en tegen keelpijn.quote:Op maandag 1 februari 2010 05:23 schreef JoeThePlumber het volgende:
Bwweh uch uch...goedemorgen luitjes...!
Heeft iemand een medicijn tegen verkoudheid?..
Heul Veul extra vitamine C slikken. Alles wat je daar evt teveel van slikt plas je toch weer uit.quote:Op maandag 1 februari 2010 05:23 schreef JoeThePlumber het volgende:
Bwweh uch uch...goedemorgen luitjes...!
Heeft iemand een medicijn tegen verkoudheid?..
Ik las in een topic v t weekend dat een bepaald goedje door slikken goed helpt.quote:Op maandag 1 februari 2010 05:33 schreef seasushi het volgende:
[..]
en tegen keelpijn.
ook goeiemorgen trouwens
Wow...deadline ofzo..?quote:Op maandag 1 februari 2010 06:10 schreef Monopoly het volgende:
Mogguh
Lange kutwerkdag in het vooruitzicht.
Van 7 tot kwart over 8 vanavond
Morgeh...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 februari 2010 06:45 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Morgeh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Optimistquote:
Morge Kuukelquote:Op maandag 1 februari 2010 07:56 schreef minkuukel het volgende:
Medestrijders
Loodgieter![]()
Eze![]()
![]()
Trev![]()
![]()
SWJ![]()
Mutsje![]()
En al mijn nog door de sneeuw ploeterende fans![]()
![]()
Naatquote:Op maandag 1 februari 2010 08:14 schreef naatje_1 het volgende:
Goedemorgen slaapkopjes![]()
[ afbeelding ]
Tralaladiquote:Op maandag 1 februari 2010 08:38 schreef Ladidadida het volgende:
Goedemorgen allemaal
College van 13:00 tot 17:00... Ik heb een héél zwaar leven!
Morgen kuukiequote:
Ladiquote:Op maandag 1 februari 2010 08:38 schreef Ladidadida het volgende:
Goedemorgen allemaal
College van 13:00 tot 17:00... Ik heb een héél zwaar leven!
Kuukquote:
Goedemorgenquote:Op maandag 1 februari 2010 08:50 schreef Psalms het volgende:
Ladi
Bart
Kuuk
Naat
Mattie
ik voel me net Garfield
raphquote:Op maandag 1 februari 2010 08:50 schreef Psalms het volgende:
Ladi
Bart
Kuuk
Naat
Mattie
ik voel me net Garfield
Ben jij ook een soort jeweetwel kater?quote:Op maandag 1 februari 2010 08:50 schreef Psalms het volgende:
Ladi
Bart
Kuuk
Naat
Mattie
ik voel me net Garfield
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op maandag 1 februari 2010 08:54 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ben jij ook een soort jeweetwel kater?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haat de maandag jeweetwel kater
The Devil made me do it
I cant stop what he is telling me
He sits on my shoulder and he is singing a wicked melody
Unleashing that Hell in me
Xarquote:
Esmeraldaquote:Op maandag 1 februari 2010 09:09 schreef Esmerallda17 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Moest ik met mijn broertje mee naar de dokter vandaag, ik afspraak 'willen' maken.
Zijn ze daar super chagrijnig en vonden ze het maar een beetje onnodig![]()
uiteindelijk toch een afspraak kunnen maken voor 10 voor 2 vanmiddag![]()
yagh!
Ezequote:
Waarom moet hij naar de dokter dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 09:09 schreef Esmerallda17 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Moest ik met mijn broertje mee naar de dokter vandaag, ik afspraak 'willen' maken.
Zijn ze daar super chagrijnig en vonden ze het maar een beetje onnodig![]()
uiteindelijk toch een afspraak kunnen maken voor 10 voor 2 vanmiddag![]()
yagh!
Ezechielk!quote:
Omdat zijn teennagel er helemaal zwart uit ziet zo >quote:Op maandag 1 februari 2010 09:11 schreef Xaryna het volgende:
[..]
[..]
Waarom moet hij naar de dokter dan?
Oei, dat ziet er niet lekker uitquote:Op maandag 1 februari 2010 09:14 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ezechielk!![]()
[..]
Omdat zijn teennagel er helemaal zwart uit ziet zo > [ afbeelding ]
En voor me zelf moet ik ook even iets na vragen, want ik heb weer lange tijd last van mijn ribben
Dat is het probleem, hij weet het totaal nietquote:Op maandag 1 februari 2010 09:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oei, dat ziet er niet lekker uit
Iets op laten vallen ofzo?
Tenenquote:Op maandag 1 februari 2010 09:14 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ezechielk!![]()
[..]
Omdat zijn teennagel er helemaal zwart uit ziet zo > [ afbeelding ]
En voor me zelf moet ik ook even iets na vragen, want ik heb weer lange tijd last van mijn ribben
Het kan zo'n schimmelnagel zijn...quote:Op maandag 1 februari 2010 09:20 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Dat is het probleem, hij weet het totaal niet![]()
Hij is ook niet zo lettend op dat soort dingen,![]()
mede doordat hij ook geen pijn er in voelt.
Ik krijg de neiging als de dokter zegt dat er wat aan gedaan moet worden, dat ik dan naar de assistente loop en zeg "Zie je de afspraak was toch zinnig."![]()
Door haar heb ik gelijk een ochtendhumeur![]()
Allemaal ook leuk door de sneeuw moeten gaan ?
quote:Op maandag 1 februari 2010 09:20 schreef ajf het volgende:
Goedemorgen mensjes.
Ericquote:
Hm, apartquote:Op maandag 1 februari 2010 09:20 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Dat is het probleem, hij weet het totaal niet![]()
Hij is ook niet zo lettend op dat soort dingen,![]()
mede doordat hij ook geen pijn er in voelt.
Ik krijg de neiging als de dokter zegt dat er wat aan gedaan moet worden, dat ik dan naar de assistente loop en zeg "Zie je de afspraak was toch zinnig."![]()
Door haar heb ik gelijk een ochtendhumeur![]()
Allemaal ook leuk door de sneeuw moeten gaan ?
Inderdaad, het is dat je ze nodig hebt, anders operatief verwijderenquote:
quote:
Schimmelnagels zien er anders uitquote:Op maandag 1 februari 2010 09:21 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Het kan zo'n schimmelnagel zijn...
Als je er iets op laat vallen ziet het er anders uit. Maar het heeft niet zo'n haast dus misschien dat ze daarom moeilijk doen als je diezelfde dag nog een afspraak wilt...
Bartquote:Op maandag 1 februari 2010 09:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eric![]()
[..]
Hm, apart
Jep. Tenminste, onze vrienden van het OV dan, ik liet mijzelf vervoeren![]()
[..]
Inderdaad, het is dat je ze nodig hebt, anders operatief verwijderen
Hangt dat niet van het soort schimmel af?quote:Op maandag 1 februari 2010 09:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Schimmelnagels zien er anders uit
Goedemorgen!quote:
Dan moet je ze wassenquote:
Een schimmelnagel ziet er ook iets anders uit , dan hoe het er bij hem uit ziet vandaar.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:21 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Het kan zo'n schimmelnagel zijn...
Als je er iets op laat vallen ziet het er anders uit. Maar het heeft niet zo'n haast dus misschien dat ze daarom moeilijk doen als je diezelfde dag nog een afspraak wilt...
Ja, naja we nemen maar aan dat mevrouw asisstent haar dag niet heeftquote:Op maandag 1 februari 2010 09:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Hm, apart
Jep. Tenminste, onze vrienden van het OV dan, ik liet mijzelf vervoeren![]()
[..]
Inderdaad, het is dat je ze nodig hebt, anders operatief verwijderen
Lekker geslapen?quote:
Oi !quote:
Een schimmelnagel is hetzelfde als een kalknagelquote:Op maandag 1 februari 2010 09:25 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hangt dat niet van het soort schimmel af?
Een krantenwijk hoef ik niet meer aan te denken, zeker niet zo vroeg op de ochtendquote:Op maandag 1 februari 2010 09:26 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ja, naja we nemen maar aan dat mevrouw asisstent haar dag niet heeft![]()
Hahah ja,
Oke, ik weer kranten rond gebracht door dit goddelijke weer
Zelfs gewassen vind ik ze viesquote:Op maandag 1 februari 2010 09:25 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hangt dat niet van het soort schimmel af?
[..]
Goedemorgen!
[..]
Dan moet je ze wassen
Ja ik heb geslapen als een blokquote:
Stiekem heb je gewoon een voetenfetish!quote:
Nee!quote:Op maandag 1 februari 2010 09:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Stiekem heb je gewoon een voetenfetish!
Haha ach ik ben het wel gewend, al heb ik er met té veel sneeuw echt een hekel aan.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een krantenwijk hoef ik niet meer aan te denken, zeker niet zo vroeg op de ochtend
Ik moet er al te vroeg uit
Ik ging in de winter altijd met mijn mountainbike, en dan een rugtas op m'n rug. Reed een stuk beterquote:Op maandag 1 februari 2010 09:42 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Haha ach ik ben het wel gewend, al heb ik er met té veel sneeuw echt een hekel aan.![]()
maar snel zomer worden, dan is het wel fijn om te doen
Selmaquote:
Okequote:Op maandag 1 februari 2010 09:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oi !![]()
[..]
Een schimmelnagel is hetzelfde als een kalknagel
Zal dus wel wat anders aan de hand zijn
Onderdrukte fetishquote:Op maandag 1 februari 2010 09:42 schreef ajf het volgende:
[..]
Nee!Ik vind het echt het minst erotische aan een lichaam
Goedemorgenquote:
Ja dat is wel makkelijker jaquote:Op maandag 1 februari 2010 09:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ging in de winter altijd met mijn mountainbike, en dan een rugtas op m'n rug. Reed een stuk beter
[..]
Liefje, ik heb geen onderdrukte fetisj.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:50 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oke
[..]
Onderdrukte fetish
Over een paar jaar ga je voeten van willekeurige voorbijgangers aflikken.
[..]
Goedemorgen
Oh dat is mooi lieverdquote:Op maandag 1 februari 2010 09:33 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja ik heb geslapen als een blok
Ik ga mee
bart jongenquote:Op maandag 1 februari 2010 09:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ging in de winter altijd met mijn mountainbike, en dan een rugtas op m'n rug. Reed een stuk beter
[..]
Selma![]()
Morgen c0n!quote:Op maandag 1 februari 2010 09:56 schreef c0nd0r het volgende:
Goedemorgen![]()
Eindelijk door de sneeuw geploegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |