Martin was al mod, alleen is dat af en toe ,quote:Op maandag 1 februari 2010 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Die Martin blijkt ook al moderator van de chat te worden. Dat is dan nummer 5 of 6?
Ik ga Hansie maar Stasi Hansie noemen, het decor van SV doet me ook al aan "Das Leben der Anderen" denken.
Ja net, maar het gaat niet over wat er op de stream wordt gezegd.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Rob belt met Alsido over een gebande chatter die hetzelfde IP-adres heeft als een gebande user (die volgens mij geband was vanwege de naam FuckYou)Dat is vreemd volgens Alsido.
Leest iemand de chat mee, momenteel? Gebeurt daar iets?
En dan word je er door Sly uitgegooid als je kritiek hebt?quote:Op maandag 1 februari 2010 00:40 schreef tuinfluiter het volgende:
Liesbeth wil een chatters en streamers avond organiseren in het mediacafe,
dat ze de chatter achter het beeldscherm leert kennen.
Hansie loopt al de hele tijd dat hij in Eindhoven is rond met een verhaal dat hij alleen offstream kwijt wil, zei hij net. Als-ie nou niet was gaan slapen tijdens de film had dat al wel gekund.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:43 schreef Disana het volgende:
Iemand merkt op dat ze de zenders uit gooien zodra Johan weg is.
Ze zien ze aankomen.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Een Business-Club.
Skybox-plaatsen voor Tabula Rasa?
Wat suf.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hansie loopt al de hele tijd dat hij in Eindhoven is rond met een verhaal dat hij alleen offstream kwijt wil, zei hij net. Als-ie nou niet was gaan slapen tijdens de film had dat al wel gekund.
Ze werken met oplaadbare batterijen, het is een continu proces van opladen daar in Eindhoven en ze zullen wel een beperkt aantal opladers hebben.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:48 schreef Disana het volgende:
Ik vraag me af waarom volgens Alsido de zenders niet de hele dag aan kunnen. Af en toe kan ik begrijpen, maar hele dagdelen niet.
Dit meen je niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze werken met oplaadbare batterijen, het is een continu proces van opladen daar in Eindhoven en ze zullen wel een beperkt aantal opladers hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |