quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, ze starten zo Jomanda The Movie, Dan zal het beeld wel op blauw springen.
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:18 schreef beequeen het volgende:
Ok, ik hoor Jomande. Toedels en een fijne avond allemaal.
Jij luistert?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:24 schreef akveor het volgende:
Voor je het weet ben je een gelukkig mens en weet waarvoor je leeft....
Volgens mij zijn die beelden en muziek rechtstreeks van zo'n relax-dvd gehaald.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Goed zeg, een echte Johan Vlemmix productie. Jomanda vertelt haar verhaal over de liefde en zo. Dat verhaal wordt geïllustreerd met beelden die niets, maar dan ook echt niets, met dat verhaal van doen hebben. Zijn hier echt mensen voor naar de bioscoop geweest?
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die beelden en muziek rechtstreeks van zo'n relax-dvd gehaald.
Ik heb het uitgezet.quote:
Niet bij Johanquote:Op zondag 31 januari 2010 20:54 schreef 5thencounter het volgende:
Kolere.. dat mens was toch allang door de mand gevallen??
Ben ook al afgehaaktquote:Op zondag 31 januari 2010 20:54 schreef tonja het volgende:
Die film trek ik zelfs niet. Wat een gelul zeg
En als hij beter zou worden ingewerkt, zou hij best wel meer kunnen doen daar.quote:
En er is, volgens Alsido, genoeg te doen. Tja een afgestudeerde 1000poot met 10 jaar werkervaring kunnen ze wel vergetenquote:Op zondag 31 januari 2010 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En als hij beter zou worden ingewerkt, zou hij best wel meer kunnen doen daar.
Het is maar net hoe je naar mensen wil kijken hè?
Ik zag Christian30 vandaag trouwens ook posten dat hij best wel wilde komen, maar dan moest er wel wat te doen zijn.
Ze pakken het groots aanquote:Op zondag 31 januari 2010 22:43 schreef 5thencounter het volgende:
Alsido is aan het informeren naar een nieuwe chatmodule waar 100 mensen tegelijk in kunnen...
Joh, kunnen ze met zijn allen lekker breeduit op de chatquote:Op zondag 31 januari 2010 22:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Toppie hé? Sly heeft er al een..
Ik zie alleen maar steeds minder mensen daar op die chat, dus waarom al die moeite vraag ik me dan af ?quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 23:38 schreef tuinfluiter het volgende:
Scrutinizer zit Hansie2010 nou steeds onder de tafel met zijn laptop?
Maar het is helemaal niet weinig. De stomheid waarmee ik geslagen ben door het gebodene in Studio Vlemmix is enorm.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:07 schreef tuinfluiter het volgende:
Scrutinizer ik kan jou hier niet missen , jij kan van weinig nog een leuke soap maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |