Hoezo niet?quote:Op zondag 31 januari 2010 15:48 schreef Misan het volgende:
daar mag je toch niet zomaar de openbare weg mee op?
Met die stickers?quote:Op zondag 31 januari 2010 15:48 schreef Misan het volgende:
daar mag je toch niet zomaar de openbare weg mee op?
met al die aanpassingen moet 'ie toch eerst opnieuw gekeurd worden door het RDW lijkt mij voordat 'ie de openbare weg weer op mag?quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 18:36 schreef Misan het volgende:
[..]
met al die aanpassingen moet 'ie toch eerst opnieuw gekeurd worden door het RDW lijkt mij voordat 'ie de openbare weg weer op mag?
ideaal met drempels ookquote:Op zondag 31 januari 2010 17:48 schreef Yoan het volgende:
Er komt een originele bumper op die al grotendeels gecleaned en dichtgewerkt is. Het rechter rooster gaat helemaal dicht, het linker blijft gedeeltelijk open vanwege de intercooler die daar achter zit.
Het middelste blijft natuurlijk ook open voor de motorkoeling.
[ afbeelding ]
Wat ik in het lijstje vergeten was, de grill wordt ook dichtgemaakt.
ik ook niet:quote:
Ik doe ook meequote:
Ja ik ken de problemen met EGR, het feit dat die dingen hun eigen stront opeten is niet erg bevorderlijk voor de kanalen jaquote:Op maandag 1 februari 2010 15:48 schreef Barcaconia het volgende:
Uitlaatgassen die teruggevoerd worden in het inlaatspruitstuk vervuilen het spruitstuk zelf en verstoren de verbranding in de volgende cyclus doordat er minder zuivere lucht in de cilinder komt.
De verbranding wordt dus optimaler en je spruitstukken blijven schoner, je zult geen 20PK bijkrijgen maar alle beetjes helpen.
Heb je ooit van een TDI na 150.000km een inlaatspruitstuk open gehad met EGR?
Remt dat ding niet gewoon de luchtstroom? Minder luchtstroom=minder verbruik.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:36 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben benieuwd naar die Aerofinn. Ik geloof er weinig van maar je weet maar nooit natuurlijk.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:57 schreef SpeedyRich het volgende:
TS als je je gril dicht maakt, hoe koel je dan je motor ?
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:48 schreef Yoan het volgende:
Er komt een originele bumper op die al grotendeels gecleaned en dichtgewerkt is. Het rechter rooster gaat helemaal dicht, het linker blijft gedeeltelijk open vanwege de intercooler die daar achter zit.
Het middelste blijft natuurlijk ook open voor de motorkoeling.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:39 schreef Revolution-NL het volgende:
Nu ik erover nadenk, is het niet een idee om ervoor te zorgen dat de onderkant van de auto helemaal glad is zodat er minder wervelingen optreden?
Dat is dus al het plan blijkbaar, maar ben zeker benieuwd hoeveel van de onderkant bedekt zal worden.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:26 schreef Yoan het volgende:
- gladde bodemplaten monteren
Omdat ik daar toen nog geen bedrijf voor had gevondenquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:36 schreef Barcaconia het volgende:
Waarom heb je het inlaatsysteem en de verstuivers en dergelijke niet gelijk gedaan toen je begon met het project?
Waarom niet de gehele onderkant glad maken, nu pak je maar een klein gedeelte, dan kan je meteen een mooie difuser aan de achter kant maken om de wind af te voerenquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:24 schreef Yoan het volgende:
[..]
Omdat ik daar toen nog geen bedrijf voor had gevonden![]()
@de rest: dat is idd al het plan, de onderkant moet minimaal zoals dit worden: http://www.autospeed.com/cms/A_2456/article.html
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 januari 2010 15:49 schreef 2cv het volgende:
Respect voor dit project en tevens TVP.
Looks zijn ondergeschikt aan functiequote:Op donderdag 4 februari 2010 00:37 schreef Turquaz52 het volgende:
Waarom niet gelijk een grotere intercooler nemen in die in het midden plaatsen en beide roosters aan de zijkanten dicht metselen?![]()
En grill ook dicht maken? Zou ik niet doen, denk ik eerder aan wat extra koeling van me wagen en iets met look, dan die ene luchtweerstandje..![]()
En is het geen idee om verstuivers van een 90PK TDI of een SDI te monteren?En een kleinere plunjer in je brandstofpomp?
Dat is bij een benzinemotor, een diesel heeft geen gasklep en werkt met een luchtoverschot.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:15 schreef oshiro het volgende:... zal er dus meer zuurstof aanwezig zijn. Om dan een fatsoenlijke verbranding te krijgen zal er dus ook meer brandstof toegevoegd moeten worden.
Ja dat realiseerde ik me vanmiddag ookquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:42 schreef FransDeens het volgende:
[..]
Dat is bij een benzinemotor, een diesel heeft geen gasklep en werkt met een luchtoverschot.
Alweer beter..? Of maak ik je weer ziek door mijn sarcastische opmerkingquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:46 schreef kevin20vt het volgende:
@ Turquaz: Jij hebt duidelijk echt geen idee.... Die Audi velgen zijn SUPER lichte gesmeede aluminium velgen!
Airbags hebben in deze toch ook wel degelijk een functie, die hebben niets met looks te maken!
Mafkees...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |