Wie heeft de bitterballen gepakt?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:20 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
We zitten hier gezellig in de virtuele huiskamer
Zekerquote:Op zondag 31 januari 2010 21:21 schreef TheKC het volgende:
[..]
Nieuwe wegmisbruikers + alberto resulteert waarschijnlijk wel in 10+ delen
DE ERGERNIS TOP 10 VAN REIZIGERS!!!1quote:
RMV is toch op dinsdag ofzo?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als red mijn vakantie er weer isen de andere goede programma's
Ik niet want ik lust het nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, ik kijk doordeweek nooit TV eigenlijk, alleen Pauw en Witteman.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
RMV is toch op dinsdag ofzo?
Ik heb vanavond patat met bitterballengarnituur gehadquote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:22 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik niet want ik lust het niet
Ik vermoed wel iemandWasn't me, al zijn bitterballen wel lekker jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Ik ben albertoquote:Op zondag 31 januari 2010 21:22 schreef TheKC het volgende:
Zal alberto ook undercover op fok zitten?
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:22 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik niet want ik lust het niet
Ik vermoed wel iemandIk vind wel dat als we echt een meet gaan houden dat Alberto een biertje mee moet drinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Ja, om half 9 RMV en om half 10 Rob Geusquote:Op zondag 31 januari 2010 21:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
RMV is toch op dinsdag ofzo?
Werkelijk waarquote:Op zondag 31 januari 2010 21:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat een gelul van deze mongool
Onze tv smaken zijn identiekquote:Op zondag 31 januari 2010 21:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk doordeweek nooit TV eigenlijk, alleen Pauw en Witteman.
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:22 schreef TheKC het volgende:
Zal alberto ook undercover op fok zitten?
Alleen bij ergernissen top 10quote:Op zondag 31 januari 2010 21:23 schreef Boe-man het volgende:
Sinds wanneer rijdt de politie in zo'n hippe Mercedes?
Woensdag tochquote:Op zondag 31 januari 2010 21:23 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ja, om half 9 RMV en om half 10 Rob Geus![]()
Daar gaat die maarschappijcritische man zo misschien over zeikenquote:Op zondag 31 januari 2010 21:23 schreef Boe-man het volgende:
Sinds wanneer rijdt de politie in zo'n hippe Mercedes?
Haha lachequote:Op zondag 31 januari 2010 21:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Onze tv smaken zijn identiek
Yepquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |