quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ja dat vraag ik me ook af. In ieder geval hebben Turken dezelfde traditie.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha, vet!Ik weet alleen niet zo zeker of de Europeanen dit van de Turken hebben overgenomen, want er zullen vast wel meer volkeren geweest zijn die bomen versierden. Muazzez İlmiye Çığ daarentegen beweert dat ze het van de Turken hebben.
Waar heeft U het over? Alles werckt grandieus.quote:
Turcken hebben nooit een beschaving geckend, laat staan tradities!quote:Op zondag 31 januari 2010 23:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af. In ieder geval hebben Turken dezelfde traditie.
Ik denk dat het overgenomen is van de Perzen.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af. In ieder geval hebben Turken dezelfde traditie.
Oh ja, sorry. U heeft gelijk, grote Arische heerser.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:13 schreef AryaMinder het volgende:
[..]
Turcken hebben nooit een beschaving geckend, laat staan tradities!
Ja ja, verander de OP nou maar.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:13 schreef AryaMaximum het volgende:
[..]
Ik denk dat het overgenomen is van de Perzen.
Perzië, álles wat goeds ende fantastisch is, komt uit Perzië. Perzië, bakermat van de wereld!quote:Op zondag 31 januari 2010 23:13 schreef AryaMaximum het volgende:
[..]
Ik denk dat het overgenomen is van de Perzen.
Welkom op Fok!quote:Op zondag 31 januari 2010 23:15 schreef TheMagnificent het volgende:
OMG! Er heeft iemand geen leven hier.![]()
Je hebt toch een aantal karakters en letters die je niet kunt gebruiken bij een inlognaam, ik dacht dat de ü er één van was...quote:Op zondag 31 januari 2010 23:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij en Ayça, waarom spellen jullie je eigen naam niet goed?
Den Turck!quote:Op zondag 31 januari 2010 23:17 schreef AryaMinder het volgende:
Wie heeft er met zijn vingers aan mijnen prachtigen openingspost gezeten?
Je hebt het niet eens geprobeerdquote:Op zondag 31 januari 2010 23:17 schreef Julis het volgende:
[..]
Je hebt toch een aantal karakters en letters die je niet kunt gebruiken bij een inlognaam, ik dacht dat de ü er één van was...Maar dat weet ik dus niet zeker.
De ç kan blijkbaar wel...quote:Op zondag 31 januari 2010 23:17 schreef Julis het volgende:
[..]
Je hebt toch een aantal karakters en letters die je niet kunt gebruiken bij een inlognaam, ik dacht dat de ü er één van was...Maar dat weet ik dus niet zeker.
Welcken Turck verdient hier billenkoeck?quote:
Dat is een van de rare dingen die ik nog wil doen in m'n leven, dus ik dacht...quote:
Dat weet ik niet meer. Het is een 1,5 jaar geleden dat ik hier op FOK! heb geregistreerdquote:Op zondag 31 januari 2010 23:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hebt het niet eens geprobeerd.
Die Kanake!quote:
Waar wil heen liften dan?quote:Op zondag 31 januari 2010 23:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is een van de rare dingen die ik nog wil doen in m'n leven, dus ik dacht...
College van 9 tot 5, arme jij.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:20 schreef IHVK het volgende:
Hm 7 uur op. Dus om 12 uur slapen is vast voldoene.
Same. En dinsdag beginnen m'n colleges weer. Ik heb er zin in.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:20 schreef IHVK het volgende:
Hm 7 uur op. Dus om 12 uur slapen is vast voldoene.
Ja ik zou ook zinnen hebben als ik 2 dagen les had.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:21 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Same. En dinsdag beginnen m'n colleges weer. Ik heb er zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |