Nou, als je met iemand staat te praten is het wel zo beleefd om je zonnebril af te zetten.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik nog wel.. soms is de zon behoorlijk vervelend
Je had wel gelijk met geel, of was jij dat nietquote:
maar wél weer in een bosje met zijn kabouterquote:
Jawel, ik zei geelquote:Op zondag 31 januari 2010 20:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je had wel gelijk met geel, of was jij dat niet
gezelligquote:Op zondag 31 januari 2010 20:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar wél weer in een bosje met zijn kabouter
Ben ik niet met je eens.. als de zon in je ogen schijnt kan je heel moeilijk naar iemand kijkenquote:Op zondag 31 januari 2010 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou, als je met iemand staat te praten is het wel zo beleefd om je zonnebril af te zetten.
dat is z'n goed recht...quote:Op zondag 31 januari 2010 20:59 schreef tho_Omas het volgende:
André van der Toorn komt goed tot zijn recht in een groene omgeving.
Mijn afbeelding mag in de OP.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:56 schreef Stephan1237 het volgende:
Aan de mensen die de wiki willen aanpassen, vertel wat je aan wilt passen en ik doe het wel voor je
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:59 schreef tho_Omas het volgende:
André van der Toorn komt goed tot zijn recht in een groene omgeving.
Beide knipperlichtenquote:Op zondag 31 januari 2010 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht ook al, wat bedoelt hij nou?
Prachtigquote:
ik dacht aan wat andersquote:
Ik begreep het wel, maar paniekverlichting heb ik nog nooit gehoord, waarschuwingslichten noem ik het altijd.quote:
Maraca, serieus jij hebt echt een dirty mind. I like itquote:
Maar hij raakt altijd in paniek waarschijnlijk als ie die lichtjes zietquote:Op zondag 31 januari 2010 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begreep het wel, maar paniekverlichting heb ik nog nooit gehoord, waarschuwingslichten noem ik het altijd.
Met z'n donkere baardquote:Op zondag 31 januari 2010 21:03 schreef tho_Omas het volgende:
Die blondie is echt een vreselijke vent.
Bij de chat in WoW denken ze vaak dat ik een man benquote:Op zondag 31 januari 2010 21:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Maraca, serieus jij hebt echt een dirty mind. I like it
Is primaquote:Op zondag 31 januari 2010 21:03 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Welkom terug![]()
Niels en ik hebben de OP even aangepast
Het ging toch alleen om de icons?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:03 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Welkom terug![]()
Niels en ik hebben de OP even aangepast
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Wie maakt er een gifje met Koos (met dichte ogen) en André met een kwakje op zijn gezicht?![]()
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bij de chat in WoW denken ze vaak dat ik een man ben
Jij hebt de icons gedaan en ik de topicsquote:Op zondag 31 januari 2010 21:04 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Het ging toch alleen om de icons?
Qua hoogte klopt het iig wel, André hoeft niet eens te bukkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |