quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ja moet wel, want volgens mij ben je niet ouder dan m'n broer. Dus in jouw tijd was het ook zo!quote:Op zondag 31 januari 2010 21:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk moet ik in 2000 en/of 2001 inderdaad in groep 8 moeten hebben gezeten.
Je moet reizenquote:Op zondag 31 januari 2010 21:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik heb zin in verandering in m'n leven. Verhuizen ofzo?
Dat dus.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:35 schreef Rookert het volgende:
Praktijk VMBO![]()
Mijn buurjongen was altijd een leuk joch, nu doet ie praktijk VMBO en verandert ie in een kutsjonnie
invloed van vmbo.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:35 schreef Rookert het volgende:
Praktijk VMBO![]()
Mijn buurjongen was altijd een leuk joch, nu doet ie praktijk VMBO en verandert ie in een kutsjonnie
Ja, boeiend dat je niet zo slim bent, maar de cultuur daar is echt kutquote:Op zondag 31 januari 2010 21:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat dus.
Een gozer die vroeg tof was is nu Feyenoord Hooligan.
Slechte instellingquote:
Is wel niet lekker.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Slechte instelling
Maar gaat raki drinken in Istanbul, dus dat wordt hem denk ik niet![]()
Ik moet nog een keer raki drinkenEn sangria. En ouzo. Cultuur proeven
Mag je best doen hoor, ik zal het niet bij jou doenquote:Op zondag 31 januari 2010 21:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik wil je gwn geen drank aanraden.
JIj bent toch ook mod daar.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:43 schreef TheMagnificent het volgende:
IHVK, waarom doe je niks?
Turkeie.
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mag je best doen hoor, ik zal het niet bij jou doen
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik mag met een vriendin mee naar Egypte misschien..
kom met ons mee.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:48 schreef Ayca het volgende:
Waarom heb ik geen egyptische vriendinwel een afgaanse maar ik weet niet of ik daar wel heen wil
je ouders mogen de mijne ontmoeten.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat mag, met een persoon uit een turkentopic en vriendinnen van haar mee
Jullie hadden toch ook een uitwisseling met Turkije? Hier is er niets.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:52 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn nichtje gaat op uitwisseling naar Egypte.
Ja maar die Turkse scholen in TR wilden geen Turken.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jullie hadden toch ook een uitwisseling met Turkije? Hier is er niets.
Zo lullig gewoon.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar die Turkse scholen in TR wilden geen Turken.![]()
Wat een klasse, daadkracht en autoriteitquote:Op zondag 31 januari 2010 21:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Onzintopic.
Van je landgenoten moet je het maar hebben.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar die Turkse scholen in TR wilden geen Turken.![]()
Zeker ook van die rijke stinkerds.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:55 schreef Ayca het volgende:
Wij hebben ook een uitwisseling met Turkijeze komen binnenkort hierheen en een lerares vroeg of ik wat wilde vertalen(enige Turk op school
) als ze naar musea enzo gingen maar ik heb het afgewezen
Utrechtquote:Op zondag 31 januari 2010 21:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
Kent iemand nog een leuke plaats in Nederland om te bezoeken?
Heb je gewerkt aan project iets ofzoquote:Op zondag 31 januari 2010 21:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat is er gebeurd met ayca´s avatar? Verandert iedereen opeens!?
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat een klasse, daadkracht en autoriteit
Weet ik nietquote:Op zondag 31 januari 2010 21:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zeker ook van die rijke stinkerds.
Ik ging hem ook sluiten, ik ging er net heen om hem te sluiten was hij al dicht.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je zegt 'ik ga 'm sluiten' en dan laat je 'm openstaan.
Nee, een film van het IFFR gekeken.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heb je gewerkt aan project iets ofzo
Ik was afgelopen donderdag bij een vriendin logeren (we waren de hele nacht alleen), belt mijn moeder mij de volgende dag op dat ze allemaal nachtmerries heeft gehad over mij en ik nooit meer mag logeren bij iemand.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
Doen/deden jullie ouders moeilijk over bij iemand logeren?
Zal ik 'm weer openen voor je?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ging hem ook sluiten, ik ging er net heen om hem te sluiten was hij al dicht.
Ik logeerde niet zo vaak, was meer een meisjesdingquote:Op zondag 31 januari 2010 21:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zal ik 'm weer openen voor je?
Egyptequote:Op zondag 31 januari 2010 21:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik mag met een vriendin mee naar Egypte misschien..
Mijn moeder wil dat ik het huis uitga zodat ze in het weekend goed kan slapen en zich niet zorgen hoeft te maken totdat ik thuis kom om half 4 ofzoquote:Op zondag 31 januari 2010 22:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik was afgelopen donderdag bij een vriendin logeren (we waren de hele nacht alleen), belt mijn moeder mij de volgende dag op dat ze allemaal nachtmerries heeft gehad over mij en ik nooit meer mag logeren bij iemand.
1x maar dat was omdat ik dat meisje helemaal niet kende (was een vriendin van een vriendin) uiteindelijk mocht het welquote:Op zondag 31 januari 2010 21:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
Is ze nu weer over die gedachte heen?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik was afgelopen donderdag bij een vriendin logeren (we waren de hele nacht alleen), belt mijn moeder mij de volgende dag op dat ze allemaal nachtmerries heeft gehad over mij en ik nooit meer mag logeren bij iemand.
Jekan toch hele nacht samen zijn met een vriend?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik logeerde niet zo vaak, was meer een meisjesdingMaar nu niet meer hoor, zou wat zijn, ben 19
lolquote:Op zondag 31 januari 2010 22:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mijn moeder wil dat ik het huis uitga zodat ze in het weekend goed kan slapen en zich niet zorgen hoeft te maken totdat ik thuis kom om half 4 ofzo
Geen idee. Ik logeer sowieso niet vaak, alleen op de basisschool deed ik dat. Afgelopen donderdag was mijn eerste logeerpartij in jaaareen.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is ze nu weer over die gedachte heen?Ik had een tijdje terug bij een vriendin gelogeerd, toen ik terugkwam, zei ze: dit doen we nooit meer, ik heb je zo gemist.
Daarom dus, anders waren het vriendenquote:Op zondag 31 januari 2010 22:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jekan toch hele nacht samen zijn met een vriend?
Ik vind het eerlijk gezegd wel begrijpelijk, maar soms gaat ze echt te ver.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geen idee. Ik logeer sowieso niet vaak, alleen op de basisschool deed ik dat. Afgelopen donderdag was mijn eerste logeerpartij in jaaareen.
Hahaha damn Turkse moeders jonge.
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:03 schreef IHVK het volgende:
Ik: Mam, ik wil misschien naar Egypte
Ma: Maar dan wordt je ontvoerd.
Heerlijk landquote:Op zondag 31 januari 2010 22:03 schreef IHVK het volgende:
ik bedoel dat het als jongen ook gewoon kan?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Daarom dus, anders waren het vrienden
Kom met ons mee!quote:Op zondag 31 januari 2010 22:03 schreef IHVK het volgende:
Ik weet nog de eerste keer dat ik bij een Nederlandse vriendin ging logeren. We waren pas om 10 uur wakker en rond 11 uur gingen we ontbijten. Belt mijn moeder mij om 10 uur op 'Nerde kaldin, ayip degil mi onlara, daha bu saatte ordasin!!'. Echt Turken, voor hun is alles ayip.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd wel begrijpelijk, maar soms gaat ze echt te ver.
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:03 schreef IHVK het volgende:
Meisjes onder elkaar niet?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik bedoel dat het als jongen ook gewoon kan?
Zo'n schattige jongen kunnen ze niet laten staan.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:03 schreef IHVK het volgende:
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zo'n schattige jongen kunnen ze niet laten staan.
Niet echt vaak neequote:Op zondag 31 januari 2010 22:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het gebeurt daar zeer zelden toch?![]()
Maar het gebeurt wel.
Oef, dan was ik nu al driehonderd keer ontvoerd, gemarteld en vermoordquote:Op zondag 31 januari 2010 22:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn moeder is ook zo. Ze denkt dat alle Arabische landen vol zitten met terroristen.
Komt door al die Amerikaanse vrouwenfilms.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn moeder is ook zo. Ze denkt dat alle Arabische landen vol zitten met terroristen.
Matige docu.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:06 schreef dvdfreak het volgende:
http://www.hollanddoc.nl/dossiers/34437301/ Holland Doc: Op weg naar school is echt een goede documentaire
Ohnee, daar klaagt m'n moeder niet over. Voor haar is het logeren zelf gewoon een probleem. Laatste keer dat ik logeerde, ben ik tussen jongens in slaap gevallen.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet nog de eerste keer dat ik bij een Nederlandse vriendin ging logeren. We waren pas om 10 uur wakker en rond 11 uur gingen we ontbijten. Belt mijn moeder mij om 10 uur op 'Nerde kaldin, ayip degil mi onlara, daha bu saatte ordasin!!'. Echt Turken, voor hun is alles ayip.
gut, ze zouden eerder een lokaal iemand ontvoeren voor zijn organen dan een buitenlander.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:07 schreef Ayca het volgende:
Maar stel je nou voor dat ze je ontvoeren en je organen verkopen.
stel je voor dat het hier ook kan gebeurenquote:Op zondag 31 januari 2010 22:07 schreef Ayca het volgende:
Maar stel je nou voor dat ze je ontvoeren en je organen verkopen.
Mijn moeder zou mij killen.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ohnee, daar klaagt m'n moeder niet over. Voor haar is het logeren zelf gewoon een probleem. Laatste keer dat ik logeerde, ben ik tussen jongens in slaap gevallen.Ik heb dit alleen aan m'n moeder verteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |