quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, ze starten zo Jomanda The Movie, Dan zal het beeld wel op blauw springen.
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:18 schreef beequeen het volgende:
Ok, ik hoor Jomande. Toedels en een fijne avond allemaal.
Jij luistert?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:24 schreef akveor het volgende:
Voor je het weet ben je een gelukkig mens en weet waarvoor je leeft....
Volgens mij zijn die beelden en muziek rechtstreeks van zo'n relax-dvd gehaald.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Goed zeg, een echte Johan Vlemmix productie. Jomanda vertelt haar verhaal over de liefde en zo. Dat verhaal wordt geïllustreerd met beelden die niets, maar dan ook echt niets, met dat verhaal van doen hebben. Zijn hier echt mensen voor naar de bioscoop geweest?
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die beelden en muziek rechtstreeks van zo'n relax-dvd gehaald.
Ik heb het uitgezet.quote:
Niet bij Johanquote:Op zondag 31 januari 2010 20:54 schreef 5thencounter het volgende:
Kolere.. dat mens was toch allang door de mand gevallen??
Ben ook al afgehaaktquote:Op zondag 31 januari 2010 20:54 schreef tonja het volgende:
Die film trek ik zelfs niet. Wat een gelul zeg
En als hij beter zou worden ingewerkt, zou hij best wel meer kunnen doen daar.quote:
En er is, volgens Alsido, genoeg te doen. Tja een afgestudeerde 1000poot met 10 jaar werkervaring kunnen ze wel vergetenquote:Op zondag 31 januari 2010 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En als hij beter zou worden ingewerkt, zou hij best wel meer kunnen doen daar.
Het is maar net hoe je naar mensen wil kijken hè?
Ik zag Christian30 vandaag trouwens ook posten dat hij best wel wilde komen, maar dan moest er wel wat te doen zijn.
Ze pakken het groots aanquote:Op zondag 31 januari 2010 22:43 schreef 5thencounter het volgende:
Alsido is aan het informeren naar een nieuwe chatmodule waar 100 mensen tegelijk in kunnen...
Joh, kunnen ze met zijn allen lekker breeduit op de chatquote:Op zondag 31 januari 2010 22:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Toppie hé? Sly heeft er al een..
Ik zie alleen maar steeds minder mensen daar op die chat, dus waarom al die moeite vraag ik me dan af ?quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 23:38 schreef tuinfluiter het volgende:
Scrutinizer zit Hansie2010 nou steeds onder de tafel met zijn laptop?
Maar het is helemaal niet weinig. De stomheid waarmee ik geslagen ben door het gebodene in Studio Vlemmix is enorm.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:07 schreef tuinfluiter het volgende:
Scrutinizer ik kan jou hier niet missen , jij kan van weinig nog een leuke soap maken.
Martin was al mod, alleen is dat af en toe ,quote:Op maandag 1 februari 2010 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Die Martin blijkt ook al moderator van de chat te worden. Dat is dan nummer 5 of 6?
Ik ga Hansie maar Stasi Hansie noemen, het decor van SV doet me ook al aan "Das Leben der Anderen" denken.
Ja net, maar het gaat niet over wat er op de stream wordt gezegd.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Rob belt met Alsido over een gebande chatter die hetzelfde IP-adres heeft als een gebande user (die volgens mij geband was vanwege de naam FuckYou)Dat is vreemd volgens Alsido.
Leest iemand de chat mee, momenteel? Gebeurt daar iets?
En dan word je er door Sly uitgegooid als je kritiek hebt?quote:Op maandag 1 februari 2010 00:40 schreef tuinfluiter het volgende:
Liesbeth wil een chatters en streamers avond organiseren in het mediacafe,
dat ze de chatter achter het beeldscherm leert kennen.
Hansie loopt al de hele tijd dat hij in Eindhoven is rond met een verhaal dat hij alleen offstream kwijt wil, zei hij net. Als-ie nou niet was gaan slapen tijdens de film had dat al wel gekund.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:43 schreef Disana het volgende:
Iemand merkt op dat ze de zenders uit gooien zodra Johan weg is.
Ze zien ze aankomen.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Een Business-Club.
Skybox-plaatsen voor Tabula Rasa?
Wat suf.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hansie loopt al de hele tijd dat hij in Eindhoven is rond met een verhaal dat hij alleen offstream kwijt wil, zei hij net. Als-ie nou niet was gaan slapen tijdens de film had dat al wel gekund.
Ze werken met oplaadbare batterijen, het is een continu proces van opladen daar in Eindhoven en ze zullen wel een beperkt aantal opladers hebben.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:48 schreef Disana het volgende:
Ik vraag me af waarom volgens Alsido de zenders niet de hele dag aan kunnen. Af en toe kan ik begrijpen, maar hele dagdelen niet.
Dit meen je niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze werken met oplaadbare batterijen, het is een continu proces van opladen daar in Eindhoven en ze zullen wel een beperkt aantal opladers hebben.
Het is een onwerkbaar systeem maar ik kan begrijpen dat ze ervoor gekozen hebben. Vergis je niet wat dat anders aan batterijen zou kosten.quote:
Ik vind Alsido enorm warrig.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Er worden wekelijkse vergaderingen gepland met alle functie-groepen maar ze hebben nog helemaal geen mensen. Alsido laat het vervolgens vervallen tot aandachtpuntjes, bla bla en dat heeft dan betrekking op alles en er is weer van alles besproken dat er niets mee te maken had en weet niemand meer waar het verhaal over begonnen. Liesbeth: "oké". Alsido: "Ja"
Het ging over een wekelijkse vergadering algemene zaken SUKKELS!!!!
Meer batterijen en meer opladers, dat is toch niet moeilijk?quote:Op maandag 1 februari 2010 00:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is een onwerkbaar systeem maar ik kan begrijpen dat ze ervoor gekozen hebben. Vergis je niet wat dat anders aan batterijen zou kosten.
Onvoorstelbaar! Hij maakt dingen moeilijk die makkelijk zijn, gebruikt woorden en formuleringen die hij niet beheerst en dwaalt enorm af van wat hij eigenlijk had willen zeggen. Een vraag beantwoorden met ja of nee, begin daar eens mee.quote:
Nou, daar zal het niveau niet veel van stijgen.quote:En Duhcon mag weer op de chat.
Kost allemaal geld, natuurlijk. Dit waren waarschijnlijk nog de batterijen van de bunker.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Meer batterijen en meer opladers, dat is toch niet moeilijk?
Praatpaal op de chat vond het mooie beelden en een veelzeggende tekst.quote:Op maandag 1 februari 2010 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan is klaar met z'n verhaal. Het geluid mag weer aan. Hoe is het gegaan vanavond? Allemaal goed gegaan, de kijkers vonden het een goede avondprogrammering, volgens Liesbeth
Ja, geweldig..quote:Op maandag 1 februari 2010 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Rob belt met Alsido over een gebande chatter die hetzelfde IP-adres heeft als een gebande user (die volgens mij geband was vanwege de naam FuckYou)Dat is vreemd volgens Alsido.
Leest iemand de chat mee, momenteel? Gebeurt daar iets?
Ze hebben vanuit TBO nog een grote plank met weet ik het hoeveel opladers der op geschroeft. Kunnen veel batterijen in een keer opgeladen worden hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 00:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is een onwerkbaar systeem maar ik kan begrijpen dat ze ervoor gekozen hebben. Vergis je niet wat dat anders aan batterijen zou kosten.
Dan lult Alsido, dus.quote:Op maandag 1 februari 2010 01:18 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ze hebben vanuit TBO nog een grote plank met weet ik het hoeveel opladers der op geschroeft. Kunnen veel batterijen in een keer opgeladen worden hoor
quote:Op maandag 1 februari 2010 01:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heerlijk dat je niet meer bij de moderators hoort, zeker?
Ik kan het ook al niet meer volgen.quote:Op maandag 1 februari 2010 01:20 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee, dat er duidelijk is dat ze het niet goed kunnen volgen
Ach het kunnen verouderde batterijen zijn. die zijn ook snel leeg..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Begrijpelijk..quote:Op maandag 1 februari 2010 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kan het ook al niet meer volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |