Die cupspiegels zijn een stukje kleiner ik kan me daarom voorstellen dat daardoor de aerodynamica beter is. Ze steken minder naar buiten uit waardoor de luchtstroming minder 'onderbroken' wordt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:44 schreef Turquaz52 het volgende:
Waarom Cup spiegels en geen M3 spiegels..?
Ik weet dat er in de regelement van de BRL bijv. staat dat de auto per se e36 M3 Spiegels MOET hebben..
(dacht dat dat het meest aerodynamische spiegel zou zijn)
Zoveel investeringen zijn er nog niet geweest hoor. Banden, velgen en aangepaste chip that's it. Wacht maar tot er echt geïnvesteerd gaat worden vanaf het voorjaar dan is die 1:23 nog maar kinderspelquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:1:23 voor al die investeringen vind ik niet zo'n goede return on investment.
En misschien zijn er ook wel dynamo's die een hoger rendement hebben, scheelt ook weerquote:Op zondag 7 februari 2010 11:34 schreef MouseOver het volgende:
Leuk project. Misschien kun je nog wat winnen door de stuurbekrachtiging elektrisch te maken. Of te verwijderen trouwens, want met die smallere banden kan het best zijn dat hij dan best netjes rijdt.
Zal waarschijnlijk niet eens zoveel kosten.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:38 schreef Yoan het volgende:
Camera's ipv spiegels is idd mooi, maar kostbaar en betwijfel of dit toegestaan is?
Trouwens, is het geen idee om je rechter buitenspiegel gewoon weg te halen?quote:Op zondag 7 februari 2010 12:38 schreef Yoan het volgende:
Ik verlang inderdaad naar beter weer. In maart/april is er ook geen winterdiesel meer dus dat gaat ook helpen.
De dynamo is twee maanden geleden vervangen, die liep stuk onderweg. Ik had geen tijd om uit te zoeken of er andere dynamo's mogelijk waren i.v.m. mijn project.
Camera's ipv spiegels is idd mooi, maar kostbaar en betwijfel of dit toegestaan is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |