en tegen keelpijn.quote:Op maandag 1 februari 2010 05:23 schreef JoeThePlumber het volgende:
Bwweh uch uch...goedemorgen luitjes...!
Heeft iemand een medicijn tegen verkoudheid?..
Heul Veul extra vitamine C slikken. Alles wat je daar evt teveel van slikt plas je toch weer uit.quote:Op maandag 1 februari 2010 05:23 schreef JoeThePlumber het volgende:
Bwweh uch uch...goedemorgen luitjes...!
Heeft iemand een medicijn tegen verkoudheid?..
Ik las in een topic v t weekend dat een bepaald goedje door slikken goed helpt.quote:Op maandag 1 februari 2010 05:33 schreef seasushi het volgende:
[..]
en tegen keelpijn.
ook goeiemorgen trouwens
Wow...deadline ofzo..?quote:Op maandag 1 februari 2010 06:10 schreef Monopoly het volgende:
Mogguh
Lange kutwerkdag in het vooruitzicht.
Van 7 tot kwart over 8 vanavond
Morgeh...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 februari 2010 06:45 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Morgeh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Optimistquote:
Morge Kuukelquote:Op maandag 1 februari 2010 07:56 schreef minkuukel het volgende:
Medestrijders
Loodgieter![]()
Eze![]()
![]()
Trev![]()
![]()
SWJ![]()
Mutsje![]()
En al mijn nog door de sneeuw ploeterende fans![]()
![]()
Naatquote:Op maandag 1 februari 2010 08:14 schreef naatje_1 het volgende:
Goedemorgen slaapkopjes![]()
[ afbeelding ]
Tralaladiquote:Op maandag 1 februari 2010 08:38 schreef Ladidadida het volgende:
Goedemorgen allemaal
College van 13:00 tot 17:00... Ik heb een héél zwaar leven!
Morgen kuukiequote:
Ladiquote:Op maandag 1 februari 2010 08:38 schreef Ladidadida het volgende:
Goedemorgen allemaal
College van 13:00 tot 17:00... Ik heb een héél zwaar leven!
Kuukquote:
Goedemorgenquote:Op maandag 1 februari 2010 08:50 schreef Psalms het volgende:
Ladi
Bart
Kuuk
Naat
Mattie
ik voel me net Garfield
raphquote:Op maandag 1 februari 2010 08:50 schreef Psalms het volgende:
Ladi
Bart
Kuuk
Naat
Mattie
ik voel me net Garfield
Ben jij ook een soort jeweetwel kater?quote:Op maandag 1 februari 2010 08:50 schreef Psalms het volgende:
Ladi
Bart
Kuuk
Naat
Mattie
ik voel me net Garfield
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op maandag 1 februari 2010 08:54 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ben jij ook een soort jeweetwel kater?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haat de maandag jeweetwel kater
The Devil made me do it
I cant stop what he is telling me
He sits on my shoulder and he is singing a wicked melody
Unleashing that Hell in me
Xarquote:
Esmeraldaquote:Op maandag 1 februari 2010 09:09 schreef Esmerallda17 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Moest ik met mijn broertje mee naar de dokter vandaag, ik afspraak 'willen' maken.
Zijn ze daar super chagrijnig en vonden ze het maar een beetje onnodig![]()
uiteindelijk toch een afspraak kunnen maken voor 10 voor 2 vanmiddag![]()
yagh!
Ezequote:
Waarom moet hij naar de dokter dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 09:09 schreef Esmerallda17 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Moest ik met mijn broertje mee naar de dokter vandaag, ik afspraak 'willen' maken.
Zijn ze daar super chagrijnig en vonden ze het maar een beetje onnodig![]()
uiteindelijk toch een afspraak kunnen maken voor 10 voor 2 vanmiddag![]()
yagh!
Ezechielk!quote:
Omdat zijn teennagel er helemaal zwart uit ziet zo >quote:Op maandag 1 februari 2010 09:11 schreef Xaryna het volgende:
[..]
[..]
Waarom moet hij naar de dokter dan?
Oei, dat ziet er niet lekker uitquote:Op maandag 1 februari 2010 09:14 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ezechielk!![]()
[..]
Omdat zijn teennagel er helemaal zwart uit ziet zo > [ afbeelding ]
En voor me zelf moet ik ook even iets na vragen, want ik heb weer lange tijd last van mijn ribben
Dat is het probleem, hij weet het totaal nietquote:Op maandag 1 februari 2010 09:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oei, dat ziet er niet lekker uit
Iets op laten vallen ofzo?
Tenenquote:Op maandag 1 februari 2010 09:14 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ezechielk!![]()
[..]
Omdat zijn teennagel er helemaal zwart uit ziet zo > [ afbeelding ]
En voor me zelf moet ik ook even iets na vragen, want ik heb weer lange tijd last van mijn ribben
Het kan zo'n schimmelnagel zijn...quote:Op maandag 1 februari 2010 09:20 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Dat is het probleem, hij weet het totaal niet![]()
Hij is ook niet zo lettend op dat soort dingen,![]()
mede doordat hij ook geen pijn er in voelt.
Ik krijg de neiging als de dokter zegt dat er wat aan gedaan moet worden, dat ik dan naar de assistente loop en zeg "Zie je de afspraak was toch zinnig."![]()
Door haar heb ik gelijk een ochtendhumeur![]()
Allemaal ook leuk door de sneeuw moeten gaan ?
quote:Op maandag 1 februari 2010 09:20 schreef ajf het volgende:
Goedemorgen mensjes.
Ericquote:
Hm, apartquote:Op maandag 1 februari 2010 09:20 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Dat is het probleem, hij weet het totaal niet![]()
Hij is ook niet zo lettend op dat soort dingen,![]()
mede doordat hij ook geen pijn er in voelt.
Ik krijg de neiging als de dokter zegt dat er wat aan gedaan moet worden, dat ik dan naar de assistente loop en zeg "Zie je de afspraak was toch zinnig."![]()
Door haar heb ik gelijk een ochtendhumeur![]()
Allemaal ook leuk door de sneeuw moeten gaan ?
Inderdaad, het is dat je ze nodig hebt, anders operatief verwijderenquote:
quote:
Schimmelnagels zien er anders uitquote:Op maandag 1 februari 2010 09:21 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Het kan zo'n schimmelnagel zijn...
Als je er iets op laat vallen ziet het er anders uit. Maar het heeft niet zo'n haast dus misschien dat ze daarom moeilijk doen als je diezelfde dag nog een afspraak wilt...
Bartquote:Op maandag 1 februari 2010 09:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eric![]()
[..]
Hm, apart
Jep. Tenminste, onze vrienden van het OV dan, ik liet mijzelf vervoeren![]()
[..]
Inderdaad, het is dat je ze nodig hebt, anders operatief verwijderen
Hangt dat niet van het soort schimmel af?quote:Op maandag 1 februari 2010 09:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Schimmelnagels zien er anders uit
Goedemorgen!quote:
Dan moet je ze wassenquote:
Een schimmelnagel ziet er ook iets anders uit , dan hoe het er bij hem uit ziet vandaar.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:21 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Het kan zo'n schimmelnagel zijn...
Als je er iets op laat vallen ziet het er anders uit. Maar het heeft niet zo'n haast dus misschien dat ze daarom moeilijk doen als je diezelfde dag nog een afspraak wilt...
Ja, naja we nemen maar aan dat mevrouw asisstent haar dag niet heeftquote:Op maandag 1 februari 2010 09:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Hm, apart
Jep. Tenminste, onze vrienden van het OV dan, ik liet mijzelf vervoeren![]()
[..]
Inderdaad, het is dat je ze nodig hebt, anders operatief verwijderen
Lekker geslapen?quote:
Oi !quote:
Een schimmelnagel is hetzelfde als een kalknagelquote:Op maandag 1 februari 2010 09:25 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hangt dat niet van het soort schimmel af?
Een krantenwijk hoef ik niet meer aan te denken, zeker niet zo vroeg op de ochtendquote:Op maandag 1 februari 2010 09:26 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ja, naja we nemen maar aan dat mevrouw asisstent haar dag niet heeft![]()
Hahah ja,
Oke, ik weer kranten rond gebracht door dit goddelijke weer
Zelfs gewassen vind ik ze viesquote:Op maandag 1 februari 2010 09:25 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hangt dat niet van het soort schimmel af?
[..]
Goedemorgen!
[..]
Dan moet je ze wassen
Ja ik heb geslapen als een blokquote:
Stiekem heb je gewoon een voetenfetish!quote:
Nee!quote:Op maandag 1 februari 2010 09:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Stiekem heb je gewoon een voetenfetish!
Haha ach ik ben het wel gewend, al heb ik er met té veel sneeuw echt een hekel aan.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een krantenwijk hoef ik niet meer aan te denken, zeker niet zo vroeg op de ochtend
Ik moet er al te vroeg uit
Ik ging in de winter altijd met mijn mountainbike, en dan een rugtas op m'n rug. Reed een stuk beterquote:Op maandag 1 februari 2010 09:42 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Haha ach ik ben het wel gewend, al heb ik er met té veel sneeuw echt een hekel aan.![]()
maar snel zomer worden, dan is het wel fijn om te doen
Selmaquote:
Okequote:Op maandag 1 februari 2010 09:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oi !![]()
[..]
Een schimmelnagel is hetzelfde als een kalknagel
Zal dus wel wat anders aan de hand zijn
Onderdrukte fetishquote:Op maandag 1 februari 2010 09:42 schreef ajf het volgende:
[..]
Nee!Ik vind het echt het minst erotische aan een lichaam
Goedemorgenquote:
Ja dat is wel makkelijker jaquote:Op maandag 1 februari 2010 09:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ging in de winter altijd met mijn mountainbike, en dan een rugtas op m'n rug. Reed een stuk beter
[..]
Liefje, ik heb geen onderdrukte fetisj.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:50 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oke
[..]
Onderdrukte fetish
Over een paar jaar ga je voeten van willekeurige voorbijgangers aflikken.
[..]
Goedemorgen
Oh dat is mooi lieverdquote:Op maandag 1 februari 2010 09:33 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja ik heb geslapen als een blok
Ik ga mee
bart jongenquote:Op maandag 1 februari 2010 09:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ging in de winter altijd met mijn mountainbike, en dan een rugtas op m'n rug. Reed een stuk beter
[..]
Selma![]()
Morgen c0n!quote:Op maandag 1 februari 2010 09:56 schreef c0nd0r het volgende:
Goedemorgen![]()
Eindelijk door de sneeuw geploegd
Hoe weet jij dat nou?quote:Op maandag 1 februari 2010 09:54 schreef ajf het volgende:
[..]
Liefje, ik heb geen onderdrukte fetisj.
Goedemorgenquote:Op maandag 1 februari 2010 09:56 schreef c0nd0r het volgende:
Goedemorgen![]()
Hee Ratelquote:
Ik vind ze vies. Een fetisj is iets andersquote:Op maandag 1 februari 2010 09:59 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?
[..]
Goedemorgen![]()
Ja en hoe gaat het met jou?quote:
Mogguhquote:Op maandag 1 februari 2010 09:56 schreef c0nd0r het volgende:
Goedemorgen![]()
Ratelquote:
Wouterquote:
Ja leuk he, ik stond de andere kant op vast.. Van Nunspeet tot aan Zwolle ook 1 grote ramp..quote:Op maandag 1 februari 2010 10:04 schreef drummerdude het volgende:
Morgen! Net 2 uur over Steenwijk-Zwolle gedaan
Hier gaat het goedquote:
Mjah, langzamer fietsen enzo. En daar heb ik zo'n hekel aanquote:Op maandag 1 februari 2010 09:53 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ja dat is wel makkelijker ja
Ach op zich kan ik nu best goed met de sneeuw en ijs om gaan!
de eerste keer sneeuw en ijs ben ik namelijk gevallenen sinds dien weet ik hoe ik er mee om moet gaan en kan ik redelijk goed fietsen
Wouterquote:
Conneponquote:
Op het spoor nergens last vanquote:Op maandag 1 februari 2010 10:05 schreef Ladidadida het volgende:
Wat een drama is het op de weg als je dat zo hoort
Morge Ezequote:Op maandag 1 februari 2010 10:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, langzamer fietsen enzo. En daar heb ik zo'n hekel aan
W
[..]
Wouter
[..]
Connepon![]()
Ik was met OV, 1 trein was er niet, 2e trein bleef zo'n 5 tot 10 min stil staan, en zo'n 4 bussen naar Deltion overvol en met vertraging.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:05 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ja leuk he, ik stond de andere kant op vast.. Van Nunspeet tot aan Zwolle ook 1 grote ramp..
Trev kerelquote:
Leuk he, om er dan in de trein zo ZOEF voorbij te gaan?quote:Op maandag 1 februari 2010 10:05 schreef Ladidadida het volgende:
Wat een drama is het op de weg als je dat zo hoort
Dat lijkt wel op syntus op een normale dagquote:Op maandag 1 februari 2010 10:07 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ik was met OV, 1 trein was er niet, 2e trein bleef zo'n 5 tot 10 min stil staan, en zo'n 4 bussen naar Deltion overvol en met vertraging.
Xarynaquote:Op maandag 1 februari 2010 10:08 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Leuk he, om er dan in de trein zo ZOEF voorbij te gaan?
Morge Marijkequote:Op maandag 1 februari 2010 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal op deze duffe maandagmorgen!![]()
Goodmorning, sunshinequote:Op maandag 1 februari 2010 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Morgen Josh!quote:
Hihihiquote:
Ja hoor hier alles goedquote:Op maandag 1 februari 2010 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen Josh!![]()
;*
Alles goed met jou?
Oh da's ook nieuw!quote:Op maandag 1 februari 2010 10:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op het spoor nergens last van
Morge Ladi![]()
![]()
Ik moet met de bus...quote:Op maandag 1 februari 2010 10:08 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Leuk he, om er dan in de trein zo ZOEF voorbij te gaan?
Mooi zo schatquote:
Moequote:Op maandag 1 februari 2010 10:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja hoor hier alles goed, alleen niet zo veel zin in school
. Hoesi daar dan?
Ratelmeisje!quote:
Mogguh Trevquote:Op maandag 1 februari 2010 10:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op het spoor nergens last van
Morge Ladi![]()
![]()
Ik heb een knipperlichtrelatie met FoKquote:Op maandag 1 februari 2010 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen Josh!![]()
;*
Alles goed met jou?
[..]
Hihihisunshine
Goedemorgen lief meisjeVoor mijn gevoel heb ik jou al heel lang niet gesproken
Leuk he, om dan de trein zo ZOEF voorbij te zien gaan?quote:
Mja oke dat is wel het nadeel.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, langzamer fietsen enzo. En daar heb ik zo'n hekel aan
W
[..]
[..]
Zwollequote:Op maandag 1 februari 2010 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh je was me voorquote:Op maandag 1 februari 2010 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
En morgen rotjeknor!![]()
Hoe is het lieffie?
Zwollequote:Op maandag 1 februari 2010 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
En morgen rotjeknor!![]()
Hoe is het lieffie?
En nu was ik weer te laatquote:Op maandag 1 februari 2010 10:20 schreef ajf het volgende:
[..]
Oh je was me voorHoi Zwolle
Met mij alles goed
![]()
Zit te twijfelen of ik wel of niet naar college zal gaanquote:
IJkjequote:Op maandag 1 februari 2010 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Haha jaquote:Op maandag 1 februari 2010 10:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En nu was ik weer te laatGaat goed he?
Mooi! Kun je ergens vandaag nog even msnen?
Hihihiquote:Op maandag 1 februari 2010 10:19 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik heb een knipperlichtrelatie met FoK![]()
[..]
Leuk he, om dan de trein zo ZOEF voorbij te zien gaan?
Kom er achter dat wij dezelfde foon hebbenquote:
Bartje moppie!quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 10:23 schreef ajf het volgende:
[..]
Haha jaJa alles prima
Ik denk dat dat wel lukt jaIs er iets dan?
Goed ding wel hèquote:Op maandag 1 februari 2010 10:23 schreef ajf het volgende:
[..]
Kom er achter dat wij dezelfde foon hebben
De HTC
Heb je belangrijke vakken? Anders blijf je lekker nog een dagje thuis. Of je komt hierheenquote:Op maandag 1 februari 2010 10:22 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zit te twijfelen of ik wel of niet naar college zal gaan
Hehehe, ja hoor, nergens last van. Nou ja, beetje last van 1 knokkelquote:Op maandag 1 februari 2010 10:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bartje moppie!
Ik hoorde van Ix over zaterdag, helemaal ongeschonden eruit gekomen?
Yep ik ben er verliefd opquote:Op maandag 1 februari 2010 10:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goed ding wel hè
Over een maand of 3 een nieuwe uitzoeken
Nou vandaag is de eerste dag van het nieuwe semesterquote:Op maandag 1 februari 2010 10:24 schreef ajf het volgende:
[..]
Heb je belangrijke vakken? Anders blijf je lekker nog een dagje thuis. Of je komt hierheen
Ik ook.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:26 schreef ajf het volgende:
[..]
Yep ik ben er verliefd op![]()
Welke ga je nemen?
Als er geen weeën komen vandaag lukt het welquote:Op maandag 1 februari 2010 10:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niets bijzonders, heb gewoon zin om even bij te kletsen met je
Fijn om te horen dat je helemaal okee bentquote:Op maandag 1 februari 2010 10:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hehehe, ja hoor, nergens last van. Nou ja, beetje last van 1 knokkel
Met jou ook alles goed?
Oh met je oh zo zware roosterquote:Op maandag 1 februari 2010 10:26 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nou vandaag is de eerste dag van het nieuwe semester
Volgens mij kan je dan beter gaanquote:Op maandag 1 februari 2010 10:26 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zo snel ben ik niet kapot te krijgenquote:Op maandag 1 februari 2010 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat je helemaal okee bent![]()
Hier alles redelijk okeeWaarschijnlijk had je al van Ix gehoord dat ik het uitgemaakt heb met Alex?
Jep, dat jaquote:
Triest, hè eigenlijkquote:Op maandag 1 februari 2010 10:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook.
Nog geen idee, zit te twijfelenEn nog genoeg tijd om mijn keuze te maken
Dan PM ik wel evenquote:Op maandag 1 februari 2010 10:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo snel ben ik niet kapot te krijgen
Nee? Vertel? Eventueel via PM?
Ja dat is ook wel zoquote:
Ja hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 10:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HihihiIs alles wel goed met je? Dat vind ik het belangrijkste
Bij mij ookquote:Op maandag 1 februari 2010 10:26 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 februari 2010 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat je helemaal okee bent![]()
Hier alles redelijk okeeWaarschijnlijk had je al van Ix gehoord dat ik het uitgemaakt heb met Alex?
quote:Op maandag 1 februari 2010 10:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jep, dat jaDinsdag 16:00 weekend
en vandaag toch om 13:00 pas beginnen of zo?quote:Op maandag 1 februari 2010 10:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Touch Diamond 2quote:Op maandag 1 februari 2010 10:31 schreef ajf het volgende:
[..]
Triest, hè eigenlijk
Ik zou het ook niet weten als ik een nieuwe zou mogen. Er is best wel veel keuze.
Je hebt het maar zwaar tegenwoordig als studentquote:Op maandag 1 februari 2010 10:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zoMaar het komt ook allemaal online
Okeequote:Op maandag 1 februari 2010 10:32 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ja hoorGeen zorgen
[..]
Bij mij ook
[..]
*knuf*
Sterkte
Lekker hè?quote:
Haha, ja kloptquote:Op maandag 1 februari 2010 10:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
en vandaag toch om 13:00 pas beginnen of zo?
Ja het is verschrikkelijk lieverdquote:Op maandag 1 februari 2010 10:33 schreef ajf het volgende:
[..]
Je hebt het maar zwaar tegenwoordig als student
beterschapquote:Op maandag 1 februari 2010 10:36 schreef Psalms het volgende:
mogguh![]()
rijkje
ajf
duf,ziekjes vanaf de bank
Ik heb echt medelijden met jequote:Op maandag 1 februari 2010 10:35 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Haha, ja kloptEn dan nog niet willen gaan
quote:Op maandag 1 februari 2010 10:36 schreef Psalms het volgende:
mogguh![]()
rijkje
ajf
quote:Op maandag 1 februari 2010 10:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Touch Diamond 2
En ergens wil ik van mijn geloof afstappen, en een keer zo'n IPhone proberen![]()
Maar ik wil ook zelf dingen er op kunnen zetten, en dat is bij Nokia/SE/HTC toestellen makkelijker
Morge Psalmsquote:Op maandag 1 februari 2010 10:36 schreef Psalms het volgende:
mogguh![]()
rijkje
ajf
Nou wat een zwaar levenquote:
ja dankje, dat heb ik ook wel nodig!quote:
dankje ratelquote:
ja verkouden,koud en erg moe,net ff uurtje op de bank geslapenquote:Op maandag 1 februari 2010 10:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen lieffie!
Wat heb je? Beetje grieperig?
Nou raak je niet oververmoeid zo?quote:Op maandag 1 februari 2010 10:35 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja het is verschrikkelijk lieverd
HMquote:Op maandag 1 februari 2010 10:36 schreef Psalms het volgende:
mogguh![]()
rijkje
ajf
Ik hoop dat mijn week er volgende week er beter uit zietquote:Op maandag 1 februari 2010 10:39 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
ja dankje, dat heb ik ook wel nodig!
Ja dat is hetquote:
De oude, of de nieuwe? Oude is heel erg wennen, zo het ik mogen ervarenquote:Op maandag 1 februari 2010 10:37 schreef ajf het volgende:
[..]
![]()
Ja dat is waar. Ik zou wel die SE Xperia willen
Oei, beterschapquote:Op maandag 1 februari 2010 10:36 schreef Psalms het volgende:
mogguh![]()
rijkje
ajf
gaat wel goed komen hoorquote:
ja bedanktquote:Op maandag 1 februari 2010 10:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge Psalms![]()
Beterschap kerel[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 februari 2010 10:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan jequote:Op maandag 1 februari 2010 10:40 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja dat is hetZul je aan me denken
Nog beter dan die van mij?quote:Op maandag 1 februari 2010 10:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn week er volgende week er beter uit ziet
jij ook bedankt,heb meer meelij met huppel,die moet weer schoonmaken en had echt geen zinquote:Op maandag 1 februari 2010 10:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De oude, of de nieuwe? Oude is heel erg wennen, zo het ik mogen ervaren
[..]
Oei, beterschap
Ik ook aan jouquote:
quote:
Nee de X2. Die wil ik wel als mijn abo afloopt als vervanging van mijn Samsungquote:Op maandag 1 februari 2010 10:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De oude, of de nieuwe? Oude is heel erg wennen, zo het ik mogen ervaren
[..]
Oei, beterschap
Ben je niet blij voor me?quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 10:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die heeft echt bijna weekend![]()
![]()
,
Waarom wij nou niet?
Haha, nou dan duimen we voor je!quote:Op maandag 1 februari 2010 10:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik geen stage plek heb wel, of laat mijn stage een week later beginnen, kan wel een weekje vrij gebruiken
Morge Chocoquote:Op maandag 1 februari 2010 10:44 schreef choclat het volgende:
morgen! ik moet echt stoppen met thuisblijven
Verslavend is dat hèquote:Op maandag 1 februari 2010 10:44 schreef choclat het volgende:
morgen! ik moet echt stoppen met thuisblijven
Nog wel meer dan leukquote:
Dan met jullie beiden.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:43 schreef Psalms het volgende:
[..]
jij ook bedankt,heb meer meelij met huppel,die moet weer schoonmaken en had echt geen zin
ik dacht zaterdag aan je, ik was in de hema en hoorde een liedje dat ging van: ladidadidaquote:
Voor het vinden van een stage plek of voor de week vrij?quote:Op maandag 1 februari 2010 10:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Haha, nou dan duimen we voor je!
De nieuwe dusquote:Op maandag 1 februari 2010 10:44 schreef ajf het volgende:
[..]
Nee de X2. Die wil ik wel als mijn abo afloopt als vervanging van mijn Samsung
Wat dan?quote:
Yep. Hij komt vandaag uit, geloof ikquote:Op maandag 1 februari 2010 10:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De nieuwe dus
Ook al zo'n persoon met meerdere telefoons?
Hahaquote:Op maandag 1 februari 2010 10:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ik dacht zaterdag aan je, ik was in de hema en hoorde een liedje dat ging van: ladidadida
Voor die week vrij natuurlijk!quote:Op maandag 1 februari 2010 10:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor het vinden van een stage plek of voor de week vrij?
Kan ik hier toch niet zeggenquote:
Zou kunnen, moet het maar weer eens bij gaan houdenquote:Op maandag 1 februari 2010 10:52 schreef ajf het volgende:
[..]
Yep. Hij komt vandaag uit, geloof ik
Ja had je anders verwacht van mij dan?Ik heb de HTC voor werk en de Samsung voor privé
quote:
Zonnestraalquote:
Dat is wel heel slechtquote:Op maandag 1 februari 2010 10:56 schreef choclat het volgende:
[..]
nou, eigenlijk hoor ik nu op school te zijn
Xarynaquote:
Liefjequote:
Trevquote:
Meneerquote:
Nou ja ik moet toch nog een paar maanden wachten voor mijn abo aflooptquote:Op maandag 1 februari 2010 10:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zou kunnen, moet het maar weer eens bij gaan houden
Nee, eigenlijk niet. Mijn beide telefoons zijn voor privégebruik. HTC neem ik liever niet mee naar concerten en dat soort grappen, beetje te gevoelig enzo
We duimen maar dat je heel lang geen stage zult vinden, zodat je veel vrije weken hebt!quote:
In PMquote:
Ik ook, daarom juist. Vast een beetje oriënteren en zo, kijken wat er uit is en uit komtquote:Op maandag 1 februari 2010 10:58 schreef ajf het volgende:
[..]
Nou ja ik moet toch nog een paar maanden wachten voor mijn abo afloopf
Nee dat is een beetje zonde als er iets mee zou gebeuren
En we zijn weer terug bij afquote:
Okeequote:
Heb ook nog zoiets als een bijbaantjequote:Op maandag 1 februari 2010 10:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
We duimen maar dat je heel lang geen stage zult vinden, zodat je veel vrije weken hebt!
quote:Op maandag 1 februari 2010 10:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij had toch gezegd dat het Friesland College een slechte school was?
Ja dat heb ik gedaan en ik zag de Xperia X2 en die wil ik hebbenquote:Op maandag 1 februari 2010 10:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook, daarom juist. Vast een beetje oriënteren en zo, kijken wat er uit is en uit komt
Ja herkenbaar. Maar ja, nog 2,5 jaar te gaanquote:Op maandag 1 februari 2010 11:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb ook nog zoiets als een bijbaantje![]()
, maar ik wil ook wel eens klaar zijn met school.
Die ken ik nietquote:
Ik wou die eerste al.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:02 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gedaan en ik zag de Xperia X2 en die wil ik hebben
Dan heb ik met max een half jaar het toch een stuk beterquote:Op maandag 1 februari 2010 11:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja herkenbaar. Maar ja, nog 2,5 jaar te gaan
Dat zijn maar 2 opleidingen.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh want je had/heb wel gelijk: http://www.onderwijsinspe(...)doende+kwaliteit+roc
Ja dat doe je wel goed ja!quote:Op maandag 1 februari 2010 11:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heb ik met max een half jaar het toch een stuk beter
En nu kan je er nog langer van genietenquote:Op maandag 1 februari 2010 11:05 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja dat doe je wel goed ja!Maar ja, dat had ik ook gehad als ik niet van opleiding geswitched was dus heb 't aan mezelf te danken
Ik heb toen de Samsung 8800 genomenquote:
Mogguh Erwinquote:
Dat wist ik al, ik zit erop. Als ik zie hoe slecht het vavo geregeld is, wat beter schijnt te zijn dan de rest van het FC.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt maar heb dus wel gelijk dat het daar niks is
Erwinquote:
Ik de samsung sgh-g800. Maar stiekem wil ik een blackberry.quote:
Haha ja, maar zoals jij al zei, ik wil ook wel eens wat doen zo langzamerhandquote:Op maandag 1 februari 2010 11:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
En nu kan je er nog langer van genieten
Blackberryquote:Op maandag 1 februari 2010 11:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik de samsung sgh-g800. Maar stiekem wil ik een blackberry.
Zo denk ik er ook overquote:Op maandag 1 februari 2010 11:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Blackberry
Dat zijn echt de grootste wanproducten ooit gemaakt
Ik verbaas me dat er een niet tussen staat, wat ik daar soms over hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 11:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat wist ik al, ik zit erop. Als ik zie hoe slecht het vavo geregeld is, wat beter schijnt te zijn dan de rest van het FC.
Heul niet. M;n zus vindt dat ik ook maar een iphone moet nemen, maar die heb ik waarschijnlijk binnen 2 dagen door het raam getyft, omdat ik niet met touchscreen om kan gaan.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Blackberry
Dat zijn echt de grootste wanproducten ooit gemaakt
quote:Op maandag 1 februari 2010 11:16 schreef ajf het volgende:
Ik ga naar huis. Mijn vrouw heeft voorweeën
Dat geloof ik graag en hoe langer het duurt hoe meer dat gevoel komtquote:Op maandag 1 februari 2010 11:14 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Haha ja, maar zoals jij al zei, ik wil ook wel eens wat doen zo langzamerhand
wiewatwaar?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik verbaas me dat er een niet tussen staat, wat ik daar soms over hoor
Succesquote:Op maandag 1 februari 2010 11:16 schreef ajf het volgende:
True. Maar ben ook al bijna 7 jaar met opleidingen bezig intussen. 't Mag ook wel eensquote:Op maandag 1 februari 2010 11:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag en hoe langer het duurt hoe meer dat gevoel komt
Zolang ben ik er nu ook al mee bezig, dus dan mag het zeker, Bis laterquote:Op maandag 1 februari 2010 11:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
True. Maar ben ook al bijna 7 jaar met opleidingen bezig intussen. 't Mag ook wel eens
Anyway, ik ga dapper doen en naar college!![]()
Succes.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:16 schreef ajf het volgende:
Ik word nu nerveusquote:
Ja dank jequote:
Dank jequote:
Uiteraardquote:Op maandag 1 februari 2010 11:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
We horen wel wanneer de kleine er is?
ja AJ succesquote:Op maandag 1 februari 2010 11:22 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik word nu nerveus
Ik hou je op de hoogte
hoi DW ,heel lief maar de koffie smaakt me nietquote:
Ben je ziek?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:28 schreef Psalms het volgende:
[..]
hoi DW ,heel lief maar de koffie smaakt me niet
verkouden,veel snot,koud en niks smaaktquote:
Dat is baggerquote:Op maandag 1 februari 2010 11:31 schreef Psalms het volgende:
[..]
verkouden,veel snot,koud en niks smaakt,ga wel ff roken nu
ga je mee?
Zo klopt ;iequote:Op maandag 1 februari 2010 11:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
kan iemand me even wat uitleggen? ajf is getrouwd, wordt vader en doet het met ladi?
oke dankje.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is bagger
Count me in
[..]
Zo klopt ;ie
Of een deeltje 2quote:Op maandag 1 februari 2010 11:48 schreef iamredleader het volgende:
Wie is eerst - 12:00 en het slotje van SWJ, of de ochtendploeg?
* DevilsWhore agreesquote:
Dat doe je ook met een blackberry. Althans, die neiging heb ik altijd met die dingenquote:Op maandag 1 februari 2010 11:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heul niet. M;n zus vindt dat ik ook maar een iphone moet nemen, maar die heb ik waarschijnlijk binnen 2 dagen door het raam getyft, omdat ik niet met touchscreen om kan gaan.
Waarom?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat doe je ook met een blackberry. Althans, die neiging heb ik altijd met die dingen
Oh, en Eric, sterkte!
Onlogisch ingedeeld, ze doen nooit wat je wil, en dat toetsenbord is ook niet echt dat je staat te juichenquote:
Telefoons doen nooit wat ik wil dat ze doen.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Onlogisch ingedeeld, ze doen nooit wat je wil, en dat toetsenbord is ook niet echt dat je staat te juichen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |