quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ja dat vraag ik me ook af. In ieder geval hebben Turken dezelfde traditie.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha, vet!Ik weet alleen niet zo zeker of de Europeanen dit van de Turken hebben overgenomen, want er zullen vast wel meer volkeren geweest zijn die bomen versierden. Muazzez İlmiye Çığ daarentegen beweert dat ze het van de Turken hebben.
Waar heeft U het over? Alles werckt grandieus.quote:
Turcken hebben nooit een beschaving geckend, laat staan tradities!quote:Op zondag 31 januari 2010 23:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af. In ieder geval hebben Turken dezelfde traditie.
Ik denk dat het overgenomen is van de Perzen.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af. In ieder geval hebben Turken dezelfde traditie.
Oh ja, sorry. U heeft gelijk, grote Arische heerser.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:13 schreef AryaMinder het volgende:
[..]
Turcken hebben nooit een beschaving geckend, laat staan tradities!
Ja ja, verander de OP nou maar.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:13 schreef AryaMaximum het volgende:
[..]
Ik denk dat het overgenomen is van de Perzen.
Perzië, álles wat goeds ende fantastisch is, komt uit Perzië. Perzië, bakermat van de wereld!quote:Op zondag 31 januari 2010 23:13 schreef AryaMaximum het volgende:
[..]
Ik denk dat het overgenomen is van de Perzen.
Welkom op Fok!quote:Op zondag 31 januari 2010 23:15 schreef TheMagnificent het volgende:
OMG! Er heeft iemand geen leven hier.![]()
Je hebt toch een aantal karakters en letters die je niet kunt gebruiken bij een inlognaam, ik dacht dat de ü er één van was...quote:Op zondag 31 januari 2010 23:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij en Ayça, waarom spellen jullie je eigen naam niet goed?
Den Turck!quote:Op zondag 31 januari 2010 23:17 schreef AryaMinder het volgende:
Wie heeft er met zijn vingers aan mijnen prachtigen openingspost gezeten?
Je hebt het niet eens geprobeerdquote:Op zondag 31 januari 2010 23:17 schreef Julis het volgende:
[..]
Je hebt toch een aantal karakters en letters die je niet kunt gebruiken bij een inlognaam, ik dacht dat de ü er één van was...Maar dat weet ik dus niet zeker.
De ç kan blijkbaar wel...quote:Op zondag 31 januari 2010 23:17 schreef Julis het volgende:
[..]
Je hebt toch een aantal karakters en letters die je niet kunt gebruiken bij een inlognaam, ik dacht dat de ü er één van was...Maar dat weet ik dus niet zeker.
Welcken Turck verdient hier billenkoeck?quote:
Dat is een van de rare dingen die ik nog wil doen in m'n leven, dus ik dacht...quote:
Dat weet ik niet meer. Het is een 1,5 jaar geleden dat ik hier op FOK! heb geregistreerdquote:Op zondag 31 januari 2010 23:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hebt het niet eens geprobeerd.
Die Kanake!quote:
Waar wil heen liften dan?quote:Op zondag 31 januari 2010 23:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is een van de rare dingen die ik nog wil doen in m'n leven, dus ik dacht...
College van 9 tot 5, arme jij.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:20 schreef IHVK het volgende:
Hm 7 uur op. Dus om 12 uur slapen is vast voldoene.
Same. En dinsdag beginnen m'n colleges weer. Ik heb er zin in.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:20 schreef IHVK het volgende:
Hm 7 uur op. Dus om 12 uur slapen is vast voldoene.
Ja ik zou ook zinnen hebben als ik 2 dagen les had.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:21 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Same. En dinsdag beginnen m'n colleges weer. Ik heb er zin in.
Wat een gemenerik.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Mijn vader heeft ook FB, maar hij heeft nog nooit iets tegen mij gezegd op FB
Projectquote:Op zondag 31 januari 2010 23:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, is Leiden zo ver weg dat je zes en een half uur moet reizen?
Eerst college.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, is Leiden zo ver weg dat je zes en een half uur moet reizen?
Dan gooi ik mezelf gewoon in de auto.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat is wel vet natuurlijk.Alleen het mag vast nooit.
Ik moet veel aan zelfstudie doen, ja!quote:Op zondag 31 januari 2010 23:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ik zou ook zinnen hebben als ik 2 dagen les had.
quote:Op zondag 31 januari 2010 23:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je zit te strak in het keurslijf van....
Van wat eigenlijk
dat er niets raars is..quote:Op zondag 31 januari 2010 23:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je wilt iets wilds doen, wat maakt je leven saai?
Succes met die zware dag.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:24 schreef IHVK het volgende:
Nou even gedailleteerd mijn Rooster dan voor jullie.
09 tot 13.30 -> college
13.30 tot 17 -> practicum.
ik ben te vinden op tafeltje nummer.
Nou, succesquote:Op zondag 31 januari 2010 23:24 schreef IHVK het volgende:
Nou even gedailleteerd mijn Rooster dan voor jullie.
09 tot 13.30 -> college
13.30 tot 17 -> practicum.
ik ben te vinden op tafeltje nummer.
Zie FC C&H topicquote:Op zondag 31 januari 2010 23:25 schreef BrandX het volgende:
wtf is hier aan de hand met die kloon explosie?
Het zijn de Marokkanen.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:25 schreef BrandX het volgende:
wtf is hier aan de hand met die kloon explosie?
nee, ik wil gewoon iets echt raars.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Doe dingen wat impulsiever
Wel in het redelijke natuurlijk
Begin hier gewoon eerst meequote:Op zondag 31 januari 2010 23:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee, ik wil gewoon iets echt raars.
ons lijstje:
met maskers mensen achterna lopen in de stad en dat filmen
liften
kun je het aanvullen?
maar we gaan een lijstje afwerken in de eerstkomende vakantie, dus vul aan.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Begin hier gewoon eerst meefantaseren is ook leuk
Een parodie op FOK!.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 januari 2010 23:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een parodie op FOK!.Oh, zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Cool story, Hansel.
FC staat voor forum crew.quote:
Heb je AryaMehr ook in de kliko gedaan?quote:Op zondag 31 januari 2010 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
DELETE FROM users WHERE nickname LIKE 'arya%' AND nickname<>'aryamehr';
Opgelost
Chapeau, hoor.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Opgelost
Net zo'n lerarenkamer waar ze over leerlingen roddelenquote:Op zondag 31 januari 2010 23:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
FC staat voor forum crew.
dat is het forum voor mods, en naast alle userroddeltopics hebben we per forum ons eigen centrale topic om van alles te bespreken
bilmi moet gewoon zelf iets leuks verzinnenquote:Op zondag 31 januari 2010 23:32 schreef Ayca het volgende:
Ik kan echt niets verzinnen bilmi het spijt me.
zie je welquote:Op zondag 31 januari 2010 23:32 schreef Ayca het volgende:
Ik kan echt niets verzinnen bilmi het spijt me.
Dat zeg ik jaquote:Op zondag 31 januari 2010 23:32 schreef Ayca het volgende:
[..]
Een soort van geheime plek waar alleen mensen met modpowerss mogen komen.
Bedankt, dit geeft mij ook zo'n goed gevoel.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:32 schreef GenusButeo het volgende:
Ik voel me echt levenloos. Ik ga weer. Dag, kinderen.
Nee, zie queryquote:Op zondag 31 januari 2010 23:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je AryaMehr ook in de kliko gedaan?
Ik heb genoeg raars gedaan.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zie je wel
het leven is gwn saai. Je gaat over 10 jaar op je jeugd terugkijken en dan heb je neits raars..
Ik weet serieus niks.... Damn ik ben saaier dan ik dachtquote:Op zondag 31 januari 2010 23:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar we gaan een lijstje afwerken in de eerstkomende vakantie, dus vul aan.
Echt he, ik dacht even wat verzinnen voor bilmiquote:Op zondag 31 januari 2010 23:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik weet serieus niks.... Damn ik ben saaier dan ik dacht
Andere users mogen zichzelf geen Ariër noemen?quote:Op zondag 31 januari 2010 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Opgelost
we hebben al 2 dingenquote:Op zondag 31 januari 2010 23:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
bilmi moet gewoon zelf iets leuks verzinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |