Nog een kleine aanvullig op het verslag van Disana "Vraag me Raak met Liesbeth"
Liesbeth: Wanneer je geen beeld hebt, even refreshen.
Alsido: Internet opties leeg gooien, we zijn ongeveer 5 minuten geleden overgegaan op...
Liesbeth: Nee, ik zou echt niet weten hoe je op HiDiHo komt.
Alsido: Nog steeds geen beeld?
Liesbeth: We zijn juist mooi in het oranje, nee hoor grapje, alleen de paraplu van omroep Brabant is oranje.
Alsido: Hopelijk zijn we nu te zien.
Liesbeth: Met de Slee naar benee is een programma waar Johan voor gevraagd is , het is een jaarlijks
evenement, we willen zoiets best in de programmering, of zelf een slee naar benee organiseren,
moeten dan wel de tijd krijgen om een slee te maken.
Over Show Jaap, we hebben al leuke gasten , maar het is nog niet helemaal rond, denk dat de meeste gasten
jullie wel kennen, maar ik zeg verder nog niets, morgen voor 12 uur moet het rond zijn.
Zie ik er mooi en fris uit? Ja ik heb mijn best gedaan om hier netjes voor de camera te zitten , ben zelfs
nog snel onder de douche gegaan.
Ik verwacht dat we de komende maanden nog niet in Huissen beginnen, het is nog veel te koud
en eerst in Eindhoven nog beter draaien, het kan dus best de maand juni worden dat we in Huisssen
beginnen. Waar ik zelf woon, nou momenteel bij mijn ouders,maar ga niet elke dag naar huis.
We zetten zo een film op met Jomanda. Nee Peter Nuninga heeft niets met Jomanda.
Beequeen als je er niet van houdt dan kijk je toch niet? Je moet ervan houden.
Het open podium komt nog twee keer op de donderdag en gaat dan naar de dinsdagavond.
Donderdagavond presenteert Kirsten niet "Open Podium" daarna wel weer, maar daar kan ik morgen
meer over zeggen. Morgenochtend is er kampioen fricandellen eten met radio 528.