Wiki bijhoudenquote:Op zondag 31 januari 2010 21:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Al denk ik van wel
Wat ben je trouwens als ' wiki-mod' ?
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niet helemaal wat ik zocht maar![]()
[..]
Ik ben tegen iedereen lief op FOK!quote:Op zondag 31 januari 2010 21:48 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja, misschien heb ik die persoon wel lopen pesten op fok of misschien stalkt diegene me wel alstie m'n username kent en en
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:48 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja, misschien heb ik die persoon wel lopen pesten op fok of misschien stalkt diegene me wel alstie m'n username kent en en
Komen er mensen op de wiki?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wiki bijhouden
En mensen bannen van de wiki
quote:'Koos Spee ontsnapte aan zware bomaanslag'
zaterdag 24 januari 2009 10:16
Vertrekkend verkeersofficier van justitie Koos Spee en zijn vrouw zijn vier jaar geleden ontsnapt aan een aanslag. In de hal van hun bungalow ontplofte toen een bom.
Koos Spee, jaren geleden ontsnapt aan bomaanslag Koos Spee, jaren geleden ontsnapt aan bomaanslag
Dat blijkt uit correspondentie en processen-verbaal die in het bezit zijn van De Telegraaf.
De politie was toen snel ter plekke omdat het huis na eerdere doodsbedreigingen al was voorzien van een alarmknop.
Flitskoning
Sinds de aanslag zijn maatregelen genomen om de landelijke verkeersofficier te beschermen.
Spee, die stopt als verkeersofficier in Nederland, heeft zich door de jaren niet erg populair gemaakt met zijn optredens in verkeersporgramma’s. Op internet werd hij vaak verbaal uitgemaakt voor vanalles. Het leverde hem verschillende bijnamen, zoals Flitskoning.
Je brengt hier altijd de post rondquote:Op zondag 31 januari 2010 21:49 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Jou ken ik niet in RL.
Toch?
TOCH?
en op zondag wat meer?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja hoor
er zijn ongeveer 14 wijzigingen per dag
Wtf?quote:
quote:Koos Spee, jaren geleden ontsnapt aan bomaanslag Koos Spee, jaren geleden ontsnapt aan bomaanslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |