Alvast gefeliciteerd voor morgenquote:Op zondag 31 januari 2010 21:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik ook niet, vier dan mijn verjaardag

Ik denk dat vrijdag de herhaling isquote:Op zondag 31 januari 2010 21:18 schreef Winner_Taco het volgende:
DAS je goed recht is dat een nieuwe aflevering.
Vrijdag ofzo was er ook een aflevering maar dat kan ook een herhaling zijn geweest

Ik dacht ook al, nog 5 dagen om je voor te bereiden, frituurpan aanschaffenquote:Op zondag 31 januari 2010 21:18 schreef PiRANiA het volgende:
Uri
wat spannend
we moeten ons voorbereiden.

Ik heb er al 2quote:Op zondag 31 januari 2010 21:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik dacht ook al, nog 5 dagen om je voor te bereiden, frituurpan aanschaffen?

Duur, duur, wat is duur..quote:Op zondag 31 januari 2010 21:19 schreef Karina het volgende:
Klagen, maar hij kan wel een dure auto betalen.

Lijkt me wel leuk om met z'n alle kritiek te gevenquote:Op zondag 31 januari 2010 21:18 schreef PiRANiA het volgende:
Uri
wat spannend
we moeten ons voorbereiden.

omdat sbsquote:Op zondag 31 januari 2010 21:19 schreef Eenskijken het volgende:
why the fuck reageren hier zo veel mensen?en zo snel?

Lekker klagen over SBSquote:Op zondag 31 januari 2010 21:19 schreef Eenskijken het volgende:

Alle posts op 1 pagina weergeven en 5 sec autorefreshquote:Op zondag 31 januari 2010 21:19 schreef Eenskijken het volgende:

We zitten hier gezellig in de virtuele huiskamerquote:Op zondag 31 januari 2010 21:19 schreef Eenskijken het volgende:

Als red mijn vakantie er weer isquote:Op zondag 31 januari 2010 21:19 schreef TheKC het volgende:
[..]
Hoe snel zou het dan wel niet gaan als er weer nieuwe uitzendingen komen

hoe? dat wil ik ook welquote:Op zondag 31 januari 2010 21:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Alle posts op 1 pagina weergeven en 5 sec autorefresh

Da's vaak te weinig met meerdere mensenquote:Op zondag 31 januari 2010 21:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Echte mannen frituren alles in 1x?

SBS6 kijken van 19 tot 00:00+ terwijl je lekker kan zeiken, perfecte zondagavond tochquote:Op zondag 31 januari 2010 21:19 schreef Eenskijken het volgende:

quote:Op zondag 31 januari 2010 21:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als red mijn vakantie er weer isen de andere goede programma's

Nieuwe wegmisbruikers + alberto resulteert waarschijnlijk wel in 10+ delenquote:Op zondag 31 januari 2010 21:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als red mijn vakantie er weer isen de andere goede programma's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |