker?
Gezondheidquote:Op maandag 1 februari 2010 10:16 schreef MadMaster het volgende:
Opener:
Als ik zeg 'Vegamite Sandwiche'", dan zeggen jullie?
quote:Op maandag 1 februari 2010 10:38 schreef Berkery het volgende:
Men at work - Land down under, zou ik dan zeggen.
Sorry voor de typo's, ik eet zelf nooit vegemite sandwiches...quote:Buying bread from a man in Brussels
He was six-foot-four and full of muscles
I said, "Do you speak-a my language?"
He just smiled and gave me a vegemite sandwich
And he said,
"I come from a land down under
Where beer does flow and men chunder
Can't you hear, can't you hear the thunder?
You better run, you better take cover."
quote:Op maandag 1 februari 2010 11:02 schreef MadMaster het volgende:
Sorry voor de typo's, ik eet zelf nooit vegemite sandwiches...![]()
Niet iets om bij voorbaat je vingers al bij af te likkenquote:Vegemite is made from used brewers' yeast extract, a by-product of beer manufacturing, and various vegetable and spice additives. It is salty, slightly bitter, and malty — similar to beef bouillon.
't is Marmite onder een andere naam. Ook niet echt iets om op je vingers te smeren nee..quote:Op maandag 1 februari 2010 11:05 schreef ranja het volgende:
[..]
[..]
Niet iets om bij voorbaat je vingers al bij af te likken
quote:Op maandag 1 februari 2010 14:14 schreef MadMaster het volgende:
Fox The Fox - Precious Little Diamond
Die waren toch stukken dikker en anders gekleurd?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:57 schreef schaap001 het volgende:
owja.... Mary Jane Girls?
Deels...quote:Op maandag 1 februari 2010 15:50 schreef bartrid het volgende:
[..]
Die waren toch stukken dikker en anders gekleurd?
Evenmin...quote:
quote:were a female trio from New York City who had several dance hits and music videos on MTV in the early eighties when the channel was still in its infancy. The group was created and masterminded by American Hi-NRG producer, Bobby Orlando aka 'Bobby O', an artist in his own right. The trio - initially Andrea, Holly and Rebecca - are best known for quirky and/or sensual New Wave, Hi-NRG and Dance-pop tunes...
Madmaster +1quote:Op maandag 1 februari 2010 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Aha - Take On Me ?
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:58 schreef bukgeit het volgende:
Uit We Don't Care van de Audio Bullys?
Oei, ik sta hoger dan ik dacht.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:50 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE (dankzij MadMaster):
De nieuwe stand...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:12 schreef schaap001 het volgende:
Is het dat jochie dat met Madonna danste in die clip in dat theater... Open Your Heart, geloof ik... met dat hoedje op
quote:The band was originally named, but changed the name to
due to "ignorant and racist" comments. The band formed in San Diego but are now based in Los Angeles.
The band recently signed a deal with Heavenly Recordings/Coopertive Music.
releases:EP (10", cd) 2009
LP (12") 2009
Extinction EP 2009LP (cd) 2010
Grobbel +1quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:35 schreef Grobbel het volgende:
The Muslims en The Soft Pack.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:55 schreef WeezerButler het volgende:
2 Beyonce - Single Ladies![]()
of was dat Kings of Leon Use somebody
4 Phoenix - Wolfgang Amadeus Phoenix![]()
![]()
Top prestatie van Phoenix, wellicht dat ze nu ook eens op Lowlands komen
Andere 2 weet ik niet
En dat klopt. En aangezien ik alleen de naam van de artiesten vroeg (en niet die van het album), pak je daarmee een puntje.quote:
Blech... Waar is Kanye als je hem nodig hebt?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:39 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Bartid +1
Goed voor 4 grammy's overigens
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:12 schreef Grobbel het volgende:
Kan iemand trouwens ook maar één nummer van Taylor Swift noemen?
Geen quizvraag, maar iets wat ik me oprecht afvraag.
Nope...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:12 schreef Grobbel het volgende:
nopequote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:12 schreef Grobbel het volgende:
Z +1quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:56 schreef Z het volgende:
Carrie Underwood.
Volgens mij ben ik wel eens tijdens het zappen wat van haar tegengekomen op foxkids ofzo... hoewel dat kan ook Miley Cyrus geweest zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:12 schreef Grobbel het volgende:
Ja, Love Story is een hit geweest vorig jaar. Maar daarna houdt 't bij mij ook snel opquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:12 schreef Grobbel het volgende:
ik heb een gedow-*kuche-kuche*-de live-CD van haar met Def Leppardquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:12 schreef Grobbel het volgende:
Onderkende band toch ...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:19 schreef bukgeit het volgende:
Schall & Wahn - Tocotronic
Het spijt me heel erg.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:25 schreef bukgeit het volgende:
Ik heb wel een soort van sympathie voor die Grobbel, maar kennelijk moet ik dat in heroverweging nemen.
Vervolgvraaggok;quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:09 schreef schaap001 het volgende:
Ik gooi er meteen een nieuwe in: WIE is dit? Zijn eigen naam hoeft niet persé; band mag ook.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:38 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Vervolgvraaggok;
Flowers from the man who shot your cousin
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:03 schreef bartrid het volgende:
gaat hij de vervanger van John Frusciante zijn in RHCP?
quote:De eerste aanwijzingen kwamen uit de kroeg en wezen in de richting van Sjaak-Pieter van Es uit Lith, die tegenwoordig in Amsterdam woont. Zijn tante Joke bevestigt die vermoedens. "De familie herkent hem op het filmpje, maar we horen ook dat het niet zijn stem is." Zijn tante zegt trouwens ook dat haar neef op de toneelschool zit. Sjaak-Pieter gebeld. Die zwijgt in alle toonaarden over zijn rol en de identiteit van
Geloof me; daar hoef je niet rouwig om te zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:32 schreef bartrid het volgende:
OT: Geen idee.
Nee maar dat kan wel veranderen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Geloof me; daar hoef je niet rouwig om te zijn.
Inderdaad , die is het nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:03 schreef schaap001 het volgende:
het zal toch niet Hans Lieberg zijn?!
Nee, een brabander.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:13 schreef MadMaster het volgende:
Is dit die Gé Reinders van Bloasmuziek
Heb geen idee hoe die er uit ziet...
Grrrrrrrrrobbel + 1quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:34 schreef Grobbel het volgende:
Gerard van Maasakkers?
quote:Talking to MTV about his involvement in the song,-- who isn't exactly known for hitting notes-- joked, "I don't know how to sing...I was like, 'What am I doing here? You guys are real good comedians.'" He added, "After I did Bob Dylan's part, it kind of hit me that I guess this is way more important than I could ever imagine." When asked if he thought he bettered Dylan's original performance he said, "Hell no."
Met die gast van de Fast Show..aankondiging heb ik van de week nog gezien..quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:29 schreef bartrid het volgende:
1 van mijn favoriete tv shows is Mock the Week. Welke band doet daar de themesong van?
Excuus, aangepast.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:57 schreef Grobbel het volgende:
Gobbel?![]()
En zo heeft opgroeien als een rasechte Brabander tenminste nog iets positiefs opgeleverd...Ik wilde eigenlijk een vervolgvraag stellen op nog zo'n typische Brabantse artiest, Ad de Laat, maar die is toch een stuk minder bekend als ie leek in mijn jeugdjaren. Blame Omroep Brabant en zo.
Anyway, nieuwe vraag... In de remake van 'We Are the World', wie zal Bob Dylans gedeelte voor zijn rekening nemen?
Interview met desbetreffende artiest hierover:
[..]
Borsato zelfs 2 avonden met in het voorprogramma Jurk...quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Anouk en Marco Borsato meen ik.
Ik vrees dat ik zelfs niet thuis blijf, maar juist ver er vandaan ergens op bezoek ga.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:13 schreef cafca het volgende:
Klinkt als iets waar je voor thuis blijft......
Ziet er niet echt uit als een ekster.quote:
Je gaat de goede richting op, maar de sigaar hou ik nog even..quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:55 schreef ranja het volgende:
Deze vogel heeft Mick Jagger aangeklaagd vanwege het imiteren van z'n geschreeuw
Als je op deze vogel gaat staan hoor je misschien satanische teksten..maar dat ie op de kop staat is ook wel een hint. Gen Led Zep dus.quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:59 schreef cafca het volgende:
Als je het geluid van deze vogel achterstevoren draait, hoor je satanische teksten, en daar had Led Zeppelin patent op?
ben geen vogelaar sorryquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ziet er niet echt uit als een ekster.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:07 schreef brother52 het volgende:
Oh wacht, Men at Work is aangeklaagd voor plagiaat. Een stuk uit Down under zou uit dat kinderliedje gehaald zijn.
quote:
Half goed.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, die komt van diep.
Vond 3 graden niet echt vurig...
quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:47 schreef schaap001 het volgende:
Burning Heart
heb ik nog een VHSvan met "nieuwe" (± 1994) videoclips
De mods vs. de rockers.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:04 schreef Z het volgende:
We waren bijna aan het rellen geslagen. Mods zijn er toch altijd?
quote:is a supergroup that consists of bassist Guy Berryman from Coldplay, singer/guitarist Jonas Bjerre of Mew, guitarist/keyboardist Magne Furuholmen from A-Ha and producer Martin Terefe.
made their very first live performance inside a specially constructed cube at the eleventh edition of 'Club Transmediale', an annual festival in Berlin, on Monday, February 1st, 2010. On the same day their debut album was released, titled We Are Here.
nou, als NU niemand het weetquote:is the Swedish word for
(*bijna exact hetzelfde woord*), which is a word of Russian origin and is used to describe 'people who cause bureaucratic bottlenecks in otherwise efficient organisations'.
nee, het is een Zweedse naam van Russische oorsprong, dus niks engels. Het is een lastig naam, maar ik dacht gezien de bandleden wellicht bekend bij iemand...quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:03 schreef brother52 het volgende:
Middle management?
Sinds ik mijn iPhone kapot heb laten vallen, gebruik ik geen iTunes meerquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Zijn er hier mensen die iTunes gebruiken?
Ik las ergens dat er elke week één gratis download is.
(goede antwoorden verdienen 1 punt!!)
Ik gebruik Foobar ook, naast iTunes, maar dat Random afspelen is niet echt een goeie shuffle..hij begint ergens anders dan aan het begin, maar gaat dan wel gewoon het rijtje af. Jammer.quote:
Doet het hier prima. Heb je random of shuffle aanstaan want daar zit nogal wat verschil in.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sufjan Stevens
[..]
Ik gebruik Foobar ook, naast iTunes, maar dat Random afspelen is niet echt een goeie shuffle..hij begint ergens anders dan aan het begin, maar gaat dan wel gewoon het rijtje af. Jammer.
Random. Ik zie nu ook bij Order >Shuffle (tracks) staan, zal die nog eens proberen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:12 schreef bartrid het volgende:
[..]
Doet het hier prima. Heb je random of shuffle aanstaan want daar zit nogal wat verschil in.
quote:What's the difference between Shuffle and Random playback order modes?
■Random mode picks tracks randomly, without special measures to prevent track repetitions other than a simple check to prevent the same track from playing twice in a row.
■Shuffle modes keep an internal randomized list of tracks in your playlist and play tracks according to their order in that list, so you don't get repetitions until all tracks in your playlist have been played. Shuffle's randomized track lists for each playlist are re-created on foobar2000 restart or when starting/advancing playback with another shuffle mode. Note that manually selecting a track to play in your playlist will result in shuffle playback continuing from that track's location on the randomized list, which is often perceived as repetitions: each time you manually choose a track to play (by doubleclicking it in playlist, etc.), shuffle plays the same tracks after that track; use 'Play → Random' menu command or the 'Random' button when you want to continue playback from a random track instead.
Op hun 2e lp hadden ze zichzelf maar afgekort tot gewoon Fuzzboxquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:14 schreef bartrid het volgende:
Nog nooit van gehoord...
Net even op youtube gekeken, nope ik ken ze nog steeds nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:19 schreef ranja het volgende:
[..]
Op hun 2e lp hadden ze zichzelf maar afgekort tot gewoon Fuzzbox
Thnx, zal het nog eens een kans gevenquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:18 schreef bartrid het volgende:
Shuffle is inderdaad de betere oplossing:
http://www.foobar2000.org/FAQ#random_shuffle_playback_order
[..]
Ik hoop dat dat niet de nieuwe regels worden. Ik vind het zo lelijk klinkenquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:55 schreef bukgeit het volgende:
Nieuwe vraag dan maar?
Hun* heten?
[ afbeelding ]
*
Dan nog liever 'hullie'quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:45 schreef lubje25 het volgende:
Ik hoop dat dat niet de nieuwe regels worden. Ik vind het zo lelijk klinken![]()
Engels.quote:
Dat is naast de 3 uiltjesquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:59 schreef bukgeit het volgende:
Hier is te zien hoe erg de brand was die gisteren in de Oude Ebbingestraat woedde. Plato is de hele dag gesloten gebleven.
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=88844
Niet van foto herkend... heb de cd wel in pre-order staan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:30 schreef Grobbel het volgende:
Marina and the Diamonds?
Marina & the Waves?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:19 schreef bartrid het volgende:
De naam lijkt ontzettend op Florence and the machine. Oftewel vrouwenaam and the nog iets.
Grobbel +1quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:30 schreef Grobbel het volgende:
Marina and the Diamonds?
quote:is a cover band formed by
and
as a side-project from their main band
. The duo have recorded a set of covers with producer Nigel Godrich for an album (released in 2010) in the vein of David Bowie's Pin Ups. They have performed a short UK tour which included the Reading and Leeds Festivals.
Tracklist:
1. "I Can't Stand It" (The Velvet Underground/Lou Reed)
2. "Big Sky" (The Kinks)
3. "The Crystal Ship" (The Doors)
4. "(You Gotta) Fight for Your Right (To Party!)" (The Beastie Boys)
5. "Damaged Goods" (Gang of Four) (with video)
6. "Love Is the Drug" (Roxy Music)
7. "Bike" (Pink Floyd)
8. "Pump It Up" (Elvis Costello)
9. "The Lovecats" (The Cure)
10. "Queen Bitch" (David Bowie)
11. "E.M.I." (Sex Pistols)
12. "Up The Junction" (Squeeze)
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:42 schreef belsen het volgende:
Dat is van die gasten van Supergras. Hotrats?
Ik vond het driedubbel niks, inderdaad inspiratieloos. Waar ze een slinger aangegeven hebben, vond ik ook nog te weinig.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:44 schreef schaap001 het volgende:
[..]
The Hotrats
Heb 'm gehoord: bij sommige vraag je je af waarom ze een cover hebben opgenomen ipv gewoon het origineel op het album gekwakt: totaal geen eigen slinger eraan gegeven![]()
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:50 schreef Mark het volgende:
Iets met Jennifer dus. Een single Jennifer(s)?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:28 schreef methodmich het volgende:
De band ontstond uit The Jennifers toch?
quote:I'll protect you from the hooded claw
Keep the vampires from your door
When the chips are down I'll be around
peaceman +1quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:42 schreef peaceman het volgende:
The Power of love - FGTH
Juist! Ooit nog eens gecoverd door Celine Dion.quote:
brrrrrr the horror.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Juist! Ooit nog eens gecoverd door Celine Dion.
bartrid +1
En door Huey Lewisquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:51 schreef methodmich het volgende:
Juist! Ooit nog eens gecoverd door Celine Dion.
Klinkt leukquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:04 schreef peaceman het volgende:
Welke band bestaat uit:
.......... zadelbak en klompen............zaag............
hmm.... één of ander shanty groepje ofzo... namen zeggen me niksquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:04 schreef peaceman het volgende:
Welke band bestaat uit:
Erik Vandenberge, muziek tekst zang gitaar accordeon zadelbak en klompen - Nathanael Boelen, contrabas en zaag - Arnout Brinkman, bariton sax - Elmore James van Doodewaard, drums.
Fijn, toch nog geraden!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's Shake it Up van the Cars
één van mijn eerste singletjes....
ow, da's niet bepaald shantyquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:10 schreef peaceman het volgende:
Nederlandse band die volgens eigen zeggen: Alternative / Garage / Blues muziek maakt.
quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:15 schreef bartrid het volgende:
thomas dolby?
Die ziet er dan ook wel redelijk oud geworden uit...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:17 schreef schaap001 het volgende:
Donovan
Pas nog een interview met hem gezien ergens...quote:
quote:Taking their name from an NME feature on the group Jamie Wednesday (later known as Carter the Unstoppable Sex Machine), the archetypal grebo bandformed in Stourbridge, England in 1986.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |