quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ja moet wel, want volgens mij ben je niet ouder dan m'n broer. Dus in jouw tijd was het ook zo!quote:Op zondag 31 januari 2010 21:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk moet ik in 2000 en/of 2001 inderdaad in groep 8 moeten hebben gezeten.
Je moet reizenquote:Op zondag 31 januari 2010 21:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik heb zin in verandering in m'n leven. Verhuizen ofzo?
Dat dus.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:35 schreef Rookert het volgende:
Praktijk VMBO![]()
Mijn buurjongen was altijd een leuk joch, nu doet ie praktijk VMBO en verandert ie in een kutsjonnie
invloed van vmbo.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:35 schreef Rookert het volgende:
Praktijk VMBO![]()
Mijn buurjongen was altijd een leuk joch, nu doet ie praktijk VMBO en verandert ie in een kutsjonnie
Ja, boeiend dat je niet zo slim bent, maar de cultuur daar is echt kutquote:Op zondag 31 januari 2010 21:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat dus.
Een gozer die vroeg tof was is nu Feyenoord Hooligan.
Slechte instellingquote:
Is wel niet lekker.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Slechte instelling
Maar gaat raki drinken in Istanbul, dus dat wordt hem denk ik niet![]()
Ik moet nog een keer raki drinkenEn sangria. En ouzo. Cultuur proeven
Mag je best doen hoor, ik zal het niet bij jou doenquote:Op zondag 31 januari 2010 21:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik wil je gwn geen drank aanraden.
JIj bent toch ook mod daar.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:43 schreef TheMagnificent het volgende:
IHVK, waarom doe je niks?
Turkeie.
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mag je best doen hoor, ik zal het niet bij jou doen
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik mag met een vriendin mee naar Egypte misschien..
kom met ons mee.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:48 schreef Ayca het volgende:
Waarom heb ik geen egyptische vriendinwel een afgaanse maar ik weet niet of ik daar wel heen wil
je ouders mogen de mijne ontmoeten.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat mag, met een persoon uit een turkentopic en vriendinnen van haar mee
Jullie hadden toch ook een uitwisseling met Turkije? Hier is er niets.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:52 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn nichtje gaat op uitwisseling naar Egypte.
Ja maar die Turkse scholen in TR wilden geen Turken.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jullie hadden toch ook een uitwisseling met Turkije? Hier is er niets.
Zo lullig gewoon.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar die Turkse scholen in TR wilden geen Turken.![]()
Wat een klasse, daadkracht en autoriteitquote:Op zondag 31 januari 2010 21:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Onzintopic.
Van je landgenoten moet je het maar hebben.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar die Turkse scholen in TR wilden geen Turken.![]()
Zeker ook van die rijke stinkerds.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:55 schreef Ayca het volgende:
Wij hebben ook een uitwisseling met Turkijeze komen binnenkort hierheen en een lerares vroeg of ik wat wilde vertalen(enige Turk op school
) als ze naar musea enzo gingen maar ik heb het afgewezen
Utrechtquote:Op zondag 31 januari 2010 21:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
Kent iemand nog een leuke plaats in Nederland om te bezoeken?
Heb je gewerkt aan project iets ofzoquote:Op zondag 31 januari 2010 21:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat is er gebeurd met ayca´s avatar? Verandert iedereen opeens!?
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat een klasse, daadkracht en autoriteit
Weet ik nietquote:Op zondag 31 januari 2010 21:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zeker ook van die rijke stinkerds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |