quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:54 schreef ToT het volgende:Ja ik ga sowieso wel 1 of 2 nieuwe halen. Het is even de vraag of het weer (een) goudhamstertje(s) wordt/worden, of dat ik voor van die hele kleine mormeltjes ga.
Rust in vrede Muffin

. Misschien juist beter dat het zo snel is gegaan, dan heeft hij niet zo lang pijn gehad

.
Als je nieuwe hamsters aanschaft: Roborovski hamsters (dat is waar ik er 2 van heb

) zijn de enige hamsters die met 2 of meer bij elkaar gezet kunnen worden. 'Nadeel' is wel dat het geen 'knuffelhamsters' zijn. Je kan ze dus niet zomaar oppakken en in je huis, op schoot, of tussen je tieten neerzetten, want dan ben je ze kwijt. Maar ze zijn wel heel leuk om naar te kijken

! Als je Roborovski's neemt, dan moet je wel een nieuw hok kopen. Jij hebt toch een hok met tralies? Daar kruipen ze doorheen, zo piepklein zijn ze

. Ik heb ze in een glazen bak van 60cm lang * 40cm breed.
Maar ze bijten niet hoor

. Tenzij je ze woedend maakt, dan ben je je leven niet zeker, dan is het maar goed dat ze achter glas zitten

.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!