Hoe weet jij dat nou?quote:Op maandag 1 februari 2010 09:54 schreef ajf het volgende:
[..]
Liefje, ik heb geen onderdrukte fetisj.
Goedemorgenquote:Op maandag 1 februari 2010 09:56 schreef c0nd0r het volgende:
Goedemorgen![]()
Eindelijk door de sneeuw geploegd
Hee Ratelquote:
Ik vind ze vies. Een fetisj is iets andersquote:Op maandag 1 februari 2010 09:59 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?
[..]
Goedemorgen![]()
Ja en hoe gaat het met jou?quote:
Mogguhquote:Op maandag 1 februari 2010 09:56 schreef c0nd0r het volgende:
Goedemorgen![]()
Eindelijk door de sneeuw geploegd
Ratelquote:
Wouterquote:
Ja leuk he, ik stond de andere kant op vast.. Van Nunspeet tot aan Zwolle ook 1 grote ramp..quote:Op maandag 1 februari 2010 10:04 schreef drummerdude het volgende:
Morgen! Net 2 uur over Steenwijk-Zwolle gedaan
Hier gaat het goedquote:
Mjah, langzamer fietsen enzo. En daar heb ik zo'n hekel aanquote:Op maandag 1 februari 2010 09:53 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ja dat is wel makkelijker ja
Ach op zich kan ik nu best goed met de sneeuw en ijs om gaan!
de eerste keer sneeuw en ijs ben ik namelijk gevallenen sinds dien weet ik hoe ik er mee om moet gaan en kan ik redelijk goed fietsen
Wouterquote:
Conneponquote:
Op het spoor nergens last vanquote:Op maandag 1 februari 2010 10:05 schreef Ladidadida het volgende:
Wat een drama is het op de weg als je dat zo hoort
Morge Ezequote:Op maandag 1 februari 2010 10:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, langzamer fietsen enzo. En daar heb ik zo'n hekel aan
W
[..]
Wouter
[..]
Connepon![]()
Ik was met OV, 1 trein was er niet, 2e trein bleef zo'n 5 tot 10 min stil staan, en zo'n 4 bussen naar Deltion overvol en met vertraging.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:05 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ja leuk he, ik stond de andere kant op vast.. Van Nunspeet tot aan Zwolle ook 1 grote ramp..
Trev kerelquote:
Leuk he, om er dan in de trein zo ZOEF voorbij te gaan?quote:Op maandag 1 februari 2010 10:05 schreef Ladidadida het volgende:
Wat een drama is het op de weg als je dat zo hoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |